Alla kategorier Bank Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Wasa Kredit AB

Wasa Kredit AB

Tegeluddsvägen 11, 115 41 Stockholm — Visa karta

Banker nära Wasa Kredit AB:

Sveavägen 24-26, STOCKHOLM
Välkommen till Allra, ett av Sveriges ledande rådgivningsföretag inom privatekon... Läs mer ›
Adrian M:
Proffsigt, enkelt och väldigt informativt. Helt klart det bästa bemötandet jag någonsin fått av en "säljare" /förmedlare. Kan speciellt reko...

Läs vad 2 kunder tycker om Wasa Kredit AB

• Thomas H
    Thomas H skrev om Wasa Kredit AB
    Dårlig bemödande, höga aviavgift 55kr/mdr. också om du betalar med autogiro, efaktura finns inte, sätter på forsäkring du inte har bestält. Unvik
  • Christer E
    Christer E skrev om Wasa Kredit AB
    Tog ett räntefritt kampanj lån för att köpa en röjsåg och motorsåg till vår gård. En miss med internetbanken orsakade att en betalning blev försenad vilket gjorde att de satte en enormt hög ränta.
    Vid kontakt med Wasa Kredit var de enorm snorkiga, otrevliga och vägrade vara tillmötesgående på alla vis. Det skall tilläggas att jag inte var otrevlig på något vis men att förvänta sig någon förståelse är inte att vänta från Wasa.

Min fru hade även vid ett annat tidigare tillfälle kontaktat dem med en enkel fråga angående ett lån vi har på en hästtransport och de var även då otroligt otrevliga.

Vi tjänar bra och tänker nu flytta alla lån från detta extremt otrevliga företag!

Vi råder alla att undvika Wasa Kredit, vi har aldrig fått ett sådant otrevligt bemötande någon gång!

Tegeluddsvägen 11, 115 41 Stockholm