Rekommenderat företag 2015 - Win Win Ekonomi Globen

Win Win Ekonomi Globen

Palmfeltsvägen 19, 121 62 Johanneshov — Visa karta

Välkommen till Win Win Ekonomi. Vi är en redovisningsbyrå som hjälper dig med allt inom redovisning, så att du kan fokusera på din kärnverksamhet – dina affärer. Som medelstor byrå kombinerar vi den stora byråns kompetens med den lilla byråns personliga och lokala engagemang. Vi lägger stor vikt vid att hålla en hög servicenivå. Vi gör allt från bokföring och fakturering till bokslut, årsredovisning, deklarationer och rådgivning. Du kan själv välja om du vill anlita oss för allt, eller göra några moment själv. Vi har konsulter med lång erfarenhet av att hjälpa bolag i olika branscher. Vårt kontor vid Globen hjälper framför allt företag i innerstan och söderförort.

• Hög personlig service
• Auktoriserad byrå
• Lokalt kontor i Johanneshov, nära Globen

Läs vad 44 kunder tycker om Win Win Ekonomi Globen

• Jacob B
    Jacob B skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Proffsigt och bra bemötande. Väldigt nöjd!
  • Kicki K
    Kicki K skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Bra. Sara J är jättebra. Hjälper till med allt. Trygg med leveransen. Kan absolut rekommendera.
  • Henrik V
    Henrik V skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Mycket bra och professionella!
  • Angelica L
    Angelica L skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Snabba, trevliga och proffsiga. Fått hjälp med bokslut och deklaration.
  • Monica T
    Monica T skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Vi är positiva med Sanda Alonsons kunskaper i lönehantering
  • Viking M
    Viking M skrev om Win Win Ekonomi Globen
    fick träffa en ung sympatisk redovisningskonsult och vi gick igenom alla handlingar som jag sparat. han fick tillgång till mitt företagskonto och genomförde e-
    bokföringen med några kompletterande telefonsamtal. därefter gjordes ett bokslut och alla bolagshandlingar samt K10:an.
    planerar att be honom om hjälp i år också. har inte hunnit göra e-bokföringen själv detta år heller, så hoppas han har tid med det.
    2016-10-06 Win Win Ekonomi svarar Viking M
    Hej Viking,
    Tack för ditt fina omdöme, vi är glada över att du uppskattar den hjälp du fått av oss! Vi hjälper dig gärna även i år, hör av dig så ordnar vi det.
    vänliga hälsningar,
    Martin Grimlund
    Win Win Ekonomi AB
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Superbra, proffsiga och enkla att ha att göra med!
    2016-10-06 Win Win Ekonomi svarar Tobias B
    Hej Tobias,
    vänliga hälsningar,
    Martin Grimlund
    Win Win Ekonomi AB
  • Spase R
    Spase R skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Very good experience! Helpful and on time service
    2016-10-06 Win Win Ekonomi svarar Spase R
    Thanks for your nice words, we are glad that you appreciate our help!
    best regards,
    Martin Grimlund, Win Win Ekonomi AB
  • Anders A
    Anders A skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Har inget annat än positiva omdömen om dom tjänster jag köper av WinWin. Tjänsterna det gäller är Bokslutsarbete och Företagsdeklaration. Viss rådgivning, men det är i liten skala.
  • Per L
    Per L skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Snabba svar vid frågor och bra rapportering
  • Henna M
    Henna M skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Jag köper bokföringstjänste. Bemötandet har varit jättebra, jag får bra och tydlig information, och mina frågor besvaras snabbt.
  • Henrik Å
    Henrik Å skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Jag tycker om att betala ett fast pris per mån för en definierad enkel tjänst. All kontakt med Win Win har varit snabb, effektiv med trevligt bemötande.
  • Michael R
    Michael R skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Professionell, engagerad och prisvärd redovisningsbyrå.
  • Elias G
    Elias G skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Bra. Enkla att få tag i och kompetenta.
  • Peter G
    Peter G skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Intresserat och kunnigt bemötande. Vi köper bokslut och inkomstdeklaration för aktiebolag och är svinnöjda.
  • Per N
    Per N skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Lyssnar på kunden. Utmärkt förståelse för mig som enmansföretagare. Litar helt och fullt på dess redovisningskonsulter.
  • Anna B
    Anna B skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Snabba, trevliga och känns "moderna". På winwin pratar de ett spåk som även icke-ekonomer förstår.
  • Tommy W
    Tommy W skrev om Win Win Ekonomi Globen
    det var väldigt bra dom känns proffsiga i sitt arbete dom har kunnat hjälpt mig varje gång
  • Therese O
    Therese O skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Bra service och får bra hjälp med allt som innebär med eget företagande!
  • Markus V
    Markus V skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Win win ekonomi sköter vår bokföring och de är professionella och man får alltid ett mycket bra bemötande. Snabb återkoppling och personliga kontakter gör att vi är mycket nöjda med win win.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande!
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Interselection har varit kund till Win Win Ekonomi från starten och fått en förstklassigt stöd och service gällande löpande redovisning, skatt/moms, deklaration och årsbokslut samt frågor inom ekonomi området.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Gör vad de lovar. Enkelt att kommunicera och komma i kontakt oberoende storleken på frågan! Varmt rekommenderas.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Win Win Ekonomi Globen
  • Deborah S
    Deborah S skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Alltid ett professionellt och vänligt bemötande. Jag är väldigt nöjd med servicen och hanteringen av min bokföring mm.
  • Martin R
    Martin R skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Win Win sköter tre mindre aktiebolag åt mig, bokföring, deklaration och sporadisk efterfrågan på företagsrådgivning/konsultation (som senast hjälp med att sälja ett av bolagen).

Bokföring löper på smidigt. Vid de få tillfällena min kontaktperson inte tror sig hinna sammanställa bokföringarna (3 stycken) inom någon dag så säger hon alltid till vid inlämningstillfället. Brukar i alla fall visa sig att dessa bokföringar blir klara innan utlovat datum ändå - bra jobbat!

Det jag saknat genom åren är kreativare rådgivning (inte skattefusk!). Skulle velat höra flera alternativa lösningar eller sätt att lösa vissa situationer under åren. Nu är det blivit mer råd rakt ur boken, om jag säger så.

Jag är överlag nöjd med tjänsterna och den trevliga och kunniga personalen!
  • Johan G
    Johan G skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Vi är nöjda med den flexibilitet och servicegrad som vi får hos win win.
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Mkt bra och pålitligt bolag. Vi har haft hjälp med både rådgivning och den löpande bokföringen.
    Mkt snabba med återkoppling och flexibla i lösningar och förändringar.
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Mycket professionella! Har kompetent och trevlig personal.
  • Sören P
    Sören P skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Jag har alltid upplevt att det är ett seriöst företag, som alltid sett till mitt företags bästa.

Bokföringen man utför åt mig är klanderfri.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Har bara gott att säga om Win Win Ekonomi Johanneshov som är i mitt tycke är mycket professionella, pålitliga och proaktiva!
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Vi hyr in en redovisningskonsult via er en dag i veckan. Det fungerar jättebra! Hon är seriös, engagerad och väldigt trevlig.
  • Inger W
    Inger W skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Fungerar tillförlitligt och löser de problem som uppstår.
  • Sara M
    Sara M skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Vi köper löpande redovisningstjänster.

Vi är sammantaget mycket nöjda med win win ekonomi. Inledningsvis var vi möjligen mer neutrala, beroende på att den konsult vi hade inte riktigt kändes helt proaktiv och alltid låg steget efter. Men efter att hon slutat och vi fick en ny person är vi väldigt nöjda. Så nu lever Win Win upp till det jag förväntar mig av en byrå och hoppas att det fortsätter så.
  • Levente K
    Levente K skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Mycket bra service! De är noggranna och snabba.
  • Patrik v
    Patrik v skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Mycket professionella och tillmötesgående.
    Snabbt utfört.
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Kontakten med win wins representanter har varit utmärkt. De har varit proffsiga, trevliga o snabba. De har Förklarat saker på ett bra sätt och hjälpt till med kort responstid. Månadsrapporterna är väldigt klargörande och bra.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Väldigt lätt att ställa frågor och get bra feedback och hjälp med bokföringen och företaget i allmänhet.
  • Mårten D
    Mårten D skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Mycket bra och snabba. Löser allt.
  • David E
    David E skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Vi är ett litet svenskt IT företag som outsourcat det mesta inom ekonomi till Win Win Ekonomi såsom lönehantering, bokföring, viss fakturering och deklaration. Vi är nöjda med samarbetet och rekommenderar WinWin.
  • Lasse
    Lasse skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Enkelt och smidigt bemötande. Passar oss i vår organisation.
  • Charlotta E
    Charlotta E skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Vänligt sakligt och kunnigt bemötande präglar WinWin.
    Bokföring, periodiska sammanställningar, årsredovisning, bokslut, deklaration och inkomstintyg vid behov.
    Känns stabilt och pålitligt.
  • Annelie D
    Annelie D skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Hjälp vid årsboksult mm. Fungerar bra - ibland har jag lite svårt att fatta vad jag skall skicka in mm, men det beror mera på att jag är ovan vid alltiopa. Men lite mail och frågor fram och tillbaka brukar det alltid lösa sig. Och alla på WinWin är snölla och tålmodiga med mig :-)
  • Johan H
    Johan H skrev om Win Win Ekonomi Globen
    Proffsigt, noggrant och tryggt!

Palmfeltsvägen 19, 121 62 Johanneshov