Niklas Persson

Niklas Persson en del av WiseUp.se

14 omdömen om Niklas Persson

Amit R
Skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se

Han är väldigt trevlig. Förklarar till sin kund som jag som inte har så mycket kunskap om elektricitet. Jag är helt nöjd med honom.

Svar från Niklas Persson

Vad roligt att du är nöjd med din elektriker, vi ser fram emot att få hjälpa dig igen! Med Vänliga Hälsningar Erica

Peter S
Skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se

Niklas ringde upp mig och vi gjorde upp om en tid han skulle komma. Jag fick ett pris på jobbet och allt lät bra. Den dan han skulle komma ringde han och sköt fram besöket några dar pga nåt tidigare jobb. När han skulle dyka upp nästa gång kom han inte som utlovat, jag ringde, inget svar, fick ett sms att han inte kunde prata. Sen har jag inte sett eller hört från honom, däremot fick jag en faktura på jobbet som han aldrig gjort. Den har WiseUp krediterat efter telefonsamtal. (tack Erika). Niklas Persson är inte välkommen till mig, vad det gäller WiseUp har jag ingen uppfattning.

Svar från Niklas Persson

Hej Peter, Ibland blir det tyvärr mänskliga fel som i detta fall. Hemskt olyckligt att ditt möte med Niklas inte blev som förväntat. Vi på WiseUp ber om ursäkt och hoppas att du ger våra anslutna elektriker en ny chans en annan gång. Hälsningar Erica

Michail K
Skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se

Han är en snäll person som vet vad han gör. Han gjord sitt jobb jätte fort. Jag är nöjd med resultatet.

Ludvig B
Skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se

Super bra service! Grym kille!

Niklas L
Skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se

Hej, Niklas var här och hjälpte till att installera en elkontakt. Jag upplevde att han var mkt kunnig och väldigt trevlig.

Gunnar H
Skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se

Trevlig och proffesionell. En kille man genast fick förtroende för.

Fredrik P

Riktigt stjärna! I tid, proffesionell och trevlig - rekommenderas

Tofte M
Skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se

Ett riktigt proffs och dessutom mycket trevlig. Jag försökte nå er på mail för att säga just detta, men kom inte fram. Niklas såväl som bolaget har uppgett fel tfnnr Föreslår att ni tittar över alla mailadresser och tfnnr både på hemsidan som på de svarsmeddelanden ni sänder ut. Ert affärskoncept är lysande.

Svar från Niklas Persson

Hej Tofte, Stort tack för din rekommendation och tack för att du belyste att vi hade problem med vår mail samt telefon. Vi hittade felet och har nu åtgärdat det. Vi önskar dig varmt välkommen att boka med oss igen! Hälsningar Erica

Anders B
Skrev om Niklas Persson en del av WiseUp.se

En mycket duktig ung man snabb o effektiv

Hassan A

..............................,,,,....,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,