Mert Hedman

Mert Hedman

Mert Hedman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Mert Hedman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Mert Hedman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 424 omdömen med ett betyg på 4.8. Mert Hedman har haft 64 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

424 omdömen om Mert Hedman

Sedan starten hos Reco 2021
Jennifer S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Höganäs

Proffsig, kunnig och engagerad! Väldigt trevligt bemötande.

Jeanette S
Höganäs

Min upplevelse av Mert var att han var kunnig, vänlig och hanterade processen på ett proffsigt sätt. I relation till andra mäklare vi haft kontakt med överträffade han mina förväntningar.

Ghazale B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gottsunda

Mert är professionell samtidigt som han är personlig. Han är tydlig i sin kommunikation och lyssnar in på vad du som kund önskar. Ger bra råd och rekommendationer. Låter dig inte vänta för länge om du undrar över något. Han tålmodig och mycket positiv vilket är viktiga egenskaper när man vill sälja sin bostad speciellt under de senaste 2 åren.

Svar från Mert Hedman

Det gläder mig att höra att ni uppskattat mina insatser som mäklare. Att vara både professionell och personlig är något jag strävar efter för att skapa en trygg och behaglig upplevelse för mina kunder. Att vara tydlig i kommunikationen och lyhörd för dina önskemål är avgörande för mig, och jag är glad att det har uppskattats. Att vara snabb i min respons är en självklarhet. Tack för ert förtroende och jag ser fram emot att fortsätta hjälpa er genom hela processen.

Zahrah L
Sålde sitt hus med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Skyttorp

Mert är tillgänglig och har ett väldigt trevligt bemötande. Han lyssnar in kundens önskemål och förväntningar. Vi kommer troligen efterfråga Mert inom kort för en ny fastighetsförsäljning.

Svar från Mert Hedman

Det värmer verkligen att höra att du upplever mitt bemötande som trevligt och att du känner dig väl omhändertagen. Det skulle vara en ära att få fortsätta samarbeta med er vid en kommande försäljning. Tack för ditt förtroende, och jag ser fram emot att fortsätta leverera på samma höga nivå vid vår nästa interaktion.

Anne-Maj N
Kungsängen/Industristaden

Personligt och professionellt, effektivt trots allt, i denna lågkonjunktur som vi alla befinner oss i just nu!

Svar från Mert Hedman

Tack så mycket för dina vänliga ord! Att kunna upprätthålla både en personlig och professionell nivå av service är något jag värdesätter högt, oavsett de utmaningar som råder på marknaden. Jag är glad att du har upplevt min effektivitet som värd att nämna, särskilt med tanke på den rådande lågkonjunkturen. Att kunna anpassa sig och fortsätta leverera på hög nivå trots utmaningarna är en viktig del av mitt arbete. Tack för din uppskattning!

Linnea K
Kungsängen/Industristaden

Trevligt bemötande, bra kontakt genom hela processen och kunnig på sitt jobb. Rekommenderar!

Svar från Mert Hedman

Tack så mycket för de vänliga orden! Att kunna erbjuda ett trevligt bemötande och upprätthålla en god kontakt genom hela processen är avgörande för mig. Att dessutom kunna tillhandahålla kunnig rådgivning inom mitt område är något jag strävar efter att leverera till varje kund. Det är glädjande att höra att du känner dig nöjd och att du rekommenderar mig vidare. Tack för ditt förtroende, och tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp i framtiden.

Fredrik B
Kungsängen/Industristaden

Bra bemötande från start till avtal, kan starkt rekommendera

Svar från Mert Hedman

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Att kunna erbjuda ett bra bemötande från första kontakt till avtal är något jag värderar högt. Det är fantastiskt att höra att du upplevde det så positivt och att du starkt rekommenderar mig. Ditt förtroende betyder mycket för mig, och jag ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativ service till dig och andra kunder framöver. Tveka inte att höra av dig om du behöver någon hjälp eller rådgivning i framtiden.

Charlotta N
Uppsala

Trevligt bemötande, tillmötesgående. Kändes som att Mert gjorde sitt bästa att representera både säljare och köpare.

Svar från Mert Hedman

Tack så mycket för din feedback! Att kunna erbjuda ett trevligt bemötande och vara tillmötesgående är grundläggande för mig i mitt arbete som mäklare. Det gläder mig att höra att du kände att jag gjorde mitt bästa för att representera både säljare och köpare på ett balanserat sätt. Att skapa en positiv och förtroendefull atmosfär för alla parter är viktigt för att säkerställa en smidig och framgångsrik affär. Tack för att du delade din upplevelse, och jag ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativ service i framtiden.

Lars G
Uppsala

Mert Hedman har en stor kännedom om den lokala bostadsmarknaden. Han gav tydlig information och bra rådgivning. Bostadsförsäljningen kunde genomföras snabbt, just så som önskades.

Svar från Mert Hedman

Tack så mycket för dina vänliga ord! Att ha en god kännedom om den lokala bostadsmarknaden är avgörande för att kunna ge relevant och tydlig information samt rådgivning. Jag är glad att du upplevde att jag kunde erbjuda detta och att bostadsförsäljningen kunde genomföras så snabbt och smidigt som önskat. Att kunna möta dina förväntningar och önskemål är en prioritet för mig, och jag är tacksam för att du delade din positiva upplevelse. Tveka inte att höra av dig om det är något annat jag kan hjälpa till med i framtiden.

Isabella H
Sankt Ilian

Jag blev trevligt bemött och han verkade påläst. I sin helhet en bra upplevelse. Det blev ett litet missförstånd mellan säljarna och mäklaren angående om frysen i källaren ingick. Men annars var allt bra.

Svar från Mert Hedman

Tack för din feedback, och jag är glad att du upplevde vår interaktion som trevlig och att jag verkade påläst. Att erbjuda en bra helhetsupplevelse är viktigt för mig. Jag beklagar det lilla missförståndet angående frysen i källaren och jag tar åt mig av det. Det är viktigt för mig att säkerställa tydlighet och korrekt information i alla avtal för att undvika sådana situationer. Jag är dock tacksam att allt annat gick bra och att du är nöjd med din upplevelse i stort sett. Tack för din förståelse och feedback, och jag är här för att hjälpa dig om det är något annat du behöver i framtiden.