Alla kategorier Läkarvård Västra Götaland Göteborg Akutläkarna Heden AB

Engelbrektsgatan 59, 412 52 Göteborg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Akutläkarna Heden AB

• Kana
    Kana skrev om Akutläkarna Heden AB
    Grymt ställe!!! Får alltid snabb hjälp!
  • Natalie E
    Natalie E skrev om Akutläkarna Heden AB
    Bästa läkarmottagningen! Snabba tider och bra bemötande! Klart värt pengarna.
  • Fabian
    Fabian skrev om Akutläkarna Heden AB
  • Madelene N
    Madelene N skrev om Akutläkarna Heden AB
    Jag har alltid kännt att läkaren har tagit sin tid med mig och lyssnat,samt hjälpt mig med besvär som jag sökt för.Personal och miljön är avkopplande och ger en gott intryck när man kliver in.Jag tycker inte det är för dyrt när man träffar läkare som kan sitt yrke och känner för sina passienter.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Akutläkarna Heden AB
    Var där för att kolla upp besvär med magen. Mötet var hastigt och efter någon minut var jag inbokad för gastroskopi och kolonoskopi. Inga prover togs över huvudtaget, något som ansågs vara viktigt på nästa vårdcentral jag gick till.

När jag kom tillbaka nästa gång så var bemötandet såpass otrevligt och nonchalant att jag valde att gå därifrån och söka upp en annan vårdcentral istället. Är idag glad för att jag inte gick vidare med undersökningen.

Stället verkar även sakna rutiner då rummet som undersökningen skulle äga rum i inte hade städats upp ifrån den undersökningen som ägt rum på morgonen trots att jag var där efter lunch. Man kan ju tycka att sånt borde göras direkt efteråt.

Engelbrektsgatan 59, 412 52 Göteborg