Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa AB

Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa AB

Ring 08-678 15 55 www.yhhs.se
4.4

Välkommen till Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa AB! Vi erbjuder en förstklassig internationell hudterapeututbildning med moderna lokaler och två stora salonger vid Stureplan i Stockholm. Vår utbildning är ledande inom hudvårdsbranschen och uppfyller de krav som krävs för att vara medlem i Sveriges Hudterapeuters Riksorganisation...

7 omdömen om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa AB

Hanna I
Skrev om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa AB

Jätte bra utbildning som gav mig jobb direkt efter utbildningen

Make up institute
4.7/5 i betyg av 51 omdömen 4.7 av 51 omdömen
Badge2016

Fantastisk skola. Otroligt engagerade lärare, mycket professionellt upplägg på studierna. Vackra personliga lokaler, gedigen utbildning. Som

Helena L
Skrev om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa AB

+Gedigen kunskapsutbildning, bredare än jag trodde vilket var bra. + Seriösa och fantastiska yrkeslärare! - Valde YHHS för att jag inte ville gå på skola med "flickskola-jargong" vilket jag hade hört mycket om andra hudterapeututbildningar, lite besviken då jag upplevde att min skola hade kvar detta då ledningen bland annat ibland benämnde oss som flickor istället för studenter/personer.

Johanna H
Skrev om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa AB

Jag gick deras utbildning. Den var gedigen och bra. Noggranna och kompetenta lärare.

Chatarina K
Skrev om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa AB

Som studerande: Fantastisk utbildning med mycket omfattande innehåll; en bra grund för vidareutbildning! Var mycket nöjd med min vistelse på skolan och miljön/stämningen i vår klass. Rekommenderar absolut den här utbildningen till alla som intresserar sig för skönhetsbranschen. Ända negativa jag har att påpeka är planeringen/utförandet av t.ex vårt schema; det var inte alltid helt genomtänkt eller också tog det lång tid innan vi fick viktiga lektioner insatta. Ångrar inte mitt val av skola; jag utvecklades både yrkesmässigt och på den personliga fronten.

Sweet B
Skrev om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa AB

Mycket bra behandlingar! Du får räkna med att priserna är lägre pga att det är elevbehandlingar - men tycker dessa håller hög klass. Oftast lugnt och skönt i lokalen. Du ligger oftast i samma rum som flera personer med avskärmare mellan er. Inget man tänker på enligt mig. Har ofta sista minuten erbjudanden till bra priser. Trevliga och fräscha lokaler vid stureplan!

Tove
Skrev om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa AB

Går regelbundet dit och har testat olika behandlingar - alla har varit bra eller mycket bra. Eftersom det är elevbehandlingar vet man inte alltid hur det blir men jag har aldrig varit missnöjd. Ibland kanske det tar lite längre tid än på ett vanligt spa, men det är helt klart värt det låga priset. Och eftersom det är mycket billigare så kan man unna sig behandlingar oftare!

Jenny A
Skrev om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa AB

Ett jättebra ställe med elevbehandlingar, jag är en trogen kund sedan många år. Jättefin miljö och proffsiga behandlingar. Och låga priser förstås! Jag tycker faktiskt att behandlingarna ofta överträffar de på "riktiga" salonger, typ Centralbadet. Här görs allt under strängt överinseende av lärarna så de är alltid jättenoga. Väl värt ett besök!