Tydliga instruktioner. Kontinuerliga uppdateringar gällande resan.
452 omdömen om Allinc.se
Härligt att höra att du är nöjd med instruktioner och kommunikation. Vi hoppas att du väljer att resa med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Hade inte hört talas om Allinc innan bokningen. Men Allinc som researrangör var en positiv överraskning, det fungerade bra med snabba svar på ev oklarheter. Enda frågetecknet var flera leverantörer, Allinc för resa o bokning, SAS som flygbolag och Apollo som arrangör. Men det fungerade denna gång.
Kul att höra att du är nöjd med oss på Allinc! Det stämmer att vissa av våra flyg är i samarbete med Apollo och då ansvarar Apollo för själva flygresan, men Allinc för boende och övriga tjänster. Vi hoppas att ni väljer att boka era kommande resor med oss på Allinc! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Allinc var vilseledande i sitt all-inclusive erbjudande. Tillräckligt dubiösa innan köpet för att tro att man skulle få all-inclusive och efter köpet mer tydliga med att det gällde helpension utan dryck. Jag har 250 000 followers på mitt instagram-travel konto. Trust me, they will be bashed. Aldrig mer igen.
Hej Rafael, Tack för att du hör av dig och delar med dig av din upplevelse. Jag förstår att det känns tråkigt om förväntningarna inte riktigt motsvarade det du hade tänkt dig. Jag vill förtydliga att du vid bokningstillfället valde helpension, vilket innebär frukost, lunch och middag (utan dryck). Detta framgår både vid bokningen och i resehandlingarna. All inclusive däremot inkluderar även drycker, vilket inte ingick i ditt paket. Jag ser också att du redan en månad innan avresa kontaktade oss för att dubbelkolla vad...
Det bästa är att man kan boka en resa och betala inom 12 timmar. All info finns tillgänglig på biljetten tel nummer för att nå er tex. Allt bra
Hej, Tack för ditt fina betyg och att du tagit dig tid att berätta att du är nöjd med informationen du fått. Vi hoppas du reser med oss snart igen. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Allting var perfekt utan transfer. Mot alanya väntade vi mer än en timme utan besked. Jag sa till de flera gånger. Tilslut körde de oss till hotellet. Pålägg hemåt vi fick in besked när skulle komma de till hotellet, dagen innan jag och recensioner ringde flera gånger under dagen, de sa ni har inte bokat tid,vi pratade engelska och svenska mer än 20 under 19 och 20 augusti hem dag, tillslut kom de.
Hej, Tack för att du tagit dig tid att berätta om din resa. Jag är glad att höra att allt fungerade bra i övrigt men att det var lite lång väntetid innan transfern åkte från flygplatsen. Om man bokar busstransfer så kan man behöva invänta andra flyg som landar i anslutning till ditt så det kan uppstå väntetid det stämmer, vi erbjuder även privat transfer om man vill undvika onödig väntetid så jag rekommenderar det till nästa gång. Vi hoppas att ni väljer att boka era kommande resor med oss på Allinc! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Enkelt och snabb service via telefon!
Hej Anders, Tack för ditt fina betyg. Det är glädjande att höra att du fått snabb och bra service av kundtjänst. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Hela min resa blev en smidig upplevelse.
Hej Moses, Tack för att du delar att din resa blev smidig. Jag hoppas att du väljer att boka dina kommande resor med oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Elendig info. Ingen på flyplassen for henting. Hotell der man måtte kjøpe tilgang til wifi Skitent på felles områder. Dårlig renhold på rommet 😡😡
Hej Det var väldigt tråkigt att höra att du inte är nöjd med hotellet. Jag önskar att du hade hört av dig under din vistelse så vi hade haft möjlighet att kontakta hotellet och be dem ordna med städningen. Vi på Allinc finns tillgängliga per epost varje dag å vi hade gärna försökt hjälpa dig om du hade hört av dig. I resehandlingarna finns även ett dygnet runt öppet journummer om det som i ditt fall uppstår problem med i hotellet. Men jag ser inte att du hört av dig till oss så nu i efterhand är det ju tyvärr försent att...
Lång väntan på flygplatsen då flygplanet ej var på plats när det väl var dags!
Hej Halime, jag beklagar att ni drabbades av en flygförsening. Det händer tyvärr att flyg blir försenade, det är dock helt utanför Allincs kontroll men självklart förstår vi att det var frustrerande att behöva vänta på att komma iväg. Vi hoppas att ni trots förseningen hade en bra resa i övrigt och att kontakten med Allinc och bokningsprocessen gick bra. Vi hoppas att ni väljer att boka era framtida resor med oss och hälsar er varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Dålig information kring transfer vilket gjorde att vi missade den och fick betala för taxi. Annars är vi helt ok nöjda med Allinc.
Det var tråkigt att höra att ni missade er transport. På transfervouchern står tydligt hur man ska gå när man landat för att hitta sin transfer, även journummer till transferbolaget står i den informationen om man ändå mot förmodan skulle få problem att hitta sin transfer. Det är dock viktigt att man har tillgång till sin transfervoucher så man kan se instruktionen när man har landat. Om du har följt instruktionerna och ändå fick problem så ber jag dig skicka kvitto på taxiresan till kundtjänst på info@allinc.se så skapar...