Win-Win Ekonomi

Win-Win Ekonomi

En del av Win Win Ekonomi www.winwin-ekonomi.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Win-Win Ekonomi. Vi är en redovisningsbyrå som hjälper dig med allt inom redovisning och löneadministration, så att du kan fokusera på din kärnverksamhet – dina affärer. Som medelstor byrå kombinerar vi den stora byråns kompetens med den lilla byråns personliga och lokala engagemang. Vi lägger stor vikt vid att...

195 omdömen om Win-Win Ekonomi

Sedan starten hos Reco 2015

Stefan H
Skrev om Win-Win Ekonomi

Snabba, proffsiga och otroligt trevlig och hjälpsamma även för oss som inte är proffs på ekonomi och bokföring!

Daniel T
Skrev om Win-Win Ekonomi

Lättillgängliga, snabba och proffsiga!

Tapio F
Skrev om Win-Win Ekonomi

Bra verktyg. Otroligt hjälpsamma. Professionella men hjälper med snäll hand när jag missat något.

Sören F
Skrev om Win-Win Ekonomi

Gör sitt jobb bra och med snabba respons!

Seppo K
Skrev om Win-Win Ekonomi

Win-Win är som att ha en egen ekonomiavdelning men utan personalansvar. Kunniga, uppdaterade och innovativa med oss kunders bästa i centrum. Det ska mycket till innan jag byter till annat. Win Win helt enkelt!

Henrik T
Skrev om Win-Win Ekonomi

Bra fungerande, bra råd, bra pris. Superbra för småföretagare. Nyhetsbrev och webinar med jämna mellanrum.

Lars L
Skrev om Win-Win Ekonomi

Har inte något negativt att säga. Nöjd.

Lars N
Skrev om Win-Win Ekonomi

Proffsiga men endå enkla att göra med!

Petter H
Skrev om Win-Win Ekonomi

Superproffsiga. Hjälpsamma. Ordning och reda.

Elias T

Svarar oftast snabbt. Bra svar. Trevliga

Timo V
Skrev om Win-Win Ekonomi

Bad service. Don't do what they have to do. I don't trust this company at all .

Maria Susanna R
Skrev om Win-Win Ekonomi

Min upplevelse var att jag fick hjälp med exakt det jag behövde på ett smidigt sätt, alltid med ett vänligt bemötande trots min egna okunskap. Jag fick hjälp med moms/skatt,, årsredovisning och deklaration

Theo L
Skrev om Win-Win Ekonomi

Snabb och effektiv byrå med att ta hand om vår löpande ekonomi, duktig och trevlig personal! ,

Magnus S
Skrev om Win-Win Ekonomi

Utmärkt samarbete med både löne- och redovisnings teamet. Bra upplagda processer för månad-, kvartal, årsbokslut samt förberedelser inför revision.

Kent O

Proffsigt och vänligt Uppfyller förväntningarna

Sofia H
Skrev om Win-Win Ekonomi

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Kajsa K
Skrev om Win-Win Ekonomi

Mycket nöjd med allt ifrån kundbemötande, kompetens, pedagogik och tillgänglighet. allt känns väldigt personligt och initierat.

Jonas H
Skrev om Win-Win Ekonomi

Kan verkligen rekommendera WinWin. Proaktiva med hög kvalitet och mycket service minded.

Peter A
Skrev om Win-Win Ekonomi

Win-Win Ekonomi hjälper oss föredömligt med både reskontra, löner och årsredovisning.

Claes T
Skrev om Win-Win Ekonomi

Snabba svar, kunnig personal o smarta digitala system. Enkelt som kund att samarbeta med Win-Win

Cecilia M
Skrev om Win-Win Ekonomi

Efter ett par år och väldigt många konsulter så har vi verkligen nu träffat rätt med vår redovisningskonsult. Det är bara att hoppas att Samson stannar länge! :D Therese på lön har vi haft sedan start och även hon är en stjärna!

Morgan S
Skrev om Win-Win Ekonomi

Win-Win har utmärkt Support, hög tillgänglighet och tar ett högt ansvar

Håkan E
Skrev om Win-Win Ekonomi

Proffsig och serös bokföringsbyrå! Man är i trygga händer när det kommer till redovisning mm. Har varit kund i företaget sedan starten och varit mycket nöjd.:)

Stanislav C

Utmärkt redovisningstjänst!

Emelie S
Skrev om Win-Win Ekonomi

Så glad för Robban som alltid förklarar så vi förstår och vi känner oss så trygga med honom! Känns också som han alltid har förståelse för oss som entreprenörer och våra utmaningar mm.

Isak F
Skrev om Win-Win Ekonomi

Snabb och smidig hjälp vid behov. Bra dialog under året och hjälpte extra när det behövdes.

Hans H
Skrev om Win-Win Ekonomi

har endast haft sporadisk kontakt. kunde behövt bättre introduktion med totorials. kan vara svårt att hitta ibland. vill kunna redigera ibland, går inte det ska meddelande skickas till revisor. funkat bra då. har dock ett problem då jag behöver 30-60 dgar att betala mina räkningar vill kunna andra 10 dgar till 30.

Catharina L
Skrev om Win-Win Ekonomi

De jag haft kontakt med på Win-Win Ekonomi är superprofessionella och alltid hjälpsamma. Koll på läget har de haft med mina två bolag.

Fredrik L
Skrev om Win-Win Ekonomi

Ganska dyrt, men bra service. Utnyttjar förmodligen inte tjänsten till 100% dock.

Mario B
Skrev om Win-Win Ekonomi

Personliga, effektiva, lösningsorienterade. Jag hade förhoppningar om att hitta ett företag som kan 1) hjälpa mig med den löpande bokföringen 2) ge råd kring vilken som är den bästa strukturen för min verksamhet, pension och skatt 3) sköta allt som har med bokslut och deklaration att göra. De har överträffat alla förväntningar. Jag kör egen firma och sköter min egen bokföring i Bokio men har stöd från en person som finns tillgänglig på mejl eller telefon så fort det är något problem och de gör mitt bokslut, NE-bilaga och ser till att deklarationen blir rätt. Allt för 12 000/året.

Jonas Vilhelm Ronny G
Skrev om Win-Win Ekonomi

Väldigt bra service, kunskap och bemötande.

Serkan E
Skrev om Win-Win Ekonomi

Hjälper mig med bokföring för mitt bolag via Bokio. Var en personlig redovisnings konsult som hjälper mig. Har även ett brett kontaktnät och vid behov bistå även med kompetens som saknas in house

Justin P
Skrev om Win-Win Ekonomi

Jag anlitade dem för att ta hand om Bokslutet efter att min redovisningsplattform sålts till Bokio som rekommenderade dem. Jag trodde att det skulle vara väldigt enkelt för dem eftersom mitt företag är så enkelt. De skulle bara sälja mig ett års tjänster, men jag tänkte att det kunde vara bra ändå. Bokslutet som jag anlitade dem till gjordes aldrig förrän Skatteverket skickade mig förseningsarvoden och jag jagade revisorerna att göra vad de lovade. Under det följande året fick jag många förseningsavgifter för missade...

Jonas M
Skrev om Win-Win Ekonomi

Jag tycker win-win är toppen. Min kontaktperson svarar alltid snabbt på min frågor och hjälper till.

Javier A
Skrev om Win-Win Ekonomi

They have always treat us well. From the frst stage, they understood our business proposal and the deal. Technically they meet our expectations and deadlines and the communications are always fluent. In summary our experince with Win Win is very possitive and one of the good ones amongst all our providers in europe. The only thing to improve under our point of view is not to be focus constantly on time spent on the recurrent job, as clients usually get tired from frequent unexpedted constant charges.

Martin K
Skrev om Win-Win Ekonomi

Bra bemötade och professionella, men slarvigt, stressigt och många felaktiga rapporter. Redovisningstjänster som inte än har levt upp till förväntningarna efter ett år.

Klas W
Skrev om Win-Win Ekonomi

Fungerar väldigt bra och enkelt. Hade ett uppstartsmöte via video vilket jag tycker var bra för då får man en personlig kontakt och det blir enklare att nysta upp frågor som kan dyka upp när man har ett ansikte på den man pratar med. Har varit en del komplexa frågor som dykt upp men tycker att vi kunnat lösa dem på ett bra och konstruktivt vis. Jättenöjd!

Jenny F
Skrev om Win-Win Ekonomi

Blev rekommenderas Win win och är överlag väldigt nöjd. Får hjälp med alla frågor, stora som små och allting känns väldigt smidigt. Gillar att ha en fast månadskostnad och känslan att "allt löser sig" för de pengarna.

Christian B
Skrev om Win-Win Ekonomi

Alltid bra snabb support angående bokföringsfrågor och smidigt arbete runt bokslut.

Jesper A
Skrev om Win-Win Ekonomi

Win-Win Ekonomi har underlättat och stöttat vår ekonomiavdelning med både lönehantering, löpande redovisning och mer komplexa frågor.

Christoffer S
Skrev om Win-Win Ekonomi

Vänlig kompetent personal och tydliga processer.

Henrik S
Skrev om Win-Win Ekonomi

Snabba, kompetenta och vad jag kan bedöma helt och hållet vad jag hade hoppats på som småföretagare som försöker göra det mesta själv, men det svåra gör någon annan.

Jan F
Skrev om Win-Win Ekonomi

Bra hjälp, kunniga och att allt bara fungerar!

Claes E
Skrev om Win-Win Ekonomi

bra response och snabbt bokslut kommunikationen bra

David S
Skrev om Win-Win Ekonomi

Tycker Win-Win gör ett jätte bra job. Jag gör det mesta själv, men dom ser till att allt blir rätt och är stöd för mig och svarar på alla mina frågor :)

Viktor E
Skrev om Win-Win Ekonomi

Proffsigt bemötande och snabba svar. Vi har alltid fått den hjälp vi behöver!

Eric P
Skrev om Win-Win Ekonomi

Otroligt bra, kunniga och fantastiskt trevliga att jobba med.

Jonny L
Skrev om Win-Win Ekonomi

Finns en del att förbättra i tjänstens kvalitet och leveranstempo.

Magnus G
Skrev om Win-Win Ekonomi

Smidiga att ha att göra med, och bra kontroll på all bokföring, skatteinbetalningar etc

Seppo K
Skrev om Win-Win Ekonomi

Bästa redosvisningsfirman! Alltid uppdaterade och snabba vid frågor och utmaningar. Ingen skillnad mot att ha en egen ekonomiavdelning utom personalansvaret som jag gärna slipper. Utmärkt genomförande i alla led. Tack för att ni finns!