AB Mullvadarnas Juridiska Kävlinge

2.3

3 omdömen om AB Mullvadarnas Juridiska Kävlinge

Anna Karolina L
Skrev om AB Mullvadarnas Juridiska Kävlinge

Erika Foti d'inardo har varit mitt juridiska ombud i snart tre år och kämpat för rättvisan och det justitieövergrepp som gjorts gentemot mig. Erika har mångårig erfarenhet och kan vara stressad men är oerhört varm och inkännande. Hon har stått vid min sida och trott samt personligt engagerat sig i mitt fall. Det har känts hopplöst bitvis men då har Erika överträffat alla mina förväntningar. Linda von Knorring är en riktig klippa på kontoret som bara löser saker! Trevlig, snäll, personlig och helt enkelt otrolig. Anna Karolina L

Agneta M
Skrev om AB Mullvadarnas Juridiska Kävlinge

Otroligt att Slottsstadens Begravningsbyrå rekommenderar denna juristbyrå, dessutom i en svår stund. Ett osympatiskt bemötande, otillgängliga och ringer inte tillbaka som avtalat. Upplevs nonchalant. När man påtalar detta till mannen avsäger han sig uppdraget?! Känns oseriöst och rekommenderas inte.

Pia K
Skrev om AB Mullvadarnas Juridiska Kävlinge

Vill du ha hjälp vid dödsbo (som vi) eller annat och bor i Kävlinge med omnejd.Vill ha ett otrevligt och spydigt bemötande. Ingen hjälp eller återkoppling på fyra veckor, trots man lovat upprepade gånger. Och få luren i örat när man åter igen ringer för att försöka få rätt uppgifter och för detta betala 9000 kronor.

Agneta M gillar detta