Anders Larsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får hjälpa människor att förändra sitt liv. Boendet betyder så mycket och påverkar livskvaliteten i vardagen. Att dessutom kunna göra skillnad och se till att det ekonomiska utfallet blir så bra som möjligt är en sporre!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag sätter människan i första rummet, är lyhörda och tar hand om mina kunder - både köpare och säljare. Med lång erfarenhet och få försäljningsuppdrag per mäklare blir försäljningsprocessen effektiv och resulterar i nöjda kunder.

Vad vet vi inte om dig?
Mångfacetterad med ett flertal strängar på min lyra. Att jag pratar flytande danska överraskar många... Läs mer

Läs vad 56 Läs vad Anders Larsson

• Lars N sålde sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2020-03-20

Gotland
    sålde vår sommarbostad
    vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt
    våra förväntningar blev uppfyllda
    allt gick smidigt och bra Läs mer
    Anders L gillar detta
  • Regina G sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2020-03-12

Visby Norr
    Anders är mycket engagerad och tillförlitlig. Läs mer
    2020-03-12 Anders L svarar Regina G
    Tack för det Regina, hoppas du trivs riktigt bra i ditt nya boende!
  • Desireé N köpte sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2020-03-11

Gotland
    Professionell och tydlig hjälp vid köp av fritidshus Läs mer
    Anders L gillar detta
  • johanna g sålde sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2019-11-06

Östra Gotland
    Anders Larsson är noggrann, kunnig, vänlig och realistisk. Snabb i återkopplingar och håller goda kontakter mellan samtliga parter. Jag har både köpt och sålt genom Anders Larsson. Han är en superbra mäklare, helt enkelt! Läs mer
    2019-11-06 Anders L svarar johanna g
    Tack Johanna! Nu får vi hoppas att du kan hitta ett annat boende på Gotland som passar bättre så småningom.
  • Hans B sålde sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2019-10-22

Västra Gotland
    Vi har anlitat Anders ett par gånger och kan varmt rekommendera honom.
    Hans & Lena Bergsten Läs mer
    2019-11-06 Anders L svarar Hans B
    Lycka till nu, annars vet ni var jag finns :-).
  • Ann L köpte sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2019-10-21

Västra Gotland
    Professionellt, vänligt och trevligt bemötande.
    Har uppfyllt alla mina förväntningar. Läs mer
  • Lars-patric B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2019-09-17

Visby Norr
    mycket kompetent o trevlig, står alltid till förfogande, rekommenderas stark! Läs mer
    2019-11-06 Anders L svarar Lars-patric B
    Tack, nu hoppas jag att ni kommer att trivas lika bra i ert nya boende!
  • Josefine S
    Josefine S köpte sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2019-05-04

Mellersta Gotland
    Anders har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam med köpet av vårt nya hus. Professionellt bemötande och alltid snabba svar. Vi ger Anders våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-05-06 Anders L svarar Josefine S
    Kul att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem!
  • Benny B sålde sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2019-05-03

Mellersta Gotland
    En oro eftersom jag bor på fastlandet inför försäljningen av min mors hus på Gotland.
    Allt och jag menar allt har gått väldigt bra med uppgifter som ska fram mm. Anders har skött allt exemplariskt, trodde inte det var så enkelt för mig,
    Enkelheten beror ju på Anders sätt att genomföra försäljningen.
    Jag vill förorda Anders Larsson vid all hjälp med försäljning. Läs mer
    2019-05-03 Anders L svarar Benny B
    Tack för dom fina orden Benny. En husförsäljning är ett samarbete mellan mäklare och säljare. Funkar det och man är ärlig och tydlig i kommunikationen åt bägge håll så blir det enkelt!
  • Roland E köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2019-02-20

Visby Innerstad
    Jag kunde inte gå på ordinarie visning, men Anders fixade så jag fick en egen visning. Vid varje kontakt och frågafrån min sida återkom Anders direkt. Likaså kunde han svara på mina frågor eller såg till att snabbt ta redapå drt.
    Jag är oerhört nöjd med bemötandet, servicen och hanteringen av mitt köp av bostad i Visby. Läs mer

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson