4.2 / 5 i betyg av
27 omdömen
Aktiv på Reco.se sedan 2016-03-16

Allinc.no
en del av Allinc

Läs vad 27 Läs vad Allinc.no

  • Rita Berntzen K skrev om Allinc.no en del av Allinc

    2020-01-11

    Insamlad av företaget
    Sydentur IG den svarte til forventningene , greit hotell .
    Synes Allinc var greie å ha med å gjøre når jeg ringte de.
    Alt sammen var helt Ok IG vil nok bruke dere flere ganger. Läs mer
    2020-01-13 Mats K svarar Rita Berntzen K
    Hej Rita,
    Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att det var en bra kontakt du hade med Allinc och att du är nöjd med resan.
    Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.
    Varmt välkommen åter!

    Med vänliga hälsningar
    Mats Kalles
    Daglig Leder
    Allinc
    gillar detta
  • Lill W skrev om Allinc.no en del av Allinc

    2020-01-09

    Insamlad av företaget
    - Sydenreise til Mas Palomas,Gran Canaria.
    - God kundeservice med hurtig svar på Mail henvendelser.
    - Forventningene ble infridd av turoperatør. Kun negativ opplevelse med alt for hard seng på hotellet, og busstransport som var bestilt med express kun få stopp, men ende opp med gigantisk rundtur som tok veldig lang tid.
    - Generelt fornøyd. Läs mer
    2020-01-10 Mats K svarar Lill W
    Hej Lill,
    Tack för ditt fina betyg och bra feedback.
    Jag håller med dig att sängarna i Spanien generellt är hårda jämfört med vad vi är vana med. Men man kan säga till i receptionen på hotellet och be om en extra madrass. De flesta hotellen brukar vara vana med den typen av önskemål.
    Gällande busstransporten så ber jag dig kontakta kundtjänst för har du bokat snabbtransfer och inte fick det så ska vi naturligtvis göra en klage till transferbolaget. Kontakta info@allinc.no och glöm inte ange ditt bokningsnummer.
    Jag ser fram emot att du blir en av våra återkommande resenärer och hälsar dig varmt välkommen åter!

    Med vänliga hälsningar
    Mats Kalles
    Daglig Leder
    Allinc.no
    gillar detta
  • Gry Helen L M skrev om Allinc.no en del av Allinc

    2019-11-25

    Insamlad av företaget
    Fly tur-retur Bergen-Malaga og hotell i Mijas. + transfer til og fra hotell. Helt super opplegg. Veldig god kunde hjelp. Alt på reise gikk som planlagt. Gode priser. Bruker gjerne Allinc igjen :) Läs mer
    2019-11-26 Mats K svarar Gry Helen L M
    Hej Gry Helen,
    Tack för ditt fina betyg! Det är fantastiskt att höra att du har haft en så bra upplevelse av oss på Allinc och att din resa blev bra.
    Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.
    Varmt välkommen åter!

    Med vänliga hälsningar
    Mats Kalles
    Daglig Leder
    Allinc.no
    gillar detta
  • Max M skrev om Allinc.no en del av Allinc

    2019-11-25

    Insamlad av företaget
    Hotell Los Pueblos i Puerto del Carmen: Nedslitt, dårlig renhold. Søppel og brukte håndklær i bassengområde fjernes ikke, skittent toalett og skitne solsenger, mange var også ødelagte. Med et ok renhold kunne dette være et fint sted. Slitasje aksepteres, men ikke dårlig vask. Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Max M
    Hej Max,
    Los Pueblos är ett hotell som vi har som två stjärnigt hos oss, men enligt Tripdavisor så har tidigare resenärer faktiskt gett hotellet 3,5 stjärnor så många resenärer tycker att hotellet är okej. Men som sagt vi anser det vara två stjärnor vilket är vår enklaste standard. Det betyder ju naturligtvis inte att städningen inte ska skötas. Vi ser till att hotellet får veta att de behöver förbättra städningen.
    Vi hoppas att du trots besvikelsen med städningen har förtroendet kvar för oss på Allinc.no och att vi får se dig som återkommande resenär vid andra tillfällen.
    Varmt välkommen åter!

    Med vänliga hälsningar
    Mats Kalles
    Daglig Leder
    Allinc.no
    gillar detta
  • Anne-merete V skrev om Allinc.no en del av Allinc

    2019-11-23

    Insamlad av företaget
    Veldig fornøyd! God respons og gode tilbakemeldinger! Alt stod til forventningene!
    Tur til Madeira for to. Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Anne-merete V
    Hej Anne-Merete,
    Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att du är nöjd med vår service och att vi nådde upp till dina förväntningar.
    Jag ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.
    Varmt välkommen åter!

    Med vänliga hälsningar
    Mats Kalles
    Daglig Leder
    Allinc.no og Allinclusive.no
    gillar detta
  • Jan haldor H skrev om Allinc.no en del av Allinc

    2019-10-15

    Insamlad av företaget
    Bestillt fly og leiligheit på Grand Canary. Utmerket oppfølging og service frå Allinc. Var i utgangspunktet litt skeptisk til leiligheita, men viste seg å vera heilt topp til 3 voksne personer. 2 soverom og 2 bad, stor terasse, heilt supert.
    Hadde og bestillt privat trasnsfer, fungerte utmerket. Läs mer
    2019-10-15 Mats K svarar Jan haldor H
    Hej Jan Haldor,
    Tack för ditt fina betyg!
    Det glädjer mig att du är nöjd med Allinc och vår service. Det är också mycket trevligt att du hade en bra ferie och är nöjd med hotellet.
    Vi ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver.
    Varmt välkommen åter!

    Med vänliga hälsningar
    Mats Kalles
    Daglig Leder
    Allinc.no og Allinclusive.no
    gillar detta
  • JENNY MADELEN Ø
    JENNY MADELEN Ø skrev om Allinc.no en del av Allinc

    2019-10-13

    Insamlad av företaget
    Var veldig fornøyd med hele opplevelsen. God info på Mail i forkant, transport til og fra hotellet var bra. Hele ferien var fantastisk :) Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar JENNY MADELEN Ø
    Hej Jenny,
    Underbart att du hade en fantastisk ferie! Det glädjer mig att höra. Stort tack för ditt fina betyg.
    Varmt välkommen åter nästa gång ni ska på semester!

    Med vänliga hälsningar
    Mats Kalles
    Daglig Leder
    Allinc.no og Allinclusive.no
    gillar detta
  • LIV ELISABETH H skrev om Allinc.no en del av Allinc

    2019-10-13

    Insamlad av företaget
    Tur. Til Rohdos. God bemøtning. Ja. Flott Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar LIV ELISABETH H
    Hej Liv Elisabeth,
    Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att du är nöjd med vårt bemötande och att du hade en bra tur till Rhodos.
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!

    Med vänliga hälsningar
    Mats Kalles
    VD
    Allinc
    gillar detta
  • Bajram M skrev om Allinc.no en del av Allinc

    2019-10-10

    Insamlad av företaget
    Vi reiste fra Oslo til Antalya den 1.oktober. Jeg kjøpte en all inklusive pakke på hotel kahya resort and spa. Det viste seg fort at bagasje ikke var inkludert, transport var ikke inkludert foretaket levde ikke opp til forventningene i det hele tatt. For det første fikk jeg tilsendt reisedokumenter av noen andre ikke mine billetter, det er sensitiv informasjon det gav meg inntrykk av at mine billetter også kunne blitt sendt til noen andre. I tillegg var det ingen bra mottagelse på selve hotellet vi var med små barn, med feil utdeling av rom som skapte dårlig stemning med oss som reise sammen. Det var et svært dårlig hotel, vi ble ikke lovet det allinc lover til sine kunder av forventninger på hotellet, wifi funket ikke, heis på hotellet funker ikke (små barn med barnevogn) vi ble totalt utslitt av å være der. Det var ikke rent der vi ble syke alle sammen, med virus og diaré og omgangssyken. Dette var min verste opplevelse jeg noensinne har hatt. Krever refusjon da dere ikke har levd opp til forventningene vi ble lovet. Ikke nok dømes det fikk vi utslett hele gjengen hva det kom av vet vi ikke, men kan ikke være tilfeldig da alle fikk samme utslett og på samme steder. Jeg føler at de pengene jeg betalte for turen var verdt noen ting på det hotellet. Det var i tillegg mellom landing på vei hjem som gjorde alt til et helvette. Ønsker at noen tar kontakt med meg på Mail: ilirida_berisha@hotmail.com for refundering. Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar Bajram M
    Hej Bajram,
    Vad tråkigt att du är missnöjd. Vänligen kontakta info@allinc.no med ditt klagomål, bifoga bilder och underlag på det du beskriver så kommer vår klagomålsavdelning hantera ärendet.
    Om något inte är bra under semestern är det mycket viktigt att kontakta oss omgående då vi då har möjlighet ett lösa problemet direkt på plats, nu i efterhand blir det betydligt svårare. Men skicka som sagt ert klagomål till oss så kommer det hanteras på bästa sätt.
    Med vänliga hälsningar
    Mats Kalles
    VD
    Allinc
    gillar detta
  • Ajnur B skrev om Allinc.no en del av Allinc

    2019-10-10

    Insamlad av företaget
    Reiste fra Oslo til Antalya den 1.oktober. Jeg kjøpte en allinclusive pakke, men det viste seg fort at bagasje for det første var ikke inkludert, transport var ikke inkludert. Foretaket levde ikke opp til forventningene i det hele tatt.
    For det første ble mine reisedokumenter med sensitive personopplysninger sendt til noen andre. Da jeg tok det opp med dere fikk jeg til svar at dere ikke skjønner hva jeg snakker om. Dette er noe jeg skal ta videre fordi det er ikke lovlig for det første og absolutt ikke greit.
    Vi ble ikke tatt imot på en grei måte, det var bare surr og feil utdeling av rom som skapte dårlig stemning blant oss som reiste sammen.
    Ikke fungerende wifi på hotellet, dårlig betjening av de ansatte på hotellet. Følte oss ikke velkomne, bare sure folk.
    Vi endte opp med utslett alle sammen, må til lege imorgen. Da vi skulle forlate rommet på nattaen for å ta buss til flyplass var vann slått av, kunne ikke pusse tennene våre engang.
    Helt idiotisk med mellomlanding i Istanbul på vei hjem. Det har jeg aldri opplevd når jeg har bestilt en allinclusive pakke hos andre selskaper. Alt i alt en veldig dårlig opplevelse, kommer aldri til å bestille fra dere igjen. Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar Ajnur B
    Hej Ajnur,
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med din resa och med oss på Allinc.
    Det stämmer att man under bokningsprocessen får välja om man önskar incheckat bagage på flyget och om man önskar transfer, det är frivilliga val och det är samma sak även hos andra researrangörer och inte unikt från Allinc.
    Naturligtvis ska inte någon annan få ta del av dina resehandlingar. Nu har vi inte några andra uppgifter än namn, adress och telefonnummer. Vi samlar exempelvis inte in något personnummer eller annan känslig information. Men det ska naturligtvis inte lämnas ut till någon obehörig ändå även om det är offentliga uppgifter som vi samlar in om våra resenärer.
    Det är verkligen tråkigt att du inte var nöjd med servicen på hotellet, det är dock utanför Allincs kontroll då vi inte äger hotellen utan varje hotellägare ansvarar för sitt hotell och den servicenivå de har.
    Vissa flyg har mellan landning för att få priset så lågt som möjligt, detta framgår dock mycket tydligt redan när du söker efter en resa på Allinc.no, alla flygtider anges och eventuella mellan landningar visas då direkt när du söker efter resan och när du gör bokningen.
    Det finns en ruta att kryssa för om man endast är intresserad av direktflyg, dock blir utbudet mindre och priserna högre om man endast söker med direktflyg, speciellt utanför högsäsong.
    Jag hoppas att du trots ditt missnöje ger Allinc en ny chans nästa gång ni ska boka en resa.
    Välkomna åter.

    Med vänliga hälsningar
    Mats Kalles
    Daglig Leder
    Allinc.no og Allinclusive.no
    gillar detta
4.1 / 5 — 389 recos
4.2 / 5 — 27 recos