Alla kategorier Dator Västra Götaland Göteborg Webbhuset AB

Kungsgatan 48A, 411 15 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Webbhuset AB

• Alexander W
    Alexander W skrev om Webbhuset AB
    Webbhuset gjorde vår nya hemsida till www.tellint.se och vi får då säga att vi blivit mycket nöjda med både design och bakomliggande teknik som vi med hjälp av webbhuset kom fram till. Vår sida bygger på Magento för att vi i framtiden enkelt ska kunna integrera vår webbshop. Vi har alltid fått snabb återkoppling på frågor och den kostnadsbild vi fick presenterad från början stämde även mot slutet.
    Det enda som gör att jag inte ger en femma är att dom hade lite mycket på schemat när dom skulle programmera vår site och en av deras programmerare blev sjukskriven så det gjorde att det drog ut på tiden, men det var hela tiden rak och tydlig kommunikation.
  • karl L
    karl L skrev om Webbhuset AB
    Bra priser, bra sortiment och stencool lokal. En given femma om det inte hade varit för att den här datoraffären INTE monterar ihop datorer. egentligen är de värda en fyra (och kanske i framtiden en femma), men jag sätter en trea för att få igång lite opinion!!! :)

Kungsgatan 48A, 411 15 Göteborg