Zidcore

Läs vad 2 kunder tycker om Zidcore

• HANNA G

2020-06-28

HANNA G skrev om Zidcore
    Avråder starkt från köp via detta bolag.
    Köpte en klocka via Cdon.com (som oturligt nog hade detta bolag som underleverantör). Provade klockan på handleden och insåg att den inte levde upp till mina önskemål. Mejlade om återköp. Deras svar? Jo att de kommer dra av 20% av summan bara för att jag haft klockan på armleden.

Skamligt!

Köp av något annat företag! Läs mer
  • JONAS P

2020-05-12

JONAS P skrev om Zidcore
    Inget att rekommendera köp hos. Beställde via träningsmaskiner.com. Beställde en reservdelsprodukt som skulle vara kompatibel med min maskin. Det var den inte. När jag ville returnera produkten vill de först inte ta emot den men efter tjat så gick det mot ett prisavdrag om 20%. Som grädde på moset skickar de mig till inkasso för en produkt som är reklamerad och returnerad! Efter flera om och men så fick jag detta krediterat. Döm om min förvåning när jag idag får ett nytt inkassokrav på frakt, ränta och inkassokostnader! Riktigt uselt hanterat och bland det sämsta jag varit med om! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte