Mäklare Gotland Gotland Visbymäklarna Anders Larsson
Anders Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får hjälpa människor att förändra sitt liv. Boendet betyder så mycket och påverkar livskvaliteten i vardagen. Att dessutom kunna göra skillnad och se till att det ekonomiska utfallet blir så bra som möjligt är en sporre!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag sätter människan i första rummet, är lyhörda och tar hand om mina kunder - både köpare och säljare. Med lång erfarenhet och få försäljningsuppdrag per mäklare blir försäljningsprocessen effektiv och resulterar i nöjda kunder.

Vad vet vi inte om dig?
Mångfacetterad med ett flertal strängar på min lyra. Att jag pratar flytande danska överraskar många... Läs mer

Läs vad 46 kunder tycker om Anders Larsson

• Anna W
    Anna W skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Mycket trevlig och hjälpsam.
    Värkligen toppen på alla sätt.
    Rekomenderar honom till alla som söker en bra mäklare. Läs mer
    2018-11-14 Anders L svarar Anna W
    Tack för det Anna! Lycka till framöver!
  • Thege K skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Mycket trevligt bemötande och kunniga. Läs mer
    2018-10-11 Anders L svarar Thege K
    Tack! Vårda det ömt så tittar jag förbi någon gång!
  • Saam K skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Jag har både köpt och såld ett fritidshus med Anders Larsson som mäklare. Jag är jättenöjda. Anders är en mycket trevlig och noggrann mäklare som alltid uppträder mycket professionellt och aldrig tvekar att vara mycket tydlig, uppriktig och realistisk.
    Jag kan varmt rekommendera Anders Larsson som mäklare vid köp och försäljning på Gotland. Läs mer
    2018-10-11 Anders L svarar Saam K
    Tack för dom trevliga orden, Saam. Inte svårt att göra bra jobb när man har ett så gott samarbete!
  • Victoria B
    Victoria B skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Jag träffade Anders för 13 år sedan då jag köpte mitt sommarhus på Gotland. Han var kunnig, hjälpsam och pålitlig för mig som köpare.Inga frågor kändes dumma och jag kände att han verkligen ville mitt bästa. Nu 13 år senare,o ch nu som som säljare är han återigen en mäklare som jag känner mig trygg med, som månar om mig och förstår och lyssnar på mina önskemål.
    Att han dessutom har humor och värme är mängder av plus i
    kanten. När jag behöver en mäklare igen på Gotland så finns det bara en jag vill kontakta och det är Anders. Läs mer
    2018-10-05 Anders L svarar Victoria B
    Tack för dom fina orden, Victoria. Du är varmt välkommen tillbaka till Gotland och kan jag hjälpa dig då så gör jag det gärna!
  • Johan T skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Vi köpte en liten gård utan mark på Gotland. Anders bemötande har hela tiden varit vänligt men professionellt. Annonsen och prospektet speglade väl objektet. Vi var rädda att bilderna gjorde att allt kändes större än vad det var. Men verkligheten överträffade tom den välgjorda annonsen. Så ingen översäljning.

Sammanfattningsvis så är vi jättenöjda med Anders och Visbymäklarnas insats, 6 av 5. Läs mer
    2018-10-04 Anders L svarar Johan T
    Tack för det Johan. Hoppas att ni får njuta av ert paradis många år framöver!
  • Karina T skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Vi har köpt en villa med hjälp av Anders. Proffesionellt bemötande från första möte. Lätt och trevlig att ha o göra med, folklig och jordnära - inga högtravande fasoner eller tendenser. Kändes som att Anders hade vårt bästa i ögonen från början, trots vi självklart var en av flera potentiella köpare. Han såg till att påminna oss om viktiga punkter och händelser under hela processen, från visning till att vi stod där med nycklarna i handen. Ett nöje att ha och göra med Anders. Läs mer
  • Lisbeth K skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Jag har både köpt och sålt villa med Anders med stor hjälp. Mycket kompetent och vänligt bemötande i båda lägen.
    Anders har stor social kompetens och stessar inte, och är inte påträngande, vilket bådar för en bra och pålitlig kommunikation. Det var av stor betydelse för mig.
    Anders är mycket professionel vilket leder till trygghet! Läs mer
  • Malin L skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Jag har sålt en villa.
    Anders har varit mycket positiv.
    Det gick smidigt.

Somhelhet mycket bra. Läs mer
  • Christoffer K skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Anders är mycket trevlig och kompetent. Vår försäljning var krävande men Anders har varit engagerad hela tiden.
    Vi kan rekommendera alla att anlita Anders för att tryggt ta hand om allt i samband med husförsäljning och även köp då vi även haft Anders som mäklare då vi köpt hus. Läs mer
  • Niclas A skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Ett gott bemötande och en smidig/proffsig hantering av försäljning av min brf. Ett jordnära och mänskligt företag. Läs mer

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson