Anders Larsson

Anders Larsson

Anders Larsson är mäklare på Visbymäklarna

Anders Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-01. Anders Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Larsson har haft 7 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får hjälpa människor att förändra sitt liv. Boendet betyder så mycket och påverkar livskvaliteten i vardagen. Att dessutom kunna göra skillnad och se till att det ekonomiska utfallet blir så bra som möjligt är en sporre!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag sätter människan i första rummet, är lyhörda och tar hand om mina kunder - både köpare och säljare. Med lång erfarenhet och få försäljningsuppdrag per mäklare blir försäljningsprocessen effektiv och resulterar i nöjda kunder.

Vad vet vi inte om dig?
Mångfacetterad med ett flertal strängar på min lyra. Att jag pratar flytande danska överraskar många...

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 78 Läs vad Anders Larsson

• Visby Snäck
    2022-06-28 Verifierad kund
    Anders är engagerad, vänlig och hjälpsam. Vi upplevde honom som ärlig och realistisk, vilket vi verkligen uppskattar. Alltid lätt att ha att göra med och snabb att svara vid kontakt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    • Visby Snäck
    2022-06-28 Verifierad kund
    Anders är mycket kunnig, trevlig och påläst.
    Jag kan rekommendera honom om ni vill ha om bra mäklare.
    Alf Wallén
    Tack. Det kommer bli bra ska du se! :-) Anders Larsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    • Visby närområde
    2022-04-11 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och uppskattad av oss.
    Anders svarade helt mot våra förväntningar. Anders tog hand om hela familjens önskningar.
    Försäljning har hanterats proffsigt mot oss och potentiella köpare.
    Tack Kjell. Hoppas att ni kommer att trivas på ert nya "ställe" framöver! Anders Larsson
    2021-10-05 Verifierad kund
    Vi blev trevligt och professionellt bemötta av Anders. Våra förväntningar var att Anders skulle driva försäljningsprocessen och vara öppen och tydlig mott oss, vilket han var. Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda med Anders och det uppdrag han utfört åt oss. Vi kommer att rekommendera honom och Visbymäklarna till andra.
    Tack för fina ord, Carl-Mikael! Hoppas att det nu blir som ni tänkt er. Anders Larsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2021-09-24 Verifierad kund
    Tillmötesgående och kunnig inom sitt område.
    • Visby Hällarna
    2021-09-22 Verifierad kund
    professionell och trevlig, lättillgänglig och smidig
    • Visby Söder
    2021-09-20 Verifierad kund
    Anders har på alla sätt utfört sitt uppdrag alldeles utmärkt. Vi har haft samarbete förut med samma goda resultat.
    2021-05-07 Verifierad kund
    Anders har lagt ned ett gediget jobb på att sälja den lägenhet vi lagt ut till försäljning och han har även gjort en realistisk värdering vilket bidragit till en snabb affär.
    2021-05-04 Verifierad kund
    Har inte varit så inblandad, men han har skött kommunikationen på ett utmärkt sätt.