Andreas Ejresund

Andreas Ejresund

Andreas Ejresund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Andreas Ejresund har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Andreas Ejresund har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Ejresund har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

39 omdömen om Andreas Ejresund

Erika E
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ejresund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Bärby Hage

Noggrann och trygg. Lätt att hålla kontakt under processen, tillgänglig.

Svar från Andreas Ejresund

Hej Erika. tack för att jag fick arbeta med ert fin hus och önskar er en riktigt fin vår =)

Emil E
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ejresund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Bärby Hage

Andreas var trevlig, kunnig och lätt att få tag på genom hela köpet av vårt hus.

Svar från Andreas Ejresund

Hej Emil och stort tack för fint omdöme =) Ha en fin pappaledighet och önskar dig en riktigt fin vår.

Tobias H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ejresund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Luthagen

Väldigt duktig och trevlig mäklare som tar sig tid för dig och levererar vad han lovar!

Svar från Andreas Ejresund

Hej Tobias och stort tack =) All lycka till med flytten mot ny stad! Önskar dig en fin vår.

Sofia B
Knivsta

Snabb och effektiv i sina förhandlingar. Trevlig också. Rekommenderas varmt!

Svar från Andreas Ejresund

Hej Sofia och stort tack =) Lycka till med allt spännande som händer här framöver. Önskar dig en fin vår.

Lisa O
Knivsta

Trevligt bemötande och kunnig!

Svar från Andreas Ejresund

Hej Lisa och stort tack =) Grattis till din nya bostad och trevlig vår.

Jonathan S
Luthagen

Andreas var en trevlig och lättsam mäklare att jobba med. Han var lyhörd inför våra funderingar och tankar kring försäljningen och var aktiv i att ordna visningar m.m. Positivt bemött överlag. Kan rekommendera Andreas.

Svar från Andreas Ejresund

Hej Jonathan och tack för att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet =) Önskar dig en riktigt härlig vår och tack för dina fina ord!

Shwan G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ejresund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Luthagen

Andreas är en väldigt seriös, pålitlig och effektiv mäklare! Mycket bra i kommunikation och fanns alltid till hands. Rekomenderas!

Svar från Andreas Ejresund

Hej Shwan. Grattis till er fina lägenhet och din ord värmer. Önskar er båda en fin vår =)

Cornelia O
Knivsta

Trevlig, tillmötesgående, kompetent, pålitlig, professionell

Svar från Andreas Ejresund

Hej Cornelia och stort tack för dina fina ord. Önskar hela familjen en riktigt fin vår =)

Tuulikki E
Knivsta

Allt blev enkelt och bra! Utmärkt bemötande!

Svar från Andreas Ejresund

Hej Tuulikki och tack för att jag fick arbeta med ert fina hus =) Önskar er all lycka till med nästa hus!

Pavel B
Sommarro

Svarade snabbt och var väldigt tillmötesgående.

Svar från Andreas Ejresund

Hej Pavel och tack för fint omdöme. Vi ses snart och spännande med det nya. Trevlig vår =)