Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Malmö Volkswagen Malmö

Kabingatan 1, 212 39 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Volkswagen Malmö

• Dempa S
    Dempa S skrev om Volkswagen Malmö
    De har skapat något de kalla för long life konceptet där du numera servar din bil vart annat år eller 3000 mil ville som infaller först. Detta har lett till stora problem och motorhaverier som endast gynnar dem. Försäkringsbolagen och kunderna får ta den stora smällen. De gör allt för att undvika hjälpa sina kunder själv utan hänvisar dem till sina försäkringsbolag med förklaringen att de endast behöver betala en självrisk. Vilket i sin tur handlar om flera tusen kr och grunden till problemet är VW då de lurat folk att serva bilen med så långa intervall. Jag kommer hålla mig borta från VW för gott.
  • Adam B
    Adam B skrev om Volkswagen Malmö
    Bra service, fick kuponger och andra små presenter vid nybils köpet men säljaren var bland de mest stessade och okunniga inom sitt område som jag har varit med om på länge. Men jag är nog mer nöjd med bilen än Din bil i de stora hela så får de ändå 4/5
  • Marika O
    Marika O skrev om Volkswagen Malmö
    Jag tycker dom är jättebra som säljer den bästa bilen man kan få tag på. Seriösa försäljare som inte lägger sig för att skryta. Men det är ju inget skryt för Volkswagen gör ju så fan så bra bilar vilket alla vet. Köp din VW här och kom på årets hetaste VW-träff på Mantorp Park första helgen i Juni. Det är najs. Effekttest, bankörning och tidtagning på stippen och självklart utställning. Just därför ska du köpa en VW och just här för de är här bäst!

Kabingatan 1, 212 39 Malmö