Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Hammarby Allé 98, 120 65 Stockholm — Visa karta

4.3 i betyg av av 96 omdömen
Vi är träningsstudion för kvinnor som vet att träning och fysisk aktivitet är en viktig del av välbefinnandet men inte känner sig hemma eller motiverad på de stora gym-kedjorna.

Vi tar hand om dig oavsett hur din träningsnivå ser ut idag och vi hjälper dig att träna även om du hindras av någon skada eller liknande besvär.

Vi vill vara bästa alternativet för er, hela vår verksamhet och vårt träningskoncept riktar sig till kvinnor:

- Expressträning där maskinerna är speciellt utformade för kvinnor. De är hydrauliska, skonsamma och utan några krångliga inställningar.

- Gruppträning utformad för att stärka och forma kvinnokroppen.

- Konditionsmaskiner på övervåningen med utsikt mot allén.

- Medlemspriser på personlig träning och kurser, t ex yoga.

- I våra behandlingsrum erbjuds skönhets, spa- och medicinska behandlingar.

Vi vill vara ett personligt gym i avslappnad miljö med klubbkänsla som kan ge dig stöd och råd i din träning.

Kurser och behandlingar erbjuds till både kvinnor och män.

Välkommen att anmäla dig för en provträning helt gratis eller kom bara in och titta!
Mån: 07:00-20:30
Sön: 11:00-17:00

Läs vad 96 kunder tycker om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

• 2019-03-06

Ludmila Pr skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag är återkommande kund för botoxinjektioner fillers & PRP. Vinny & Co har ett professionellt, rådgivande och mycket kompetent bemötande. De tar utgångspunkt i kundens behov och vägleder i frågor på ett mycket trovärdigt och seriöst sätt. De överträffar alltid mina förväntningar och är sannolikt en av de bästa i branschen. Jag rekommenderar alla mina bekanta med stolthet till Vinny,Marina & Dace Super Team)))) Läs mer
    Sandra D gillar detta
  • 2019-03-06

Jenni B.T skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har under de senaste åren fått botoxbehandlingar& PRP med Vinny och alltid blivit nöd med resultatet. Har undantagsvis någon liten korrigering behövts har detta alltid gått att göra snabbt och enkelt. Med andra ord är jag mycket nöjd med resultaten men även bemötandet av personalen i receptionen upplever jag varje gång som mycket positivt då de är väldigt trevliga och välkomnande. The Best PRP Result Ever!!! Läs mer
    Sandra D gillar detta
  • 2019-03-02

Julia Kosma skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag måste kommentera på grund av orättvisa kommentarer. Jag rekommenderades för behandling av PRP med Vinny. Jag är super nöjd !!!! Jag har rekommenderat många av mina vänner och kollegor. Han är bäst och utbildad av Dr Daniel Sister (känd PRP-läkare). Bästa behandlingar Bästa pris & en mycket trevlig ärlig kille 5 * alltid Läs mer
  • 2019-03-02

Angela Gleeson skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har fått fillers både under ögonen, samt i läpparna Efter 2v jag har PRP med Vinny & såååååå nöjd!!! Båda behandlingarna har överstigit alla mina förväntningar, allt ser väldigt naturligt ut och inte det minsta överdrivet. Även väldigt trevligt bemötande av all personal, och jag känner mig hundra procent trygg i läkarens händer, han är proffsig, lugn och trevlig! Tack snälla Vinny (bäst i stan)! Vi ses!;) Läs mer
  • 2019-02-28

Anna M skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    VARNING!!! VARNING!!!
    Jag gick till Vinny för 1 månad sedan för en prp-behandling, jag hade gjort en utomlands tidigare utan problem tänkte att så skulle det bli nu också. Efter hans behandling såg jag för det första helt ihjälstucken ut, jag hade bulor i hela ansiktet som han sa skulle lägga sig. Idag en månad senare har jag bulor kvar i kinderna, pannan under ögonen, nästan på alla ställen han stack mig. Jag har kontaktat läkare som sagt att behandlingen inte är korrekt utförd. Jag har även haft kontakt med vinny hela tiden men han vägrar erkänna sitt misstag utan skyller ifrån sig. Jag har även krävt mina pengar tillbaka vilket är det minsta han kan göra med tanke på vad han har gjort med mitt ansikte men han vägrar och eftersom han har sagt sitt så tänkte jag varna er andra där ute och berätta vad som hände mig.
    Nu i efterhand ångrar jag mig djupt, att jag inte läste på lite mer, finns en hel del om honom på nätet och att jag lurades av det billiga priset, Hädan efter så kommer jag hellre betala dubbla priset och få ett korrekt arbete från en riktig läkare.
    Jag råder verkligen INGEN att gå till Vinny! Läs mer
  • 2019-01-15

Therese W skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har alltid blivit jätte nöjd med mina besök. Vinny är den bästa man kan hitta! Jag känner mig alltid så fräsch, naturlig och snygg när han har gjort något på mig! Renommenderas starkt!! Inte för dyrt heller som vissa andra kan ta. Bra services också. Läs mer
  • 2019-01-09

Karina T skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Botox & Ansiktsbehandling!!! Trevliga, lätt att ha kontakt med o snabba svar! Bra snabb behandling o alltid nöjd när jag varit där Läs mer. Vinny,Dace & Marina bäst i stan👍 Läs mer
  • 2019-01-07

Petra L skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Sjukt bra bemötande! Var första gången jag skulle göra läppfillers så jag va livrädd innan men blev verkligen jättelugn under behandlingen och resultatet var högt över mina förväntningar! Kan inte sluta titta på mina läppar nu för att det blev så snyggt. Bästa❤️❤️❤️ Läs mer
  • 2018-12-30

Karin L skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Finaste och bästa Vinny & Dace, grymt professionell och bäst i sitt yrke, alltid supertrevlig med ett leende på Botox, läpparna, PRP❤️ Läs mer
    Sandra D, Julia Kosma, Vinny V, Lotta R gillar detta
  • 2018-10-27

Linny J skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Me & my friends have been going to Vinnie & his crew for 18 months. Perfect Fillers, Botox & PRP. Så mycket nöjd!!! I see these bad comments are from non existent fake customers. I have made complaint to RECO as this is all Bullsh@t from jealous competitors. We will not go anywhere else. They are the best 5* Läs mer
  • Johanna T

2018-10-19

Johanna T skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Vinny har jättebra online-bokning som jag rek. Du kan ibland få en tid samma eftermiddag eller dagen efter. Har testst akupunktur som är mkt prisvärd. Har testat botox och fillers för hyn och varit nöjd! Läs mer
  • Helena

2018-10-17

Helena skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Pajas!
    Lockades att testa på grund av att han har lägre priser än andra men ångrade mig SÅ mycket efteråt.
    Gjorde botox hos Vinny för ca 1 år sen.
    La i glabella och panna inklusive ögonbrynslyft och blev väldigt missnöjd.
    Som behörig att utöva behandlingar med botox och fillers etc så bör man kunna läsa av anatomin i ansikte och absolut inte bara gå på mängd ml... jag har rätt liten panna men han la in alldeles för mycket vilket resulterade i en hängande panna och extremt hängande ögonlock i flera månader, jag hade till och med problem att se ordentligt.

Mitt intryck var att han-extremt stressad, svettig och rätt disträ sprang mellan två olika rum och behandlade flera samtidigt.
    Fumlade runt.
    Skrytig och rätt osympatisk.

Aldrig i livet att jag skulle rekommendera någon att gå dit. Läs mer
  • 2018-10-17

Jo F skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har gjort mina läppar två gånger tidigare på andra platser. Gjorde misstaget att gå hit för att det är billigt. Jag skulle ha restylane, han ”råkade” öppna ett annat ämne och sa men det är ännu bättre och billigare. Tog ändå betalt för Restylane. Själva injektionen var bland det värsta jag varit med om. Har inte upplevt att det varit plågsamt tidigare men han var riktigt hårdhänt och det kändes som att mina läppar skulle explodera när han injecerade. Under tiden han injecera sa han ”oj, du måste köpa antiflamatoriska tabletter för dina läppar svullnar upp” typ. Läpparna blev STENHÅRDA och jag hade grym smärta i tre dagar. Jobbar inte för någon konkurrent men hade en obehaglig upplevelse minst sagt. Läs mer
  • Jade B

Jade B skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Dr. Vinny is a total sweetheart and he does a great job! Service with a smile, very competitive prices and availability! Läs mer
  • 2018-10-16

Linda Z skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har gjort både botox och fillers hos Vinny och rekommenderat flera vänner att gå dit! Jag har varit jättenöjd alla gånger och alla mina vänner också! Nästa gång tar jag med min mamma :) Läs mer
  • Anne-Lie H

Anne-Lie H skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har varit hos Vinni flera ggr. Trevligt bemötande och bra resultat. 👍🤗 Läs mer
  • Sandra B

Sandra B skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    "Dr" Vinny visar bilder på andra tjejer och berättar om dem!
    Han utförde fillers i läppar och kinder på mig och blandade i extra "skintreatment" i sprutorna.
    Jag fick ödem i ansiktet och han injicerade fel i ena kinden. Jag hade problemett helt år efter det i den kinden. Jag fick äta flera olika antibiotika kurer i ca 8 månader. Jag gjorde även botox kråksparkar panna argrynkan, vilket var ett skämt! Ena sidan av ansiktet hängde medan andra sidan stack upp (som att jag förvånad ut!) Det andra gav ingen effekt fast jag gjorde återbesök och fick behandling.
    Under alla mina läkarbesök hade jag kontakt med Vinny och som sa att jag skulle äta loratadin (antihistamin) och det skulle gå över. Jag åt betapred (kortison) vid 3 tillfällen akut!

Vinny är enligt mig inte seriös eller mån om sina patienter! Läs mer

Teresa skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Varit hos dr Vinny för fillers i kinderna ,läpparna och botox i mungiporna och måste säga att han är den bäste! Han har sånt bra bemötande, prisvärd och så nöjd med resultatet, kommer aldrig byta till någon annan. Läs mer

Katarina S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Vinny has done Botox on my face for years, touch up included every time. I’ve done the “Dracula treatment”, cheek fillers and lip augmentation. He is awesome and I keep coming back. Good prices and great results! Läs mer
  • Sara S

Sara S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har gjort botox här massor av gånger. Bra resultat. Har testat andra ställen som är dyrare med sämre resultat. Jag har ingen anledning att byta ställe. Läs mer
  • Julia B

Julia B skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har varit och Vinny flera ggr.. har gjort allt ifrån botox, fillers i kinderna, käkarna , dermapen.. alltid jättenöjd ! 😍🌸 rekommenderar varmt! Läs mer

Linda B skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    I was at Vinny in march this year doing my first botox injection in my life, it didn’t work really well and I went back some weeks later for a free refill, and the result was great! I live far from Stockholm but will visit Vinnie soon again for new injections. I will visit him this time with a friend that also would like to try Botox. Vinny is really friendly and I have really confidence on him and his work Läs mer

Frida B skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har gjort ”botox för tandgnissling” två omgångar hos dr Vinny och är super nöjd. Första gången kändes käkarna fortfarande spända efter första behandlingen men fick återbesök med ny injektion gratis, vilket var väldigt tacksamt då ”ingreppet” är tämligen dyrt, dock billigaste priset i Stockholm, som jag hittat iaf. Det här har varit en räddning för mig där spänningarna i käkarna är helt borta och även spänningshuvudvärken. Smärtfritt och inga blåmärken, kan rekommendera att göra detta här för den som funderar på att göra samma behandling. Läs mer
  • Linda N

Linda N skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Alltid lika nöjd hos Vinny.
    Bra emottagande och lätt att få tid Läs mer
  • Verônica J

Verônica J skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Alltid nöjd! Jag har gått till Vinnie i 1,5 år nu och bytte till Vinnie från AK dit jag gått många år innan! Läs mer
  • Kathleen S

Kathleen S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har gjort flera behandlingar och har alltid varit nöjd Läs mer

Jess K skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    We are so pleased from the work by Vinnie & his nurse Dace. They helped with my friends acne & also after PRP my hair has grown back much stronger. Why are all these evil people writing so much Shit about this caring kind man & his nurse. Jealousy is an evil thing. Sometimes some Swedish people really embarrass me how they act. I will it go to any other clinic. I agree he’s the best
    Stay Stong Dr V Läs mer

Patricia H skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Vinnie är bäst för Botox Fillers och PRP. Jag rekommenderade alla mina vänner och familj till honom.❤️.
    Girls don’t believe the competition he’s the guy to go to😉 Läs mer
  • Mandana M

Mandana M skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag gjorde PRP där och är jättenöjd
    Han är en trevlig läkare Läs mer

Sara V skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har fått botox för glabella av Vinnie 2 ggr under det senaste året och är mycket nöjd. Hos min tidigare klinik fick jag alltid trötta ögonlock av denna behandling, men hos Vinnie har det blivit mycket bättre resultat och ögonlocken har varit normala. Kommer fortsätta gå hit och har rekommenderat vänner att komma hit pga så bra resultat, pris och bemötande. Läs mer

Emma skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har besökt Vinnie flertalet gånger, lika nöjd varje gång! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Maria V

Maria V skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har varit hos Vinny många gånger och fått ett fantastiskt mottagande. Han är noggrann och vill verkligen att resultatet ska bli perfekt. Jag har rekommenderat honom till många av mina vänner som också går hos honom nu. Dom är lika nöjda som jag.
    Jag rekommenderar verkligen Vinny som ett första hands val.
    /Maria Läs mer
  • Wafa C

Wafa C skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag fick precis det resultatet jag ville:) super nöjd Läs mer
  • Charlotta S

Charlotta S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har varit hos dr Vinny och han är fantastisk, ärlig och korrekt. Jag är nöjd med behandlingen och återkommer gärna i framtiden. Läs mer
  • Ida S

2018-09-13

Ida S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag har fått både Borox och fillers av Dr Vinny. Jag är jättenöjd. Han är duktig, seriös och väldigt trevlig. Läs mer
  • Elvedina S

2018-09-08

Elvedina S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Varning flr Dr Vinny!!!!!
    Han gjorde mina kinder . Hamnade på akuten med svullet ansikte, stängda ögon och andningsvårigheter.. Ringde han flera gånger när svullnaden började . Han sa att det va bara en liten allergisk reaktion som skulle gå över. Va sjukskriven hela veckan för att jag såg oigenkännlig ut.
    Trodde jag skulle bli sådär för alltid, aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Har gjort massa fillers hos andra o aldrig fått mer än ett litet blåmärke.
    Riktig skojare därav priset . Läs mer

Sandra D, Vinny V, Jess K gillar detta
  • Lotta R

2018-06-30

Lotta R skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Hello all, Vinny is a work associate & im also a client of his
    Firstly there are is confusion here. His name is Vinny Nightingale. Yes he is legitimate Nurse in Sweden but also a Doctor without legitimate in Sweden.
    Both Vinny & his Nurse are always fully booked. That proves they offer good service to their 2000 happy clients.
    Negative comments I believe come from their competitors who are jealous of their success.
    It’s a pity people stoop so low to say negative comments.
    Come on Sweden what are we becoming.
    I only say 5 Stars everytime I visit Läs mer
    Sandra D, Vinny V, Patricia H, Pia, Lotta R gillar detta
  • 2018-06-16

Charlotta Å skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    "Dr" Vinny Richards is a fraud.He is no doctor but only a nurse and not a very good one either.I got a terrible experience with this man using filler and botox .He used only a cold ice pack as an anesthesia and it hurt like hell.Further more the botox didnt take and the filler gave me large lumps on each side under my eyes and he could not remove it when I went back to complain.He offered me..extra botox in another area as compensation but I said no thanks.On the internet you can find that he has lots of legal issues in court both in Australia and in Sweden for being a fraud so do NOT go to him .He should not be practising at all. Läs mer
  • Britt Marie I

2017-05-08

Britt Marie I skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Aktiv Kvinna har blivit en fin och personlig träningsstudio där man alltid känner sig välkommen. Det är helt enkelt roligt att komma till sin gruppträning och möta en professionell, leende och omtänksam instruktör. Marina är också väldigt kunnig när vi har problem av olika slag. Hon visar alternativa rörelser och har örnblick på att vi gör rätt. Vi blir vältränade utan att riskera skador.
    Tack vare Marinas och Camillas generösa bemötande är alltid stämningen i gruppen glad och öppen och vi har lärt känna varandra och har kul när vi tränar. Läs mer
  • 2017-05-02

Anette W skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Hej, trevlig personal och bra gruppträningspass. Fin lokal och bra maskiner några kanske bör ses över. Läs mer
  • 2017-04-28

Sara F skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Bra personal, fina rena lokaler, bra musik. Har fått fin hjälp med att förstå maskinerna. Det är en lugn och skön atmosfär. Rekommendera alla kvinnor detta ställe. Läs mer
  • 2017-04-28

Karin S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    använder gymmet och redskapen där, har också anlitat fotvårdare samt ett pass med personlig tränare. Går dit 2-3 ggr per vecka när jag är skadefri. Bra bemötande. dock börjar maskinerna bli lite slitna, hackar ur inställningar ibland.
    Jätteskönt att slippa träningssnubbar i samma lokal! Läs mer

Gunilla S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Omtänksamt och trevligt mottagande. Bra cirkelträning för en mogen kvinna. Seniorträningen är mycket bra i ett härligt gäng damer. Läs mer

Helena T skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Rent, fräscht, bra musik, sociala biten viktig där, hälsar på varandra o peppar varandra. Läs mer

Bia L skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Jag tycker att Aktiv kvinna är jätte bra och att ledarnaa är väldigt duktiga på att lära ut övningarna på grupp träningen dom fångar upp allas kapacitet Alla kan inte genomföra allt Och då är dom väldigt lyhörda Även om du har egen träning så finns det alltid någon där som kan hjälpa och visa hur du ska göra
    Man blir alltid väl bemött av alla anställda
    Jag kan varmt rekommendera Aktiv kvinna i Hammarby sjöstad Läs mer

Ann S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Trevligt och bra bemötande.
    Rena och snygga lokaler
    Bra introduktion och bra hjälp under passen Läs mer

Gunvor H skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Skönt att få träna i egen takt och slippa all stress. Finns också gruppträning som är genomtänkt och bra för hela kroppen. Aktiv kvinna passar mig. Läs mer

Karin E skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Har tillgång till träningslokalen med maskiner i den s.k. cirkeln.
    Löpband och den s.k. "vibben".

Det händer inte så mycket att man utvecklas i sin träning.

Personalen är trevlig och intresserade av mig som person vilket är positivt.

Det är inte så kul att stå på ett löpband i en timme och stirra på en kemtvätt och restaurang. Så jag tog med egen musik vilket gör det lättare att få tiden att gå.

Det finns t.ex. inga TV skärmar som i andra träningslokaler.

I sommar ska antagligen opereras och blir sjukskriven vilket innebär att jag inte kan "frysa" mina betalningar. Jag kommer således säga upp mitt medlemskap så får jag se om jag återkommer. Läs mer

Ljiljana S skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad
    Personlig studio med engagerade ägare. Marinas gruppträning har hjälpt mig mycket med mina ryggproblem. Läs mer

Bästa företagen inom gym i Stockholm:

Lotta S Lotta S tycker:
“Jag får ofta nackspärr och ryg...” Läs mer

Götgatan 11, 11846, STOCKHOLM