Win Win Ekonomi

Välkommen till Win Win Ekonomi. Vi är en redovisningsbyrå som hjälper dig med allt inom redovisning, så att du kan fokusera på din kärnverksamhet – dina affärer. Som medelstor byrå kombinerar vi den stora byråns kompetens med den lilla byråns personliga engagemang. Vi lägger stor vikt vid att hålla en hög servicenivå. Vi gör allt från bokföring och fakturering till bokslut, årsredovisning, deklarationer och rådgivning. Du kan själv välja om du vill anlita oss för allt, eller göra några moment själv. Vi har konsulter med lång erfarenhet av att hjälpa bolag i olika branscher.
  • Hög personlig service
  • Auktoriserad byrå
  • Kontor både norr och söder om Stockholm
Win Win Ekonomi
"Professionellt bemötande av Daniel Hedlund som jag ar stort förtroende för. Jag får hjälp när jag har frågor om bokföring."
Ted D anlitade Win-Win Ekonomi
"Vänligt sakligt och kunnigt bemötande präglar WinWin. Bokföring, periodiska sammanställningar, årsredovisning, bokslut, deklaration och inkomstintyg vid behov. Känns stabilt och pålitligt."
Charlotta E anlitade Win-Win Ekonomi
"Win Win Ekonomi har hand om redovisningen för mitt bolag. Deras hjälp är ovärderligt. Utan de hade jag kort och gott inte kunnat driva mitt bolag. Omtänksamma och tillgängliga, utan att för dess skull..."
Parham S anlitade Win-Win Ekonomi
"Väldigt lätt att ställa frågor och get bra feedback och hjälp med bokföringen och företaget i allmänhet."
Mattias E anlitade Win-Win Ekonomi

Våra kontor

4.7/5 av 195 omdömen
Palmfeltsvägen 19, Johanneshov

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar