4Y Flytt & Städ Sverige AB

4Y Flytt & Städ Sverige AB

www.4yflytt.se
  • BadgeTwoYears
4.3

4Y Flytt & Städ Sverige AB är din pålitliga partner för smidiga flytt- och städtjänster. Vi erbjuder professionell flytthjälp för både privatpersoner och företag, med fokus på att göra din flyttprocess enkel och stressfri. Vårt dedikerade team hanterar allt från packning och transport till upp- och nedmontering av möbler. Dessutom...

70 omdömen om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Tuija virva marita G
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

UNDVIK! Otroligt oprofessionellt företag med urusel kommunikation. Beställde flytt och städ i god tid. Flytten hade följande problem: 1. Lådor ej märkta med vilket rum de tillhör, ex. "kök" 2. Flyttkillarna saknade verktyg (de hade i uppgift att montera ner möbler, som soffa). Min son fick åka med dem för att försöka hjälpa dem att montera ner en soffa. 3. De hade sönder en dörrspegel 4. Utan att de hade koll på sladdar till belysningsramp i bokhylla, drog de slarvigt isär sektioner så att en bokhyllesektion...

Johan C
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

De var oerhört snabba och effektiva och gick verkligen den extra milen. Till och med hjälpte de mig att montera ihop soffan utan att jag ens behövde be om det! Jag uppskattar verkligen deras serviceanda och engagemang för att göra allt så smidigt som möjligt.

Marika J
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Så nöjd: - de kom i tid - var artiga - noggranna - var noga med att täcka och skydda möblerna - lyhörda för placering av möblerna - väldigt prisvärt Rekommenderar dom starkt 👍

Tobias oskar T
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Undvik till alla pris! De ljög vid flera tillfällen, till exempel att vinden var tömd (den var orörd!) och att flyttstädningen var klar (den var inte påbörjad!). Fick tjata och tjata och tjata för att de skulle utföra uppdraget överhuvudtaget. Omöjliga att kommunicera med då de ljög gång på gång i telefon och i SMS. De tappade bort bohag som de vägrade betala för tills vi bestred fakturan, som de även skickade innan de ens var klara. De kastade elektronik i vanliga soptunnan och jag blev väldigt undrande ifall dödsboet...

Svar från 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Hej Tobias, Vi är förvånade över din kommentar. Trots att du tidigare verkade nöjd med det utförda arbetet och det fanns några missförstånd under flytt- och städprocessen, var vi snabba att åtgärda problemen så fort du informerade oss om dem. Vi skickade omedelbart tillbaka personal för att slutföra det arbete som hade blivit missat och vi har dokumentation som bevisar att arbetet blev helt utfört. Dessutom justerade vi fakturan enligt dina önskemål för att säkerställa din tillfredsställelse, vilket du bekräftade genom...

Zahide S
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Everything went great during the moving day. Cleaning was very good and professional. Everything was quite fast. Except even though I asked for moving boxes they didn’t give us an answer on how many they can give and then they gave 20. At the time of moving we had to put many things in the small bags since we ran out of boxes quickly. Moreover I would expect them to cover my bed and furniture from dust and dirt but they did not do that and they put them in the truck just like this.

Svar från 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Jag är glad att höra att allt fungerade perfekt och att du är nöjd med hjälpen du fick både vid flytten och städningen. Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, och det gläder mig att vi kunde ge dig den service du behövde. Om det finns något annat vi kan hjälpa dig med i framtiden, tveka inte att höra av dig. Ha en fantastisk dag!

Leila Petrell P
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Jag blev vänligt bemött av Michael, han svarade tålmodigt på mina frågor när jag skulle flytta. Flytt killarna kom packade bilen, tog hand om mig och min hund på allra bästa sätt. Kunde inte fått bättre service, ett stort tack till Hani och Farzat . Min Finlands flytt kunde inte ha börjat bättre, mina varmaste rekommendationer.

Peter Tammert T
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Mycket bra bemötande och väldigt effektiva! Flöt på utan problem, kan definitivt rekommenderas.

Annika W
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Lyhörda och effektiva! Trevliga!

Åsa S
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Jag anlitade 4Y Flytt & Städ både för flytt av bohag samt flyttstädning. Det var inte samma personer som utförde de olika tjänsterna, men samtliga får med beröm godkänt tack vare proffsigt utfört arbete, punktlighet och servicetänk. Jag rekommenderar varmt 4Y Flytt och Städ!

Ulf G
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Jobbade snabbt och effektivt. Kunde sitt jobb. Inget skadat eller förstört. Positiva och glada. Rekommenderas starkt.

Stefan B
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Väl bemött men personalen som kom för att hjälpa mig med flytten var lite tråkiga för dem pratade inte så mycket men däremot dem som kom för att städa dem var trevliga. Jag köpte flytthjälp och flyttstädning min upplevelse var jättebra så jag tänker rekommendera dem till andra personer som ska flytta

Annie F
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Mycket missnöjda! Vi bokade dem för flytt och städ i den -23. Vi fick nedslag på städbesiktingen från vår hyresvärd när vi flyttade ut, TRE gånger, för att de slarvat. Slutade med att vi fick gå dit och städa klart själva. Ersättningen de kunde erbjuda var 200kr. Ett skämt. Under flytten gick även en byrå sönder. Denna vägrade de att ersätta då de hävdade att vi enligt lag hade 10 dagar på oss att anmäla detta, vi anmälde det 12 dagar efter flytten då vi inte hunnit se det ännu. Vid försök om att kontakta dem ytterligare...

Svar från 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Hej Annie, Tack så mycket för din kommentar och för att du delar din upplevelse med oss. Vi vill gärna klargöra några detaljer kring det ni upplevt med vår service. Efter flyttstädningen ringde du och meddelade att ni inte var nöjda med städningen. Vi skickade omedelbart ut personal för att åtgärda detta och genomförde en återstädning dagen efter. Då du återigen påpekade att det fanns saker som inte var godkända vid besiktningen, frågade vi om ni kunde åtgärda det och erbjöd en kompensation på 200 kr som ni accepterade....

Heba S
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

De är jätte duktiga och snabb och hjälpsam

Therese R
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Snabba, trevliga och varsamma! Jag är jättenöjd.

Ulrika L
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Riktigt bra flytt och städfirma, snabba och duktiga kan verkligen rekommendera dom

Lara K
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Bra bemötande, i tid och bra jobb 👍🏻

Linnéa S
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Snabba, duktiga och bra pris! Väldigt nöjd!

Bobbie W
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Supernöjd med flytt 👍👍 Trevliga , snabba o duktiga. Bokade både flytt o städ , städ ej utförd ännu .

Pekka K
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Och priset var förmånligt.

Michaela L
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Nöjd super snabb och bra flytt.

Elina H
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Kom i tid, flyttade mina saker snabbt och effektivt.

Tommy Göte S
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Mycket effektiva och duktiga killar. Dock kanske man önskat sig att de var fler än 2st som kom för att flytta ett helt bohag.

Karita P
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Blev trevligt bemött.Killarna jobbade snabbt och var jätteduktiga.köpte flytt o städ även städningen var väldigt noga och duktiga

Kelvin S
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Pigga, glada, och snabba killar som tog tag i allt. Jag är så nöjd och ska jag flytta igen så kommer jag att anlita er igen.

May O
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Från start till slut har allt ifrån bokning via Maikel till de fantastiska flyttkillarna löpt över förväntan. Alla är proffs som kan sin sak och utövar sin profession med största service. Noggrannhet och serviceminded har genomsyrat hela min flyttprocess. Rekommenderar varmt denna firma!

Mikael J
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Mycket proffsigt och allt fungerade klockrent med både flytt & städ och dessutom till ett mycket bra pris. Supernöjd och kan varmt rekomendera 4Y Flytt&Städ.

Anna-Karin F
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Trevlig personal och utförde flytten snabbt, säkert och bra. Jag rekommenderar 4y Flyttstäd.

Magnus W
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Jag anlitade företaget för flytt och flyttstädning. Flytten av mitt bohag gick snabbt, effektivt och felfritt. Städningen var utmärkt och godkändes direkt av hyresvärden. Service och bemötande var genomgående utmärkt och när jag behövde ändra städdatum så anpassade sig företaget direkt och städade en lördag, mycket tillmötesgående och bra! Även priset var bra.

Ahmad A
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

De är snabba och bra.Jag rekommenderar dem

Jens R
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Bluff o båg. Vägrar flytta allt som är överenskommet utan att man skall betala mer än vad offerten säger. Hotar sen med inkasso innan sista betalningsdag när räkningen bestrids. Som dom förresten skiter i. Är anmälda till ARN.

Svar från 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Det är före kommonter från Agnes. Hej! Vi var så tydigt i offerten och bekräftelse som du har fått och du accpeterat och du var nöjd och du sa ingenting om din bokning och du har bokat en flyttbil 20 kubik och priset gäller det men du har skickat att du är inte nöjd efter du har fått fakturan även om vi var ärliga med dig och priset var samma som du fick i bekräftelse. Här kommer vi med en kopia på bekräftelse som du har fått den 28e Nov. Ny bokning: Agnes tisdag 2 januari 2024 08:00 Bokningsinformation Namn: Agnes Telefon:...

Agnes E
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Bluff och bågföretag som blivit anmälda till Allmänna reklamationsnämnden av mig. De tog bara med sig hälften av mitt bohag och bröt offerten på flera punkter. När jag bestred fakturan så svarade de inte ens. När jag ringde så var de extremt otrevliga mot mig. Jag bokade dem för att jag går med kryckor och har ett skadat knä. Nu har jag fått lösa flytten på annat sätt. BOKA INTE! :(

Svar från 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Hej! Vi var så tydigt i offerten och bekräftelse som du har fått och du accpeterat och du var nöjd och du sa ingenting om din bokning och du har bokat en flyttbil 20 kubik och priset gäller det men du har skickat att du är inte nöjd efter du har fått fakturan även om vi var ärliga med dig och priset var samma som du fick i bekräftelse. Här kommer vi med en kopia på bekräftelse som du har fått den 28e Nov. Ny bokning: Agnes tisdag 2 januari 2024 08:00 Bokningsinformation Namn: Agnes Telefon: E-post: Personnummer: Tidpunkt:...

Robert A
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Använde firman för en flytt. Och den blev otroligt bra genomförd. Snabba och proffsiga. Skyddade möbler och tv-apparater. Killarna kom tidigare än avtalad tid. Men det var efter att arbetsledare/chef kollat med mig. Så även kommunikation fungerade bra.

Maria S
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Rekommenderar dom varmt. Trevliga och snabba flyttkillar, inget gick sönder. Flyttstädningen blev godkänd, blev lite miss av smuts på fönsterbräderna på insidan men hyräsvärden godkände städningen och även jag. Mycket bra priser.

Emese Freja R
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Var suveränt flytthjälp, snabba, korrekta, effektiva. Trevligt kundtjänst, allt gick bra och smidigt, har bra priset ingen dolda avgifter rekkomenderar starkt.

Hallala K
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Efter att ha jämfört olika offerter och löst massa recensioner valde jag 4Y Flytt och Städ. Deras recensioner gjorde det starkaste intrycket och bidrog till mitt val. Bokade både flytt och städhjälp och bästa valet jag gjort. Killarna var otroligt duktiga och försiktiga med mina saker. Rekommenderar att meddela de i förväg ifall ni vet att ni har lite större möbler som inte får plats i hiss, tillkommer liten kostnad för att bära upp och ner som inte alls var dyrt och väldigt skönt att veta detta i förväg. De bar min stora...

Eva J
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Jag är mycket nöjd med bemötande och service. Att flytta allt bohag från 7 rum och kök till en trerumslögenhet tog drygt 2 5 timme inklusive restid på ca 30 minuter.

José E
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Extremt duktiga och bra personal som skötte flytt och städ galant. Kommer definitivt använda mig av samma framöver. ❤️🙏🏾

Veronica V
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Snabba, noggranna, effektiva. Kan varmt rekommendera 4Y Flytt för er nästa flytt.

Lars J
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Efter ett lite språk krångel i telefon så funkade allt bra med flytt på alla sätt

Ove L
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Flyttkillarna kom till Västerås på utsatt tid. De plastade in vissa möbler. Jag tänkte att det här tar nog tid. Men de bar möbler och kartonger mycket snabbt 3 trappor ner. Ingen hiss fanns. Avlastning i Eskilstuna. Från att de kom till Västerås och var klara i Eskilstuna tog det 3 timmar. Mycket snabbt jobbat. Duktiga killar som inte bara var snabba, de var noggranna också. Jag är mycket nöjd. Var till lägenhet för att inspektera städningen och var nöjd med det. Kan verkligen rekommendera företaget.

Anna A
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Mycket trevlig upplevelse. Städningen blev godkänd till 100% Snabb i o urlastning av mina möbler o flyttkartonger. Så jag är så nöjd.

Stina S
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Helt fantastiskt bemötande, inga problem med att kunna ordna flyttstädningen. Ett superbra jobb. Duktig personal fjords Etta kanonjobb.

Gunilla J
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Har blivit bra bemött av företaget. Hade inga förväntningar ,men det blev bara positivt. Hade beställt flytt av bohag. Flyttkillarna var trevliga, snabba och försiktiga.

Nicklas L
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Min upplevelse av 4y flytt o städ är positiv. Kanon grabbar, tyckte dock synd om dom , dom berättade att dom hade långa arbetspass o knappt möjlighet att äta lunch/middag. Det var lite hoppigt med tiderna men det löste sig bra. Grabbarna som hjälpte mig borde få medaljer, otroligt trevliga, hjälpsamma även fast dom var trötta och matta

Johanna S
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Snabba proffsiga och trevliga rekommenderar varmt och kommer säkert att anlita de igen vid framtida flytt. Tack så mycket för 4Y Flytt.

Janne E
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Det var väldigt lätt att flytta varor och möbler med hjälp av de. Hög tempo och ren flyttning, anställda sköter sina jobb och har fina kunskaper när det gäller lyfta och flytta varor och möbler. Lagom pris och fint kvalitet. En stor tack till företaget för de hjälpte till. Jag rekommenderar företaget för det höga kvalitet de har.

Adam O
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Jag är super nöjd med flytt hjälp.professionella,fint städat, Kan verkligen rekommendera.

Elizabeth A
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Andra gången jag använder mig av denna flyttfirma, dem är proffiga, pålitliga och mycket trevlig personal, kan varmt rekommendera dem!

Annika B
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Det var en tråkig och stressig upplevelse med denna flyttfirman.Jag beställde endast flytt. Killarna som kom hade ett bra bemötande, inget fel på dom. Men det är tydligt att kommunikationen från kontoret till personalen är totalt undermålig. Adressen där mina möbler skulle hämtas från påstod kontoret hade dubbelkollats. Trots det hittade inte killarna rätt. Dom var inne i ett samhälle och letade efter en lägenhet men dom visste inte var den var. Dom skulle till en villa på landsbygden egentligen. Min sambo blev tvungen att...

Birgitta F
Skrev om 4Y Flytt & Städ Sverige AB

Bra bemötande. Proffsigt utförande. Bra pris.