Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Visions center i Malmö

Visions center i Malmö

Fosievägen 13, 214 31 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Visions center i Malmö

• Yasmin A skrev om Visions center i Malmö
    Behövde hjälp av vår representant men han kunde ej hjälpa mig pga han jobbar på samma arbetsplats som jag. Så han hänvisade mig till en annan och den personen svarade ej min sms/samtal. Varför ge uppdragen till representanter som kan ej utföra sina jobb och varför ska vi lida för att dom kan ej skötasina jobb. Jag betalar medlemsavgift i hopp när jag behöver hjälp att få den hjälpen jag behöver. Ringde till vision och berättade om min situation om att vi har en representant som inte vill hjälpa mig vad gör jag?! Då fick jag till svar att försök prata med representanten ige, vision skickar runt deras medlemar. Dom löser inte problemet utan skickar runt problemen, jag behöver lösning och ska inte behöva höra av mig gång på gång. Ni får mina pengar utan att jag skickar runt er, varför kan jag ej få hjälp utan krångligt. När man säger att man vill avsluta sin medlemskap så ska de berätta om olika förmånar man förlorar, ni gör inte det jag betalar er för varför. Hade man kunnat ge minus till omdöme så hade jag kunnat men tyvärr så finns inte den möjligheten  Läs mer
  • Emelie
    Emelie skrev om Visions center i Malmö
    Toppen! Lågt pris och hög service! SKTF erbjuder en rad olika tjänster och är alltid vänliga när man ber om hjälp och ger en den hjälp man behöver. Läs mer
    Representant för SKTF-centret i gillar detta

Bästa övriga företagen i Malmö: