Mattias Forsberg

Mattias Forsberg

Mattias Forsberg är mäklare på Widerlöv & Co

Mattias Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Forsberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

36 omdömen om Mattias Forsberg

Sedan starten hos Reco 2014
Anna S
Skrev om Mattias Forsberg en del av Widerlöv & Co

Förtroendeingivande och med ett öppet och inbjudande bemötande. Vi fick fantastisk och proffsig vägledning från första stund fram till avslut. Mattias skötte hela affären med stort kunnande och engagemang och han gav oss all den tid och uppmärksamhet som vi behövde. Ett fullfjädrat proffs som jag rekommenderar till alla.

Hosni T
Skrev om Mattias Forsberg en del av Widerlöv & Co

Riktigt bra mäklare som får en att känna sig välkommen, uppskattad och fokuserad på. Mattias är grymt professionell och riktigt kompetent kring alla frågor som dök upp under affärens gång. Rekommenderas varmt!

Helene R
Skrev om Mattias Forsberg en del av Widerlöv & Co

Mycket bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd som kund.

Maria N
Skrev om Mattias Forsberg en del av Widerlöv & Co

Mattias is absolutely fantastic, regarding his kindness and professionalism. He was a very important part of our transaction running as smoothly as it did . many thanks. Nuno Canto- Moreira

Bjarne S
Skrev om Mattias Forsberg en del av Widerlöv & Co

Jag har varit väldigt nöjd med hur Mattias Forsberg skötte sitt uppdrag.

Jonas J
Skrev om Mattias Forsberg en del av Widerlöv & Co

Mattias står för ett professionellt bemötande och svarar kunnigt på alla frågor. En trygg och lugnande försäljning. Jag skulle rekommendera Mattias till alla som går i sälj-(eller köp-) tankar.

Katarina L
Skrev om Mattias Forsberg en del av Widerlöv & Co

Jättebra jobb! Är mycket nöjd med allt.

Tommy L
Skrev om Mattias Forsberg en del av Widerlöv & Co

Vårt omdöme är positivt och vi kan rekommendera Mattias till våra bekanta om ett mäklaruppdrag är förestående. Vi ger Mattias högsta betyg på er skala. Hoppas att detta svar kommer fram Hälsningar Britt o Tommy Lundqvist

Håkan K
Skrev om Mattias Forsberg en del av Widerlöv & Co

Kunnig, proffsig & noggrann......................

Hans B
Skrev om Mattias Forsberg en del av Widerlöv & Co

Mattias ger ett kompetent och mycket trevligt intryck. Han lotsade oss igenom affären på ett fantastiskt sätt trots att vi stötte på en del problem på vägen. Vi fick också mycket bra betalt för fastigheten, vilket till del var Mattias förtjänst tror jag.