Alla kategorier Hälsovård Stockholms län Stockholm Östermalm Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

Karlavägen 59, 114 49 Stockholm — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, TÄBY
Täbyhälsan
Lotta L:
alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort

Företag inom hälsovård nära Akupunktur Specialist Dr Jie Liu:

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
Atlasbalans | Högkvalitativ utrustning, utbildningar och tjänster inom friskvård... Läs mer ›
Maria T:
Supernöjd med min maskin! Går i princip vare dag i veckan.

Läs vad 5 kunder tycker om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

• Karin B
    Karin B skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu
    Sökte för smärtlindring orsakad av nerv i kläm i ryggen och efter tre besök kunde jag sluta med tunga mediciner. Sedan följde ett antal behandlingar för att minimera inflammationerna. Toppen!
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu
    Sökte till akupunktur för att sluta röka. Får information telefonledes om att jag kommer behöva 2-3 besök och att varje besök tar 1 timme, kostar 800 kr.
  • Annika M
    Annika M skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu
    Först ber hon mig vänta i ett rum??? Går hem och det har inte ens en hemsida uppe??? Nu undrar man vad hon egentligen gjort
  • Suncana S
    Suncana S skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu
    Träffade dr Liu på Allt-för-hälsanmässan. Med hjälp av pulsdiagnostik talade hon om hur olika organ mådde. Mina mådde inte så bra... Hon imponerade med att se att jag hade haft ett visst problem, men att det var över nu. Mitt i prick.Jag började gå hos henne dagen efter, och det var det bästa som kunde hända mig. Jag började sova mycket bättre, klimakterieproblemen med svettningar och mentala problem avtog och försvann så småningom, men de kräver underhåll var tredje vecka för att hormonbalansen ska fungera optimalt. Hon har utöver sin skicklighet läkare och akupunktör även en slags känsla för detta, som är svår att finna. Högsta poäng!
  • aa b
    aa b skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu
    Hon började mäta pulsen och ville se min tunga när en annan patient var kvar i väntrummet så medans den andra patienten hörde berättade hon för mig att jag har dåligt hjärta, problem med blodtrycket och med det ena och det femte. Sedan tog hon mig till ett behandlingsrum, satte i nålarna och släckte lampan för att jag kunde sova. Sova?!? Och lämnade mig där i en timme. Tänker inte gå tillbaka så konstigt var det! Och dyrt!

Karlavägen 59, 114 49 Stockholm