AA Group Bygg AB

AA Group Bygg AB

aagroupbygg.com
  • Badge2023

Söker du ett byggföretag med erfarenhet av just det ärende du behöver få hjälp med? Vi är en trygg byggverksamhet som erbjuder skräddarsydda och högkvalitativa byggtjänster till både privat- och företagskunder. I vårt dagliga arbete överväger vi noggrant allt vi gör för att du ska få så högkvalitativ och enastående service som...

27 omdömen om AA Group Bygg AB

Christina F
Skrev om AA Group Bygg AB

Vi anlitade AA Group Bygg AB för att tapetsera och måla tre sovrum och är otroligt nöjda med resultatet. I arbetet ingick även målning av tak och snickerier, flyttning av möbler mm. Allt utfördes till vår fulla belåtenhet. Bemötandet var väldigt trevligt och kommunikationen var öppen och bra. Vi kom med ytterligare önskemål som löstes utan problem. Kan varmt rekommendera detta företag.

Tusy D
Skrev om AA Group Bygg AB

Vi hade ett väldigt bra bemötande med Pierre redan från vårt första möte angående tak- och väggmålning av vårt treplans radhus. AA Group Bygg AB blev självklart vårt val och vi är jättenöjda med det arbetet de utfört! Efter att ha haft olika hantverkare genom åren måste vi säga att bemötandet samt servicen av killarna från AA Group Bygg AB är det bästa hittills! De är väldigt lyhörda och lösningsorienterade gentemot våra önskemål. De bemöter oss alltid med en bra attityd och ett leende på läpparna samt är otroligt serviceminded....

Marianne T
Skrev om AA Group Bygg AB

Ett verkligen fint bemötande. Målningen gick snabbt och blev så bra. Är helnöjd! Kommer rekommendera dem varmt till andra som behöver hjälp.

Pierre B
Skrev om AA Group Bygg AB

Snabb och personlig kontakt. Levererade det jag ville ha och kom med råd som gjorde projektet bättre.

Svar från AA Group Bygg AB

Hej Pierre! Tack för ditt omdöme! Glädjer oss att du är nöjd med vårt arbete!

Arta J
Skrev om AA Group Bygg AB

Mycket bra fötetag och trevlig personal

Hej Arta! Stort tack till dig som valt oss för ditt ärende! 😄

Agneta B
Skrev om AA Group Bygg AB

Har under resans gång hela tiden varit underrättad vad som händer , bra och öppen dialog

Svar från AA Group Bygg AB

Tack för ditt omdöme Agneta! Glädjer oss att du är nöjd med vårt arbete och service!

Vanessa E
Skrev om AA Group Bygg AB

Otroligt nöjda! Vi är jättenöjda med målningen av vår nya 5:a i Sundbyberg. Bemötande, kommunikation och resultat var över förväntan. Kände mig trygg genom hela processen. De var lyhörda och oerhört flexibla. Det var inga problem att mitt under projektets gång komma med ytterligare önskemål och ändra mig kring annat. De blev även färdiga precis när de sade. Ett fantastiskt arbete utfört av mycket trevliga killar. Kommer utan tvekan att anlita dem igen om behovet skulle uppstå.

Svar från AA Group Bygg AB

Tack för ditt omdöme kära Vanessa! Det har varit ett nöje för oss att ha ditt projekt.

Artin S
Skrev om AA Group Bygg AB

Anlitade AA Bygg för att måla om min lägenhet och bygga en walk in closet i sovrummet samt diverse småarbeten. Tog in flertalet offerter innan jag anlitade AA Bygg och måste säga att jag blev fascinerad över deras gedigna arbete och kommunikation. Väldigt ärliga och enkla att ha att göra med. Förklarade innan arbetet skulle starta hur dom skulle gå tillväga samt vad som behöver göras. Även när det tillkom tilläggsarbeten som jag ville få utfört så löste dom det smidigt och bra. Uppdaterade mig dagligen med bilder och...

Sylvie B
Skrev om AA Group Bygg AB

Jag behövde hjälp med att måla ett rum samt lite snickeri och elarbete (sätta upp lampor på nya ställen , skarva kablar, fixa dimmer mm) De förstod snabbt vad jag ville, t ex färg på väggen är exakt det jag ville. De har gjort ett snyggt, proffsigt jobb på dessutom kort tid, väldigt effektivt! De är väldigt bra på att kommunicera, försäkrar sig att de har förstått och hlr av sig, kommunicerar löpande om arbetet. Jag är super nöjd med dem, de är duktiga på jobbet och att skapa tillit. Inga överaskninfar gällande priset...

David R
Skrev om AA Group Bygg AB

Fick hjälp med rivning av tapeter, spackling och målning av hela lägenheten. Jag är så extremt nöjd att det egentligen inte går att förklara med ord! Resultatet överträffade helt klart mina förväntningar. De förstod exakt hur jag ville ha det och levererade verkligen kvalité på riktigt. De är väldigt trevliga och duktiga på att kommunicera på ett enkelt och pedagogiskt sätt så att jag kan förstå. Jag kommer definitivt att anlita de igen vid nästa projekt!

Ludwig G
Skrev om AA Group Bygg AB

Fick god rådgivning för mitt kök och spotlights i taket. Riktigt nöjd då det alltid vill ge bästa resultatet för kunden.

Anna Angelika M
Skrev om AA Group Bygg AB

Hjälpte mig riva kök och forsla bort Trevligt bemötande Uppfyllde mina förväntningar Har bokat in nytt jobb med dom

Mimi G
Skrev om AA Group Bygg AB

Jag hade nyligen nöjet att anlita AA Group för en badrumsskåpsmontering och jag måste säga att jag är mycket nöjd med deras service. Arbetarna var professionella och kunniga samt utförde jobbet på ett snabbt och smidigt sätt. Kommunikationen med företaget var också utmärkt. De var lyhörda för mina önskemål och gav tydlig information. Arbetet slutfördes inom den angivna tidsramen och resultatet överträffade mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera AA Group till alla som behöver professionell hjälp med diverse...

Ann- Charlotte J
Skrev om AA Group Bygg AB

Jag fick hjälp med att måla ett sovrum och en tambur. Jag är väldigt nöjd med allt. Resultatet blev så fint precis som jag ville , jättetrevliga killar som , lyssnade på mina önskningar, kom i tid och var väldigt hjälpsamma. Jag är gammal och kunde inte flytta möbler men det var inga problem. Över huvud taget var det problemfritt. Nästa gång jag behöver hjälp med något kommer jag absolut anlita AAGroup Bygg AB igen. / Ann-Charlotte

Eva S
Skrev om AA Group Bygg AB

Trevliga och proffsiga killar som var mycket kommunikativa. Svarade mycket snabbt på sms tex. Snabba med offerter samt flexibla.

Allan S
Skrev om AA Group Bygg AB

Professionella och väldigt noggranna, otroligt nöjd utav renoveringen!

Åsa Malin Louise Y
Skrev om AA Group Bygg AB

Jag är jättenöjd med utfört arbete och kan verkligen rekommendera AA bygg. Proffsigt, punktliga och bra bemötande.

Ferhat A
Skrev om AA Group Bygg AB

Målade pergola och gjorde ett riktigt bra jobb! Vi är jätte nöjda!

Anna-Maria B
Skrev om AA Group Bygg AB

Snabb och vänlig hjälp, arbetet utfördes perfekt. Dessutom lite bonushjälp utöver det jobb jag beställde.

Joäo Filip Antonio N
Skrev om AA Group Bygg AB

Vi behövde hjälp med att installera blandare, diskmaskin samt tork och tvättmaskin. Vi fick snabb hjälp av proffsiga och trevliga hantverkare, vi är jätte nöjda. Om du behöver hjälp med att renovera ditt hem så rekommenderar jag att du kontakter AA group bygg! 10 av 10 stjärnor :)

Sina B
Skrev om AA Group Bygg AB

Jag behövde renovera om mitt kök och blev rekommenderad till AA Group Bygg Ab. Vi stämde ett möte och fick en offert som jag var nöjd med! Bemötandet var professionellt och arbetet som utfördes var jag imponerad av, rekommenderar starkt!

Refel A
Skrev om AA Group Bygg AB

Otroligt duktiga killar! Extremt skickliga och kunniga inom sitt område. Jag fick hjälp med att bolla eventuella lösningar till mina problem och de utförde arbetet exceptionellt. Resultatet på golv och väggar är bättre än förväntat och jag har redan anlitat de igen för nya inplanerade projekt.

Omer A
Skrev om AA Group Bygg AB

Renoverade om lägenheten med hjälp av AA. Väldigt duktigt killar som gjorde exakt som önskat. Väldigt lyhörda och mån om att det ska bli rätt.

Katarina E
Skrev om AA Group Bygg AB

Jag har redan gett dem betyg och omdöme. De hade lämnat offert på 8 timmar för en person tapetsering av ett sovrum+två väggar i hall i hyresrätt. De kom 2 personer två timmar försenade men jobbade utan uppehåll i 8 timmar, kom tillbaka nästa dag och jobbade klart 3-4 timmar till. Men de fakturerade bara 8 timmar, det kallar jag hederlighet! Enligt ök så valde de också ut tapet (jättefin) enligt instruktion samt övrigt material. Resa från norra delarna till södra tillkom också, samt att de inte var rädda om besvären utan...

Rikard R
Skrev om AA Group Bygg AB

Vi var i behov av att snabbt få tak och väggar målade samt nya golv sovrum och hall. AA Group fick fria händer och jobbet gick snabbt och vi är nöjda.

Susanne B
Skrev om AA Group Bygg AB

Jag beställde en platsbyggd garderob av AA Group. Bra service och bemötande. De gjorde sitt yttersta för att jag skulle bli nöjd. Fint hantverk!

Abbe Y
Skrev om AA Group Bygg AB

Från första kontakten till slutförandet har jag fått en bra service. Lyhörd personal som lyssnar på ens idéer fast dem kanske är lite galna. Väldigt professionella och målmedvetna. Om du behöver hjälp med att bygga eller renovera ditt hem, skulle jag definitivt rekommendera att du kontaktar AA Group Bygg.