Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Södermalm Aktiv Kvinna Södermalm

Aktiv Kvinna Södermalm

Magnus Ladulåsgatan 49, 118 65 Stockholm — Visa karta

Aktiv Kvinna - Får kvinnor att må riktigt bra!!
Aktiv Kvinna Stockholm Södra är Södermalms enda tränings- och behandlingscenter som riktar sig främst till kvinnor.
Här möts Du av välutbildad och ansvarsfull personal som gör allt för att Du ska känna Dig fräsch, frisk, pigg och stark!
Östermalmsgatan 82, 11450, Stockholm
Samira S:
Riktigt bra och jag är supernöjd med resultatet!

Spa nära Aktiv Kvinna Södermalm:

Maria Prästgårdsgata 29, Stockholm
Vi kan det här med ögonfransförlängning! Permanent makeup, färgning och formning... Läs mer ›
Mikaela W:
Jag var hos Josefin igår och jag vart SÅ NÖJD! Jättebra bemötande, förstår inte alls tidigare kommentarer. Ja, dem snackar med varandra, so?...

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen. Läs mer ›
Eva B:
Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter ...

GREVGATAN 47, Stockholm
Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling! Läs mer ›
Carola A:
Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Östermalmsgatan 82, Stockholm
Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård. Läs mer ›
Samira S:
Riktigt bra och jag är supernöjd med resultatet!
Mån: 06:30-20:00

Läs vad 40 kunder tycker om Aktiv Kvinna Södermalm

• Pia B
    Pia B skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Ett riktigt toppenställe!
    Bra och trevligt bemötande och toppen resultat på min skinrejuvenation :)
  • Helena K
    Helena K skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Trevlig stämning med bra och välkomnande personal! Mycket bra med yoga, zumba och andra grupper, samt temakvällar och kurser. Infrabastun är helt underbar.
    Bra sevice med att man kan hyra boxar för sina saker. Skönt med bara kvinnor.
    Nackdalen är små lokaler, det blir alldeles för trångt och fullt med zumba i det träningsrummet.
  • Agneta O
    Agneta O skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Bra,man kan välja på många aktiviteter förutom cirkelträning.Bra miljö och trevlig personal!
  • Ylva B
    Ylva B skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    svårt att boka långt i förväg på Zumba. Svårt att komma igång med träning skulle vilja ha mer puch kanske i grupp.
    2012-04-27 Representant för Aktiv Kvinna Sö svarar Ylva B
    Visst Ylva, blir du mer peppad och lite "pressad" om du är med i en grupp. Just nu har vi 17 olika gruppalternativ att välja på. Precis som på de allra flesta andra gym/träningsställen kan du inte boka plats i en grupp mer än 6 dagar innan det bokade grupptillfället.
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Deras IPL behandlingar för både hårborttagning och hudföryngring verkar inte funka även efter ett flertal behandlingar och jag har lagt ner tusentals kronor på paket-behandlingar. Behandlingsrummet är på tok för trångt och inget lås på dörren så man är helatiden nervös att någon ska råka öppna dörren.

Receptionisten Yvonne är mycket förvirrad och det tar 10 - 15 minuter bara för att ringa och boka en tid. Hon måste upprepa det man säger ett par gånger och sen blir det ändå fel och hon måste radera och börja om. Hon vill väl, men hon är en mycket omständig person och man måste ta ett djupt andetag innan man lyfter luren och ringer.
    2012-04-25 Representant för Aktiv Kvinna Sö svarar Åsa A
    Det var väldigt beklagligt att du vantrivdes så fruktansvärt hos oss så att du till och med måste gå till personligt angrepp. Det upplever jag inte som helt schysst. Du har fullständiga rättigheter att tycka vad du vill om vår verksamhet, men att utmåla en viss person som inte heller är ansvarig för verksamheten och som du själv skriver, vill väl, det talar mer om vad du är för person själv. Mycket tråkigt som sagt. Vi vill alla våra kunder bara väl samt ge bästa möjliga behandlingar efter givna omständigheter.
  • Malin M
    Malin M skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    sämsta stället jag har varit på. FALSK MARKNADSFÖRING! kommer aldrig sätta min fot där igen
    2012-04-25 Representant för Aktiv Kvinna Sö svarar Malin M
    Tack för din kritik! Den är dock lättare att bemöta om du talar om vad som är falskt eller tar upp din fråga direkt med oss här på plats!
  • Charlotte J
    Charlotte J skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Jag tycker att AKtiv Kvinna är ett mycket bra gym. Det är lugn stämning roligt att träna.
    Eftersom att det är en liten lokal är det viktigt att det inte är för mycket folk, men än så länge har det inte varit något problem!

En nackdel är att det är att det är ganska många som kollar in från gatan, skulle gärna vilja att persiennerna gick att stänga till bättre.
  • gunilla l
    gunilla l skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Bra storlek på lokalerna, lagom med redskap, bastun toppen.
  • Hannah P
    Hannah P skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Jag var här på en ansiktsbehandling och det var riktigt uselt. Dels var lokalen totalt oproffsig, man fick ingen filt eller täcke som man vanligtvis får, vilket gjorde att det var jättekallt. Dessutom gick jag därifrån med fläckar på mina kläder eftersom jag inte heller fått något att skydda med så hon som gjorde behandlingen hade spillt produkter på mig. Det kändes extremt oproffsigt.
    2012-04-25 Representant för Aktiv Kvinna Sö svarar Hannah P
    Vi beklagar verkligen att du fick ett så dåligt intryck av vårt ställe. Önskvärt hade varit att du talat om t ex att du frös. Filtar har vi gått om och hade gärna bäddat om dig med. Jag ska föra det hela vidare till hudterapeuten så får vi ändra rutinerna helt enkelt! Tack för påpekandet!
  • Tina C
    Tina C skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Trevlig träningsstudio centralt på Södermalm med det mesta för kvinnlig hälsa och välbefinnande.
  • Mia
    Mia skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Jättetrevlig personal!
  • Rest K
    Rest K skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
  • Marie-Louise M
    Marie-Louise M skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Jag tycker det är ett trevligt ställe att komma till. Finns mycket att välja på både när det gäller träning och olika behandlingar. Trevlig personal! Lagom stort!
  • Gudrun B
    Gudrun B skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    utmärkta träningsmöjligheter i lugn miljö
  • Delila H
    Delila H skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Jätte trevlig behandlings personal.
    Dock reagerade min hud väldigt starkt på e-light behandlingen vilket är synd. Kommer inte ta en andra behandling efter detta. kan tänka mig att rekomendera mamma min att besöka gymmet då miljön var väldigt välkomnande och hemtrevlig :)

Däremot oerhört dåligt bemötande av receptionisten!!!
    Då jag kom tillbaka efter behandligen och visade hur min hud i ansiktet reagerat på behandlingen, påstod hon nästan att jag ljög och smått hånade mig är jag gick därifrån.
    2012-04-25 Representant för Aktiv Kvinna Sö svarar Delila H
    Det var mycket tråkigt att du upplevde vårt bemötande så illa! Jag har rådfrågat vår expert precis som vi var överens om, och även hon anser det vara en utrensningsreaktion du fick. Även detta är en viktig - och övergående - reaktion i huden då det tyder på att den samlat på sig för mycket "restavfall". Nästa behandling skulle alltså hjälpa dig på ett annat sätt. Du kan alltid byta din inköpta behandling mot en annan av samma värde! Välkommen igen!
  • Linda A
    Linda A skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Var helt okej men kändes inte så lyxigt, mer som hemma hos någon. Trevlig personal. Dåligt att det inte ingick lackning i fotbehandlingen. Lyhört, varmt och litet behandlingsrum. Störiga träningsmaskiner som lät hela tiden.
  • Anne M
    Anne M skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Bara varit där en gång. Trevlig personal men massagen jag köpte utfördes av en maskin o det framgick inte i annonsen. Jag var besviken men förstod då varför det var SÅ billigt. Lite "sunkiga" upplevde jag lokalerna. Men med bra service kommer man långt så betyget blir en trea.
  • marie a
    marie a skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Mycket bra.speciellt sjukgymnasten .Infrabastu jättebra.Kanske borde vara lite bättre träningsmaskiner.Inte så skrangliga.Men annars trevlig personal & bra.
  • Lena R
    Lena R skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    har bara varit där en gång ännu så länge, men det var en mycket positiv upplevelse.
  • Aniko C
    Aniko C skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
  • maria g
    maria g skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Tyvärr så är jag inte rätt person att fråga då jag är fruktansvärt missnöjd med det bemötande jag fått
  • J
    J skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    det är alldeles för mycket på gång på en alldeles för liten yta, det känns desperat och oattraktivt. Konceptet om effektiv, resultatgivande träning glöms under all plotter, och personalen har inte heller tid/engegemang att följa upp på kundens personliga resultat.Stora neonskyltar och bortglömda växter på fönstret känns riktigt B. Inte heller försöken att locka kunder genom att spela hög diskomusik och bjuda på korv på gatan, känns riktigt helt hundra för en "hälsostudio". Aktiv Kvinna behöver att ta och titta in på verksamheten för att få lite distans på det hela, och inse att "less is more".
  • Annica D
    Annica D skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Lite anonymt men verkar ha bra aktiviteter. Har nyttjat skönhetssalongen och varit nöjd
  • Gunneli F
    Gunneli F skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Vi gör gärna allt vad vi kan för att just Du ska trivas här!
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
  • Tuija R
    Tuija R skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
  • Madeleine a
    Madeleine a skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Gym som har så mycket att erbjuda till kropp och själ. Speciellt Yvonne hjälper en med träningen, berättar om olika aktiviteter och vad de har på gång. Hon tröttnar aldrig på att visa om och om igen maskinerna. Rent, professionel personal, utmärk service, positiv atmosfär och mysigt. Jag rekommenderar Aktiv Kvinna Södermalm för alla, gammal som ung.
    Tuija R gillar detta
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Lättillgängligt, bra öppettider, mycket olika att välja på, både grupper och behandlingar. Lagom stor lokal som känns överkomlig för en som har svårt att komma igång. Nära till kontakt med den som driver det.
  • Linda v
    Linda v skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
  • Lena L
    Lena L skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    BRA: Gillar det för det är inte alls flaschigt,DÅLIGT: Mycket ingår inte i årskortet och de tar extra för många saker känns som de vill tjäna mer pengar på en. När pass är så kan man inte ha ha på hög musik i träningslokalen.
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
  • Sonja B
    Sonja B skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Aktiv kvinna är litet och personligt, det gillar jag. Jag började där för flera år sedan, tidigare hade jag över huvud taget inte tränat på gym. Det passar mig perfekt, särskilt eftersom jag är där en morgon-tid då det är få andra som gymmar. Jag gillar att slippa trängas och vänta.
  • Maria J
    Maria J skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
  • Nanette B
    Nanette B skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Hej, var enbart där en gång på jade-massage. Den upplevelsen var riktigt trevlig. Tycker dock att det var litet och trångt där. Men stället är nog gjort för få personer istället för den stora massan och då passar det ju bra. Verkade inte finnas så mycket urval för gymträning men det kanskeinte heller är syftet med stället. Men trevlig personal och trevligt den stund jag var där.
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Nära med flera möjlighter. Bra öppettider. Man får alltid plats.
  • Eva-Liz N
    Eva-Liz N skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Mycket trevlig personal. Rikt utbud av aktiviteter. Bonus att det ligger nära mitt hem.
  • Evy G
    Evy G skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Ett fint ställe med bra personal, där man blir igenkänd och sedd varje gång! Maskinerna är lätta använda och den infraröda bastun är toppen. Det är bra att det finns ett så vairerat utbud av träningsmöjligheter.
  • catharina w
    catharina w skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
  • ann g
    ann g skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
  • anita j
    anita j skrev om Aktiv Kvinna Södermalm
    Trevlig personal, bra lokaler, öppettiderna är ok..

Magnus Ladulåsgatan 49, 118 65 Stockholm