Anna Ivarsson

Anna Ivarsson

Anna Ivarsson är mäklare på Widerlöv & Co - Västerås

Anna Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Ivarsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

17 omdömen om Anna Ivarsson

Sedan starten hos Reco 2015
Micke J

Vi sålde huset med Anna som mäklare. Kunnig, ödmjuk, lyhörd och framförallt närvarande. Med en fast hand och ett alltid ett glatt humör tog hon oss genom försäljningen trots en inte helt spikrak budgivning. Vill du ha ett proffs med glatt humör och vill känna dig trygg kan vi mycket varmt rekommendera Anna.

Mari J
Skrev om Anna Ivarsson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Anna lotsade professionellt genom hela försäljningsproceduren. Hon var lättsam och lyhörd för idéer och önskemål. Hon ingav förtroende. Det känns tryggt när man gör viktiga affärer.

Magnus S

Mycket engagerad, lyhörd och positiv.

Emma H
Skrev om Anna Ivarsson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Anna var suverän som mäklare. Jättenöjd!

Jenny E

Anna är ambitiös, välvillig och duktig på sitt jobb. :)

Cecilia S

Vi fick ett väldigt bra bemötande ifrån mäklaren. Hon är kompetent och förtroendeingivande. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar på hur vi anser att en mäklare ska vara.

Patrik K

Jättetrevligt bemötande från första dag. Vi har fått god bra hjälp med allt rörande vår försäljning av bostad.Proffsigt! Vi kan rekommendera Anna och Widerlöv till andra.

Mats S
Skrev om Anna Ivarsson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Anna gav ett ödmjuk och proffesionellt intryck när jag och min fru var speklanter på en nybyggd lägenhet. Hon skötte sedan vår husförsäljning på ett tryggt och bra sätt. Anna har uppfyllt våra förväntningsr mycket väl. Anna är en tillgång för Widerlöv & Co.

Andreas L

Anna gav ett bra och trygt intryck, hela affären sköttes väldigt smidigt båda av Anna och hennes assistent. en bra och lagom kontat under processen.

Simon A

Snabb, kunnig, serviceminded,suverän på allt. Skulle helt klart rekommendera till mina vänner.