Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Widerlöv & Co - Västerås

Widerlöv & Co - Västerås

Kopparbergsvägen 8, 722 13 Västerås — Visa karta

Välkommen till Widerlöv & Co!
Sickla Allé 7, 13165, NACKA
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
Juan S:
Det var en bra bemötande , Som kund fick en bra upplevelse att han vet hur det går att sälja sin bostad. Jag rekommenderar Olof Edel...

Mäklare nära Widerlöv & Co - Västerås:

Köpmangatan 5, VÄSTERÅS
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Yvonne K:
Trevlig, effektiv lätt att prata med. Informerade bra.

Norra Källgatan 17, Västerås
Anders D:
Proffsigt agerat från beskrivning av försäljningsupplägg till genomförd affär. Kontinuerlig uppdatering av aktuell status. Ambitiös och till...

Läs vad 12 kunder tycker om Widerlöv & Co - Västerås

• Susan B
    Susan B skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Jag vill varmt rekommendera Anna Ivarsson på Widerlöv & Co. Anna är kunnig, drivande, lugn, ödmjuk och flexibel. Trots ett tufft utgångsläge och en minst sagt besvärlig budgivningsprocess så lyckades hon genomföra en bra affär mot alla odds och i enlighet med min egen tidplan.
  • Conny A
    Conny A skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Proffsigt och bra bemötande från mäklaren från start till avslut.
  • Maria C
    Maria C skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Bra service och man får alltid tag på mäklaren om frågor. Ställer upp hela tiden
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Mycket trevlig och och har kontaktat mig snabbt med ny information
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Punktlighet, effektiv, full koll, ansvarsfull
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Trevligt bemötande och har uppfyllt mina förväntningar. Bra!
  • Anna-maria L
    Anna-maria L skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Allt gick jättebra men kändes ibland som han var tidsoptimist, det löste sig men jag blev stressad över att han inte kom några minuter innan avtalad tid annrs toppen!
  • Anders L
    Anders L skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Ok kille trevlig! Lätt att prata med Med vänlig hälsning, Anders
  • Monica H
    Monica H skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Vi har inte anlitat mäklaren utan är i kontakt med honom köpare av objekt han säljer. Bemötandet har varit bra och informativt. Dock är vi heller ännu inte helt klara med köpet, men "so far so good".
  • Lenny
    Lenny skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Har haft Gunilla i både min roll som köpare och säljare så det har varit rätt många kontakter. Hon är professionell, snabb, pålitlig, drivande och har ett oerhört bra bemötande. Kan verkligen ge henne och Widerlöv mina allra bästa rekommendationer, toppklass!
  • Anna S
    Anna S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Vi sålde våra två lägenheter genom Gunilla Normansson på Widerlöv & Co och vi är mycket nöjda! Proffsigt bemötande, utförande och stort engagemang genom hela affären! Om vi behöver anlita mäklare igen kommer vi absolut att kontakta Widerlöv & Co.
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Bra och proffsiga vid försäljningen av vår bostad. Vi fick hem en stylist som gick igenom bostaden för bästa tänkbara resultat, dom erbjuder flyttstäd och personalen är otroligt trevlig och kunnig.
    Dessutom är det dom små sakerna som gör dom proffsiga och ligger snäppet högre än andra mäklare, för exempel visningsinfo blad i tryckta fina häften istället för dubbelvikta A3, det hela blir lite proffsigare.
    Daniel J gillar detta

Kopparbergsvägen 8, 722 13 Västerås