Mäklare Gotland Gotland Visbymäklarna Anders Larsson
Anders Larsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får hjälpa människor att förändra sitt liv. Boendet betyder så mycket och påverkar livskvaliteten i vardagen. Att dessutom kunna göra skillnad och se till att det ekonomiska utfallet blir så bra som möjligt är en sporre!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag sätter människan i första rummet, är lyhörda och tar hand om mina kunder - både köpare och säljare. Med lång erfarenhet och få försäljningsuppdrag per mäklare blir försäljningsprocessen effektiv och resulterar i nöjda kunder.

Vad vet vi inte om dig?
Mångfacetterad med ett flertal strängar på min lyra. Att jag pratar flytande danska överraskar många... Läs mer

Läs vad 49 Läs vad Anders Larsson

• Josefine S
    Josefine S skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2019-05-04

Anders har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam med köpet av vårt nya hus. Professionellt bemötande och alltid snabba svar. Vi ger Anders våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-05-06 Anders L svarar Josefine S
    Kul att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem!
  • Benny B skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2019-05-03

En oro eftersom jag bor på fastlandet inför försäljningen av min mors hus på Gotland.
    Allt och jag menar allt har gått väldigt bra med uppgifter som ska fram mm. Anders har skött allt exemplariskt, trodde inte det var så enkelt för mig,
    Enkelheten beror ju på Anders sätt att genomföra försäljningen.
    Jag vill förorda Anders Larsson vid all hjälp med försäljning. Läs mer
    2019-05-03 Anders L svarar Benny B
    Tack för dom fina orden Benny. En husförsäljning är ett samarbete mellan mäklare och säljare. Funkar det och man är ärlig och tydlig i kommunikationen åt bägge håll så blir det enkelt!
  • Roland E skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2019-02-20

Jag kunde inte gå på ordinarie visning, men Anders fixade så jag fick en egen visning. Vid varje kontakt och frågafrån min sida återkom Anders direkt. Likaså kunde han svara på mina frågor eller såg till att snabbt ta redapå drt.
    Jag är oerhört nöjd med bemötandet, servicen och hanteringen av mitt köp av bostad i Visby. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2018-11-14

Mycket trevlig och hjälpsam.
    Värkligen toppen på alla sätt.
    Rekomenderar honom till alla som söker en bra mäklare. Läs mer
    2018-11-14 Anders L svarar Anna W
    Tack för det Anna! Lycka till framöver!
  • Thege K skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2018-10-06

Mycket trevligt bemötande och kunniga. Läs mer
    2018-10-11 Anders L svarar Thege K
    Tack! Vårda det ömt så tittar jag förbi någon gång!
  • Saam K skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2018-10-06

Jag har både köpt och såld ett fritidshus med Anders Larsson som mäklare. Jag är jättenöjda. Anders är en mycket trevlig och noggrann mäklare som alltid uppträder mycket professionellt och aldrig tvekar att vara mycket tydlig, uppriktig och realistisk.
    Jag kan varmt rekommendera Anders Larsson som mäklare vid köp och försäljning på Gotland. Läs mer
    2018-10-11 Anders L svarar Saam K
    Tack för dom trevliga orden, Saam. Inte svårt att göra bra jobb när man har ett så gott samarbete!
  • Victoria B
    Victoria B skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2018-10-04

Jag träffade Anders för 13 år sedan då jag köpte mitt sommarhus på Gotland. Han var kunnig, hjälpsam och pålitlig för mig som köpare.Inga frågor kändes dumma och jag kände att han verkligen ville mitt bästa. Nu 13 år senare,o ch nu som som säljare är han återigen en mäklare som jag känner mig trygg med, som månar om mig och förstår och lyssnar på mina önskemål.
    Att han dessutom har humor och värme är mängder av plus i
    kanten. När jag behöver en mäklare igen på Gotland så finns det bara en jag vill kontakta och det är Anders. Läs mer
    2018-10-05 Anders L svarar Victoria B
    Tack för dom fina orden, Victoria. Du är varmt välkommen tillbaka till Gotland och kan jag hjälpa dig då så gör jag det gärna!
  • Johan T skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2018-10-04

Vi köpte en liten gård utan mark på Gotland. Anders bemötande har hela tiden varit vänligt men professionellt. Annonsen och prospektet speglade väl objektet. Vi var rädda att bilderna gjorde att allt kändes större än vad det var. Men verkligheten överträffade tom den välgjorda annonsen. Så ingen översäljning.

Sammanfattningsvis så är vi jättenöjda med Anders och Visbymäklarnas insats, 6 av 5. Läs mer
    2018-10-04 Anders L svarar Johan T
    Tack för det Johan. Hoppas att ni får njuta av ert paradis många år framöver!
  • Karina T skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2018-09-09

Vi har köpt en villa med hjälp av Anders. Proffesionellt bemötande från första möte. Lätt och trevlig att ha o göra med, folklig och jordnära - inga högtravande fasoner eller tendenser. Kändes som att Anders hade vårt bästa i ögonen från början, trots vi självklart var en av flera potentiella köpare. Han såg till att påminna oss om viktiga punkter och händelser under hela processen, från visning till att vi stod där med nycklarna i handen. Ett nöje att ha och göra med Anders. Läs mer
  • Lisbeth K skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna

2018-09-06

Jag har både köpt och sålt villa med Anders med stor hjälp. Mycket kompetent och vänligt bemötande i båda lägen.
    Anders har stor social kompetens och stessar inte, och är inte påträngande, vilket bådar för en bra och pålitlig kommunikation. Det var av stor betydelse för mig.
    Anders är mycket professionel vilket leder till trygghet! Läs mer

Senaste försäljningarna

Korallgatan