Alkoholutbildarna

Hornsgatan 1, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vi på Alkoholutbildarna hjälper dig med allt du kan tänkas behöva för att starta och driva din restaurangverksamhet. Oavsett om du behöver hjälp med serveringstillstånd, få utbildning i livsmedelshantering eller vill öka din verksamhets lönsamhet - vi kan restaurangverksamhet!

Att skaffa serveringstillstånd kan vara lite knepigt och kommunen kräver ganska mycket av den som ska starta restaurang. Vi kan hjälpa er samla ihop allt ni behöver, lära er vad ni behöver veta eller bistå er genom hela processen - kommunikation och allt.

Dessutom vet vi att många restauranger varje år tvingas stänga på grund av okunskap om vilka regler som gäller kring livsmedel och hygien. Vi hjälper er komma underfund med vad som gäller och hur ni kan förbättra er livsmedelshantering. Vi erbjuder också en komplett egenkontrollspärm där alla papper du behöver ha för att följa svenska lagar och regler finns med.

Vi talar ett antal olika språk och svarar gärna på dina frågor på både svenska, arabiska, persiska, serbo-kroatiska och engelska. Vi hörs!

Läs vad 19 kunder tycker om Alkoholutbildarna

• Daniel skrev om Alkoholutbildarna
    Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast Läs mer
  • Freshcatering F skrev om Alkoholutbildarna
    “Tusen tack! Er utbildning var otroligt bra gjord!!! Det blev godkänt 100% rätta svar.” Läs mer
  • Roland B skrev om Alkoholutbildarna
    Bra kurs för alkoholtillstånd,enkelt,lättillgängligt och bra upplagt.
    Klarade uppskrivningen på första. Läs mer
  • Lars N skrev om Alkoholutbildarna
    Jag hade ingen direktkontakt med företaget och haringet med inköpen att göra i det dagliga arbetet. Utbildningsmatrialet var både ock. Läs mer
  • Marcelle K skrev om Alkoholutbildarna
    Väldigt bra hjälp fick jag från början till slut. Jag klarade provet på första försök. Detta var en lättnad för mig. Värt varenda krona! Läs mer
  • Rikard E skrev om Alkoholutbildarna
    bra men all kontakt skedde via nätet Läs mer
  • Martin F skrev om Alkoholutbildarna
    Att man på ett relativt enkelt och pedagogiskt sätt kan förbereda sig för kommunens prov. Läs mer
  • Maria F skrev om Alkoholutbildarna
    Bra utbildning! Lätt att förstå o lätt att plugga på.
    Men chatten funkar väl inte helt bra! Många ggr hade de inte bra svar eller inga alls! Sedan fungerade inte poängsystemet inte helt. Hade svarat fullt rätt på alla frågor men slutresultatet visade att jag hade 1-2 fel.. Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Alkoholutbildarna
    Supersmidigt och bra service! Klarade provet på första försöket efter jag lärt mig frågorna i utbildningen! Läs mer
  • Erhan T skrev om Alkoholutbildarna
    Grymt smidigt. Rekommenderas till den som behöver göra testerna. Läs mer
  • Reza G skrev om Alkoholutbildarna
    Mycket bra utbildning klara provet på första. Kan rekommendera Alkoholutbildarna Läs mer
  • Marcus R skrev om Alkoholutbildarna
    Köpt kunskapsutbildning för att klara kommunens alkoholtest. Läs mer
  • Arif H skrev om Alkoholutbildarna
    Det jete bra...utbildning jag är gete nöjd tack så mycket för hjälpen Läs mer
  • Malin Z
    Malin Z skrev om Alkoholutbildarna
    Jag skulle lägga upp det på ett annat sätt än att bara ha frågor. Det finns lite lurigheter i lagen som behöver förklaras. Men jag klarade testet på första! Läs mer
  • Shima G skrev om Alkoholutbildarna
    Svarar snabbt på frågor och toppen service. Hade inte gått utan er hjälp! Läs mer
  • Susanne H skrev om Alkoholutbildarna
    Lätt att använda utan att ha haft kontakt med någon personligen. Läs mer
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Alkoholutbildarna
    Mycket tydlig och lättåtkomlig utbildning. Enkelt att logga in och starta pluggandet via hemsidan när tillfälle gavs. Det formella Provet klarades lätt! Läs mer
  • Thomas H skrev om Alkoholutbildarna
    Tyvärr var en avdelning felaktigt facit så vår förening som gjorde provet fick göra det tre ggr och vi fick lära om mycket irriterande Läs mer
  • Erik A skrev om Alkoholutbildarna
    Tack för snabb service! Jag fick nästan alla rätt! Läs mer

Hornsgatan 1, 118 46 Stockholm