Gunilla Normansson

Gunilla Normansson

Gunilla Normansson är mäklare på Widerlöv & Co - Västerås

Gunilla Normansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Gunilla Normansson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

25 omdömen om Gunilla Normansson

Sedan starten hos Reco 2014
Monica S
Skrev om Gunilla Normansson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Helt suverän mäklare som inte bara sålde vårt hus galant utan även gav råd om inköp av ny bostad! Ringde ett flertal gånger med olika frågor och blev otroligt trevligt bemött!! Rekommenderar Gunilla verkligen å det starkaste! En klippa att ha omkring sig vid försäljning och köp av bostad!!!

Martina E
Skrev om Gunilla Normansson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Gunilla är mycket professionell i sin roll som mäklare. Det finns inga baktankar och hennes åsikter upplevs som äkta. Hon är snabb att återkoppla vid eventuella frågor och alltid tillgänglig oavsett när på dygnet och under veckans alla dagar. Vi är mycket nöjda med Gunilla och kan varmt rekommendera henne till andra hussäljare/köpare.

Magnus L
Skrev om Gunilla Normansson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Mycket trevlig, kunnig och genuint intresserad av sina klienter.

Tommy N
Skrev om Gunilla Normansson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Jag upplevde Gunilla som positiv och väldigt tillmötesgående. Fick alll hjälp jag behövde och alltid svar på mina frågor, dessutom så lyckades hon sälja min lägenheten för mer än vad jag hade förväntat mig. Dessutom måste jag ge ett plus även till mäklar assistenten Jenny, hon var alltid snabb på att svara.

Anna S
Skrev om Gunilla Normansson en del av Widerlöv & Co - Västerås

En mycket trevlig och hjälpsam mäklare som skötte försäljningen av vår bostad på ett mycket bra sätt.

Lars S
Skrev om Gunilla Normansson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Vi är mycket nöjda med Gunilla, uppfyller helt vår förväntan, Effektiv, saklig, kunnig och trevlig! Gunilla tog in kollegor vid egen semester som också uppfyllde vår förväntan!

Carina K
Skrev om Gunilla Normansson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Gunilla Normansson är kunnig, lyhörd, professionell och är gör allt för sina kunder. Om och när jag ska sälja en fastighet så kommer jag definitivt att kontakta henne!

Mats G
Skrev om Gunilla Normansson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Försäljningen gick fort, vilket var jättebra. Eftersom jag bor på Öland var det svårt att ta sig till V-ås för underskrifter etc. men det var inget problem. Det var vändande post som gällde. Bra!!

Jessica G
Skrev om Gunilla Normansson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Kan varmt rekomendera henne. Hon är kunnig, engagerad och driven. Bättre mäklare får man nog leta efter.

Thomas B
Skrev om Gunilla Normansson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Har bara gott att säga om Gunilla! Om jag personligen skulle öppna ett företag inom denna bransch så skulle mitt första anställnings samtal gå till Gunnilla. Hon är helt suverän helt enkelt!