Anders Larsson

Anders Larsson

Anders Larsson är mäklare på Visbymäklarna

Anders Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-01. Anders Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Larsson har haft 8 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får hjälpa människor att förändra sitt liv. Boendet betyder så mycket och påverkar livskvaliteten i vardagen. Att dessutom kunna göra skillnad och se till att det ekonomiska utfallet blir så bra som möjligt är en sporre!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag sätter människan i första rummet, är lyhörda och tar hand om mina kunder - både köpare och säljare. Med lång erfarenhet och få försäljningsuppdrag per mäklare blir försäljningsprocessen effektiv och resulterar i nöjda kunder.

Vad vet vi inte om dig?
Mångfacetterad med ett flertal strängar på min lyra. Att jag pratar flytande danska överraskar många...

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 70 Läs vad Anders Larsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    • Visby Norr
    2021-05-07
    Anders har lagt ned ett gediget jobb på att sälja den lägenhet vi lagt ut till försäljning och han har även gjort en realistisk värdering vilket bidragit till en snabb affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    • Visby Norr
    2021-05-04
    Har inte varit så inblandad, men han har skött kommunikationen på ett utmärkt sätt.
    • Visby Söder
    2021-02-28
    Anders har på ett väldigt proffsigt sätt hanterat hela försäljningsprocessen. Då vår fastighet var lite speciell har han lyckats ta fram den fulla potentialen och skickligt förmedlat den.
    Med sin enorma kompetens och sin varma personlighet så har han varit en stor hjälp och ett stort stöd för oss.
    Tack Anders!
    • Gotland
    2021-01-09
    Anders har på ett professionellt, engagerat och lyhört sätt hjälpt oss sälja vårt hus. Vi har också tidigare både köpt och sålt hus med hjälp av Anders. Därför var valet av mäklare självklart när vi skulle sälja vårt hus.
    • Västra Gotland
    2020-11-20
    Sålt fastighet på landet.

Anders Larsson Visbymäklarna har ett lugnt och förtroendeingivande sätt. Anders tog sig tid att lyssna in mig som kund, vilket gjorde att jag inte kände mig stressad, och tog snabba beslut.
    Anders har förståelse och ett lugn som ger trygghet.
    Anders är professionell i sitt yrke.
    Tack för det stora förtroendet att få vara med och hjälpa till med detta. Det kommer bli bra! / Anders Anders Larsson
    • Visby närområde
    2020-09-02
    Grundlig i sin beskrivning av objektet. Tydlig och korrekt is in kommunikation. Alltid tillgänglig.
    • Visby närområde
    2020-09-02
    Vi köpte en tomt på Gotaland genom Anders
    Bemötandet var alltid korrekt, trevligt och engegerat
    Mina förväntningar var snabb återkoppling och det fick vi under hela proceesen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    • Visby A7-området
    2020-08-27
    Köpt lgh. Bra bemötande och tydligt. Trevlig. Kan varmt rekommendera
    • Visby Öster
    2020-08-27
    Proffsig, pålitlig och påläst!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    • Visby A7-området
    2020-08-26
    Köp av radhus.

Trevligt bemötande, enkel att komma i kontakt med. Återkopplade löpande vilket uppskattas.