Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Widerlöv & Co - Västerås

Widerlöv & Co - Västerås

Kopparbergsvägen 8, 722 13 Västerås — Visa karta

Välkommen till Widerlöv & Co!
Gripengatan 2 Stora Torget, 17744, Järfälla

Mäklare nära Widerlöv & Co - Västerås:

Köpmangatan 5, VÄSTERÅS
Vi har svar på alla dina frågor om bostad och boende i Västerås! Läs mer ›
Lars-erik N:
Helena var trevlig och tillmötesgående och skötte vår hysaffär på ett mycket kompetent sätt.

Norra Källgatan 17, Västerås
Lars B:
Mäklaren har gjort ett jätte bra arbete. Jag är super nöjd.

Läs vad 194 kunder tycker om Widerlöv & Co - Västerås

• Susan B
    Susan B skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Jag vill varmt rekommendera Anna Ivarsson på Widerlöv & Co. Anna är kunnig, drivande, lugn, ödmjuk och flexibel. Trots ett tufft utgångsläge och en minst sagt besvärlig budgivningsprocess så lyckades hon genomföra en bra affär mot alla odds och i enlighet med min egen tidplan. Läs mer
  • Micke J
    Micke J skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Vi sålde huset med Anna som mäklare. Kunnig, ödmjuk, lyhörd och framförallt närvarande. Med en fast hand och ett alltid ett glatt humör tog hon oss genom försäljningen trots en inte helt spikrak budgivning. Vill du ha ett proffs med glatt humör och vill känna dig trygg kan vi mycket varmt rekommendera Anna. Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Lisa är en professionell och kunnig mäklare. Vi kände oss trygga med henne från första mötet. Läs mer
  • Pontus J
    Pontus J skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Extremt duktig och bra :) rekomenderas starkt :) Läs mer
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Har blivit väldigt väl omhändertagen på alla sätt. Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Väldigt bra och trevligt bemötande, ytterst hjälpsam vid både köp och försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Gerd O
    Gerd O skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    En seriös och lyssnande person som vill att både säljare och köpare skall känna sig nöjda när försäljningen är avslutad. Håller bra kontakt med båda parter. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Samarbetet fungerade jättebra och jag är väldigt nöjd. Jag behövde inte engagera mig utan Mats tog hand om allt. Jag fick honom rekommenderad av andra som använt honom vid försäljning och jag rekommenderar honom gärna till andra själv. Läs mer
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Utmärkt kunnig förtroendeingivande Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Fick ett väldigt bra och professionellt bemötande av Lisa. Gjorde sitt job enormt bra. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Lisa gav ett mycket bra intryck. Hon var professionell och lyssnade och var väl insatt i sitt arbete. Jag kan rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Carina R
    Carina R skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Kunnig, trygg och förtroendegivande. Hon jobbar snabbt och felfritt med ett stort fokus på kunden. Proffsig och personlig. Håller högsta klass på bemötande. Läs mer
  • Börge L
    Börge L skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Lisa är tjänstvillig och glad och ger ett mycket vänligt och professionellt bemötande. Hon har varit hjälpsam och trevlig i största allmänhet och kan absolut rekommenderas för liknande uppgifter. Läs mer
  • Eva D
    Eva D skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Vi har enbart mycket positiva upplevelser
    av Lisas bemötande och tvekar inte att rekommendera henne till andra Läs mer
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Som kund bemöts man av en arbetsvillig, glad och positiv mäklare där ingenting känns omöjligt.
    Väldigt bra på att informera om vad som sker och hur man går tillväga med nästa steg. Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Helt suverän mäklare som inte bara sålde vårt hus galant utan även gav råd om inköp av ny bostad! Ringde ett flertal gånger med olika frågor och blev otroligt trevligt bemött!! Rekommenderar Gunilla verkligen å det starkaste! En klippa att ha omkring sig vid försäljning och köp av bostad!!! Läs mer
  • Mari J
    Mari J skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Anna lotsade professionellt genom hela försäljningsproceduren. Hon var lättsam och lyhörd för idéer och önskemål. Hon ingav förtroende. Det känns tryggt när man gör viktiga affärer. Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Mycket engagerad, lyhörd och positiv. Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Anna var suverän som mäklare. Jättenöjd! Läs mer
  • Martina E
    Martina E skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Gunilla är mycket professionell i sin roll som mäklare. Det finns inga baktankar och hennes åsikter upplevs som äkta. Hon är snabb att återkoppla vid eventuella frågor och alltid tillgänglig oavsett när på dygnet och under veckans alla dagar. Vi är mycket nöjda med Gunilla och kan varmt rekommendera henne till andra hussäljare/köpare. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Mycket trevlig, kunnig och genuint intresserad av sina klienter. Läs mer
  • Annica L
    Annica L skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Mycket redigt, lugnt och proffsigt bemötande. Kändes tryggt! Gjorde det som behövdes på smidigt sätt. Läs mer
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Jag upplevde Gunilla som positiv och väldigt tillmötesgående.
    Fick alll hjälp jag behövde och alltid svar på mina frågor, dessutom så lyckades hon sälja min lägenheten för mer än vad jag hade förväntat mig. Dessutom måste jag ge ett plus även till mäklar assistenten Jenny, hon var alltid snabb på att svara. Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Anna är ambitiös, välvillig och duktig på sitt jobb. :) Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    En mycket trevlig och hjälpsam mäklare som skötte försäljningen av vår bostad på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Lisa är en fantastisk mäklare och vi är supernöjda med allt arbete kring vår fastighetsförsäljning.
    Dessutom är det trevligt med smådetaljer som Widerlöv har, tex släpkärra, städning och det lilla extra för köparna med champagne och glas och ett välkommenlapp.
    Vi kommer rekomendera henne och Er. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Vi är mycket nöjda med Gunilla, uppfyller helt vår förväntan, Effektiv, saklig, kunnig och trevlig! Gunilla tog in kollegor vid egen semester som också uppfyllde vår förväntan! Läs mer
  • Kaltrina L
    Kaltrina L skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Mycket duktig och professionell. Tillvaratar både säljarens och köparens intressen! Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Vi fick ett väldigt bra bemötande ifrån mäklaren. Hon är kompetent och förtroendeingivande. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar på hur vi anser att en mäklare ska vara. Läs mer
  • Gottfried G
    Gottfried G skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Proffsig, rak och trevlig. Från råd till hur lägenheten bäst presenterades, till visning och budgivning - allting gick som en dans. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Lisa är en mäklare i toppklass. Inger stort förtroende och engagemang. Vårt självklara val av mäklare. Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Nöjd kund . Mycket bra bemötande Läs mer
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Jättetrevligt bemötande från första dag. Vi har fått god bra hjälp med allt rörande vår försäljning av bostad.Proffsigt! Vi kan rekommendera Anna och Widerlöv till andra. Läs mer
  • Carina K
    Carina K skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Gunilla Normansson är kunnig, lyhörd, professionell och är gör allt för sina kunder. Om och när jag ska sälja en fastighet så kommer jag definitivt att kontakta henne! Läs mer
  • Mats G
    Mats G skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Försäljningen gick fort, vilket var jättebra.
    Eftersom jag bor på Öland var det svårt att ta sig till V-ås för underskrifter etc. men det var inget problem. Det var vändande post som gällde. Bra!! Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Anna gav ett ödmjuk och proffesionellt intryck när jag och min fru var speklanter på en nybyggd lägenhet. Hon skötte sedan vår husförsäljning på ett tryggt och bra sätt. Anna har uppfyllt våra förväntningsr mycket väl. Anna är en tillgång för Widerlöv & Co. Läs mer
  • Sven Axel B
    Sven Axel B skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Proffsigt bemötande och allt fungerade väldigt bra. Man känner sig trygg med Mats. Läs mer
  • Jessica G
    Jessica G skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Kan varmt rekomendera henne. Hon är kunnig, engagerad och driven. Bättre mäklare får man nog leta efter. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Har bara gott att säga om Gunilla!

Om jag personligen skulle öppna ett företag inom denna bransch så skulle mitt första anställnings samtal gå till Gunnilla.

Hon är helt suverän helt enkelt! Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Otroligt duktig och proffsig men en stenkoll på vad som behöves göras och inte inför sälj av bostad.
    Snabb på svar och generellt lätt att ha kontakt med. Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Vi fick mycket bra assistans vid vår husförsäljning och är väldigt nöjda med Widerlövs! Läs mer
  • Mats N
    Mats N skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Bra service. Bra exponering. Nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Viviann B
    Viviann B skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Johan Lind är en mycket kompetent och komplett mäklare.
    Mycket noggrann.
    Höll oss hela tiden informerade om händelser i försäljningsprocessen från början till slut på ett mycket bra sätt.
    Trevligt bemötande i alla lägen.
    Tog sig god tid med oss som kund.
    Vi rekommenderar starkt Johan Lind vid mäklaruppdrag. Läs mer
  • Maria O
    Maria O skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Mats har förmåga att fånga upp köpare och säljares behov och när det krävs, agera gennom att lämna förslag hur olika situationer kan lösas. Mats deltar aktivt genom hela processen. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Mats är en mycket proffsig mäklare. Han är lika bra vid försäljning som vid köp av ny fastighet då vi valt att använda honom till båda. Jag kommer om behov finns, använda Mats igen. Jag har även rekomenderat Mats till vänner och bekanta.
    Speciellt för mig, har Mats känns trygg, ärlig och kunnig.
    Han har ett mycket trevligt bemötande som fått mig att känna mig viktig som kund. Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Jättenöjd med hans försäljningsjobb samt efterföljande deklarationshjälp. Bra dialog genom hela processen.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Johan Lind var min mäklare när jag 2014 köpte en nyproducerad lägenhet och sålde min gamla. Johan Lind är sällsynt begåvad vad gäller att kombinera yrkeskunnande och medmänsklig finkänslighet samt värme. Jag kände mig trygg som kund och blev alltid synnerligen trevligt bemött när jag hade frågor och funderingar runt köp och försäljning. Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Vi tyckte att Johan var en mycket duktig mäklare, proffsig, tillmötesgående och allmänt trevligt. Läs mer
  • Alan K
    Alan K skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Mycket seriös och trevlig. Vad behöver ni att jag ska skriva ? världs historia.
    Han var bra. Läs mer
  • Conny A
    Conny A skrev om Widerlöv & Co - Västerås
    Proffsigt och bra bemötande från mäklaren från start till avslut. Läs mer

Kopparbergsvägen 8, 722 13 Västerås