Yogastudion

Ring 070-795 85 14 yogastudion.com

7 omdömen om Yogastudion

Ml F
Skrev om Yogastudion

Mysigt, genuint och så bra. Hjälpt mig mycket i mitt mående.

Alexander J
Skrev om Yogastudion

Trevlig lokal, bra yogalärare, proffsigt och trevligt bemötande, lugn och harmonisk miljö

Malin W
Skrev om Yogastudion

Jättefin och fräsch studio. Jill är duktig på det hon gör och sprider lugn, precis vad jag behöver🙌.

Sven H
Skrev om Yogastudion

Trevlig miljö och alltid ett varmt och positivt bemötande Eftersom jag aldrig provat yoga innan var det en positiv upplevelse! Man fick en noggrann genomgång och vägledning som gjorde att man kände sig delaktig genom hela passen trots att man var en nybörjare... Ett genuint intresse och stor kunskap inom yoga som man vill förmedla till sina deltagare, vilket man lyckas otroligt bra med! Yogastudion är det jag alltid rekommenderar till kollegor och vänner!

Patrik T
Skrev om Yogastudion

Mitt besök på yogastudion gjorde mig gott då jag kom ner i varv snabbt av ett harmoniskt och proffsigt pass efter en stressig vardag. Kan varmt rekommendera yogastudion!

Ulrika A
Skrev om Yogastudion

För mig är det alltid en bra känsla att komma till Jill och Yogastudion och få varva ner. Så skönt med återhämtning i en lugn och avslappnad miljö. Jill är en underbar person och hennes klasser är alltid lika behagliga att delta i. Jag går på Yinjoga men har också gått på meditation med Lotta och provat på KAP med Alice. Jag har också varit på en heldagsretreat på Vrångö tillsammans med Jill och Anette. Jag är mycket nöjd med alla klasser som jag har deltagit i. Jag kan verkligen varmt rekommendera Jill och Yogastudion!

Annika S
Skrev om Yogastudion

Genuint och proffsigt bemötande vid vårt yogaretreat.Genomtänkta pass som är skräddarsydda för målgruppen.