Aktiv Kvinna Södermalm

Aktiv Kvinna Södermalm

Ring 08-668 60 25 www.aktivkvinna5.se
3.4

Aktiv Kvinna - Får kvinnor att må riktigt bra!! Aktiv Kvinna Stockholm Södra är Södermalms enda tränings- och behandlingscenter som riktar sig främst till kvinnor. Här möts Du av välutbildad och ansvarsfull personal som gör allt för att Du ska känna Dig fräsch, frisk, pigg och stark!

40 omdömen om Aktiv Kvinna Södermalm

Pia B
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Ett riktigt toppenställe! Bra och trevligt bemötande och toppen resultat på min skinrejuvenation :)

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Helena K
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Trevlig stämning med bra och välkomnande personal! Mycket bra med yoga, zumba och andra grupper, samt temakvällar och kurser. Infrabastun är helt underbar. Bra sevice med att man kan hyra boxar för sina saker. Skönt med bara kvinnor. Nackdalen är små lokaler, det blir alldeles för trångt och fullt med zumba i det träningsrummet.

Agneta O
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Bra,man kan välja på många aktiviteter förutom cirkelträning.Bra miljö och trevlig personal!

Ylva B
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

svårt att boka långt i förväg på Zumba. Svårt att komma igång med träning skulle vilja ha mer puch kanske i grupp.

Åsa A
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Deras IPL behandlingar för både hårborttagning och hudföryngring verkar inte funka även efter ett flertal behandlingar och jag har lagt ner tusentals kronor på paket-behandlingar. Behandlingsrummet är på tok för trångt och inget lås på dörren så man är helatiden nervös att någon ska råka öppna dörren. Receptionisten Yvonne är mycket förvirrad och det tar 10 - 15 minuter bara för att ringa och boka en tid. Hon måste upprepa det man säger ett par gånger och sen blir det ändå fel och hon måste radera och börja om. Hon vill...

Malin M
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

sämsta stället jag har varit på. FALSK MARKNADSFÖRING! kommer aldrig sätta min fot där igen

Charlotte J
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Jag tycker att AKtiv Kvinna är ett mycket bra gym. Det är lugn stämning roligt att träna. Eftersom att det är en liten lokal är det viktigt att det inte är för mycket folk, men än så länge har det inte varit något problem! En nackdel är att det är att det är ganska många som kollar in från gatan, skulle gärna vilja att persiennerna gick att stänga till bättre.

gunilla l
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Bra storlek på lokalerna, lagom med redskap, bastun toppen.

Hannah P
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Jag var här på en ansiktsbehandling och det var riktigt uselt. Dels var lokalen totalt oproffsig, man fick ingen filt eller täcke som man vanligtvis får, vilket gjorde att det var jättekallt. Dessutom gick jag därifrån med fläckar på mina kläder eftersom jag inte heller fått något att skydda med så hon som gjorde behandlingen hade spillt produkter på mig. Det kändes extremt oproffsigt.

Tina C
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Trevlig träningsstudio centralt på Södermalm med det mesta för kvinnlig hälsa och välbefinnande.

Mia

Jättetrevlig personal!

Rest K

Marie-Louise M
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Jag tycker det är ett trevligt ställe att komma till. Finns mycket att välja på både när det gäller träning och olika behandlingar. Trevlig personal! Lagom stort!

Gudrun B
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

utmärkta träningsmöjligheter i lugn miljö

Delila H
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Jätte trevlig behandlings personal. Dock reagerade min hud väldigt starkt på e-light behandlingen vilket är synd. Kommer inte ta en andra behandling efter detta. kan tänka mig att rekomendera mamma min att besöka gymmet då miljön var väldigt välkomnande och hemtrevlig :) Däremot oerhört dåligt bemötande av receptionisten!!! Då jag kom tillbaka efter behandligen och visade hur min hud i ansiktet reagerat på behandlingen, påstod hon nästan att jag ljög och smått hånade mig är jag gick därifrån.

Linda A
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Var helt okej men kändes inte så lyxigt, mer som hemma hos någon. Trevlig personal. Dåligt att det inte ingick lackning i fotbehandlingen. Lyhört, varmt och litet behandlingsrum. Störiga träningsmaskiner som lät hela tiden.

ANNE M
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Bara varit där en gång. Trevlig personal men massagen jag köpte utfördes av en maskin o det framgick inte i annonsen. Jag var besviken men förstod då varför det var SÅ billigt. Lite "sunkiga" upplevde jag lokalerna. Men med bra service kommer man långt så betyget blir en trea.

marie a
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Mycket bra.speciellt sjukgymnasten .Infrabastu jättebra.Kanske borde vara lite bättre träningsmaskiner.Inte så skrangliga.Men annars trevlig personal & bra.

Lena R
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

har bara varit där en gång ännu så länge, men det var en mycket positiv upplevelse.

Aniko C

maria g
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Tyvärr så är jag inte rätt person att fråga då jag är fruktansvärt missnöjd med det bemötande jag fått

J
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

det är alldeles för mycket på gång på en alldeles för liten yta, det känns desperat och oattraktivt. Konceptet om effektiv, resultatgivande träning glöms under all plotter, och personalen har inte heller tid/engegemang att följa upp på kundens personliga resultat.Stora neonskyltar och bortglömda växter på fönstret känns riktigt B. Inte heller försöken att locka kunder genom att spela hög diskomusik och bjuda på korv på gatan, känns riktigt helt hundra för en "hälsostudio". Aktiv Kvinna behöver att ta och titta in på verksamheten för att få lite distans på det hela, och inse att "less is more".

Annica D
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Lite anonymt men verkar ha bra aktiviteter. Har nyttjat skönhetssalongen och varit nöjd

Gunneli F
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Vi gör gärna allt vad vi kan för att just Du ska trivas här!

Ulrika L

Tuija R

Madeleine a
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Gym som har så mycket att erbjuda till kropp och själ. Speciellt Yvonne hjälper en med träningen, berättar om olika aktiviteter och vad de har på gång. Hon tröttnar aldrig på att visa om och om igen maskinerna. Rent, professionel personal, utmärk service, positiv atmosfär och mysigt. Jag rekommenderar Aktiv Kvinna Södermalm för alla, gammal som ung.

Tuija R gillar detta
Marianne B
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Lättillgängligt, bra öppettider, mycket olika att välja på, både grupper och behandlingar. Lagom stor lokal som känns överkomlig för en som har svårt att komma igång. Nära till kontakt med den som driver det.

Linda v

Lena L
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

BRA: Gillar det för det är inte alls flaschigt,DÅLIGT: Mycket ingår inte i årskortet och de tar extra för många saker känns som de vill tjäna mer pengar på en. När pass är så kan man inte ha ha på hög musik i träningslokalen.

Lotta R

Sonja B
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Aktiv kvinna är litet och personligt, det gillar jag. Jag började där för flera år sedan, tidigare hade jag över huvud taget inte tränat på gym. Det passar mig perfekt, särskilt eftersom jag är där en morgon-tid då det är få andra som gymmar. Jag gillar att slippa trängas och vänta.

Maria J

Nanette B
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Hej, var enbart där en gång på jade-massage. Den upplevelsen var riktigt trevlig. Tycker dock att det var litet och trångt där. Men stället är nog gjort för få personer istället för den stora massan och då passar det ju bra. Verkade inte finnas så mycket urval för gymträning men det kanskeinte heller är syftet med stället. Men trevlig personal och trevligt den stund jag var där.

Barbro L
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Nära med flera möjlighter. Bra öppettider. Man får alltid plats.

Eva-Liz N
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Mycket trevlig personal. Rikt utbud av aktiviteter. Bonus att det ligger nära mitt hem.

Evy G
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Ett fint ställe med bra personal, där man blir igenkänd och sedd varje gång! Maskinerna är lätta använda och den infraröda bastun är toppen. Det är bra att det finns ett så vairerat utbud av träningsmöjligheter.

catharina w

ann g

anita j
Skrev om Aktiv Kvinna Södermalm

Trevlig personal, bra lokaler, öppettiderna är ok..