Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se

Läs vad 188 kunder tycker om Allinc

• Bo O
    Bo O skrev om Allinc
    Beställde en resa till Spanien med allinclusive. Stort beröm från början till slut.
    2017-04-27 Mats K svarar Bo O
    Hej Bo,

Tusen tack för det fina berömmet!

Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• Hamid Damirchi J
    Hamid Damirchi J skrev om Allinc
    Hej
    Mycket bra. Vi åkte en allinc resa. Det gick mycket bra.
    2017-04-27 Mats K svarar Hamid Damirchi J
    Hej Hamid,
    Kul att du är nöjd med din resa med Allinc!
    Varmt välkommen åter!

• Dzenana Z
    Dzenana Z skrev om Allinc
    det var bra från början men priset ändrade sig snabbt
    2017-04-27 Mats K svarar Dzenana Z
    Hej Dzenana,
    Kul att du är nöjd med Allinc! Priserna på siten uppdateras och ändras kontinuerligt ibland flera gånger per dag, beroende på tillgång och efterfrågan. Så vänta inte utan boka resan direkt när du hittat en som passar.
    Vi hälsar dig varmt välkommen åter till oss nästa gång du ska boka en resa!

• Joyce Maponga Hangandu S
    Joyce Maponga Hangandu S skrev om Allinc
    Jag fick annons om resan via mail, beställde allt via nätet, så jag hade ingen personlig kontakt med företaget. Jag var nöjd med mail kontakt, jag fick all nödvändig informationen, biljetter och hotell voucher . Fint och central hotell, mat var okej men inte den bästa, frukost var ok men man kund få bättre juice när man såg alla apelsiner som bara låg på marken. Drinkarna var okej men vinet var hemskt särskilt när man befinner sig i vin producerade landet. Helheten var resan väldig bra.
    2017-04-27 Mats K svarar Joyce Maponga Hangandu S
    Hej Joyce,
    Kul att du är fullt nöjd med Allinc´s service och vår websida samt den information du fått av oss. Maten varierar mellan hotellen och generellt kan man säga att desto fler stjärnor vi angett att hotellet har desto bättre är maten och även storleken på utbudet av det som serveras avspeglas i antal stjärnor.

Vi hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska resa!

• Soile A
    Soile A skrev om Allinc
    Vänligt bemötande lätt att boka via deras hemsida ☺
    2017-04-26 Mats K svarar Soile A
    Hej Soile,

Tusen tack för dina fina ord. Vi hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc snart igen!

• Anette L
    Anette L skrev om Allinc
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande och god hjälp.
    Hotellet jag bokade var ju bara hur bra som helst som jag varmt rekommenderar med underbar omgivning ach trevlig personal.
    I sin helhet SUPER
    2017-04-24 Mats K svarar Anette L
    Hej Anette,
    Roligt att höra att du är supernöjd med både Allinc och hotellet. Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen till Allinc många gånger framöver!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Allinc
    Bra bemötande fått hjälp med länkar att beställa platser på flyget. har rest flera gånger med Allinc och alltid varit nöjd
    2017-04-11 Mats K svarar Magnus E
    Hej Magnus,
    Kul att du är en nöjd och återkommande kund, det uppskattar vi mycket!
  • Roland L
    Roland L skrev om Allinc
    Hej, vi har inget att anmärka på, resan var bra, barnbarnen trivdes
    som fiskar i vattnet.
    Servicen var jättebra.

Häls Roland & Britt-Marie
    2017-04-06 Mats K svarar Roland L
    Hej Roland och Britt-Marie,
    Vad roligt att allt var bra! Hoppas ni tar med er barnbarnen på många flera resor med Allinc!

• Malin S
    Malin S skrev om Allinc
    Prisvärt. Bra resa. Enkelt och problemfritt att beställa.
    2017-04-05 Mats K svarar Malin S
    Hej Malin,

Tack för ditt fina omdöme och för att du väljer att resa med Allinc. Vi ser fram emot att du bokar dina resor med oss många gånger framöver!

• Anne-louise T
    Anne-louise T skrev om Allinc
    Allt fungerade bra. Utan priblem. Det var lätt att kommunicera mee kundtjänst med snabba svar.
    2017-04-05 Mats K svarar Anne-louise T
    Hej Anne-Louise,

Roligt att höra att allt har fungerat bra och att du tycker det är lätt att ha kontakt med kundtjänst.
    Varmt välkommen åter till Allinc!

• Jessica Margareta A
    Jessica Margareta A skrev om Allinc
    Vi har rest med Allinc två ggr, Billigt, men hotellen ligger väldigt avlägset med lång transfer. Ni kommer dessutom vara de enda skandinaverna på hela hotellet.

Det är tyvärr att man får vad man betalar för...
    Resan till Turkiet blev en besvikelse pga just Allincs personal. Eftersom hemresan var sent på kvällen, betalade vi redan hemifrån ett extra dygn så vi fick vara kvar på hotellet fram till avresa. Killen i kundtjänst tog betalt och sa att vi nu hade rätt att stanna kvar hela dagen. Men när kl var 11 på dagen, knackade hotellpersonalen på vårt rum och sa att vi måste checka ut. Vi sa att vi redan betalat hemifrån till Allinc, men de sa att de inte fått någon info om det, och att vi måste betala igen eller lämna hotellet?! Det blev otrevligt, när de anklagade oss för att ljuga. De fick inte kontakt med någon på Allinc som kunde bekräfta att vi faktiskt betalat. Efter tjafs i en timme, så fick de väl till slut kontakt med Allinc som kunde bekräfta det. Men det här förstörde hela upplevelsen med Allinc, de var så oproffsigt skött av ett resebolag!!
    2017-04-05 Mats K svarar Jessica Margareta A
    Hej Jessica,
    Kul att du rest med oss två gånger, jag ser att du rest med oss även efter missförståndet på hotellet i Turkiet vilket glädjer mig. Jag är ledsen att hotellet inte hade kontroll på att ni betalt för att få behålla rummet till sent på kvällen och att det tog en timme att reda ut innan hotellet insåg sitt misstag. Avståndet mellan Antalya flygplats och hotellen i Alanya är lika långt oavsett vilket resebolag man använder sig av och det framgår tydligt när man bokar via Allinc hur lång tid transfern tar, men oftast går den dock betydligt snabbare än den angivna tidsåtgången.
    Jag hoppas att du väljer att fortsätta resa med oss även framöver, vi ser fram emot att ha dig som en återkommande kund.

• Jürgen M
    Jürgen M skrev om Allinc
    Service inriktat, trevlig o hjälpsam. Har svarat på alle frågor. Resorna fungerade perfekt
    2017-04-04 Mats K svarar Jürgen M
    Hej Jürgen,
    Underbart att du är nöjd med vår service och att resorna har fungerat perfekt. Jag hoppas du väljer Allinc även framöver när du bokar dina resor. Varmt välkommen åter!

• Birgitta Olsson N
    Birgitta Olsson N skrev om Allinc
    Jag har bokat paketresa och transfer genom allinc och jag har bara positivt att säga om min upplevelse av företaget. Blir säkert fler ggr jag bokar paketresor via dom. Jag är mycket nöjd med valet av hotell, flyg och transfern. Enda jag kanske inte gillade var transfern när vi skulle hem. Hämtade oss alldeles för tidigt så vi fick vänta flera timmar innan vi kunde checka in på flygplatsen.
    2017-04-04 Mats K svarar Birgitta Olsson N
    Hej Birgitta,
    Tack för ditt fina omdöme och för att du planerar att bli en återkommande Allinc kund!
  • Per M
    Per M skrev om Allinc
    Gillar internetsidan, och brukarvänlighet... Kanske det borde vara bättre sammanfatning över hotellen, men man kan ändå hitta detta på Tripadvisor.
    2017-04-04 Mats K svarar Per M
    Hej Per,
    Kul att du gillar Allinc.se
    Jag hoppas du återkommer till oss många gånger framöver och bokar dina resor.
  • Asmat N
    Asmat N skrev om Allinc
    Jag skulle absolute rekommendera allinc till andra.
    2017-04-04 Mats K svarar Asmat N
    Hej Asmat,
    Vad roligt att höra att du rekommenderar Allinc till andra, det tackar vi för.
    Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång ni ska resa!
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Allinc
    Tyckte i stort att det mesta var bra! Dock blev det trassel på,hotellet i Turkiet där vi betalt extra för att få behålla rummet till avresa. Vi blev utskickade men lyckades efter många turer få som vi betalt för. Det var hela tiden vi som skulle bevisa.
    Dessutom väldigt lång och halvfarlig resa till,och från flygplatsen.
    2017-04-03 Mats K svarar Margareta A
    Hej Margareta,
    Vad bra att det mesta var bra på er resa! Jag beklagar att hotellreceptionen inte hade koll på att ni bokat sen utcheckning och att viss förvirring uppstod kring det, men jag är glad att höra att ni tillslut fick behålla rummet till avresan som bokat. På hotellvouchern som man får med alla resehandlingar står ett dygnet runt öppet journummer som man kan ringa om man behöver hjälp på hotellet under vistelsen. Men ni löste det ju på bästa tänkbara sätt själva så jag förstår att ni inte hade behov av hjälp från jouren.
    Det stämmer att det är ganska lång transfer från flygplatsen i Antalya till hotellen i Alanya och ett tips till nästa gång kan vara att boka privat transfer istället för busstransfer (val av transfer gör man på steget efter att man valt hotell) då blir ni mötta av en privat chaufför och körda i en bil endast för ert sällskap hela vägen till hotellet.
    Jag hoppas vi får se dig som kund hos Allinc inom kort igen!

• Bengt Tommy S
    Bengt Tommy S skrev om Allinc
    All kontakt som vi hade med Allinc var via mail, och allt som meddelades stämde till fullo. Allt från flygtider, transfer från och till flygplatsen och rum på hotellet.
    Vi är helnöjda med Allinc och kommer alldeles säkert resa med dom fler gånger.
    2017-04-03 Mats K svarar Bengt Tommy S
    Hej!
    Toppen att ni är nöjda och att ni kommer resa med Allinc flera gånger. Vi ser fram emot att få ha er som återkommande kunder!

• Carola N
    Carola N skrev om Allinc
    Hej vi är mkt nöjda med vår resa/ Fam Nordqvist
    2017-04-03 Mats K svarar Carola N
    Hej Carola,
    Roligt att höra att ni är nöjda med er resa! Vi ser fram emot att hälsa er välkomna till Allinc flera gånger framöver.
  • Babak T
    Babak T skrev om Allinc
    bra bra bra bra bra bra bra bra bra
    2017-04-02 Mats K svarar Babak T
    Hej Babak,
    Tack för ditt fina betyg, det låter som att du tycker vi har lyckats bra :-)
    Varmt välkommen åter till Allinc!
  • Azima S
    Azima S skrev om Allinc
    Mycket nöjd hitta alltid hitta billiga resor.
    2017-04-02 Mats K svarar Azima S
    Hej Azima,
    Vad härligt att du är nöjd med Allinc och att du precis som många andra tycker att vi har bra priser!
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• Anne Y
    Anne Y skrev om Allinc
    Allt var bra från början till slut trevlig personal som tog i mot mitt samtal kan inte klaga alls
    2017-04-02 Mats K svarar Anne Y
    Hej Anne,
    Kul att höra att du är nöjd med oss och vår personal på kundtjänst!
    Varmt välkommen att boka dina framtida resor med oss, vi ser fram emot att hjälpa dig!

• Per  Ake Helmer B
    Per Ake Helmer B skrev om Allinc
    Upplevs som ett bra bolag som ger en personlig service. Lätt att komma i kontakt med och man får snabba svar.
    2017-04-02 Mats K svarar Per Ake Helmer B
    Hej,
    Kul att du tycker vi är ett bra bolag och att du anser att vi är lätta att komma i kontakt med. Vi hoppas att du väljer att boka dina framtida resor med oss på Allinc också, vi ser fram emot att ha dig som återkommande kund!

• Eva Massana D
    Eva Massana D skrev om Allinc
    Bemötandet har varit mycket positivt. Har ställt många frågor och alltid fått snabbt och trevligt svar. Vågade inte ha några stora förväntningar på den relativt billiga resan jag köpte. Ok mat och husrum räckte men blev mycket positivt överraskad. Allt var SÅ bra så därför reser jag i år igen och hoppas på att bli lika överraskad den här gången fast det är ett annat hotell.
    2017-03-30 Mats K svarar Eva Massana D
    Hej Eva,
    Tack för ditt fina betyg och tack för att du är en återkommande resenär!
    Vi ser fram emot att hjälpa dig med många resor framöver.

• Magnus T
    Magnus T skrev om Allinc
    Köpte en 2 veckors allinclusive resa med Allinc till Alanya i Turkiet. Kleopatra Fatih Hotel bodde vi på. Detta är ett trevligt hotell med fantastisk personal. Det enda lilla negativa är maten vecka 2 som blev en upprepning från vecka 1.
    Vad gäller själva resan hade jag ingen kontakt med Allinc utan skötte allt via hemsidan och allt fungerade perfekt. Tydlig information om resan och transfer samt om hotellet vilket var väldigt bra då detta var min andra utlandsresa. Jag kommer att använda Allinc igen på min nästa resa om dom har resor dit vi vill åka när det blir dags. Jag rekommenderar Allinc starkt till alla. Har redan vänner som åkt till Cypern med Allinc pga. vår rekommendation.
    2017-03-30 Mats K svarar Magnus T
    Hej Magnus,
    Stort tack för att du rekommenderar Allinc till dina vänner och bekanta, det uppskattar vi mycket!
    Vi är glada att höra att du haft en bra resa och att du kommer resa med oss igen framöver!

• Stefan R
    Stefan R skrev om Allinc
    Allt funkade bra. Bra pris. Det enda negativa var taxin påväg tillbaka till flygplatsen efter semestern. Chauffören envisades med att han ville stanna på en turistfälla på väg tillbaka. När vi sa nej till det så slog han av ACn blev tjurig och oartig och körde jättelångsamt resten av resan.
    2017-03-30 Mats K svarar Stefan R
    Hej Stefan,
    Kul att ni hade en bra resa och att du är nöjd med våra priser. Vi gör allt vi kan för att fortsätta hålla så låga priser som möjligt.
    Jag beklagar att taxichaufförens attityd inte var den bästa. Jag hoppas att vi får se dig som kund hos Allinc inom kort igen!
    Tack och på återseende!

• Åsa H
    Åsa H skrev om Allinc
    Allinc som resebyrå har varit hur bra som helst, alltid god service. Happy däremot, som vi hade som privat transfer var fruktansvärd!!! Resan från flygplatsen och till hotellet var hemsk! Chauffören somnade vid ratten vid ett flertal tillfällen, somnade till och körde mot rött mm. Vi fick sitta och ropa för att han skulle hålla sig vaken. De sista fem milen var en mardröm, vi trodde vi skulle dö
    2016-08-19 Mats K svarar Åsa H
    Hej Åsa,
    Vad bra att du tycker att Allinc är hur bra som helst! Det glädjer mig mycket. Men dina erfarenheter av transfern låter inte alls bra. Om du inte redan gjort det är jag tacksam om du skickar ett mail till kundtjanst@allinc.se och berättar om dina upplevelser, ange även bokningsnummer, så kommer vi självklart ta upp det med transferbolaget för så som du beskriver det får det absolut inte gå till.

• Elena G
    Elena G skrev om Allinc
    Dåligt! Det överensstämmer inte med det som hade lovats, både när det gäller hotell och resa
    2016-08-25 Mats K svarar Elena G
    Hej Elena,
    Det är väldigt tråkigt att resan inte levt upp till dina förväntningar. Jag ber dig skicka en utförligare beskrivning av de brister du upplever till kundtjanst@allinc.se för vidare hantering. Vi tar alla synpunkter på största allvar och vill självklart att alla kunder ska ha en bra och minnesvärd resa.

• Kristina G
    Kristina G skrev om Allinc
    Kass inte alls som vi tänkt.... Dålig städning bara inhemsk mat ingen beskrivning vi varje rätt vad som var i....våra barnbarn felaktigt beskyllda för trasig kaffeautomat...det tog en hel dag innan de erkände att de hade fel
    m.m
    2016-08-18 Mats K svarar Kristina G
    Hej Kristina,
    Jag beklagar att du är missnöjd med hotellet och maten. Jag har förstått att du redan är i kontakt med Allincs kundtjänst, det är jättebra så vi har fått en utförligare beskrivning om dina upplevelser på hotellet, vi tar alla synpunkter på största allvar och ser självklart till att våra samarbetspartners också blir informerade. Jag hoppas att du trots upplevelserna av hotellet har förtroendet för Allinc som resebyrå kvar och använder dig av oss även vid din nästa resa.

• Susanne Margareta S
    Susanne Margareta S skrev om Allinc
    Det är min andra resa bara den här sommaren med Allinc. Allt är så smidigt och funkar så bra. Snabb service. Blev tex fel med ålder på våra flygbiljetter, wips så fick vi nya. Rekommenderar Allinc till alla mina vänner.
    2016-08-17 Mats K svarar Susanne Margareta S
    Hej Susanne,
    Det är jätte trevligt att du är en av våra frekventa resenärer och att du ger oss så fina betyg. Det uppskattar vi mycket. Vi ser fram emot att du reser med oss snart igen!
  • Ejvor N
    Ejvor N skrev om Allinc
    Hej, vi är helt nöjda, det uppfyllde våra förväntningar.
    2016-08-17 Mats K svarar Ejvor N
    Hej Ejvor,
    Tack för det fina omdömet! Varmt välkommen åter till Allinc!

• Ingrid Anna-greta F
    Ingrid Anna-greta F skrev om Allinc
    Bemötande,och fin resa till Spanien allt efter föväntningarna!
    Mycket bra.
    2016-08-16 Mats K svarar Ingrid Anna-greta F
    Hej Ingrid,
    Tack för det fina betyget! Vi hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång ni ska resa!

• John Håkan H
    John Håkan H skrev om Allinc
    Bra bemötande av Allinc. Bra boende på Gran hotell La Hacienda
    2016-08-16 Mats K svarar John Håkan H
    Hej John,
    Tack för det fina betyget och vad roligt att ni tyckte om hotellet.
    Vi hoppas att ni återkommer till Allinc inom kort igen!

• Andreas E
    Andreas E skrev om Allinc
    Jätte nöjd med er....trevliga och hjälpsamma kommer att vända mig till er för mina resor mvh Andreas Ek
    2016-08-16 Mats K svarar Andreas E
    Hej Andreas,
    Vad roligt att höra! Vi ser fram emot att du reser med oss framöver!

• Jessica B
    Jessica B skrev om Allinc
    Jag kände inte till företaget från början vilket gjorde att man är lite "nervös" och lite på sin vakt. Varje gång jag har mailat så har de svarat.
    Sen var jag orolig för Resorthoppa för att jag hade läst om dem. Men även här svarade Allinc bra och lugnande.
    Hotellet var helt okej.
    Det var lite synd att där inte var några skandinavier med på hotellet. Det var vi och typ ryssar...
    Men trevlig personal. Maten var sådär...men passade nog övriga hotellgäster ;-)
    För det priset så tycker jag att det var prisvärt!
    2016-08-16 Mats K svarar Jessica B
    Hej Jessica,

Tack för det fina betyget! Det glädjer mig att allt har fungerat som det ska och att du tycker att du fick en prisvärd resa.
    Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska resa!

• Pia Helén Cecilia P
    Pia Helén Cecilia P skrev om Allinc
    Beställde en resa med all inclusive till Spanien, Lorette del Mar. Hotellet var ingen höljdare, speciellt hotellrummet! Maten var ganska enformig.
    2016-08-15 Mats K svarar Pia Helén Cecilia P
    Hej Pia,
    Vad synd att du inte är nöjd med hotellet du valde. Jag hoppas att vi trots detta får se dig som återkommande kund hos Allinc nästa gång ni ska resa.
  • Miriam P
    Miriam P skrev om Allinc
    Jag tycker att just nu att fungerar allt som det ska. Jag är väldig nöjd.
    2016-08-15 Mats K svarar Miriam P
    Hej Miriam,
    Vad roligt att du är nöjd! Välkommen åter nästa gång ni ska resa!

• Marcus L
    Marcus L skrev om Allinc
    Vi var inte nöjda,för det första fick vi mellanlanda på Arlanda och det stod ingenstans på Allincs sida.För det andra vi behövde komma i kontakt med er från Turkiet men ni svarade inte,kundtjänsten var obemmanad.
    Missnöjd kund
    2016-08-15 Mats K svarar Marcus L
    Hej Marcus,
    Vad tråkigt att du är missnöjd. Vi döljer inte medvetet några mellanlandningar, det framgår på siten när man bokar och även på bekräftelse och biljetter. Vi har haft några enstaka resor till Turkiet där man p.g.a nerdragningar i flygkapaciteten p.g.a minskad efterfrågan valt att slå ihop Göteborg och Arlanda flygen med kort varsel så flygen från Göteborg gått ner för en tekniskmellan landning på Arlanda. Detta har framgått på flygbiljetterna som ni har fått.
    Allincs kundtjänst är bemannad helgfria vardagar 8-17 och lördagar 10-14. Allinc monitorerar även mailen utöver öppet tiderna på kundtjänst så man kan även skicka ett mail till kundtjanst@allinc.se så svarar vi så fort vi kan. Om det uppstår problem på hotellet på plats finns ett dygnet runt öppet journummer på hotellvouchern dit man ska vända sig.

• Irma J
    Irma J skrev om Allinc
    Mycket bra på alla plan! Rekomenderas!
    2016-08-15 Mats K svarar Irma J
    Hej Irma,
    Tack för det fina betyget. Vi hoppas att du reser med oss inom kort igen!

• Hamid B
    Hamid B skrev om Allinc
    Jag tycker inte om eran Buss transfer / jag kommer inte att rekommenderas till mina vänner mm- Ni bor betalar buss transfer tillbaka .
    2016-08-15 Mats K svarar Hamid B
    Hej Hamid,
    Vad tråkigt att du är missnöjd med busstransfern. Jag förstår att transfern är en viktig del av resan. Det finns ett dygnet runt öppet journummer på transfervouchern dit man ska vända sig om det är några problem med transfern. Det ska naturligtvis fungera utan problem, det är dock viktigt att man har skrivit ut vouchern och följer de skriftliga instruktioner som står på vouchern, då blir det inga problem. Man kan även välja att boka privat transfer istället för buss, då får man en egen bil med chaufför för endast sitt eget sällskap och slipper åka med andra resenärer och stanna vid flera andra hotell, det sparar mycket tid. Så jag rekommenderar verkligen privat transfer nästa gång ni ska resa.

Jag hoppas att du trots att busstransfern är nöjd med Allinc som företag och att du väljer att boka dina kommande resor via oss.

• Haileab M
    Haileab M skrev om Allinc
    Trevlig resa hade vi!
    Hamnade på ett hotell utan svenskar och det kändes lite sådär. Vi lärde känna folk ändå men bokar man med ett svenskt bolag räknar man nog med några fler svenskar. Mat och personalen på hotellet var fantastisk.
    2016-08-25 Mats K svarar Haileab M
    Hej Haileab,

Vad roligt att ni hade en trevlig resa! Jag hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång ni ska resa!

• Marcus R
    Marcus R skrev om Allinc
    Helt ok, nöjd med min resa. Dock är det svårt att veta vad man bokar, men vad är livet utan lite spänning?
    2016-08-15 Mats K svarar Marcus R
    Hej Marcus,
    Vad roligt att du är nöjd! Vi hoppas att du reser med oss inom kort igen!

• Tore Christer E
    Tore Christer E skrev om Allinc
    Köpte en solresa via nätet, allt fungerade klandefritt
    2016-08-15 Mats K svarar Tore Christer E
    Hej Tore,
    Tack för det fina betyget! Varmt välkommen åter till Allinc.se

• Aziz Abdul R
    Aziz Abdul R skrev om Allinc
    Bra på alla sätt, inga dåliga överraskningar, tydlig med information. Jag rekommenderar med full påeng... Trevligt resa.
    2016-08-15 Mats K svarar Aziz Abdul R
    Hej Aziz
    Tack för det fina omdömet!
    Välkommen åter!

• Nina L
    Nina L skrev om Allinc
    Vi är supernöjda med resan till Bulgarien !
    2016-08-15 Mats K svarar Nina L
    Hej Nina,
    Vad roligt att ni är nöjda! Tack för det fina betyget.

Vi hoppas att ni reser med oss inom kort igen.

• Adam V
    Adam V skrev om Allinc
    Väldigt besviken på kvalitet på hotellet! Mat var av det sämsta kvalitet skylla inte mata min hund med det! samt tycker jag att beställer man ett all inklusive semester då ska man inte förvänta vid incheckning på hotellet att man ska pynta fram skatt när detta ska ingår i semestern eller mint tala om detta till sina kunder innan man åker!! Väldigt besviken!!!!!!
    2016-08-15 Mats K svarar Adam V
    Hej Adam,
    Vad tråkigt att du är missnöjd med maten på hotellet. När man åker på en All inclusive semester är det viktigt att välja ett hotell av hög standard. Vi brukar rekommendera minst fyra stjärnor då maten på de fyra- och fem stjärniga hotellen oftast är betydligt bättre och har större utbud än på de enklare hotellen.
    När det gäller de lokal turist skatterna så får vi inte ta ut skatten i förväg, de måste betalas på plats direkt till hotellet enligt beslut från de lokala myndigheterna. Turistskatt eller miljöskatt är mellan 0,5 til 1 Euro per person och dag, den varierar beroende på hotellets oficiella standard och finns på flera olika destinationer som exempelvis Mallorca och fastlandet i Spanien men inte uteslutet dessa destinationer. Vi upplyser om turistskatten i bekräftelsemailet som skickas ut till alla kunder direkt när bokningen är gjord.

Jag hoppas att du trots maten på hotellet väljer att komma tillbaka till Allinc nästa gång ni ska resa.

• Lena A
    Lena A skrev om Allinc
    Mycket trevligt!!! Mötte alla våra förväntningar o dessutom snabba att svara när vi hade frågor. Vi är supernöjda 😊
    2016-08-15 Mats K svarar Lena A
    Hej Lena,

Tack för de fina orden och det fina betyget. Vi hälsar dig varmt välkommen åter!

• Nadja B
    Nadja B skrev om Allinc
    Trevligt bemötande, kompetent personal, flexibla... Vi har anlitat dom flera ggr och köpt all inklusive resor. Kommer definitivt att resa med dom framöver och rekommenderar dom varmt!
    2016-08-15 Mats K svarar Nadja B
    Hej Nadja,
    Jag är glad att höra att du är en av våra återkommande resenärer. Jag ser framemot att ni reser med oss många gånger framöver.

• Jonas S
    Jonas S skrev om Allinc
    Viss strul med den ursprungliga bokningen där det visade sig att hotellet inte längre hade riktig all inclusive och sen var det angivna priset på sidan för lågt så efter bokningen hörde de av sig för att justera det uppåt. Det slutliga resmålet, hotellet och dess personal var vi dock väldigt nöjda med.
    2016-08-15 Mats K svarar Jonas S
    Hej Jonas,

Jag beklagar att det var ett visst strul från början men jag är glad att höra att kundtjänst löst det på ett sätt som gjort att ni blev väldigt nöjda till slut. Jag hoppas att vi får se er som återkommande resenärer framöver!

• Pia J
    Pia J skrev om Allinc
    Allt var perfekt resa mat allt dock en liten detalj ack så viktig
    sängar så hårda och omöjliga att sova ut i dåligt med kuddar
    fick en extra kudde men de hårda bäddarna kunde inte hotellet åtgärda
    vi var 4 i 2 rum som hade dessa misserabla bäddar ett par vi var tillsammans med som också var från Sverige hade samma problem inte heller de fick någon extrabäddmadrass för hade sängarna haft extra bäddmadrasser hade det nog varit okej kommer se upp med detta verkligen
    2016-08-25 Mats K svarar Pia J
    Hej Pia,

Vad bra att ni haft en bra resa! Sängarnas hårdhet varierar så klart mellan hotellen men generellt är sängarna hårdare i exempelvis Spanien och Grekland än vad vi är vana med i Sverige. Jag hoppas att vi får se dig som en återkommande kund nästa gång du ska på semester!

• Bengt L
    Bengt L skrev om Allinc
    Fungerade bra allting. Hotellet bättre än förväntat, maten också.
    2016-08-15 Mats K svarar Bengt L
    Hej Bengt,
    Det låter mycket bra! Vi hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc vid flera tillfällen framöver!

Nygränd 10, 111 30 Stockholm