Agent Provocateur

Ring 08-678 28 20 www.agentprovocateur.com

2 omdömen om Agent Provocateur

Malin J
Skrev om Agent Provocateur

"Är som en godisbutik" sade expediten och jag håller med! Underbara små plagg- det finns de romantiska men även tuffa och annorlunda underkläder. Jag köpte en korsett, vilket jag inte använt tidigare, och fick jättebra hjälp med det. Som tidigare användare skrivit är personalen inte påflugen men är uppmärksamma på sina kunder. Om man är med i deras kundklubb kan de spara storlek samt vad man tidigare inhandlat så att de bättre kan hjälpa till med vilken typ av underkläder man gillar- tex om ens partner vill handla något fin present. Rekommenderas!

Lena C
Skrev om Agent Provocateur

Tjejer och kanske killar om ni vågar er dit, tycker jag skall göra ett besök i denna boutique som erbjuder en upplevelse av hög kvalitet och roliga detaljer med det lilla extra. Servicen är klanderfri, man möts av expedit som uppmärksammar att man klivit in i butiken och frågar utan att verka påflugen om de kan hjälpa till och vill man ha hjälp så ser de till att man får den perfekta storleken i en modell med den perfekta passformen. Kan varmt rekommenderas om man har lust att öppna upp plånboken lite extra.

Johan C gillar detta