Wopsa

Wopsa

4.3

Låt Wopsa ha hand om er hemsida och e-post - billigt, säkert samt med fri support!

16 omdömen om Wopsa

Spelföreningen armagedon

Bra snabbt bemötande. Använder er redan andra sidor. Driften har ibland varit lite svajjig men har på senaste året blivit betydligt mer stabil.Brukar rekommendera er om jag för frågan .

Thomas A

trevligt bemötande, enkla raka svar. Bara positivt.

Fredrik F

Enkelt, smidigt, snabb och bra feedback vid behov av stöd.

Maria S
Skrev om Wopsa

Super trevlig och hjälpsam personal på supporten, man får alltid hjälp när det blir problem . Jag är är jätte nöjd med wopsas tjänster.

Jenny R
Skrev om Wopsa

Jag rekommenderar Wopsa för alla som vill ha ett bra hotell, otrolig suppor och till mycket bra pris!

Andreas W

Jättebra service. Lägger alltid sig på rätt teknisk nivå- inte för svår och inte för lätt.

Stefan B

Bra priser, stöd för JSP och Servlets samt en mycket bra support!

Åsa S
Skrev om Wopsa

Jag har köpt en webbadress oh ännu bara haft kontakt med Wopsa en gång. Det har varit bra. Med vänlig hälsning Åsa Sparr

Sjef A
Skrev om Wopsa

Wopsa är perfekt! Bra pris och har alltid hjälpt till när jag behövt något installerat eller om en modul till min shop inte fungerat som tänkt mm. Härlig kontrollpanel

Stefan K

Så långt är jag mycket nöjd med hjälpen jag fick vid uppstarten samt vid det enda supportärende jag hittills anmält.

Marie-louise P

Mycket bra och snabb hjälp. Jag har fått god hjälp både vid telefonsamtal och via mail.

Daniel J

Ypperlig service och Elöd är alltid snabb med att ställa upp för att svara på dumma frågor från Noviser.

Ulf S
Skrev om Wopsa

Sällsynt trevligt bemötande från de jag haft kontakt med i olika frågor. Snabb respons och väldigt hjälpsamma medarbetare. Snabba uppdateringar och enkla fakturor. Helt ärligt är det svårt s att hitta något att anmärka på. Och dessutom obegripligt billigt. All heder åt företaget som har gjort sig förtjänt av en stor eloge.

Marcella F

Hittills inte något att klaga på.

Lotten A

De är trevliga, men har inte hjälpt mig med mitt problem som är att min sida blev kapad när jag skulle återuppta den. De informerade heller inte innan släppet att jag måste vara min vakt och hugga min sida. Nu har de skickat räkning på en sida som jag inte har.

Svar från Wopsa

Lotten, jag slår en pling till dig inom så vi kan göra det bästa av situationen! Vi satte upp hela er webbplats under en annan adress som ni önskade sen. Info: Er domän & hemsida var registrerad via .SE/webbstjarnan.se projektet. När ni bestämde er för att vilja öppna eget konto hos Wopsa hade domänen/hemsidan varit nere en längre tid redan och domänen hade gått ut / expired och omregistrerats av någon annan utomstående.

Jan Inge J

Ganska eller mycket bra, bl.a. då jag behövt hjälp med inställningar i mejlprogrammet vars auto-funktioner "vill" göra felaktiga inställningar. Dock har det vid ett par tillfällen tagit lite lång tid och jag har måste upprepa mejlfrågan på wopsas hemsida då jag behövt akut hjälp då mejlen "försvann". Jag har skaffat en egen domän med egen hemsida, men det har varit och är tidsödande att lägga in vissa funktioner om man inte jobbar med detta ofta och är van. Jag antar att svårigheterna beror på lite primitiva funktioner i wordpress och att det inte har med wopsa att göra.