Alla kategorier Mediabyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Xternmedia AB

Xternmedia AB

Cylindervägen 12, 131 52 Nacka strand — Visa karta

Välkommen till Xternmedia

Med pricksäkra reklamkampanjer tillsammans med våra partners är vi ett familjeföretag med över 40 års erfarenhet av försäljning. Med dagens alla olika kommunikationskanaler gäller det att ta sig igenom bruset.
Ord som information overflow och information overload florerar i det nya medielandskapet. Det är därför viktigare än någonsin att analysera och hitta rätt målgrupp för just din kampanj.

Vi hjälper dig att skapa direktreklam som är SEO-anpassat för webben, men även direktreklam i form av till exempel kataloger, broschyrer eller flygblad m.m - Snabbt, smidigt och effektivt!

Vi har vårt säte i Stockholm men hjälper dig med din kampanj oavsett var i Sverige du befinner dig. Varmt välkommen att höra av dig eller titta här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 11 kunder tycker om Xternmedia AB

• 2019-07-12

Mattias skrev om Xternmedia AB
    Självgående och lätta att samarbeta med när det gäller digital marknadsföring. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-07-11

John T skrev om Xternmedia AB
    Bra service och bra kommunikation. Resultatet på SEOn har varit över förväntan. Läs mer
  • Sofia H

2019-07-10

Sofia H skrev om Xternmedia AB
    Lätta att jobba med. Anpassar sig efter kundens behov och önskemål. Toppenbetyg rakt igenom! Läs mer
  • 2019-07-08

Rickard E skrev om Xternmedia AB
    Vi testade ett utskick, tyvärr var vi nog lite feltajmade i semestertider eftersom vi håller på med stubbfräsning. Nästa kampanj ska vi testa i augusti Läs mer
  • Gurhan D

2019-07-08

Gurhan D skrev om Xternmedia AB
    Väldigt effektiv hjälp, behövde inte förklara så mycket, det hjälpte dom med själva..
    Jätte nöjd.... Läs mer
  • 2019-07-08

Emil V skrev om Xternmedia AB
    Xtern media har skräddarsytt ett SEO-paket till mitt företag utifrån våra behov. Mycket flexibla så här långt! Läs mer
  • Kristoffer S

2019-04-04

Kristoffer S skrev om Xternmedia AB
    Imponerande flexibilitet och trevligt bemötande. Levererade enligt överenskommesle trots kort framförhållning och ändringar i sista sekund. Läs mer
  • Camilla J

2019-03-12

Camilla J skrev om Xternmedia AB
    Jag har ett pågående samarbete gällande vårt företags SEO och ett direkt reklamutskick som ska delas ut i omgångar på olika adresser för att stärka vårt företagsnamn. Xternmedia är väldigt lyhörda och tillmötesgående, det som vi tillsammans beslutar om utförs och inget glöms bort. Känns som ett tillförlitligt företag och alla medarbetare är otroligt servicemindade, ser fram emot detta samarbete i år. Upplever att vi jobbar och strävar efter samma målsättning. Läs mer
  • 2019-03-06

Benjamin K skrev om Xternmedia AB
    Vi är väldigt nöjda med Xternmedia, professionella och levererar det de lovar. Speciellt nöjda med deras SEO och DR lösning. Läs mer
  • 2018-12-12

Tomas B skrev om Xternmedia AB
    Mycket bra och snabbt bemötande när vi fick kontakt. Dessutom var utfallet på vår DR kampanj över all förväntan. Kan strakt rekommendera Xternmedia. //Tomas VD på Hjalmar & Company Läs mer
  • 2018-08-16

Torbjörn W skrev om Xternmedia AB
    Vi på Haninge Bilpark AB anlitade Xternmedia AB till att skicka ut flygblad till privat personer i närområdet vilket gav ett super resultat för oss, snabbt smidigt och enkelt inga konstigheter, lätta att ha och göra med / vd Tobbe Haninge Bilpark AB Läs mer
    2018-08-16 Xternmedia AB svarar Torbjörn W
    Tack Tobbe för din fina rekommendation!
    Xternmedias grundsten är att alltid göra pricksäkra och bra kampanjer tillsammans med våra partners.
    Då är det extra kul när det blir ett superresultat.

Cylindervägen 12, 131 52 Nacka strand