Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa i Stockholm AB

Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa i Stockholm AB

Lästmakargatan 10, 111 44 Stockholm — Visa karta

Allt inom skönhetsvård och spa

Läs vad 3 kunder tycker om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa i Stockholm AB

• Sweet B
    Sweet B skrev om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa i Stockholm AB
    Mycket bra behandlingar! Du får räkna med att priserna är lägre pga att det är elevbehandlingar - men tycker dessa håller hög klass. Oftast lugnt och skönt i lokalen. Du ligger oftast i samma rum som flera personer med avskärmare mellan er. Inget man tänker på enligt mig. Har ofta sista minuten erbjudanden till bra priser. Trevliga och fräscha lokaler vid stureplan! Läs mer
  • Tove
    Tove skrev om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa i Stockholm AB
    Går regelbundet dit och har testat olika behandlingar - alla har varit bra eller mycket bra. Eftersom det är elevbehandlingar vet man inte alltid hur det blir men jag har aldrig varit missnöjd. Ibland kanske det tar lite längre tid än på ett vanligt spa, men det är helt klart värt det låga priset. Och eftersom det är mycket billigare så kan man unna sig behandlingar oftare! Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Yrkeshögskolan för Hudvård och Spa i Stockholm AB
    Ett jättebra ställe med elevbehandlingar, jag är en trogen kund sedan många år. Jättefin miljö och proffsiga behandlingar. Och låga priser förstås! Jag tycker faktiskt att behandlingarna ofta överträffar de på "riktiga" salonger, typ Centralbadet. Här görs allt under strängt överinseende av lärarna så de är alltid jättenoga. Väl värt ett besök! Läs mer