Mats Hedvall

Mats Hedvall

Mats Hedvall är mäklare på Widerlöv & Co - Västerås

Mats Hedvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.7. Mats Hedvall har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

52 omdömen om Mats Hedvall

Sedan starten hos Reco 2014
Fredrik P

Väldigt bra och trevligt bemötande, ytterst hjälpsam vid både köp och försäljning. Rekommenderas varmt!

Gerd O

En seriös och lyssnande person som vill att både säljare och köpare skall känna sig nöjda när försäljningen är avslutad. Håller bra kontakt med båda parter.

Eva L

Samarbetet fungerade jättebra och jag är väldigt nöjd. Jag behövde inte engagera mig utan Mats tog hand om allt. Jag fick honom rekommenderad av andra som använt honom vid försäljning och jag rekommenderar honom gärna till andra själv.

?
Skrev om Mats Hedvall en del av Widerlöv & Co - Västerås

Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande och han levde mycket väl upp till vår förväntan. Det har varit en positiv upplevelse och jag kan varmt rekommendera er till andra.

Annica L

Mycket redigt, lugnt och proffsigt bemötande. Kändes tryggt! Gjorde det som behövdes på smidigt sätt.

Marie K

Nöjd kund . Mycket bra bemötande

Sven Axel B

Proffsigt bemötande och allt fungerade väldigt bra. Man känner sig trygg med Mats.

Anders K

Vi fick mycket bra assistans vid vår husförsäljning och är väldigt nöjda med Widerlövs!

Mats N

Bra service. Bra exponering. Nöjd med bemötandet.

Maria O

Mats har förmåga att fånga upp köpare och säljares behov och när det krävs, agera gennom att lämna förslag hur olika situationer kan lösas. Mats deltar aktivt genom hela processen.