Allinc.no

71 omdömen om Allinc.no

Sedan starten hos Reco 2019
Karly Helene B
Skrev om Allinc.no en del av Allinc

Restplass på Finn.no fant jeg allinc. Lite deltakelig. Ingen oppfølging under oppholdet

Svar från Allinc.no

Tack för dina synpunkter, vi har inte några reseledare på plats, men i resedokumenten finns ett dygnet runt öppet journummer om det skulle uppstå några problem med hotellet under vistelsen. Vår vanliga kundtjänst finns tillgänglig både per telefon och e-post under dagtid och är bemannad alla dagar i veckan, inklusive helger, och är redo att svara på frågor eller lösa problem. Det stämmer dock att vi inte kontaktar våra resenärer under deras semester utan räknar med att allt är till belåtenhet om vi inte hör något. Jag ser...

Leila C
Skrev om Allinc.no en del av Allinc

Super fornøgd. Veldig ryddig , god informasjon underveis og punktlig . Anbefalast !

Svar från Allinc.no

Tack Leila för att du bokade din resa med Allinc och att du anbefaller oss till andra resenärer. Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc och Allinclusive

Gurjeet Singh S
Skrev om Allinc.no en del av Allinc

Under hele turen alt fungerte veldig bra og uten problemer

Svar från Allinc.no

Det var glädjande att höra att du är nöjd med resan och att allt har gått bra. Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Geir Henrik J
Skrev om Allinc.no en del av Allinc

Enkelt og greit. Kurant og oversiktlig booking. Kunne ønsket litt mer beskrivelse og bilder fra hotell og området rundt. Bilder burde vært oppdatert, så de stemmer med virkeligheten.

Svar från Allinc.no

Toppen att du tycker siten är enkel och bra att använda, det tackar vi för. Gällande bilderna så håller jag helt med om att de ska vara uppdaterade och det är något vi jobbar med kontinuerligt för att förbättra. Vi hoppas att du reser med oss snart igen, varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Svein Olav K
Skrev om Allinc.no en del av Allinc

Vi hadde en fin tur. Alt var bra, inkludert transport til og fra hotellet. Titanic Beach Spa og Aquapark kan absolutt anbefales. Håper vi kan booke samme hotell ved en senere anledning

Svar från Allinc.no

Toppen att ni hade en bra resa och att allt fungerade fint. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Jørn H
Skrev om Allinc.no en del av Allinc

Er superfornøyd med Allinc.Jeg og min kone har vært på mange reiser di siste årene og bruker bare Allinc.

Svar från Allinc.no

Så bra att ni hade en fin resa. Och härligt att ni är en av våra många högt uppskattade återkommande resenärer. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Mali S
Skrev om Allinc.no en del av Allinc

Flyet var greit, men da vi hadde kommet frem skulle vi ta buss til hotellet. Bussen var 3 timer for sen og vi fikk ingen informasjon videre om hva som skulle skje. Da vi endelig fikk en buss og hadde kommet til hotellet var det IKKE I DRIFT lenger. Hotellet vi skulle på var stengt for godt. Vi ringte kundeservice og de sa det ikke var noe de kunne gjøre. Vi så det var en annen adresse som hang på veggen utenfor hotellet, så vi begynte å gå mot den. Det tok rundt tjue minutter og vi hadde fullt av bagasje med oss. Når vi...

Svar från Allinc.no

Hej Mali, det här låter väldigt märkligt. Jag har tittat på din bokning och jag kan inte se att du varit i kontakt med oss på Allinc varken under tiden du var på resan eller efteråt? Inte heller har vi någon information om att ditt hotell skulle vara stängt när ni reste. Jag kan garantera att om du hade varit i kontakt med Allincs kundtjänst gällande att hotellet var stängt, så hade vi tagit det på största allvar och ordnat en lösning åt dig, vår kundtjänst hade inte svarat att de inte kunde hjälpa er. Du får gärna kontakta...

Olav Andreas H
Skrev om Allinc.no en del av Allinc

Forferdelig hotel, ble lovet tre stjerner, hotellet holdt slett ikke den standarden. Dårlig beskrivelse av hotellet på hjemmesiden til allinc. Mange skjulte gebyrer og utgifter i bestillingsprosessen. Ingen oppfølging fra allinc på dette til tross for at jeg har klaget skriftlig.

Svar från Allinc.no

Hej Olav, Det var väldigt tråkigt att höra att du inte hade en bra resa. Jag ser att du varit i kontakt med vår kundtjänst innan du reste och fått hjälp med dina resehandlingar. Någon kontakt under vistelsen eller efter hemkomst kan jag inte hitta. Vänligen skicka ditt mail igen till info@allinc.no så ska vi självklart titta på det. Vi har inga dolda avgifter, det du fått erbjudande om och valt under bokningsprocessen är transfer mellan flygplats och hotell samt incheckat bagage. Det är inga dolda avgifter utan frivilliga...

Sandra P

We are happy. Everything was alright 👍

Svar från Allinc.no

Thank you for your nice review. We hope to see you as customers soon again. Best Regards Mats Kalles CEO Allinc

Reza S
Skrev om Allinc.no en del av Allinc

Veldig bra all inklusive alternativer. Oversiktlig booking av alt av transfer, hotell og fly. Meget fornøyd

Svar från Allinc.no

Stort tack för din feedback det uppskattas. Ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinclusive.no