Anders Larsson

Anders Larsson

Anders Larsson är mäklare på Visbymäklarna

och har varit registrerad mäklare sedan 2005. Anders Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 65 omdömen sedan 2015-12-15. Anders Larsson har haft 9 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får hjälpa människor att förändra sitt liv. Boendet betyder så mycket och påverkar livskvaliteten i vardagen. Att dessutom kunna göra skillnad och se till att det ekonomiska utfallet blir så bra som möjligt är en sporre!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag sätter människan i första rummet, är lyhörda och tar hand om mina kunder - både köpare och säljare. Med lång erfarenhet och få försäljningsuppdrag per mäklare blir försäljningsprocessen effektiv och resulterar i nöjda kunder.

Vad vet vi inte om dig?
Mångfacetterad med ett flertal strängar på min lyra. Att jag pratar flytande danska överraskar många...
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

65 omdömen om Anders Larsson

• Grundlig i sin beskrivning av objektet. Tydlig och korrekt is in kommunikation. Alltid tillgänglig.
    Henrik F köpte sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    • 31.0 m²
    • Visby närområde
    2020-09-02
  • Vi köpte en tomt på Gotaland genom Anders Bemötandet var alltid korrekt, trevligt och engegerat Mina förväntningar var snabb återkoppling och det fick vi under hela proceesen
    Ulrika F köpte sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    • 5:a
    • 125.0 m²
    • Visby A7-området
    2020-08-27
  • Proffsig, pålitlig och påläst!
    Cecilia L köpte sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2020-08-27
  • Köp av radhus. Trevligt bemötande, enkel att komma i kontakt med. Återkopplade löpande vilket uppskattas.
    Christoffer K köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    • 5:a
    • 1:a
    • 33.5 m²
    • Visby Hällarna
    2020-08-26
  • Alltid korrekt och snabb information.
    Frank Ö sålde sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2020-06-18
  • Sålt villa. Mycket trevligt och bra bemötande. Hade höga förväntningar som han väl levde upp till. Bra löpande information rörande försäljningens olika skeden. Har känt mig trygg genom hela processen.
    Lennart A sålde sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2020-06-18
    Tack för förtroendet Lennart. Mycket bra arbete även från din sida gjorde denna process enkel och framgångsrik.

Anders L

• Jag har nyligen genomgått en köpprocess och köpt en fastighet förmedlad av Anders. Jag upplever Anders som mycket lätt och proffsig att ha att göra med. Strukturerad, tydlig och rak men också trevlig, personlig och flexibel. Jag upplevde hela processen som smidig, rak och enkel och vi är mycket nöjda. Jag kan absolut rekommendera Anders till andra. /Jens med familj
    Jens N köpte en tomt med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2020-05-04
    • Östra Gotland
    2020-05-04
    Tack Jens! Hoppas att ni kommer att trivas och kunna skapa er ett sommarparadis för många år framåt!

Anders L

• sålde vår sommarbostad vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt våra förväntningar blev uppfyllda allt gick smidigt och bra
    Lars N sålde sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2020-03-20