Wesmile.se

Wesmile.se

3.9

Välkommen till WeSmile.se. Vi lanserade på svenska marknaden under 2021 men har varit aktiva i denna bransch i över sex års tid på andra marknader. Vi ägnar oss åt försäljning av tandblekning som utförs själv i hemmet till en bråkdel av priset vad det kostar att bleka tänderna på klinik, men med samma teknik och resultat!...

16 omdömen om Wesmile.se

Sara Evelina J
Skrev om Wesmile.se

Beställde, fick helt fel order levererad. Innehållet skulle till en helt annan person. Kontaktat kundtjänst 4 gånger utan ett enda svar. Jag hade inte vågat beställa av detta företaget.

Synos Medical
5.0/5 i betyg av 39 omdömen 5.0 av 39 omdömen
BadgeThreeYears

Jag har köpt en Motus AX - hårborttagningsmaskin från Synos AB. Detta val blev självklart efter en fantastisk bra genomgång/utbildning av An

Linnéa S
Skrev om Wesmile.se

Älskar Wesmile ! Jag har köpt refill tre gånger nu och kommer forsätta. Jag var skeptisk första gången men sedan efter endast två användningar ser jag genast hur mina tänder fått en ljusare nyans, även min kille såg skillnad på mina tänder. Lite tråkigt att det inte finns så mycket recensioner för jag tror garanterat att många har/haft en positiv upplevelse.

Antonio M
Skrev om Wesmile.se

Fick bra resultat redan efter första användningen. Ännu bättre efter 3. Det var lätt värt pengarna!

SIMON S
Skrev om Wesmile.se

Toppen med dagen-efter leverans. Tandblekningskittet & tandblekpennan var bättre än förväntat.

Aleksandar I
Skrev om Wesmile.se

Har ej haft kontat med företaget så svårt att avgöra om betyg i den delen. Vad jag kan bedöma är produkten som jag tycker varken fungerar och är meckig att få ihop tillsammans med dåliga instruktioner gör att jag ger produkten 1 av 5 cirklar.

Marie A
Skrev om Wesmile.se

toppenbra produkt! snabb och smidig leverans. enkel och proffsig produkt att använda. snyggt förpackat med!

Svar från Wesmile.se

Hej Marie! Tack för den fina recensionen, kul att du ör nöjd med din produkt! :) Varmt välkommen åter när det är dags att underhålla dina vita tänder!

Moa L
Skrev om Wesmile.se

Är på dag 3 och har hittills inte sett jättestor skillnad. Mitt tandkött/insidan av överläppen har blivit väldigt ömt och rött. Känns nästan som frätskada. Kommer fortsätta 6 dagar till och hoppas på att det inte blir värre och att tänderna blir vitare

Svar från Wesmile.se

Hej Moa! Det var tråkigt att höra. Produkten är helt fri från peroxider, så just gelen i sig kan inte orsaka skada eller ömhet på tandkött/läppen. Fick du vitare tänder som önskat? :)

Amelia G
Skrev om Wesmile.se

Hej! Jag beställde en tandblekning som var ganska dyr. Är dock extremt missnöjd då den inte fungerar över huvudtaget vilket är jättetråkigt då den var hyfsat dyr.

Svar från Wesmile.se

Hej! Det var väldigt tråkigt att höra. Så ska det självklart inte vara och låter som att något gått fel i själva processen med blekningen. Vi skickar dig ett mail och öppnar ett supportärende så tar vi detta vidare så att du självklart blir nöjd i slutändan!

Camilla T
Skrev om Wesmile.se

Mamma gillar stripsen! Kan hon beställa dem till Spanien?

Svar från Wesmile.se

Hej Camilla! Vanligtvis så skickar vi ännu inte till Spanien tyvärr, men maila oss på info@wesmile.se så ska vi självklart lösa så att hon kan få stripsen skickade till sig i Spanien :)

Ämeli H
Skrev om Wesmile.se

Blev ingen skillnad. Använde upp allt

Svar från Wesmile.se

Hej Ämeli! Oj, det lät inte bra alls. Att det är helt verkningslöst har vi inte varit med om tidigare och brukar handla om att man kanske missat något moment. Vi skickar dig ett mail så kan vi följa upp vad som skett här.

Belinda H
Skrev om Wesmile.se

Bästa kundtjänsten jag någonsin varit I kontakt med! Fick en ursäkt och en komplettering av dem inom loppet av 3min efter jag kontaktat dom! Super nöjd verkligen

Svar från Wesmile.se

Tusen tack för det Belinda! Vi ursäktar återigen för missen som blev vid ditt utskick men skönt att vi kunde lösa det så att du blev nöjd! :) Varmt välkommen åter när det är dags att fylla på med ny gel!

Haris C
Skrev om Wesmile.se

Var lite skeptisk först då jag testat andra verkningslösa tandblekningskit men detta överraskade mig faktiskt! Långt över förväntan och såg faktiskt resultat redan efter första blekningen!

Svar från Wesmile.se

Tusen tack för det Haris för din recension, det glädjer oss verkligen att höra! Varmt välkommen åter igen när det är dags att fylla på med refillgel! :)

Markus L
Skrev om Wesmile.se

Beställde i måndags, på tisdagen hade den nåt brevlådan! Påbörjade processen på en gång och jag kan redan se resultat! Är riktigt nöjd och kommer garanterat att fortsätta med detta.

Svar från Wesmile.se

Vad roligt att höra Markus! Du får jättegärna maila in en bild på ditt resultat när du använt upp hela kitet! :D

Abdallah K
Skrev om Wesmile.se

Beställde på måndag, fick på onsdag, riktigt bra service, från första gången så såg jag förändring, bästa köpet 2021…no cap

Svar från Wesmile.se

Kul att höra Abdallah! Alla förtjänar ett vitare leende och varmt välkommen åter när det är dags att fylla på med refillgel! :D

Josefin Y

Såg resultat från första behandlingen. Rekommenderar starkt 😍

Svar från Wesmile.se

Gud vad roligt att höra Josefin! Välkommen åter när det är dags att fylla på med refillgel :D

Kirsi K
Skrev om Wesmile.se

extremt snabb leverans och prisvärt - nöjd över resultatet redan och har bara gått några dagar!

Svar från Wesmile.se

Det tackar vi så hemskt mycket för! Riktigt kul att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter när det är dags att fylla på med refill! :)