Acara — Mitsubishi Electric

Rigavägen 5, 393 56 Kalmar — Visa karta

Efter att Hammarstedts gick i konkurs kände några av oss, f.d. anställda, att vi ville starta eget och vi bildade Acara Värme & Kyla!

En värmepump kan verkligen löna sig i längden och vi vill att du ska känna dig trygg med din investering. Därför arbetar vi alltid med stort fokus på kvalitet och personligt bemötande. Värmepumpar från Mitsubishi Electric är både driftsäkra och billiga i drift, de håller sig alltid i marknadens toppskikt vad gäller kvalitet. Den gör jobbet helt enkelt, och du får pengar över till annat!

Vi har bred kompetens kring installation och service och hjälper gärna till med samordning av den eventuella extra kompetens som behövs för att din värmepump ska installeras och fungera på bästa sätt.

Kontakta oss för en offert!

Läs vad 11 kunder tycker om Acara — Mitsubishi Electric

• 2020-01-18

Peter H skrev om Acara — Mitsubishi Electric
    Jag installerade en värmepump och upplevde en professionell firma som kom med ett just pris och utförde ett proffsigt jobb på utlovat datum. Mycket rekommenderbara Läs mer
  • 2020-01-18

Peter K skrev om Acara — Mitsubishi Electric
    Mycket snabb och proffsig installation av luftvärmepump Läs mer
  • 2020-01-17

Bernt S skrev om Acara — Mitsubishi Electric
    Vi köpte en luftvärmepump och den installerades av 2 st trevliga å väldigt duktiga och kunniga killar. Gick snabbt smidigt å enkelt att få den installerad av detta företag. Rekommenderar detta företag och dessa killarna vidare. Med vänlig hälsning, nöjd kund. Läs mer
  • 2020-01-16

Ann-charlotte K skrev om Acara — Mitsubishi Electric
    Köpte Mitsubishi luftvärmepump. Vi är mkt nöjda med den snabba leveransen samt att montering skedde utan dröjsmål. Mycket bra bemötande av säljare och montörer. Ett företag som vet varför de har nöjda kunder. Kan varmt rekommendera företaget som är mkt serviceminded.
    Ann-Charlotte Läs mer
  • Göksel D

2020-01-16

Göksel D skrev om Acara — Mitsubishi Electric
    Vi är mycket mycket nöjda med arbetet och klimatanläggning från ACARA!
    Superproffsigt bemötande och stort kunnande. Högsta betyg!
    //Göksel Läs mer
  • 2019-02-08

Dimitrios F skrev om Acara — Mitsubishi Electric
    Jag köpte en luftvärmepump. Jag blev väldigt bra bemött .Av både kontor och service personal. Dom var fackmänskuniga och ärliga. Med vänliga hälsningar. Dimitrios Fotiadis Läs mer
  • 2019-02-06

Sten F skrev om Acara — Mitsubishi Electric
    Vi köpte en luftvärmepumpen,blev bemött på bästa sätt.
    Mina förväntningar var,att sätta vår gamla värmepump i vårt nya uterum
    OCH företaget levde verkligen upp till mina förväntningar vi satte den nya värmepumpen på den gamla platsen inne. Läs mer
  • 2017-03-11

Fredrik C skrev om Acara — Mitsubishi Electric
    Acara är service-inriktade och gör allt för att slutresultatet ska bli bra. Rekommederas varmt. Läs mer
  • Stefan A

2017-03-09

Stefan A skrev om Acara — Mitsubishi Electric
    Hej. Det fungerade perfekt med Acara och Björns VVS.
    Vi är helnöjda och kan varmt rekommendera dem.
    Pumpen har fungerat helt klanderfritt efter installation
    och injusteringar. Läs mer
  • 2017-03-08

Ann L skrev om Acara — Mitsubishi Electric
    Trevlig personal och fint installerat. Läs mer
  • 2017-03-08

Thomas H skrev om Acara — Mitsubishi Electric
    Mycket kompetent och kunniga!
    Professionellt montage! Läs mer

Rigavägen 5, 393 56 Kalmar

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte