Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Ring 08-642 99 11 aktivkvinna.se
4.1

Vi är träningsstudion för kvinnor som vet att träning och fysisk aktivitet är en viktig del av välbefinnandet men inte känner sig hemma eller motiverad på de stora gym-kedjorna. Vi tar hand om dig oavsett hur din träningsnivå ser ut idag och vi hjälper dig att träna även om du hindras av någon skada eller liknande besvär....

85 omdömen om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

BERTRAND R
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Even though I read lots of bad reviews on this "doctor" Vinny, I booked an appointment, which was cancelled by them (Dr Vinny or his reception) without any notice! I tried to reschedule the second appointment. I tried to let them know one full day prior by calling many times, leaving voice mail, and sending an email. Never got any answer. (First sign that this establishment is not professional to begin with) Then I received a no show fee of 1000+kr !! I tried to call for common good sense and fairness. Why would...

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Grazielle S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Vinny är ärligt och försöker inte sälja behandlingar man behöver inte. Jätte trevlig och bra bemötande.

Anna M
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

VARNING!!! VARNING!!! Jag gick till Aktiv Kvinna för 1 månad sedan för en prp-behandling, jag hade gjort en utomlands tidigare utan problem tänkte att så skulle det bli nu också. Efter hans behandling såg jag för det första helt ihjälstucken ut, jag hade bulor i hela ansiktet som han sa skulle lägga sig. Idag en månad senare har jag bulor kvar i kinderna, pannan under ögonen, nästan på alla ställen han stack mig. Jag har kontaktat läkare som sagt att behandlingen inte är korrekt utförd. Jag har även haft kontakt med läkaren...

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Johanna T
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Vinny har jättebra online-bokning som jag rek. Du kan ibland få en tid samma eftermiddag eller dagen efter. Har testst akupunktur som är mkt prisvärd. Har testat botox och fillers för hyn och varit nöjd!

Carina
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Stressad behandlare och trista lokaler. Kommer inte att gå dit igen och vill inte rekommendera Aktiv Kvinna till någon.

Johanna F
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Jag har gjort mina läppar två gånger tidigare på andra platser. Gjorde misstaget att gå hit för att det är billigt. Jag skulle ha restylane, han ”råkade” öppna ett annat ämne och sa men det är ännu bättre och billigare. Tog ändå betalt för Restylane. Själva injektionen var bland det värsta jag varit med om. Har inte upplevt att det varit plågsamt tidigare men han var riktigt hårdhänt och det kändes som att mina läppar skulle explodera när han injecerade. Under tiden han injecera sa han ”oj, du måste köpa antiflamatoriska...

Linda Z
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Jag har gjort både botox och fillers hos Vinny och rekommenderat flera vänner att gå dit! Jag har varit jättenöjd alla gånger och alla mina vänner också! Nästa gång tar jag med min mamma :)

Anne-Lie H

Har varit hos Vinni flera ggr. Trevligt bemötande och bra resultat. 👍🤗

Sandra B
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

"Dr" Vinny visar bilder på andra tjejer och berättar om dem! Han utförde fillers i läppar och kinder på mig och blandade i extra "skintreatment" i sprutorna. Jag fick ödem i ansiktet och han injicerade fel i ena kinden. Jag hade problemett helt år efter det i den kinden. Jag fick äta flera olika antibiotika kurer i ca 8 månader. Jag gjorde även botox kråksparkar panna argrynkan, vilket var ett skämt! Ena sidan av ansiktet hängde medan andra sidan stack upp (som att jag förvånad ut!) Det andra gav ingen effekt fast jag...

Katarina S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Vinny has done Botox on my face for years, touch up included every time. I’ve done the “Dracula treatment”, cheek fillers and lip augmentation. He is awesome and I keep coming back. Good prices and great results!

Sara S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Har gjort botox här massor av gånger. Bra resultat. Har testat andra ställen som är dyrare med sämre resultat. Jag har ingen anledning att byta ställe.

Julia B
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Har varit och Vinny flera ggr.. har gjort allt ifrån botox, fillers i kinderna, käkarna , dermapen.. alltid jättenöjd ! 😍🌸 rekommenderar varmt!

Linda B
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

I was at Vinny in march this year doing my first botox injection in my life, it didn’t work really well and I went back some weeks later for a free refill, and the result was great! I live far from Stockholm but will visit Vinnie soon again for new injections. I will visit him this time with a friend that also would like to try Botox. Vinny is really friendly and I have really confidence on him and his work

Frida B
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Jag har gjort ”botox för tandgnissling” två omgångar hos dr Vinny och är super nöjd. Första gången kändes käkarna fortfarande spända efter första behandlingen men fick återbesök med ny injektion gratis, vilket var väldigt tacksamt då ”ingreppet” är tämligen dyrt, dock billigaste priset i Stockholm, som jag hittat iaf. Det här har varit en räddning för mig där spänningarna i käkarna är helt borta och även spänningshuvudvärken. Smärtfritt och inga blåmärken, kan rekommendera att göra detta här för den som funderar på att göra samma behandling.

Linda N
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Alltid lika nöjd hos Vinny. Bra emottagande och lätt att få tid

Verônica J
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Alltid nöjd! Jag har gått till Vinnie i 1,5 år nu och bytte till Vinnie från AK dit jag gått många år innan!

Kathleen S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Har gjort flera behandlingar och har alltid varit nöjd

Mandana M
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Jag gjorde PRP där och är jättenöjd Han är en trevlig läkare

Sara V
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Har fått botox för glabella av Vinnie 2 ggr under det senaste året och är mycket nöjd. Hos min tidigare klinik fick jag alltid trötta ögonlock av denna behandling, men hos Vinnie har det blivit mycket bättre resultat och ögonlocken har varit normala. Kommer fortsätta gå hit och har rekommenderat vänner att komma hit pga så bra resultat, pris och bemötande.

Emma
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Har besökt Vinnie flertalet gånger, lika nöjd varje gång! Rekommenderas starkt!

Maria V
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Jag har varit hos Vinny många gånger och fått ett fantastiskt mottagande. Han är noggrann och vill verkligen att resultatet ska bli perfekt. Jag har rekommenderat honom till många av mina vänner som också går hos honom nu. Dom är lika nöjda som jag. Jag rekommenderar verkligen Vinny som ett första hands val. /Maria

Wafa C
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Jag fick precis det resultatet jag ville:) super nöjd

Charlotta S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Jag har varit hos dr Vinny och han är fantastisk, ärlig och korrekt. Jag är nöjd med behandlingen och återkommer gärna i framtiden.

Ida S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Jag har fått både Borox och fillers av Dr Vinny. Jag är jättenöjd. Han är duktig, seriös och väldigt trevlig.

Elvedina S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Varning flr Dr Vinny!!!!! Han gjorde mina kinder . Hamnade på akuten med svullet ansikte, stängda ögon och andningsvårigheter.. Ringde han flera gånger när svullnaden började . Han sa att det va bara en liten allergisk reaktion som skulle gå över. Va sjukskriven hela veckan för att jag såg oigenkännlig ut. Trodde jag skulle bli sådär för alltid, aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Har gjort massa fillers hos andra o aldrig fått mer än ett litet blåmärke. Riktig skojare därav priset .

Anonym S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

VINNY UTMÄRKT JOBB! Tusen tack!!

Lotta R
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Hello all, Vinny is a work associate & im also a client of his Firstly there are is confusion here. His name is Vinny Nightingale. Yes he is legitimate Nurse in Sweden but also a Doctor without legitimate in Sweden. Both Vinny & his Nurse are always fully booked. That proves they offer good service to their 2000 happy clients. Negative comments I believe come from their competitors who are jealous of their success. It’s a pity people stoop so low to say negative comments. Come on Sweden what are we becoming. I only say 5 Stars everytime I visit

Julia D och 5 andra gillar detta
Charlotta Å
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

"Dr" Vinny Richards is a fraud.He is no doctor but only a nurse and not a very good one either.I got a terrible experience with this man using filler and botox .He used only a cold ice pack as an anesthesia and it hurt like hell.Further more the botox didnt take and the filler gave me large lumps on each side under my eyes and he could not remove it when I went back to complain.He offered me..extra botox in another area as compensation but I said no thanks.On the internet you can find that he has lots of legal issues in...

Britt Marie I
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Aktiv Kvinna har blivit en fin och personlig träningsstudio där man alltid känner sig välkommen. Det är helt enkelt roligt att komma till sin gruppträning och möta en professionell, leende och omtänksam instruktör. Marina är också väldigt kunnig när vi har problem av olika slag. Hon visar alternativa rörelser och har örnblick på att vi gör rätt. Vi blir vältränade utan att riskera skador. Tack vare Marinas och Camillas generösa bemötande är alltid stämningen i gruppen glad och öppen och vi har lärt känna varandra och har kul när vi tränar.

Anette W
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Hej, trevlig personal och bra gruppträningspass. Fin lokal och bra maskiner några kanske bör ses över.

Sara F
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Bra personal, fina rena lokaler, bra musik. Har fått fin hjälp med att förstå maskinerna. Det är en lugn och skön atmosfär. Rekommendera alla kvinnor detta ställe.

Karin S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

använder gymmet och redskapen där, har också anlitat fotvårdare samt ett pass med personlig tränare. Går dit 2-3 ggr per vecka när jag är skadefri. Bra bemötande. dock börjar maskinerna bli lite slitna, hackar ur inställningar ibland. Jätteskönt att slippa träningssnubbar i samma lokal!

Gunilla S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Omtänksamt och trevligt mottagande. Bra cirkelträning för en mogen kvinna. Seniorträningen är mycket bra i ett härligt gäng damer.

Helena T
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Rent, fräscht, bra musik, sociala biten viktig där, hälsar på varandra o peppar varandra.

Bia L
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Jag tycker att Aktiv kvinna är jätte bra och att ledarnaa är väldigt duktiga på att lära ut övningarna på grupp träningen dom fångar upp allas kapacitet Alla kan inte genomföra allt Och då är dom väldigt lyhörda Även om du har egen träning så finns det alltid någon där som kan hjälpa och visa hur du ska göra Man blir alltid väl bemött av alla anställda Jag kan varmt rekommendera Aktiv kvinna i Hammarby sjöstad

Ann S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Trevligt och bra bemötande. Rena och snygga lokaler Bra introduktion och bra hjälp under passen

Gunvor H
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Skönt att få träna i egen takt och slippa all stress. Finns också gruppträning som är genomtänkt och bra för hela kroppen. Aktiv kvinna passar mig.

Karin E
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Har tillgång till träningslokalen med maskiner i den s.k. cirkeln. Löpband och den s.k. "vibben". Det händer inte så mycket att man utvecklas i sin träning. Personalen är trevlig och intresserade av mig som person vilket är positivt. Det är inte så kul att stå på ett löpband i en timme och stirra på en kemtvätt och restaurang. Så jag tog med egen musik vilket gör det lättare att få tiden att gå. Det finns t.ex. inga TV skärmar som i andra träningslokaler. I sommar ska antagligen opereras och blir sjukskriven...

Ljiljana S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Personlig studio med engagerade ägare. Marinas gruppträning har hjälpt mig mycket med mina ryggproblem.

Josefina A
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Jag tycker att Aktiv kvinna i Hammarbysjöstad har en utomordentligt trevlig personal genom sitt hjälpsamma tillmötesgående.

Karin W
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

En oas där vi kvinnor kan träna i lugn och ro. Man får den hjälp man vill med tips och instruktioner eller så kan man träna efter eget program. Det bästa är cirkelträningen som gör att man hinner med träning i expressfart. Väldigt trevlig och servil personal. Lite minus för att man erbjuder tex botoxinjektioner, varför? Inte den bästa hygienen borde finnas rengöringsprodukter vid alla stationer. Annars bara plus!

Gabriella G
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Mycket bra bemötande, både när det gäller info om utbudet av tjänster och instruktioner om maskinerna. Personlig atmosfär. Jag saknar möjlighet att kunna boka på nätet.

Carina P
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Mycket bra bemötande och personlig service

Kicki K
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Bra och trivsam. Lugnt tempo, trevliga människor.

Hetty S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Allt är helt suveränt! Mycket bättre än andra gym för kvinnor som jag gått på. Dels för att utbudet är bättre, alltifrån maskiner, lösvikter, pilatesbollar, boxningssäck, stänger, rockringar, kvällspass, dagpass med mera. Dessutom är service jättebra med brickor med glas, karaffer med vatten. Det finns allt man kan tänka sig i omklädningsrummet: hårtork, plattång, bindor, handdukar med mera. Dessutom är bemötandet extremt trevligt. Det har aldrig varit så roligt att träna!!!

Luule V
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Att träna på Aktiv kvinna är mycket mer än bara träning. Ett mycker trevligt ställe med roliga och nyttiga gruppträningar. Trevlig personal tjänstvillig och har alltid tid och så, är det även med de andra som tränar mycket trevliga och vi har mycket skoj ihop!

Sahra S
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Super trevlig personal o fint gym!

Daria H
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Vill tacka och rekommendera Aktiv kvinna och den personliga tränaren Marina som driver ett tjejgym! Fick stor hjälp med ryggen och även rekommendationer om hur jag ska träna efter att ha fött barn! På passet fick inte bara jag ha roligt, utan även lilla Viveka :)

EMIL H
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Vill tacka så mycket och verkligen rekommendera Aktiv kvinna och den personliga tränaren Marina som är jätte duktig och kan verkligen sitt jobb. Hon har hjälpt min fru Daria som hade ont i ryggen efter att vi fick en liten bebis!

Mona B
Skrev om Aktiv Kvinna Hammarby Sjöstad

Lugn och trevlig atmosfär ungefär som ett mellanting mellan gym och yoga/wellnesställe. Trevlig personal.