Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Lidingö 30.000 Öar AB

30.000 Öar AB

Båtsmansvägen 14, 181 41 Lidingö — Visa karta

Sedan 1994 erbjuder vi attraktiva event, konferens och
turistarrangemang i Stockholms skärgård samt Svealands
alla sjöar och vattendrag. Till sjöss och på land.
Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Henriette E:
TACK FÖR EN UNDERBAR RESA TILL CUBA KENZAN TOURS!! VI HAR HAFT DET BRA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT. TOPP BETYG FRÅN MIG!

Resebyråer nära 30.000 Öar AB:

Nygränd 10, STOCKHOLM
Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på... Läs mer ›
Inger Margareta E:
Det funkar bra.Men maten på hotellet vi hade,var hemsk. Transferen funkade dåligt oxå

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Göran B:
Inför vår resa till Riga fick vi förslag på flyg från både Göteborg och Stockholm till Riga de dagar vi önskade så vi kunde jämföra ihop me...

Läs vad 2 kunder tycker om 30.000 Öar AB

• Tobias B
    Tobias B skrev om 30.000 Öar AB
    30000 öar är precis som namnet antyder experter på skärgården. Men den sanna expertisen är humanism. Vi blev utforslade en bra bit ut i ytterskärgården, så snart vi hade satt oss i kajakerna började det regna, ordentligt. Vädret till trots möttes vi av harmoni och glada miner, Bengt arrangerade en fantastisk upplevelse till ett klart rimligt pris. Tack.
  • Silvia H
    Silvia H skrev om 30.000 Öar AB
    30.000 öar ordnade vår kick off i september. Vi paddlde havskajak i ytterskärgården. Det var inte lätt, motvind och dålig kondis ställer till det lite.... Men vilken upplevelse!!!! När paddlingen var över kännde man att man nog klarar det mesta här i livet. Ölen i bastun och den underbara middagen gjorde att man bara satt och njöt även om kroppen värkte. Tack Bengt för en oförglömlig Kick off.

Båtsmansvägen 14, 181 41 Lidingö