Yrkesplugget

Yrkesplugget

Ring 070-957 44 14 www.yrkesplugget.se
4.3

Yrkesplugget är en gymnasie- och vuxenskola med yrkesutbildningar. Vi vill få dig som elev att växa som individ och förbereda dig för ett kommande yrkesliv. Sociala och kommunikativa kompetenser samt entreprenörsanda är viktiga egenskaper och vårt mål är att hjälpa dig att utveckla dessa under din utbildning på Yrkesplugget. Yrkesplugget har även en skola i Uppsala på Kungsgatan 66.

20 omdömen om Yrkesplugget

ANDREAS B
Skrev om Yrkesplugget

Orsakar trafikolyckor och sedan svindlar gotroende personer. Att bli utbildad till yrkes chaufför här låter som en jävligt dålig ide.

Make up institute
4.7/5 i betyg av 51 omdömen 4.7 av 51 omdömen
Badge2016

Fantastisk skola. Otroligt engagerade lärare, mycket professionellt upplägg på studierna. Vackra personliga lokaler, gedigen utbildning. Som

DANIEL B
Skrev om Yrkesplugget

Undvik att stödja den här typen av beteende från företag! Erkänner vållande vid trafikolycka och sedan ljuger i händelseredovisning! De har till och med erbjudit sig att betala kostnad för plåtverkstad så man "slipper" blanda in försäkringsbolagen Men allt det var såklart ett välinarbetat spel för galleriet. Så nu står man med en kostnaden för att bli påkörd... Det är ju en trafikskola så det lär inte vara den första olyckan de smiter ifrån på detta vis. Äckligt beteende.

ANDREAS B gillar detta
Sallah O
Skrev om Yrkesplugget

Stabil plattform för utveckling , professionella lärare och unik administration.

Isabelle W
Skrev om Yrkesplugget

Super bra lärare och jätte fina lokaler.

Daniel B
Skrev om Yrkesplugget

Bra skola, engagerade lärare, fina lokaler och bra gemenskap, man behöver aldrig känna sig rädd för att fråga om saker och uppgifter. Kan varmt rekommendera ungdomar och vuxna att söka hit!!

Gustav W
Skrev om Yrkesplugget

Tycker det är en fantastisk skola med bra personal och bra möjligheter!

Sonny p
Skrev om Yrkesplugget

Skit bra lärare och skola ! Ligger hyfsat centralt och lätt att komma dit Bara gott om skolan

Andreas K
Skrev om Yrkesplugget

Top notch! Vägen mot ett gott arbetsliv!

Emil P
Skrev om Yrkesplugget

Bemötandet från företaget från början och framåt, nämn gärna vad du har fått hjälp med dvs vad du har köpt för varor eller tjänster och inte minst hur de levde upp till dina förväntningar. Sammanfatta gärna din upplevelse som kund hos företag.

Nicolas D
Skrev om Yrkesplugget

Jag är väldigt nöjd med utbildningen samt lärarna! Min praktikplats är väldigt professionell och jag fick till och med anställning där efter min utbildning. Jag har och kommer rekommendera denna utbildning till mina vänner som vill byta karriär.

Komlan M
Skrev om Yrkesplugget

Bra, uppfyllde mina förväntningar.

Sebastian R
Skrev om Yrkesplugget

Jag tycker att Yrkesplugget är ganska uselt, dom skölter inte det dom ska gällande utbildningar och håvar bara in pengar av kommuner.

Angelina L gillar detta
Svar från Yrkesplugget

Hej Sebastian, trist att du har den uppfattningen. Vill du skall veta att vi vill alla elevers bästa och gör allt för att alla elever skall vara anställningsbara när de slutar hos oss. Men, vi ställer också krav på våra elever, ibland fungerar inte det och då blir det ibland inte så bra, dessvärre. Vad gäller ekonomi så återinvesteras eventuellt överskott i verksamheten, om det skulle uppstå. Läs gärna mer om vår filosofi på www.yrkesplugget.se

Sandra M
Skrev om Yrkesplugget

Jag är super nöjd. Yrkesplugget gav mig möjlighet att gå en komvux utbildning inom det jag ville utan dom hade jag säkert gjort något jag inte alls hade tyckt var lika roligt. Jätte bra och trevliga lärare som undervisar en på i ett tempo som passar en själv och lyssnar alltid när man berättar saker som kanske känns jobbigt. Övriga personal är alltid trevligs och väldigt hjälpsamma. Jag trivs väldigt bra på skolan bäst skolan jag har varit på.

Marcus P
Skrev om Yrkesplugget

Jag rekomenderar denna skola då den är väldigt bra.

Abbas B
Skrev om Yrkesplugget

Det är en väldigt bra skola Man får lära sig teoretiskt och praktiskt samtidigt. Och jag tycker att det blir en stor framgång för mig hoppas jag, men just nu ser inget lovande ut.

Stephen-gregory W
Skrev om Yrkesplugget

Väldigt bra och förstående lärare

Wilda L
Skrev om Yrkesplugget

Bästa skolan helt enkelt!! Super bra lärare och alla är så trevliga!

Mehran G
Skrev om Yrkesplugget

Mycket bra lärare och hjälpsamma de flesta. Grym praktisk utbildning dock kunde teorin vara lite bättre/mer.

Schafia J
Skrev om Yrkesplugget

Jättebra, trevliga lärare, känns roligt samt lärorikt,

Robert N
Skrev om Yrkesplugget

Jag tycker att det är bra lärare, och man får ordentligt med hjälp även om man har det svårt att förstå.