Aktiv på Reco.se sedan 2014

en del av Allinc

Läs vad 389 Läs vad Allinc.se

• Bernt E skrev om Allinc.se en del av Allinc

2019-05-27

Allinc utelämnade mycket viktig info om resmålet. Liten by, allting stängt, hotellet ej förberedd på gäster. Inget vatten i poolen. Ingen bar öppen m m vi är mycket missnöjda.
    Även om resan är billig så skall man ha en ärlig beskrivning av resmålet. Det fick vi absolut inte. Läs mer
    2019-06-04 Mats K svarar Bernt E
    Hej Bernt,
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med informationen som gavs vid bokningen av resan. Det är korrekt att ni bokat en resa till en liten by på Kreta och som på alla turistorter runt Medelhavet så är mycket stängt under vintern. Jag önskar att du hade kontaktat oss under vistelsen och inte först nu ett par månader efter er hemkomst och berättat om detta. Hade ni kontaktat oss eller det dygnet runt öppna journumret under er vistelse hade vi haft möjlighet att hitta lösningar men nu i efterhand är det ju tyvärr inte möjligt att göra något åt det.
    Det är min förhoppning att du trots missnöjet med vald semesterort och tidpunkt på året har förtroendet kvar för Allinc som researrangör och väljer oss även nästa gång ni bokar en resa.
    Välkommen åter!

• Bery özlem A skrev om Allinc.se en del av Allinc

2019-05-25

Det var mycket bra priser förut men nu känns och är lite dyrare Läs mer
    2019-05-27 Mats K svarar Bery özlem A
    Hej Bery,

Vi försöker alltid hålla så låga priser som det går, men priserna ändras kontinuerligt beroende på bokningsläget. Generellt så är det mest lönsamt att boka i god tid, de billigaste platserna tar slut först.
    Kan man vara flexibel och resa på datum utanför skollov och utanför högtider som jul och påsk så brukar det vara gott om prisvärda resor. Tipset är att du anmäler dig till vårt nyhetsbrev där vi tipsar om resor till bra pris.
    Jag ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver!
  • Gudrun kristina J skrev om Allinc.se en del av Allinc

2019-05-24

Har åkt till Hurghada flera gånger med Allinc inga problem o bra priser även när man åker 1 person som jag ofta gör Läs mer
    2019-05-27 Mats K svarar Gudrun kristina J
    Hej,
    Vad roligt att du är en av våra många återkommande resenärer. Det glädjer mig att du är nöjd med oss och våra priser.
    Tack för ditt fina betyg. Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• CARINA SUSANNE L skrev om Allinc.se en del av Allinc

2019-05-24

All-inclusive resa till Mallorca vid lågsäsong.
    Allt fungerade fint flyg transfer tider.
    Hotellet maten och servicen var som förväntat.
    Nöjda. Läs mer
    2019-05-24 Mats K svarar CARINA SUSANNE L
    Hej Carina,

Trevligt att du är nöjd med din resa och att allt gick som du hade förväntat dig!
    Varmt välkommen åter!

• Eva K skrev om Allinc.se en del av Allinc

En vecka till Egypten.
    Beställde resan via nätet med gjorde vissa tillägg per telefon, blev trevligt bemött.
    Resan blev över förväntan. Billig och med ett jättebra hotel med god mat och trevlig personal.

Letar efter fler resor med Allinc. Reser mer än gärna med dom igen. Läs mer
    2019-05-24 Mats K svarar Eva K
    Hej Eva,

Vad roligt att du haft en bra resa och att du är nöjd med oss på Allinc.se
    Jag ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver, välkommen åter!

• Terttu anneli K skrev om Allinc.se en del av Allinc

2019-05-23

Det var billigt och enkelt att boka via Allinc. Jag bokade allinclusive hotell, flyg och transfer i samma paket. Vi hade även kontakt med kundtjänst i Allinc och fick hjälp med det som vi behövde. Allt gick smidigt och bra på hela resan och vi var nöjda med allt i sin helhet. Upplevelsen blev som förväntat. Tack för bra information och service! Läs mer
    2019-05-24 Mats K svarar Terttu anneli K
    Hej,
    Vi tackar och bockar för ditt fina betyg och trevliga omdöme, det glädjer mig att du är helt nöjd med både Allincs service och med själva resan.
    Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!
    Välkommen åter!

• Ewa S
    Ewa S skrev om Allinc.se en del av Allinc

2019-05-23

Beställde en komplett resa, all inklusive, och även transfer till och från flygplatsen, genom Allting.se, och allt fungerade utmärkt. Enkelt och smidigt utan krångel! Läs mer
    2019-05-23 Mats K svarar Ewa S
    Hej Ewa,

Vad roligt att både bokningsprocessen och resan i sig gick smidigt och utan krångel, det är precis så det ska vara.
    Tack för ditt fina betyg och varmt välkommen åter, jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• Sebastian L skrev om Allinc.se en del av Allinc

2019-05-23

Köpte en resa till Egypten med Allinc.se & allt var precis som vi hade förväntat oss. Allt från hotellet till resan i sig. Kanon företag! Rekommenderar verkligen Allinc.se! Läs mer
    2019-05-23 Mats K svarar Sebastian L
    Hej Sebastian,

Tack för din rekommendation, det glädjer mig att du är nöjd med både oss som företag och din resa.
    Varmt välkommen åter till Allinc!

• ANN-CHRISTIN J skrev om Allinc.se en del av Allinc

2019-05-23

Jag har åkt närmare 10ggr med allinc. Är utomordentligt nöjd. Om jag ska ge ett litet minus blir det på transfer. Där har det falerat lite Läs mer
    2019-05-23 Mats K svarar ANN-CHRISTIN J
    Hej Ann-Christin,

Vad roligt att du är en av våra återkommande och nöjda resenärer!
    Jag ser fram emot att det blir många många fler resor med oss framöver också!

• Gerd B skrev om Allinc.se en del av Allinc

2019-05-22

Svårt att förstå vilken arrangör som gällde ang taxfree.
    Vid ankomst till vårt resmål Hurghada, oklarheter angående transfer transport till hotellet o lång väntetid tills äntligen transfern gick. Läs mer
    2019-05-23 Mats K svarar Gerd B
    Hej Gerd,
    Tack för din feedback. Allinc säljer i dagsläget inte någon taxfree, men på vissa av våra resor är själva flygresan med andra arrangörer och då kan man beställa taxfree via dem. Jag förstår att det kan vara lite förvirrande och vi ska se över hur det kommuniceras framöver så det blir tydligare för kunden.
    Gällande transfer så erbjuder vi två typer, dels gemensam transferbuss där man måste invänta andra resenärer på flygplatsen innan man åker mot de olika hotellen, så det innebär alltid en viss väntan innan alla är samlade. Ett snabbare alternativ är att välja privat transfer, då är det en privatchaufför som möter upp bara dig och ditt sällskap och kör er direkt till ert hotell utan att invänta andra resenärer och utan att stanna vid andra hotell på vägen, så det går betydligt snabbare, men kostar lite mer. Båda alternativen finns att välja under bokningsprocessen.

Jag hoppas att vi får se dig som återkommande kund hos Allinc, varmt välkommen åter!