Alkoholutbildarna

Hornsgatan 1, 118 46 Stockholm — Visa karta

Vi på Alkoholutbildarna hjälper dig med allt du kan tänkas behöva för att starta och driva din restaurangverksamhet. Oavsett om du behöver hjälp med serveringstillstånd, få utbildning i livsmedelshantering eller vill öka din verksamhets lönsamhet - vi kan restaurangverksamhet!

Att skaffa serveringstillstånd kan vara lite knepigt och kommunen kräver ganska mycket av den som ska starta restaurang. Vi kan hjälpa er samla ihop allt ni behöver, lära er vad ni behöver veta eller bistå er genom hela processen - kommunikation och allt.

Dessutom vet vi att många restauranger varje år tvingas stänga på grund av okunskap om vilka regler som gäller kring livsmedel och hygien. Vi hjälper er komma underfund med vad som gäller och hur ni kan förbättra er livsmedelshantering. Vi erbjuder också en komplett egenkontrollspärm där alla papper du behöver ha för att följa svenska lagar och regler finns med.

Vi talar ett antal olika språk och svarar gärna på dina frågor på både svenska, arabiska, persiska, serbo-kroatiska och engelska. Vi hörs!

Läs vad 18 kunder tycker om Alkoholutbildarna

Hornsgatan 1, 118 46 Stockholm