Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Hammarby Allé 98, 120 65 Stockholm — Visa karta

Vi är träningsstudion för kvinnor som vet att träning och fysisk aktivitet är en viktig del av välbefinnandet men inte känner sig hemma eller motiverad på de stora gym-kedjorna.

Vi tar hand om dig oavsett hur din träningsnivå ser ut idag och vi hjälper dig att träna även om du hindras av någon skada eller liknande besvär.

Vi vill vara bästa alternativet för er, hela vår verksamhet och vårt träningskoncept riktar sig till kvinnor:

- Expressträning där maskinerna är speciellt utformade för kvinnor. De är hydrauliska, skonsamma och utan några krångliga inställningar.

- Gruppträning utformad för att stärka och forma kvinnokroppen.

- Konditionsmaskiner på övervåningen med utsikt mot allén.

- Medlemspriser på personlig träning och kurser, t ex yoga.

- I våra behandlingsrum erbjuds skönhets, spa- och medicinska behandlingar.

Vi vill vara ett personligt gym i avslappnad miljö med klubbkänsla som kan ge dig stöd och råd i din träning.

Kurser och behandlingar erbjuds till både kvinnor och män.

Välkommen att anmäla dig för en provträning helt gratis eller kom bara in och titta!
Mån: 07:00-20:30
Sön: 11:00-17:00

Läs vad 88 kunder tycker om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

• Sirsenella A
    Sirsenella A skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Vad är detta för trams jag fick på mail?

Mina käraste kunder, jag ber er om dina kommentarer. På grund av vår framgång har vi fått dåliga kommentarer från våra konkurrenter. Vi har 2500 kunder och det gör dem arga. Så kan du lägga till kommentarer på https://www.reco.se/aktiv-kvinna-hammarby-sjostad-stockholm
    Tusen tack
    Mvh Vinny

Får han dålig kritik så är jag den första att anse att den är befogad. Han ska inte syssla med lipfiller och så borde han vara lite ödmjuk om en kund klagar. Vilken clown alltså. Läs mer
  • Linny J skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Me & my friends have been going to Vinnie & his crew for 18 months. Perfect Fillers, Botox & PRP. Så mycket nöjd!!! I see these bad comments are from non existent fake customers. I have made complaint to RECO as this is all Bullsh@t from jealous competitors. We will not go anywhere else. They are the best 5* Läs mer
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Vinny har jättebra online-bokning som jag rek. Du kan ibland få en tid samma eftermiddag eller dagen efter. Har testst akupunktur som är mkt prisvärd. Har testat botox och fillers för hyn och varit nöjd! Läs mer
  • Helena
    Helena skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Pajas!
    Lockades att testa på grund av att han har lägre priser än andra men ångrade mig SÅ mycket efteråt.
    Gjorde botox hos Vinny för ca 1 år sen.
    La i glabella och panna inklusive ögonbrynslyft och blev väldigt missnöjd.
    Som behörig att utöva behandlingar med botox och fillers etc så bör man kunna läsa av anatomin i ansikte och absolut inte bara gå på mängd ml... jag har rätt liten panna men han la in alldeles för mycket vilket resulterade i en hängande panna och extremt hängande ögonlock i flera månader, jag hade till och med problem att se ordentligt.

Mitt intryck var att han-extremt stressad, svettig och rätt disträ sprang mellan två olika rum och behandlade flera samtidigt.
    Fumlade runt.
    Skrytig och rätt osympatisk.

Aldrig i livet att jag skulle rekommendera någon att gå dit. Läs mer
  • Jo F skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har gjort mina läppar två gånger tidigare på andra platser. Gjorde misstaget att gå hit för att det är billigt. Jag skulle ha restylane, han ”råkade” öppna ett annat ämne och sa men det är ännu bättre och billigare. Tog ändå betalt för Restylane. Själva injektionen var bland det värsta jag varit med om. Har inte upplevt att det varit plågsamt tidigare men han var riktigt hårdhänt och det kändes som att mina läppar skulle explodera när han injecerade. Under tiden han injecera sa han ”oj, du måste köpa antiflamatoriska tabletter för dina läppar svullnar upp” typ. Läpparna blev STENHÅRDA och jag hade grym smärta i tre dagar. Jobbar inte för någon konkurrent men hade en obehaglig upplevelse minst sagt. Läs mer
  • Jade B
    Jade B skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Dr. Vinny is a total sweetheart and he does a great job! Service with a smile, very competitive prices and availability! Läs mer
  • Linda Z skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har gjort både botox och fillers hos Vinny och rekommenderat flera vänner att gå dit! Jag har varit jättenöjd alla gånger och alla mina vänner också! Nästa gång tar jag med min mamma :) Läs mer
  • Anne-Lie H
    Anne-Lie H skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har varit hos Vinni flera ggr. Trevligt bemötande och bra resultat. 👍🤗 Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    "Dr" Vinny visar bilder på andra tjejer och berättar om dem!
    Han utförde fillers i läppar och kinder på mig och blandade i extra "skintreatment" i sprutorna.
    Jag fick ödem i ansiktet och han injicerade fel i ena kinden. Jag hade problemett helt år efter det i den kinden. Jag fick äta flera olika antibiotika kurer i ca 8 månader. Jag gjorde även botox kråksparkar panna argrynkan, vilket var ett skämt! Ena sidan av ansiktet hängde medan andra sidan stack upp (som att jag förvånad ut!) Det andra gav ingen effekt fast jag gjorde återbesök och fick behandling.
    Under alla mina läkarbesök hade jag kontakt med Vinny och som sa att jag skulle äta loratadin (antihistamin) och det skulle gå över. Jag åt betapred (kortison) vid 3 tillfällen akut!

Vinny är enligt mig inte seriös eller mån om sina patienter! Läs mer
  • Teresa skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Varit hos dr Vinny för fillers i kinderna ,läpparna och botox i mungiporna och måste säga att han är den bäste! Han har sånt bra bemötande, prisvärd och så nöjd med resultatet, kommer aldrig byta till någon annan. Läs mer
  • Katarina S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Vinny has done Botox on my face for years, touch up included every time. I’ve done the “Dracula treatment”, cheek fillers and lip augmentation. He is awesome and I keep coming back. Good prices and great results! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har gjort botox här massor av gånger. Bra resultat. Har testat andra ställen som är dyrare med sämre resultat. Jag har ingen anledning att byta ställe. Läs mer
  • Julia B
    Julia B skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har varit och Vinny flera ggr.. har gjort allt ifrån botox, fillers i kinderna, käkarna , dermapen.. alltid jättenöjd ! 😍🌸 rekommenderar varmt! Läs mer
  • Linda B skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    I was at Vinny in march this year doing my first botox injection in my life, it didn’t work really well and I went back some weeks later for a free refill, and the result was great! I live far from Stockholm but will visit Vinnie soon again for new injections. I will visit him this time with a friend that also would like to try Botox. Vinny is really friendly and I have really confidence on him and his work Läs mer
  • Frida B skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har gjort ”botox för tandgnissling” två omgångar hos dr Vinny och är super nöjd. Första gången kändes käkarna fortfarande spända efter första behandlingen men fick återbesök med ny injektion gratis, vilket var väldigt tacksamt då ”ingreppet” är tämligen dyrt, dock billigaste priset i Stockholm, som jag hittat iaf. Det här har varit en räddning för mig där spänningarna i käkarna är helt borta och även spänningshuvudvärken. Smärtfritt och inga blåmärken, kan rekommendera att göra detta här för den som funderar på att göra samma behandling. Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Alltid lika nöjd hos Vinny.
    Bra emottagande och lätt att få tid Läs mer
  • Verônica J
    Verônica J skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Alltid nöjd! Jag har gått till Vinnie i 1,5 år nu och bytte till Vinnie från AK dit jag gått många år innan! Läs mer
  • Kathleen S
    Kathleen S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har gjort flera behandlingar och har alltid varit nöjd Läs mer
  • Jess K skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    We are so pleased from the work by Vinnie & his nurse Dace. They helped with my friends acne & also after PRP my hair has grown back much stronger. Why are all these evil people writing so much Shit about this caring kind man & his nurse. Jealousy is an evil thing. Sometimes some Swedish people really embarrass me how they act. I will it go to any other clinic. I agree he’s the best
    Stay Stong Dr V Läs mer
  • Patricia H skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Vinnie är bäst för Botox Fillers och PRP. Jag rekommenderade alla mina vänner och familj till honom.❤️.
    Girls don’t believe the competition he’s the guy to go to😉 Läs mer
  • Mandana M
    Mandana M skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag gjorde PRP där och är jättenöjd
    Han är en trevlig läkare Läs mer
  • Sara V skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har fått botox för glabella av Vinnie 2 ggr under det senaste året och är mycket nöjd. Hos min tidigare klinik fick jag alltid trötta ögonlock av denna behandling, men hos Vinnie har det blivit mycket bättre resultat och ögonlocken har varit normala. Kommer fortsätta gå hit och har rekommenderat vänner att komma hit pga så bra resultat, pris och bemötande. Läs mer
  • Emma skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har besökt Vinnie flertalet gånger, lika nöjd varje gång! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har varit hos Vinny många gånger och fått ett fantastiskt mottagande. Han är noggrann och vill verkligen att resultatet ska bli perfekt. Jag har rekommenderat honom till många av mina vänner som också går hos honom nu. Dom är lika nöjda som jag.
    Jag rekommenderar verkligen Vinny som ett första hands val.
    /Maria Läs mer
  • Wafa C
    Wafa C skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag fick precis det resultatet jag ville:) super nöjd Läs mer
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har varit hos dr Vinny och han är fantastisk, ärlig och korrekt. Jag är nöjd med behandlingen och återkommer gärna i framtiden. Läs mer
  • Ida S
    Ida S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har fått både Borox och fillers av Dr Vinny. Jag är jättenöjd. Han är duktig, seriös och väldigt trevlig. Läs mer
  • Elvedina S
    Elvedina S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Varning flr Dr Vinny!!!!!
    Han gjorde mina kinder . Hamnade på akuten med svullet ansikte, stängda ögon och andningsvårigheter.. Ringde han flera gånger när svullnaden började . Han sa att det va bara en liten allergisk reaktion som skulle gå över. Va sjukskriven hela veckan för att jag såg oigenkännlig ut.
    Trodde jag skulle bli sådär för alltid, aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Har gjort massa fillers hos andra o aldrig fått mer än ett litet blåmärke.
    Riktig skojare därav priset . Läs mer
  • Pia

2018-07-02

Omdömet har granskats och är verifierat

Pia skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    VINNY UTMÄRKT JOBB!
    Tusen tack!! Läs mer
    Jess K gillar detta
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Hello all, Vinny is a work associate & im also a client of his
    Firstly there are is confusion here. His name is Vinny Nightingale. Yes he is legitimate Nurse in Sweden but also a Doctor without legitimate in Sweden.
    Both Vinny & his Nurse are always fully booked. That proves they offer good service to their 2000 happy clients.
    Negative comments I believe come from their competitors who are jealous of their success.
    It’s a pity people stoop so low to say negative comments.
    Come on Sweden what are we becoming.
    I only say 5 Stars everytime I visit Läs mer
    Patricia H, Pia, Lotta R gillar detta
  • Charlotta Å skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    "Dr" Vinny Richards is a fraud.He is no doctor but only a nurse and not a very good one either.I got a terrible experience with this man using filler and botox .He used only a cold ice pack as an anesthesia and it hurt like hell.Further more the botox didnt take and the filler gave me large lumps on each side under my eyes and he could not remove it when I went back to complain.He offered me..extra botox in another area as compensation but I said no thanks.On the internet you can find that he has lots of legal issues in court both in Australia and in Sweden for being a fraud so do NOT go to him .He should not be practising at all. Läs mer
  • Britt Marie I
    Britt Marie I skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Aktiv Kvinna har blivit en fin och personlig träningsstudio där man alltid känner sig välkommen. Det är helt enkelt roligt att komma till sin gruppträning och möta en professionell, leende och omtänksam instruktör. Marina är också väldigt kunnig när vi har problem av olika slag. Hon visar alternativa rörelser och har örnblick på att vi gör rätt. Vi blir vältränade utan att riskera skador.
    Tack vare Marinas och Camillas generösa bemötande är alltid stämningen i gruppen glad och öppen och vi har lärt känna varandra och har kul när vi tränar. Läs mer
  • Anette W skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Hej, trevlig personal och bra gruppträningspass. Fin lokal och bra maskiner några kanske bör ses över. Läs mer
  • Sara F skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Bra personal, fina rena lokaler, bra musik. Har fått fin hjälp med att förstå maskinerna. Det är en lugn och skön atmosfär. Rekommendera alla kvinnor detta ställe. Läs mer
  • Karin S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    använder gymmet och redskapen där, har också anlitat fotvårdare samt ett pass med personlig tränare. Går dit 2-3 ggr per vecka när jag är skadefri. Bra bemötande. dock börjar maskinerna bli lite slitna, hackar ur inställningar ibland.
    Jätteskönt att slippa träningssnubbar i samma lokal! Läs mer
  • Gunilla S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Omtänksamt och trevligt mottagande. Bra cirkelträning för en mogen kvinna. Seniorträningen är mycket bra i ett härligt gäng damer. Läs mer
  • Helena T skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Rent, fräscht, bra musik, sociala biten viktig där, hälsar på varandra o peppar varandra. Läs mer
  • Bia L skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag tycker att Aktiv kvinna är jätte bra och att ledarnaa är väldigt duktiga på att lära ut övningarna på grupp träningen dom fångar upp allas kapacitet Alla kan inte genomföra allt Och då är dom väldigt lyhörda Även om du har egen träning så finns det alltid någon där som kan hjälpa och visa hur du ska göra
    Man blir alltid väl bemött av alla anställda
    Jag kan varmt rekommendera Aktiv kvinna i Hammarby sjöstad Läs mer
  • Ann S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Trevligt och bra bemötande.
    Rena och snygga lokaler
    Bra introduktion och bra hjälp under passen Läs mer
  • Gunvor H skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Skönt att få träna i egen takt och slippa all stress. Finns också gruppträning som är genomtänkt och bra för hela kroppen. Aktiv kvinna passar mig. Läs mer
  • Karin E skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har tillgång till träningslokalen med maskiner i den s.k. cirkeln.
    Löpband och den s.k. "vibben".

Det händer inte så mycket att man utvecklas i sin träning.

Personalen är trevlig och intresserade av mig som person vilket är positivt.

Det är inte så kul att stå på ett löpband i en timme och stirra på en kemtvätt och restaurang. Så jag tog med egen musik vilket gör det lättare att få tiden att gå.

Det finns t.ex. inga TV skärmar som i andra träningslokaler.

I sommar ska antagligen opereras och blir sjukskriven vilket innebär att jag inte kan "frysa" mina betalningar. Jag kommer således säga upp mitt medlemskap så får jag se om jag återkommer. Läs mer
  • Ljiljana S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Personlig studio med engagerade ägare. Marinas gruppträning har hjälpt mig mycket med mina ryggproblem. Läs mer
  • Josefina A
    Josefina A skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag tycker att Aktiv kvinna i Hammarbysjöstad har en utomordentligt trevlig personal genom sitt hjälpsamma tillmötesgående. Läs mer
  • Karin W skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    En oas där vi kvinnor kan träna i lugn och ro. Man får den hjälp man vill med tips och instruktioner eller så kan man träna efter eget program. Det bästa är cirkelträningen som gör att man hinner med träning i expressfart. Väldigt trevlig och servil personal.
    Lite minus för att man erbjuder tex botoxinjektioner, varför? Inte den bästa hygienen borde finnas rengöringsprodukter vid alla stationer. Annars bara plus! Läs mer
  • Gabriella G skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Mycket bra bemötande, både när det gäller info om utbudet av tjänster och instruktioner om maskinerna. Personlig atmosfär.
    Jag saknar möjlighet att kunna boka på nätet. Läs mer
  • Carina P skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Mycket bra bemötande och personlig service Läs mer
  • Kicki K skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Bra och trivsam. Lugnt tempo, trevliga människor. Läs mer
  • Hetty S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Allt är helt suveränt! Mycket bättre än andra gym för kvinnor som jag gått på. Dels för att utbudet är bättre, alltifrån maskiner, lösvikter, pilatesbollar, boxningssäck, stänger, rockringar, kvällspass, dagpass med mera. Dessutom är service jättebra med brickor med glas, karaffer med vatten. Det finns allt man kan tänka sig i omklädningsrummet: hårtork, plattång, bindor, handdukar med mera. Dessutom är bemötandet extremt trevligt. Det har aldrig varit så roligt att träna!!! Läs mer
  • Luule V skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Att träna på Aktiv kvinna är mycket mer än bara träning. Ett mycker trevligt ställe med roliga och nyttiga gruppträningar. Trevlig personal tjänstvillig och har alltid tid och så, är det även med de andra som tränar mycket trevliga och vi har mycket skoj ihop! Läs mer
  • Sahra S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Super trevlig personal o fint gym! Läs mer

Bästa företagen inom gym i Stockholm:

Lindhagensgatan 135A, 11215, Stockholm