Louise Brander

Louise Brander

Louise Brander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Louise Brander har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Louise Brander har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.9. Louise Brander har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

93 omdömen om Louise Brander

Kerstin A
Sålde sitt hus med hjälp av Louise Brander en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Berthåga

Vänlig, glad, kunnig, förtroende ingivande, snabba svar. Mycket positivt

Tove J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Brander en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Främre Luthagen

Trevligt o proffsigt bemötande. Louise är kort o koncis. Kunde svara på alla frågor. Kände mig väl omhändertagen. Hennes praktikant, Oskar, har en bra mentor där.

Agnes S
Sommarro

Jättebra och trevligt bemötande, kände mig trygg som förstagångsköpare. Rekommenderas!

Paulina C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Brander en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Centrum

Till den som vill veta något om Louise med ett ord, så ligger "top-notch" väldigt nära. Egentligen saknar jag ord för den skicklighet hon visat i alla lägen, både som person och mäklare. Att till och med veta hur man balanserar dessa är inget annat än imponerande. Och det är definitivt inte för att hon lovar guld och gröna skogar. Hon har respekt för personen som befinner sig i en ekonomisk prekär situation och då är Louise den man vill ha i sitt livs största affär. I synnerhet i en lågkonjunktur. Enligt min mening baserar...

Jeanette F
Ulleråker

Jag kände mig trygg hela vägen med Louise. Hon är proffsig, engagerad och är en varm person som jag direkt kände förtroende för.

Eva Csato J
Fjärdingen

Louise Brander övertog försäljningen av vår lägenhet från en kollega som hade blivit sjuk. Louise gjorde sig bekant med vår situation på mycket kort tid och kunde omedelbart sköta vår angelägenhet på bästa sätt. I kontakt med oss har hon varit mycket angenäm och haft förståelse för och kunde lösa alla våra speciella problem.

Lars Erik Axel J
Fjärdingen

Mycket effektiv, välorganiserad, trevlig , erfaren. En idealisk partner.

Michaela G
Främre Luthagen

Blev väl bemött. Ingav förtroende

Charlotte B
Uppsala

Det hela började med ett missförstånd mellan två mäklare på byrån men när det var utrett så löpte allt på mycket bra. Vi informerades löpande gällande intressenter och status i processen och till slut hittades en köpare. Nu är lägenheten såld och vi känner oss mycket nöjda.

Catrin S
Uppsala

Mycket bra. Jag fick bra information om hur det går till att sälja samt med lån. Jag är mycket nöjd med val av mäklare.