Robert Yeghiazaryan

Robert Yeghiazaryan

Robert Yeghiazaryan är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Robert Yeghiazaryan har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Robert Yeghiazaryan har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Yeghiazaryan har haft 0 försäljningar sen 2024-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

10 omdömen om Robert Yeghiazaryan

Sedan starten hos Reco 2024
Tomas W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Yeghiazaryan en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Rosendal

Vi är mycket nöjda med Roberts insats som mäklare. Han gav ett professionellt bemötande från början till slutet av bostadsaffären. Därtill var han väl påläst om bostadsrätten och återkom snabbt med svar när vi väl hade frågor att ställa. Robert upplevdes som lugn och metodisk under visningen och inkännande under själva affären. Vi hade gärna anlitat Robert som mäklare för en framtida försäljning av bostadsrätt.

Johan G
Länna

Mycket trevligt och proffsigt bemötande! Påläst och kunnig! Även sinne för extra detaljer, det uppskattades mycket.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för de fina orden. Uppskattar att ni var effektiva och väldigt trevliga. Nu hoppas jag att ni ska trivas i ert nya hem. Allt gott//

Karen G
Länna

Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av Robert. Väldigt påläst och kunnig om lghten och när han inte hade all info så kollade han upp det och återkom väldigt fort. En annan sak som jag tyckte om var att Robert inte var för pushig utan inkännande och dessutom lättsam att prata med.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack, det var riktigt smidigt att göra affärer med er. Hoppas nu att ni verkligen ska trivas i bostaden. Allt gott//

Rafal K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Yeghiazaryan en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Länna

Proffsig . Väldigt lätt att få kontakt med. Rekommenderar Robert Yeghiazaryan.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för förtroendet! Allt gott//

Aleksandra Natalia K
Länna

Allt var bra! Bra kontakt och planering av försäljning

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för din feedback, riktigt bra samarbete, och kul att ni också var med på strategierna och planeringen. Allt gott//

Zahra D
Fålhagen

Fantastiskt jobbat av Robert! Professionell, engagerad och levererade verkligen utöver förväntningarna. Rekommenderas varmt för en smidig och framgångsrik bostadsaffär.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för förtroendet. Jag är otroligt smickrad av att ha fått samarbeta med er. Stort lycka till med det som komma skall snart :) Allt gott//

Lars P
Fålhagen

Flexibel, trevlig och effektiv hantering !

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack, nu hoppas jag du ska trivas i den nya bostaden. Allt gott//

Zana H
Fålhagen

Jag kan inte nog rekommendera Robert som sålde min lägenhet. Inte bara slog han alla mina förväntningar med ett rekordpris och en snabb försäljning, utan hen gick även långt över mina förhoppningar när det kom till engagemang och professionalism. Från första mötet till den avslutande affären var mäklaren där varje steg på vägen, alltid tillgänglig för att svara på mina frågor och ge mig trygghet i hela processen. Tack vare Roberts dedikation sålde jag min lägenhet till ett pris som överträffade mina förväntningar...

Svar från Robert Yeghiazaryan

Tack så mycket för dina fina ord! Det gläder mig att höra att du är så nöjd med min insats och resultatet av försäljningen. Det var verkligen en ära att få arbeta med dig, och jag är här för dig om du någonsin behöver min hjälp igen. Tack för att du valde mig som din mäklare!

Elin L
Johannesbäck

Bra bemötande, påläst om objektet, trevlig känsla i allmänt

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för det, nu hoppas jag verkligen du ska trivas vad roligt att du kommer bo nära en familjemedlem. Allt gott//

Alireza S
Johannesbäck

Jag tycker vi hase bra dialog. Han gjorde vad han kunde. Det var bra.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Tack så mycket Alireza, för din feedback. Det gjorde vi bra tillsammans. Nu hoppas jag du ska trivas i ditt nya hem. Allt gott//