Filip Stenmark

Filip Stenmark

Filip Stenmark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Filip Stenmark har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Filip Stenmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.8. Filip Stenmark har haft 25 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

43 omdömen om Filip Stenmark

Mikako H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Södra Gottsunda

Filip jobbade hårt i en svår marknad, men det hade varit bra med litet mer information om hur det gick litet oftare.

Liselotte H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Rosendal

Tillgänglig, tillmötesgående och trevlig. Filip har under processen från intresse till visning och köp varit ett stort stöd för mig som köpare. Han har lyssnat och tagit in mina behov och önskemål.

Ronald C
Ultuna

I think Filip is a great broker. He was very generous and kind throughout the process. Even when there was a problem with the website booking, he was very quick in solving the issue.

Namer A
Rosendal

Snabb och tydlig information. Inga konstigheter och vi är taksamma

Håkan S
Rosendal

Filip har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående och det är tack vare honom som vi lyckades genomföra affären så snabbt och smärtfritt, utan överraskningar. Filip uppvisade stor kompetens och proffsesionalitet när han tålmodigt svarade på alla våra frågor och vi fick verkligen intrycket av att ha köpt precis rätt bostad, till exakt rätt pris!

Sara S
Rosendal

Filip har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående i processen att köpa lägenhet. Det är tack vare honom vi lyckades genomföra affären så snabbt och smärtfritt, utan överraskningar, vilket uppskattas otroligt mycket!

Nadja W
Rosendal

Trevlig och hjälpsam, ställer upp och är positiv.

Anita B
Rosendal

Han är ambitiös, energisk och har ett bra sätt att övertala, förutom förutom sin erfarenhet av marknaden och att bemöta kunder.

Johan E
Rosendal

Bra bemötande och smidig hantering. Gav bra information och kunde svara bra på frågor.

Isabelle Å
Höganäs

Fick ett bra bemötande och han har hela tiden känts ärlig och engagerad. Kan varmt rekommenderas!