AdeQ TeaM

AdeQ TeaM

www.facebook.com
4.3

Med en gedigen erfarenhet av branschen så vill vi på AdeQ Team ge dig möjligheten att skapa ett hem med bra funktion och fantastisk design. Vi ser det unika och praktiska för dig som kund och ser gärna över en lösning som passar din vardag i hemmet. Vi arbetar med ett flertal kända märken som Blum, Sevroll, Swiss Krono, Adler,...

8 omdömen om AdeQ TeaM

Grzegorz I
Skrev om AdeQ TeaM

Det var ganska okej med bemötande däremot skulle förbättras med att kommuniceras mer konkret och tydlig. Däremot slutresultatet var väldig fint.

Svar från AdeQ TeaM

Grzegorz respekterar inte tiden efter jobbet, han skulle ringa 21-22. mycket ofta kunde han inte bestämma sig och ändrade sig då och då, han gav ingen specifik information, han var en mycket svår kund att arbeta med,

Karolina K
Skrev om AdeQ TeaM

Good experience, efficient cooperation and good communication. We did a kitchen renovation and are happy with the result. Good quality materials and helpful team.

Svar från AdeQ TeaM

Tahank youbso very much , im happy that you like it 😊😊

Sławomir M
Skrev om AdeQ TeaM

AdeQ TeaM did a very good job.

August O
Skrev om AdeQ TeaM

Anlitade Adrian och hans snickare för en lägenhetsrenovering. De kom med massa bra tips och vi fick det långt över förväntan. Rekommenderas starkt!

Svar från AdeQ TeaM

Tack sa mycket August det var ett nöje att arbeta med dig😊😊

Magdalena R
Skrev om AdeQ TeaM

Än en gång, tack så mycket för det fantastiska arbete som gjorts. Beställde byggandet av ett staket till min terrass. Förstklassig konsultation och arbete. Professionell hjälp, rent och mycket snabbt. Nu kan jag vila i frid utanför 🤩 Jag skulle rekommendera och ser fram emot att använda företaget i framtiden när jag gör om mitt kök Tack bästa Adrian 💪🏽

Tack så mycket Magdalena 😍😍

Sebastian B
Skrev om AdeQ TeaM

Rekommenderar inte. Tvisten kommer sluta i tingsrätten.

Svar från AdeQ TeaM

Jag medarbetade med den kund förut - jag utförde en högklass köket till han men tyvärr på slutet han hade problemet med betalning. Den gången bestämde jag om annan regler. Tyvärr Sebastian behållande inte den som vi hade på kontraktet och vilde inte betala i tid. Vi delade arbetet på 2 del. Första del det var bord och stolar renovering och den andra garderob på speciellt beställning. Tyvärr jag förlorade bara materialet och pengar därför att hon vilde inte betala för min arbetet. Därför att stoppade jag garderob beställning...

Magdalena G
Skrev om AdeQ TeaM

Från början av samarbete med AdeQ TeaM upplevde jag väldigt professionellt bemötande och väldigt kompetent hjälp med planering av min Walk in closet. Fantastiskt urval av material, fina detaljer och smarta lösningar. Samarbete i processen varit smidigt och utfört med minsta detalji. Efetken är spektakulärt! Jag fick min Walk in closet precis som jag hade önskat mig. Stark rekomenderar AdeQ TeaM!

Tack sa mycket Magdalena 🥰🥰🥰

Weronika S
Skrev om AdeQ TeaM

Vi är mycket nöjda med Adeqs arbete. Mycket bra kontakt. Professionellt förhållningssätt till kunden. Jag rekomenderar

Tack sa mycket Weronika 🥰🥰🥰