Alla kategorier Läkarvård Västra Götaland Göteborg Akutläkarna Heden AB

Läs vad 3 kunder tycker om Akutläkarna Heden AB

• Anders G
    Anders G skrev om Akutläkarna Heden AB
    Hej

Jag var på akutläkarna i Göteborg för att jag hade ont i magen ett par dagar och där var en läkare Mehran Monemi som ville att jag skulle genomgå avancerade tester som givetvis kostar en del utan att ta vanliga tester. Jag gick sedan till Sahlgrenska och då visade sig att mina värden var normala och det var inget att oroa sig för. Jag berättade för läkaren att Mehran Monemi hade sagt till mig att jag måste göra gastroskopi vilket fick jag veta efteråt att det va onödigt och läkaren i Sahlgrenska berättade att dem hade inget samarbete med honom sedan länge, han hade lurat andra patienter enligt läkaren!

Jag sökte för skojskull på akutläkarna och doktor Mehran Monemi nu blir jag mörkrädd av det jag läser. Han lurar sina patienter och har även hört att han testar sig fram vid operationer.

Jag hittade denna sidor som tar upp problemen med den vårdcentralen och läkaren Mehran Monemi det finns flera andra sidor som ni kan söka fram och läsa innan ni ska vara hos honom!

Jag undrar om hur man kan lita på läkarna i vårt samhälle idag? Vilka vårdcentraler har etik och moral?!!!
  • Madelene N
    Madelene N skrev om Akutläkarna Heden AB
    Jag har alltid kännt att läkaren har tagit sin tid med mig och lyssnat,samt hjälpt mig med besvär som jag sökt för.Personal och miljön är avkopplande och ger en gott intryck när man kliver in.Jag tycker inte det är för dyrt när man träffar läkare som kan sitt yrke och känner för sina passienter.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Akutläkarna Heden AB
    Var där för att kolla upp besvär med magen. Mötet var hastigt och efter någon minut var jag inbokad för gastroskopi och kolonoskopi. Inga prover togs över huvudtaget, något som ansågs vara viktigt på nästa vårdcentral jag gick till.

När jag kom tillbaka nästa gång så var bemötandet såpass otrevligt och nonchalant att jag valde att gå därifrån och söka upp en annan vårdcentral istället. Är idag glad för att jag inte gick vidare med undersökningen.

Stället verkar även sakna rutiner då rummet som undersökningen skulle äga rum i inte hade städats upp ifrån den undersökningen som ägt rum på morgonen trots att jag var där efter lunch. Man kan ju tycka att sånt borde göras direkt efteråt.

Engelbrektsgatan 59, 412 52 Göteborg