Alla kategorier Dator Västra Götaland Göteborg Webhallen Sverige AB

Webhallen Sverige AB

Ekelundsgatan 4, 411 18 Göteborg — Visa karta

Webhallen är ett av svenskt e-handelsföretag som säljer spel, film, mjukvara, hårdvara, hemelektronik och hushållsprodukter både över internet och i butik. Välkommen till butiken på Ekelundsgatan 4 i Göteborg

Läs vad 6 kunder tycker om Webhallen Sverige AB

• Hugo V
    Hugo V skrev om Webhallen Sverige AB
    Jag handlar här för att de har ett stort sortiment och de ligger mitt i Göteborg. Vet du vad du skall ha så gå hit, om du behöver hjälp så kanske personalen inte är den mest kunniga MEN de har grundläggande kunskap. Priserna är bra dessutom.
  • Nani H
    Nani H skrev om Webhallen Sverige AB
    Bra priser, dock riktigt kass personal och service.
  • Johan O
    Johan O skrev om Webhallen Sverige AB
    Sätter aldrig min fot här mera!

Jag köpte ett par hörlurar från koss förra veckan. Dom såg så plastiga ut då jag tog upp dom så jag kände att detta kan jag bara inte ha kvar.
    Jag gick in till butiken i dag och fick nobben på allt. Det stod på kvittot att öppet köp gäller enbart i 14 dagar i obruten förpackning. Trodde att det gick ändå eftersom dom inte ens är använda. Sedan såg jag inte det på kvittot då jag är dyslektiker. Påpekade detta för honom. Han sa bara "och" med spydig ton. Så nu har jag fått köpa ett par nya igen och har ett par helt oanvända liggandes. Dom sa på supporten att jag kunde sälja på på blocket för 300 kr när dom kostar 250. Hur tänker på??

Jag har gillat webhallen men detta var droppen!

Hej då webhallen! Hoppas att ni sätter er och skäms ordentligt och att ni byter ut all personal!

Blev väldigt ledsen då det ofta blir fel när man är dyslektiker!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Webhallen Sverige AB
    Bra läge, bra priser, suveränt med möjligheten att beställa på hemsidan och hämta i butik.
  • Jan D
    Jan D skrev om Webhallen Sverige AB
    Konstig inställning till reklamationer. En kund öppnade en förpackning i butiken och konstaterade att varan inte hade den funktion han sökte och fick då inte byta eller lämna tillbaka varan eftersom "förpackningen var bruten"!? Vid ett annat tillfälle ville man inte byta en ej 100-% vara med argumentet: "Men vi får inte någon ny produkt av vår underleverantör om vi skickar tillbaka denna"! Vilket tyder på att man inte begripit att Webbhallens kunder gör affärer med Webbhallen och inte med Webbhallens underleverantörer. Har uppenbarligen inte fattat att en missnöjd kund kan bli en mycket lojal kund, om man hjälper till att lösa hans/hennes problem.
    Johan O gillar detta
  • Danni E
    Danni E skrev om Webhallen Sverige AB
    De har mycket bra priser, bra läge, och bra lager, så överlag gillar jag dem och handlar där, men det finns en sak man ska se upp med: de är väldigt flinka med att sälja vidare produkter som har reklamerats. Jag har flera gånger fått produkter som innehållit uppenbart trasiga delar, och även saknade delar. En vän berättade en skräckhistoria om hur han till slut, efter många vändor och mycket tjat och hot om att gå till ARN, fått lov att reklamera en dator som det varit extremt mycket strul med, varpå de villkorade returen med att de skulle få originalförpackningen, så att de skulle kunna sälja datorn igen. Känns obehagligt.
    Joakim N gillar detta

Ekelundsgatan 4, 411 18 Göteborg