30.000 Öar AB

30.000 Öar AB

Ring 070-759 01 00 www.30000oar.se
4.0

Sedan 1994 erbjuder vi attraktiva event, konferens och turistarrangemang i Stockholms skärgård samt Svealands alla sjöar och vattendrag. Till sjöss och på land.

2 omdömen om 30.000 Öar AB

Tobias B
Skrev om 30.000 Öar AB

30000 öar är precis som namnet antyder experter på skärgården. Men den sanna expertisen är humanism. Vi blev utforslade en bra bit ut i ytterskärgården, så snart vi hade satt oss i kajakerna började det regna, ordentligt. Vädret till trots möttes vi av harmoni och glada miner, Bengt arrangerade en fantastisk upplevelse till ett klart rimligt pris. Tack.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Silvia H
Skrev om 30.000 Öar AB

30.000 öar ordnade vår kick off i september. Vi paddlde havskajak i ytterskärgården. Det var inte lätt, motvind och dålig kondis ställer till det lite.... Men vilken upplevelse!!!! När paddlingen var över kännde man att man nog klarar det mesta här i livet. Ölen i bastun och den underbara middagen gjorde att man bara satt och njöt även om kroppen värkte. Tack Bengt för en oförglömlig Kick off.