Willabgarden

Willabgarden

1.0

Uterum, växthus och vinterträdgård från Willab Garden. Även dammar förrådsbodar trädgårdstillbehör växthustillbehör trädgårdsrum och förråd mm.

3 omdömen om Willabgarden

ULF S
Skrev om Willab Garden AB

Har köpt ett komplett uterum för mer än 100 000:-. Trots de rejält usla instruktionerna fick vi till sist ihop bygget, men dock saknades rätt mängd lister till taket. Innebär att jag får demontera taket, sätta på listerna, och montera på nytt. Dessutom medföljer en nockplåt som är för kort och behöver skarvas. Men, skarven blir i detta fallet garanterat otät. Något skarvstycke har man öht inte. Och man har ingen aning om hur man skall lösa det, utan rekommenderar oss att själva skaffa en nockplåt som passar. USEL KUNDSERVICE. Handla nån annanstans!!

niklas j
Skrev om Willab Garden AB

Varning för dåligt kundbemötande/kundservice av Willab Garden! Vill ge en varningens finger för att handla på Willab Garden. Vi upptäckte skador på skjutpartiet efter de 7 första dagarna hade gått. Det var uppenbart att det var Willab Garden som hade gjort skadorna ändå vägrar dom att ge oss någon form av ersättning. Vi kontrollerade noga att transportemballaget var helt vid leverans och trodde i vår enfald att då ska det inte vara några skador på insidan. Det skadade skjutpartiet stod dessutom mitt emellan två andra och...

Arvid N
Skrev om Willabgarden.se

Det här måste vara de absolut sämsta växthus dyra pengar kan köpa. Dålig passform, riktigt urusel kvalité på medföljande skruvar och beslag samt en genomgående låg detaljfinish. Kort och gott: Undvik dessa!