Alla kategorier Hälsovård Stockholms län Stockholm Östermalm Akupunkturspecialist Dr Jie &

Akupunkturspecialist Dr Jie &

Karlavägen 59, 114 49 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Akupunkturspecialist Dr Jie &

• Linda Å skrev om Akupunkturspecialist Dr Jie &
    Jag kontaktade dr Jie pga stress och smärta i bl a rygg och nacke. Hon jobbade med nacken i tre dagar o h magen i fyra dagar totalt.
    Redan efter några dagars behandling kände jag mig piggare och kunde sova bättre, samt att problemen med nacken och magen blev bättre. Jag kommer fortsätta gå för att få hjälp med mina mångåriga problem.

Dr Jie är mycket förtroendeingivande och med sin mångåriga erfarenhet litar jag helt på henne.

Jag rekommenderar henne varmt!
    /Linda Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Akupunkturspecialist Dr Jie &
    Dr Jie has been one the most important people to motivate me on my recovery from a serious neurological disease. Her energy and office always creates a welcoming feeling that has become a second home. She is a light in a sometimes dark impersonal city surrounding. She has a deep understanding of the acupuncture points and which state your body is in, and can immediately know where to help. Strongly recommend to anybody who is feeling tension or dis/ease of any sort and recommend even to people who just want a check up to stay healthy. Läs mer
  • Julia J
    Julia J skrev om Akupunkturspecialist Dr Jie &
    Många års av olika dåliga dr, kliniker/massage, tester behandlingar... ingenting som hjälpte mig att bli...

Sen hittade jag dr Jie akupunktur klinik! Omgosh! Serious - hon kände/tittade på mig och mina händer osv.

Hon pekade på alla de platser som jag hade problem med (utan att jag behöver säga ngt.) visste direkt vad det var för fel/problem! Helt fantastikt! Önskade alla dr var som hon!
    Tack Dr Jie med bara en behandling så har smärta minskat!
    Thank you Ms Dr Jie for your kindness and treatment! You are the best dr !🌷☝🏽✌🏾🙏🏽👌🏽🤗🌻 Läs mer
    Julia J gillar detta
  • Sayuri Y
    Sayuri Y skrev om Akupunkturspecialist Dr Jie &
    Jag och min kille har kommit hit från ryggproblem till hormonsproblem och fått den hjälpen vi ville ha. Jag rekommenderar den här akupunkturen stort, eftersom man känner en stor skilnad bara efter första behandlingen. Läs mer
  • Matin L skrev om Akupunkturspecialist Dr Jie &
    Jag har andvänt blodtrycks medicin i 20 år efter fem behandlingar ligger mitt blodtryck bra och har nu varit lågt i 2 år. Jag är mycket nöjd med behandlingen .
    Martin L Läs mer

Bästa företagen inom hälsovård i Stockholm:

Stationsgatan 46, 75324, UPPSALA