Mert Hedman

Mert Hedman

Mert Hedman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Mert Hedman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Mert Hedman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 442 omdömen med ett betyg på 4.8. Mert Hedman har haft 68 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

442 omdömen om Mert Hedman

Sedan starten hos Reco 2021
Ida B
Köpte sitt hus med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Örsundsbro

Trevlig, professionell och enkel att ha att göra med!

Andreas E
Örsundsbro

Trevlig, glad och professionell!

Maria E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Munksundet

Mycket trevligt bemötande genom hela försäljningsprocessen. Mert gav ett gott intryck och verkade väldigt kunnig. Vi är väldigt nöjda med hur själva försäljningen gick till och priset på vår bostad som var mycket till Merts förtjänst.

Marianne K
Galgvreten

Bemöttes på ett mycket professionellt och vänligt sätt. Tydlig information, alltid tillgänglig och svarade snabbt på alla frågor som uppstod. Kände oss trygga och kände,att vi kunde lita på Mert till fullo. Kan varmt rekommendera Mert.

Mats K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Galgvreten

Mycket trevlig samitidigt mycket proffsig person. All heder åt Mert som genomförde affären. Med vänlig hälsning, Mats Knutsson

Mark A
Munksundet

Friendly, knowledgeable and gave good advice and we got the asking price in an improving but challenging market.

Daniel H
Årsta

Seriös mäklare som kan sin sak , tillgänglig för frågor och funderingar och lätt att komma i kontakt med. Väldigt lättsam trevlig och glad.

Niclas J
Fålhagen

Mert Hedman! Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Mvh Niclas

Minna J
Fålhagen

Mert har varit mycket tillgänglig på telefon och snabb på att svara på sms. Han har lyssnat på våra önskemål och delgett oss information kring marknadsläget mm. Han är trevlig och tillmötesgående. Han har också varit öppen för extra visningar utöver de ordinarie vilket vi uppskattat. Han har tyvärr inte själv kunnat visa lägenheten vid de ordinarie visningarna utan skickat en kollega från kontoret, vilket vi tycker var synd då det var just Mert som vi valt som mäklare och vi tänker att han som vår mäklare hade varit bäst...

Linda F
Järlåsa

Vi hade kontakt med Mert när vi skulle köpa vårat hus och han var toppen! Det kändes som han inte var påstridig eller intensiv som man kan ha upplevt ibland vid visningar utan var lugn, ställde relevanta frågor och lät oss som köpare ta det lite i vår takt. Han var även otroligt snabb på att svara i telefonen man fick nästintill svar direkt man skickat om man hade funderingar. Det var även skönt att man fick verkligen konkreta och bra svar på allt man undrade över vilket gjorde att man kände trygghet i att köpa huset. Så vi är supernöjda och rekommenderar verkligen!