Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Xxl Sport & Vildmark AB

Xxl Sport & Vildmark AB

Hamngatan 31, 111 47 Stockholm — Visa karta

2.3 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Xxl Sport & Vildmark AB

• 2019-02-28

Peter Pettersson skrev om Xxl Sport & Vildmark AB
    Den absolut sämsta näthandlade jag någonsin haft att göra med, jag beställde ett par skidor och fick orderbekräftelse och klarna drog pengarna från mitt konto, nästan en vecka senare fick jag ett Mail om att man inte kunde leverera skidorna.
    Jag hade då beställt bindningar och stighudar från en annan näthandlare som kunde leverera, så nu sitter jag här med dessa och inga skidor eller pengar och vid mailkontakt med XXL så säger man att det skiter man i!!!
    Peter i Mora Läs mer
  • 2019-01-21

robin s skrev om Xxl Sport & Vildmark AB
    En av de sämsta webshoppar jag har varit med om. Tog 3 dagar att få en missad retursedel skickad till mig då jag ville byta varan. När jag sedan skickat iväg varan så hinner dom höja priset på varan som för övrigt inte var annonserad som en reavara varav jag inte stressade med att få den missade retursedeln. Lägg dessutom till en kundservice som inte kan nås via telefon och en webchat som sporadiskt är öppen (men mesta tiden stängd). Läs mer
  • 2018-02-09

A skrev om Xxl Sport & Vildmark AB
    På tok för lite personal. Hopplöst att få hjälp på cykelavdelningen. Jag går inte tillbaka. Läs mer
  • 2014-10-29

Svante H skrev om Xxl Sport & Vildmark AB
    Underbar butik!! Finns något för alla, massa cyklar till salu, kanske lite för lite tillbehör! + för utbudet - för servicen. +för priser på kläder Läs mer

Bästa sportaffärerna i Stockholm:

Hassan Z Hassan Z tycker:
“Vidar utbildade mig inom dykni...” Läs mer