Yrkesplugget

Johannesfredsvägen 9-11, 168 69 Bromma — Visa karta

Yrkesplugget är en gymnasie- och vuxenskola med yrkesutbildningar. Vi vill få dig som elev att växa som individ och förbereda dig för ett kommande yrkesliv. Sociala och kommunikativa kompetenser samt entreprenörsanda är viktiga egenskaper och vårt mål är att hjälpa dig att utveckla dessa under din utbildning på Yrkesplugget.

Yrkesplugget har även en skola i Uppsala på Kungsgatan 66.
Frejgatan 73, 11326, Stockholm
Anna A:
Bästa beslut jag någonsin tagit! Man lär sig nya saker varje dag & helt fantastiska lärare, rekommenderar varmt!

Företag inom yt-utbildningar nära Yrkesplugget:

Frejgatan 73, Stockholm
Tveka inte att kontakta oss för mer information kring våra utbildningar! Läs mer ›
Anna A:

Läs vad 18 kunder tycker om Yrkesplugget

• Sallah O
    Sallah O skrev om Yrkesplugget
    Stabil plattform för utveckling , professionella lärare och unik administration.
  • Isabelle W
    Isabelle W skrev om Yrkesplugget
    Super bra lärare och jätte fina lokaler.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Yrkesplugget
    Bra skola, engagerade lärare, fina lokaler och bra gemenskap, man behöver aldrig känna sig rädd för att fråga om saker och uppgifter. Kan varmt rekommendera ungdomar och vuxna att söka hit!!
  • Gustav W
    Gustav W skrev om Yrkesplugget
    Tycker det är en fantastisk skola med bra personal och bra möjligheter!
  • Sonny p
    Sonny p skrev om Yrkesplugget
    Skit bra lärare och skola ! Ligger hyfsat centralt och lätt att komma dit
    Bara gott om skolan
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Yrkesplugget
    Top notch! Vägen mot ett gott arbetsliv!
  • Emil P
    Emil P skrev om Yrkesplugget
    Bemötandet från företaget från början och framåt, nämn gärna vad du har fått hjälp med dvs vad du har köpt för varor eller tjänster och inte minst hur de levde upp till dina förväntningar. Sammanfatta gärna din upplevelse som kund hos företag.
  • Nicolas D
    Nicolas D skrev om Yrkesplugget
    Jag är väldigt nöjd med utbildningen samt lärarna! Min praktikplats är väldigt professionell och jag fick till och med anställning där efter min utbildning.

Jag har och kommer rekommendera denna utbildning till mina vänner som vill byta karriär.
  • Komlan M
    Komlan M skrev om Yrkesplugget
    Bra, uppfyllde mina förväntningar.
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Yrkesplugget
    Jag tycker att Yrkesplugget är ganska uselt, dom skölter inte det dom ska gällande utbildningar och håvar bara in pengar av kommuner.
    2016-05-19 Börje L svarar Sebastian R
    Hej Sebastian, trist att du har den uppfattningen. Vill du skall veta att vi vill alla elevers bästa och gör allt för att alla elever skall vara anställningsbara när de slutar hos oss. Men, vi ställer också krav på våra elever, ibland fungerar inte det och då blir det ibland inte så bra, dessvärre. Vad gäller ekonomi så återinvesteras eventuellt överskott i verksamheten, om det skulle uppstå. Läs gärna mer om vår filosofi på www.yrkesplugget.se
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Yrkesplugget
    Jag är super nöjd. Yrkesplugget gav mig möjlighet att gå en komvux utbildning inom det jag ville utan dom hade jag säkert gjort något jag inte alls hade tyckt var lika roligt. Jätte bra och trevliga lärare som undervisar en på i ett tempo som passar en själv och lyssnar alltid när man berättar saker som kanske känns jobbigt. Övriga personal är alltid trevligs och väldigt hjälpsamma. Jag trivs väldigt bra på skolan bäst skolan jag har varit på.
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Yrkesplugget
    Jag rekomenderar denna skola då den är väldigt bra.
  • Abbas B
    Abbas B skrev om Yrkesplugget
    Det är en väldigt bra skola
    Man får lära sig teoretiskt och praktiskt samtidigt.
    Och jag tycker att det blir en stor framgång för mig hoppas jag, men just nu ser inget lovande ut.
  • Stephen-gregory W
    Stephen-gregory W skrev om Yrkesplugget
    Väldigt bra och förstående lärare
  • Wilda L
    Wilda L skrev om Yrkesplugget
    Bästa skolan helt enkelt!!
    Super bra lärare och alla är så trevliga!
  • Mehran G
    Mehran G skrev om Yrkesplugget
    Mycket bra lärare och hjälpsamma de flesta. Grym praktisk utbildning dock kunde teorin vara lite bättre/mer.
  • Schafia J
    Schafia J skrev om Yrkesplugget
    Jättebra, trevliga lärare, känns roligt samt lärorikt,
  • Robert N
    Robert N skrev om Yrkesplugget
    Jag tycker att det är bra lärare, och man får ordentligt med hjälp även om man har det svårt att förstå.

Johannesfredsvägen 9-11, 168 69 Bromma