Alla kategorier Webshop VN Vinyls

VN Vinyls

VN Vinyls är en snabbt växande grossist av vinyl, fönsterfilmer, solfilm samt produkter inom skyldindustrin. Med ett stort utbud av olika produkter, fabrikat samt tillbehör gör det oss till ditt första handsval. Beställ din vinylfolie nu från oss!

Säkra & Snabba Betalsätt - Snabba Leveranser - Personlig Service
Odengatan 21, 11424, Stockholm
Medyjet
Skärgårdshotellet:
Alltid nöjd. Snabb service och bra produkt!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 181 kunder tycker om VN Vinyls

• Christer L
    Christer L skrev om VN Vinyls
    Helt suveränt bemötande och kvalitet!
  • Raidopower Kb
    Raidopower Kb skrev om VN Vinyls
    Snabba leveranser, kunniga inom sitt område och erbjuder allt från budget till premiumprodukter inom Vinyl till bra priser.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om VN Vinyls
    Enkelt och lätt att beställa. Funkade bra tycker jag.
  • Johan F
    Johan F skrev om VN Vinyls
    Mycket bra service,priser o mycket trevlig Facebook sida som följs varje dag
  • Emanuel Å
    Emanuel Å skrev om VN Vinyls
    Kvalitetsprodukter. Ett företag som håller vad dem lovar.
  • Kristian B
    Kristian B skrev om VN Vinyls
    Klart bästa leverantören i sverige.
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om VN Vinyls
    kljlöjlökjölk
    2015-11-05 Victor P svarar Gunnar E
    Tack för din fina rekommendation :)
  • Johan L
    Johan L skrev om VN Vinyls
    Vinyl 5m typ 2000 eller nåt med 3000 minns inte riktigt. Snabb leverans. Det var lite transportskador men det löste vnvinyls på ett kick med rätt information.
  • Tommy O
    Tommy O skrev om VN Vinyls
    Leveransen av varorna gick som det skulle.
    Jag köpte vit vinyl för att klä en lastbilshytt, monterade vinylen och man såg klart och tydligt de röda och blå fält under som jag ville ha bort.
    La på ett lager till och ändå syntes underliggande färger!!
    Blev till att riva av skiten och slänga i soporna.

Tommy
    2015-11-05 Victor P svarar Tommy O
    Hej Tommy!

Väldigt tråkigt att resultatet inte blivit som du haft förhoppningar på, skönt att frakten och övrigt har gått utan problem.

Vet inte vilken vinyl du köpt men detta problem är tyvärr något som kan hända med dom flesta fabrikat om man väljer en vinyl med ett klart adhesive. Problemet blir när man har olika kulörer under sedan försöker täcka dom med vinyl (speciellt vit) så blir det skuggningar eller nyansskillnader när man har olika bakgrundsfärger. Det du hade behövt ha är en vinyl med ett grått adhesive som blockerar bakgrunden, då hade inte det här problemet uppstått.

Är det så att du fortfarande är intresserad att foliera hytten återkom till mig så ska jag ta fram rätt produkt till dig och erbjuda dig ett specialpris.

Victor Palaic
    08-682 288 40 / victor@vnvinyls.se
  • Christoffer T
    Christoffer T skrev om VN Vinyls
    Mycket hög service, stort utbud, lättnavigerad hemsida. Ett företag jag starkt rekommenderar att handla ifrån
  • Simon P
    Simon P skrev om VN Vinyls
    Snabb leverans, bra kvalitet på produkterna. Känns som att de vet vad de håller på med = proffesionella. Det enda jag kan anmärka på är möjligtvis priset som jag tyckte var i överkant men jag har å andra sidan inte så mycket att jämföra med.
  • Jesper W
    Jesper W skrev om VN Vinyls
    Bra kvalitet! Lite tråkigt att vinylen är böjd i kanterna men förstår att det kan bli svårt att få bra. Overall jättebra
    2015-07-09 Victor P svarar Jesper W
    Hej Jesper!
    Tack för din feedback. Kan du förklara lite mer va du menar att vinylen är böjd i kanterna? är det något som skett under frakten kanske?

Tack
  • Annie O
    Annie O skrev om VN Vinyls
    vinylen släpper , går inte få ren och är allmänt kass.

frågat vad dom rekomenderat men deras svar har varit usla.
    2015-11-05 Victor P svarar Annie O
    Hej Annie

Låter verkligen inte bra, vinylen ska absolut inte släppa när man monterat den enligt monteringsanvisningarna. Menar du att vinylen blir smutsig och inte går att rengöra? det gör man annars väldigt enkelt med vanlig tvätt vård som man använder på lacken. Vi har även specialmedel för rengöring och behandling på vinylen som heter CroftgateUSA, riktiga mirakel produkter

Hoppas det hjälper dig och återkom om du har några fler funderingar
  • Rikard D
    Rikard D skrev om VN Vinyls
    Lätt att beställa, snabb leverans och bra produkt!
    Utmärkt!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om VN Vinyls
    Jag beställde några schyssta brillor från VN Vinyls, är mycket nöjd med produkten, leveranstiden och bemötande!
  • Linda J
    Linda J skrev om VN Vinyls
    Snabb leverans. Bra kvalité. Min skoter blev riktigt snygg med Hello kitty vinyl ;)
  • Ole S
    Ole S skrev om VN Vinyls
    Snabb och smidig leverans, bra förpackat! :) Mycket nöjd kund!
  • Tomas D
    Tomas D skrev om VN Vinyls
    Va gäller mina erfarenheter av VN Vinyls är att bemötandet via telefon är väldigt bra, väljer man att ta kontakt via e-post dröjer det inte länge innan det trillar in ett svar i inkorgen.
    Jag är nöjd med hela upplevelsen av köpet och kommer nog handla hos VN Vinyl igen om produkten jag efterfrågar kan tillhandahållas.
    Transparent vinyl Stenskottsfilm var produkten jag har beställt.
  • Lennart G
    Lennart G skrev om VN Vinyls
    Bra produkter snabb leverans kan inte begära mer.
  • Pierre R
    Pierre R skrev om VN Vinyls
    Helt underbar firma och snabb leverans och trevmig bemött bli man av dom.!
  • Mikael L
    Mikael L skrev om VN Vinyls
    Bra och snabb leverans, samt bra kvalité på produkter!
  • Kurt K
    Kurt K skrev om VN Vinyls
    De va vad de jag förväntade !!!!
  • Paul A
    Paul A skrev om VN Vinyls
    beställde på nätet fick hem det jag beställde
    jag är mkt nöjd
  • Lasse H
    Lasse H skrev om VN Vinyls
    Bra hemsida och snabb frakt!! Bra kvalitet på vinylen.
  • Micke W
    Micke W skrev om VN Vinyls
    Bra service, snabb leverans. Nöjd med produkten.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om VN Vinyls
    Väldigt bra med en lätt tillgänglig sida som säljer den sortens produkter. Bra priser också. Webbsidan kan däremot fixas till lite utseendemässigt. :)
  • Kim E
    Kim E skrev om VN Vinyls
    Bra erfarenhet. Fick hem det jag beställt inom några dagar
  • Helena R
    Helena R skrev om VN Vinyls
    Jag har köpt svart "trävinyl" och den var bra, det var enkelt att beställa på nätet och leveransen gick fort.
  • Helena F
    Helena F skrev om VN Vinyls
    Jag fick ett bra bemötande,jag köpte vinyl typ kolfiber svart som jag skulle lägga på motorhuven efter borttagning av rost.Men det var lättare sagt än gjort,med andra ord inte alls, halva huven gick bra men när jag skulle göra andra halvan så hade vinylen fastnat så jag fick ta loss den men då sprack den som ett byggs arssel limmet hade tagit så hårt att vinylen gick inte lossa.Så var den dagen förstörd.Det ser enkelt ut på info filmen dom visar men så är det inte
    2015-07-09 Victor P svarar Helena F
    Hej!

Tack för din feedback. Precis som du nämner kan det se lite svårare ut än på filmer. Hör av dig till oss så kan vi förklara per telefon lite tips och trix för att det ska gå bättre
  • Eddie W
    Eddie W skrev om VN Vinyls
    Bra kvalitet och snabb leverans
  • Martin A
    Martin A skrev om VN Vinyls
    DÅLIG returhantering. Kostade 300kr att lämna tillbaka saker för 5-600kr!!! Pinsamt
    2015-07-09 Victor P svarar Martin A
    Hej Martin

Förstår din frustration, Ska man returnera något så tar vi betalt för frakten till dig, frakten tillbaka till oss samt eventuella avgifter för betalsätt tex postförskotts avgift.

Vilket innebär att det kan komma upp till 300kr för lämna tillbaka det.

Hoppas allt löste sig till slut
  • Morgan P
    Morgan P skrev om VN Vinyls
    Jag har inte köpt något men var inne och kolla på eran hemsida som verkar okej!
  • Niklas S
    Niklas S skrev om VN Vinyls
    Missuppfattade storleken på dekalen pga vilseledande information
    2015-07-09 Victor P svarar Niklas S
    Hej!

Tack för din feedback
    Kan du förklara vad vi skulle behöva göra bättre så inte någon annan missuppfattar storleken?

Jag hoppas du vart nöjd med produkterna samt oss om man bortser från storleken du beställt
  • Magnus L
    Magnus L skrev om VN Vinyls
    Tycker ni ska visa upp alla vinyler på eran websida.
  • Leo S
    Leo S skrev om VN Vinyls
    Snabb leverans, bra produkt! Skulle handla igen!
  • Dick F
    Dick F skrev om VN Vinyls
    Tyckte jag fick snabb leverans och bra kvalitet på mina varor.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om VN Vinyls
    Exemplarisk hantering av min beställning och snabb, informativ kontakt. Fick återkoppling med info om att beställd vara kanske inte var den bäst lämpade för mitt avsedda ändamål och fick då istället ett alternativt erbjudande som var starkt fördelaktigt för mig som kund.
  • Per V
    Per V skrev om VN Vinyls
    Som amatør hadde jeg et par spørsmål før bestilling. VN Vinyls svarte imøtekommende og profft. Varen ble raskt ekspedert i en solid eske.

Mitt inntrykk er at VN Vinyls vet hva de driver med!
  • André B
    André B skrev om VN Vinyls
    Riktigt bra service och bra produkter till bra pris!
  • Pär R
    Pär R skrev om VN Vinyls
    Snabb service, bra produktutbud. Kommer handla igen när det är dags för hela bilen.
  • Torleif Ö
    Torleif Ö skrev om VN Vinyls
    Väldigt bra bemötande, snabb kundtjänst och riktigt bra produkter. kan inte vara något annat än väldigt nöjd med samarbetet vi haft mellan sponsringen och kontakten när det varit nått man undrat över.
  • Casper V
    Casper V skrev om VN Vinyls
    funkar väldigt bra för mig. snyggt och lätt att montera.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om VN Vinyls
    Trevlig och lättsam personal, inget är omöjligt. Snabb leverans
  • Christoffer N
    Christoffer N skrev om VN Vinyls
    Bra priser och snabb leverans :)
  • Zuber S
    Zuber S skrev om VN Vinyls
    Snabbt, smidigt, helt rätt! Superbt bemötande i sin helhet!
  • Josefin S
    Josefin S skrev om VN Vinyls
    Bra produkter och snabb leverans! Tack!
  • Victor S
    Victor S skrev om VN Vinyls
    Jag gillar dem för att de är kundvänliga och svarar snabbt! Skulle kanske vilja att utbudet av färger var ÄNNU större men men :)
    Jag saknar tex en vinröd chrome matt vinyl, skulle sjukt gärna vilja ha en sådan!

En sak jag tycker är lite sämre är att det inte går att se Hexis (och techwrap) på samma sätt som VNs egna vinyler med olika kategorier.

Som helhet - bra företag, gillas och delas med vänner :) / Victor
  • John E
    John E skrev om VN Vinyls
    Kvalitet i förhållande till pris är bra! Snabb leverans och trevlig service.
  • Anton W
    Anton W skrev om VN Vinyls
    Snabb leverans. Tyvärr var produkten av usel kvalite. När detta på pekades fick jag rekommendationen att köpa bättre kvalitet.
    Så spar tid och pengar och köp från någon annan direkt.
    2014-08-20 Victor P svarar Anton W
    Hej Anton!

Har läst mejl konversationen som du haft med oss som jag handlagt.

Du skriver "Efter att noga studerat ett antal filmer och läst artiklar hur man gör påbörjade jag monteringen enligt konstens alla regler med primer och varmluft, Efter några dagar började dock vinylen lossna från många sänkor på min fyrhjuling"

Det jag sedan svarade dig var "Om du gjort allt rätt så är det enda som kommer vara hållbart att lägga en skarv där det släpper. Fungerar det inte kan du behöva en bättre film som klarar av svårare/mer formade ytor bättre"

Du beställde VN Wrap 3D kolfiber som är en väldigt bra och prisvärd film när man monterar den rätt. Men givetvis är det så att man får vad man betalar för, du hade kanske behövt en bättre film som klarar av mer former och är bättre Tex. Hexis HX20000 eller HX30000 serie. Sen kan det vara flera orsaker som gjort att det släppt på din fyrhjuling, är den lackad eller bara plast kåpor? för att foliera på plast är inte något som är rekommenderat så länge den inte är lackad. Det kan fungera och hålla men oftast släpper det när det är olackad plast.

Återkom gärna till oss med vad du tycker att vi gjort fel så vi kan bli bättre i liknande situationer framöver.

Vår målsättning är att alla våra kunder ska bli nöjda, även du.

MVH
    Victor
  • Greger S
    Greger S skrev om VN Vinyls
    Snabb leverans och bra priser. Blev lite strul med fakturan men det löste dom till slut :-D