Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se
4.1/5
4.1/5
4.7/5

Läs vad 396 kunder tycker om Allinc

• MORTEN T

2019-06-18

MORTEN T skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Al inclusiv 15 days trip too Cuba februar 2018. Allinc give good servise befor the trip , the travel and stay was nice. I like Allink and thinking too take a tripp too Mexico in february 2020. I hope Allink can gove me a good offer. Läs mer
    2019-06-19 Mats K svarar MORTEN T
    Hej Morten,

Vad roligt att du är nöjd med dina tidigare resor med oss. Vi är glada att du vill resa med oss igen. Kontakta kundtjänst på info@allinc.no så får du hjälp att hitta en resa som passar dig.

Daglig Leder
    Allinc.no och Allinclusive.no
  • 2019-06-18

KENNETH K skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Had a few trips with Allinc.no . Really good value for your money ! Nice hotels ,good foodand a lot of fun ! Will use Allinclusive next trip to ! Läs mer
    2019-06-18 Mats K svarar KENNETH K
    Hej Kenneth,
    Tack för ditt fina betyg. Det glädjer mig mycket att du är en av våra högt uppskattade återkommande kunder. Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

Daglig Leder
    Allinc.no och Allinclusive.no
  • 2019-05-27

BERNT E skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Allinc utelämnade mycket viktig info om resmålet. Liten by, allting stängt, hotellet ej förberedd på gäster. Inget vatten i poolen. Ingen bar öppen m m vi är mycket missnöjda.
    Även om resan är billig så skall man ha en ärlig beskrivning av resmålet. Det fick vi absolut inte. Läs mer
    2019-06-04 Mats K svarar BERNT E
    Hej Bernt,
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med informationen som gavs vid bokningen av resan. Det är korrekt att ni bokat en resa till en liten by på Kreta och som på alla turistorter runt Medelhavet så är mycket stängt under vintern. Jag önskar att du hade kontaktat oss under vistelsen och inte först nu ett par månader efter er hemkomst och berättat om detta. Hade ni kontaktat oss eller det dygnet runt öppna journumret under er vistelse hade vi haft möjlighet att hitta lösningar men nu i efterhand är det ju tyvärr inte möjligt att göra något åt det.
    Det är min förhoppning att du trots missnöjet med vald semesterort och tidpunkt på året har förtroendet kvar för Allinc som researrangör och väljer oss även nästa gång ni bokar en resa.

• 2019-05-25

BERY ÖZLEM A skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Det var mycket bra priser förut men nu känns och är lite dyrare Läs mer
    2019-05-27 Mats K svarar BERY ÖZLEM A
    Hej Bery,

Vi försöker alltid hålla så låga priser som det går, men priserna ändras kontinuerligt beroende på bokningsläget. Generellt så är det mest lönsamt att boka i god tid, de billigaste platserna tar slut först.
    Kan man vara flexibel och resa på datum utanför skollov och utanför högtider som jul och påsk så brukar det vara gott om prisvärda resor. Tipset är att du anmäler dig till vårt nyhetsbrev där vi tipsar om resor till bra pris.
    Jag ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver!
  • 2019-05-24

GUDRUN KRISTINA J skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Har åkt till Hurghada flera gånger med Allinc inga problem o bra priser även när man åker 1 person som jag ofta gör Läs mer
    2019-05-27 Mats K svarar GUDRUN KRISTINA J
    Hej,
    Vad roligt att du är en av våra många återkommande resenärer. Det glädjer mig att du är nöjd med oss och våra priser.
    Tack för ditt fina betyg. Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• 2019-05-24

CARINA SUSANNE L skrev om Allinc.se en del av Allinc
    All-inclusive resa till Mallorca vid lågsäsong.
    Allt fungerade fint flyg transfer tider.
    Hotellet maten och servicen var som förväntat.
    Nöjda. Läs mer
    2019-05-24 Mats K svarar CARINA SUSANNE L
    Hej Carina,

Trevligt att du är nöjd med din resa och att allt gick som du hade förväntat dig!

Eva K skrev om Allinc.se en del av Allinc
    En vecka till Egypten.
    Beställde resan via nätet med gjorde vissa tillägg per telefon, blev trevligt bemött.
    Resan blev över förväntan. Billig och med ett jättebra hotel med god mat och trevlig personal.

Letar efter fler resor med Allinc. Reser mer än gärna med dom igen. Läs mer
    2019-05-24 Mats K svarar Eva K
    Hej Eva,

Vad roligt att du haft en bra resa och att du är nöjd med oss på Allinc.se
    Jag ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver, välkommen åter!

TERTTU ANNELI K skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Det var billigt och enkelt att boka via Allinc. Jag bokade allinclusive hotell, flyg och transfer i samma paket. Vi hade även kontakt med kundtjänst i Allinc och fick hjälp med det som vi behövde. Allt gick smidigt och bra på hela resan och vi var nöjda med allt i sin helhet. Upplevelsen blev som förväntat. Tack för bra information och service! Läs mer
    2019-05-24 Mats K svarar TERTTU ANNELI K
    Hej,
    Vi tackar och bockar för ditt fina betyg och trevliga omdöme, det glädjer mig att du är helt nöjd med både Allincs service och med själva resan.
    Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• Ewa S

2019-05-23

Ewa S skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Beställde en komplett resa, all inklusive, och även transfer till och från flygplatsen, genom Allting.se, och allt fungerade utmärkt. Enkelt och smidigt utan krångel! Läs mer
    2019-05-23 Mats K svarar Ewa S
    Hej Ewa,

Vad roligt att både bokningsprocessen och resan i sig gick smidigt och utan krångel, det är precis så det ska vara.
    Tack för ditt fina betyg och varmt välkommen åter, jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

SEBASTIAN L skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Köpte en resa till Egypten med Allinc.se & allt var precis som vi hade förväntat oss. Allt från hotellet till resan i sig. Kanon företag! Rekommenderar verkligen Allinc.se! Läs mer
    2019-05-23 Mats K svarar SEBASTIAN L
    Hej Sebastian,

Tack för din rekommendation, det glädjer mig att du är nöjd med både oss som företag och din resa.

ANN-CHRISTIN J skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Jag har åkt närmare 10ggr med allinc. Är utomordentligt nöjd. Om jag ska ge ett litet minus blir det på transfer. Där har det falerat lite Läs mer
    2019-05-23 Mats K svarar ANN-CHRISTIN J
    Hej Ann-Christin,

Vad roligt att du är en av våra återkommande och nöjda resenärer!
    Jag ser fram emot att det blir många många fler resor med oss framöver också!

• 2019-05-22

GERD B skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Svårt att förstå vilken arrangör som gällde ang taxfree.
    Vid ankomst till vårt resmål Hurghada, oklarheter angående transfer transport till hotellet o lång väntetid tills äntligen transfern gick. Läs mer
    2019-05-23 Mats K svarar GERD B
    Hej Gerd,
    Tack för din feedback. Allinc säljer i dagsläget inte någon taxfree, men på vissa av våra resor är själva flygresan med andra arrangörer och då kan man beställa taxfree via dem. Jag förstår att det kan vara lite förvirrande och vi ska se över hur det kommuniceras framöver så det blir tydligare för kunden.
    Gällande transfer så erbjuder vi två typer, dels gemensam transferbuss där man måste invänta andra resenärer på flygplatsen innan man åker mot de olika hotellen, så det innebär alltid en viss väntan innan alla är samlade. Ett snabbare alternativ är att välja privat transfer, då är det en privatchaufför som möter upp bara dig och ditt sällskap och kör er direkt till ert hotell utan att invänta andra resenärer och utan att stanna vid andra hotell på vägen, så det går betydligt snabbare, men kostar lite mer. Båda alternativen finns att välja under bokningsprocessen.

Jag hoppas att vi får se dig som återkommande kund hos Allinc, varmt välkommen åter!

• maria H

2019-05-22

maria H skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Mycket hjälpsam och trevlig personal, jag fick all hjälp jag behövde så jag och min syster fick en underbar vecka i Egypten. Kommer välja att boka hos er när det är dax för nästa resa 😊 Läs mer
    2019-05-22 Mats K svarar maria H
    Hej Maria,

Vi tackar för berömmet och hälsar dig varmt välkommen åter även nästa gång ni ska boka en resa. Vi ser fram emot att få ha er som återkommande resenärer.

NILS DAG GUSTAF JOHAN B skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Jättetrevligt och kunnigt svar på mina frågor innan beslut om resa. Allt ordnades till det bästa och inga som helst problem under resan.. guldstjärna till allincl. H Läs mer
    2019-05-22 Mats K svarar NILS DAG GUSTAF JOHAN B
    Hej,
    Tack för det fina betyget och guldstjärnan!
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Välkommen åter!

• per F

2019-05-21

per F skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Weekendresa till Mallorca till ett otroligt bra pris, förväntningarna var lågt ställda då det var så billigt.
    Men vi fick en aha upplevelse, all dokumentation kom på mail. Det började med att våran transfer Stod och tog emot oss hjärtligt och körde oss till ett helt okej hotell, helt och rent, bara att lämna över vouchern så var vi incheckade och redo att göra stan. Mallorca mötte oss från sin bästa sida med solsken och detta höll i sig under hela resan.
    Hemresa. Transfer utanför hotellet i god tid, smidig incheckning och dessutom uppgradering till SAS GO.
    Vill lova att vi kommer använda oss av Allinc i fortsättningen då vi reser.
    //Per Läs mer
    2019-05-22 Mats K svarar per F
    Hej Per,

Det låter som att ni haft en perfekt resa och det glädjer mig. Jag tackar för det fina betyget och ser verkligen fram emot att du och dina medresenärer kommer att resa med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter!

Peder A skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Beställde all inclusive i Turkiet för 12 personer. 10 initialt med kompletteringar av 2, varav den ene av dessa två bara skulle bo där 4 dagar. Tyckte det funkade bra med dessa beställningar även om det blev betydligt dyrare , både med resa och transfer för dessa två. Ytterligare en sen ombokning för hemresan när vi var där, föranledde som jag upplevde det en viss irritation från Allinc.
    Hotellet och konceptet var alldeles utmärkt. Ang transfer så upplevde jag att det togs ut överpriser.
    Totalt sett var vi mycket nöjda och skulle mycket väl kunna boka med dem igen, men transfer tror jag då vi fixar själva. Läs mer
    2019-05-21 Mats K svarar Peder A
    Hej Peder,
    Vad roligt att du är nöjd med resan i det stora hela. Jag ber om ursäkt om du kände att kundtjänst var irriterade när du bokade om din hemresa, så ska det naturligtvis inte vara. Vi brukar få extremt bra betyg på vår kundtjänstpersonal så jag hoppas att det inte skrämmer dig från att boka med oss igen framöver.
    Om man är duktig på att pruta med taxichaufförer så kan man eventuellt få ner priset något mot vad vi tar betalt för privat transfer, men då gäller det att förhandla väl, jag har hört många skräckhistorier från just Turkiet där man fått betalat flerdubbelt för en taxi mot vad en förbokad privat transfer skulle ha kostat. Sen är det ju så även i Sverige att om man förbokar en taxi från flygplatsen så kostar den lite mer än vad det gör om man ställer sig i taxi kön på flygplatsen när man ankommer. Taxibolagen tar betalt för att möta upp i ankomsthallen och räknar även in väntetid i priset.
    Jag ser fram emot att du väljer att boka även dina kommande resor med oss på Allinc. Varmt välkommen åter!

inger S skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Jag tyckte det fungerade bra och hämtning från hotellet perfekt Läs mer
    2019-05-21 Mats K svarar inger S
    Hej Inger,

Tack för ditt fina betyg! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• 2019-03-19

BERY ÖZLEM A skrev om Allinc
    Hej
    Har köpt flera gånger all inklusive från denna sajt och helt nöjd med Allinc. jag rekommenderar stark men Dock har priserna blivit dyrare nu Läs mer
    2019-03-19 Mats K svarar BERY ÖZLEM A
    Hej Bery,

Vad roligt att du är en av våra återkommande kunder, tack för det!

Priser ändras kontinuerligt beroende på tillgång och efterfrågan, så tipset är att boka din resa i så god tid som möjligt, då kommer du få det bästa priset.
    För drygt 2500 kr per person kan du åka en vecka med all inclusive till Spanien i maj månad, så det finns riktigt bra priser hos oss fortfarande :-)

Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• ALEX L

2019-03-11

ALEX L skrev om Allinc
    Mycket bra i sin helhet!
    Prisvärda resor. Läs mer
    2019-03-11 Mats K svarar ALEX L
    Hej Alex,

Vad roligt att du tycker Allinc är bra!
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

• 2019-03-11

SANDRA PATRICIA B skrev om Allinc
    All-inclusive till Alicante. Bra bemötande och hjälp.

Hemfärden incheckning var dock problematiskt då jag är rullstolsburen och personalen inte gav tydlig information.

Jag hade inga förväntningar.

I det hela stora är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2019-03-11 Mats K svarar SANDRA PATRICIA B
    Hej Sandra,

Vad bra att du fått bra bemötande och hjälp av mina kollegor på Allinc.
    Jag beklagar dock att det blev problematiskt med informationen på flygplatsen gällande rullstolen på vägen hem, det ska naturligtvis inte vara några problem att få hjälp med rullstolsassistans på flygplatserna.
    Men roligt att du är nöjd i det stora hela och jag hoppas att vi får se dig som återkommande kund hos Allinc många gånger framöver.

• 2019-03-10

TED L skrev om Allinc
    En positiv upplevelse, god stämning, trevlig personal och bra mat. Läs mer
    2019-03-11 Mats K svarar TED L
    Hej Ted,

Väldigt bra att ni haft en positiv upplevelse. Vi hoppas att ni kommer tillbaka till Allinc många gånger framöver!

• 2019-03-08

KRISTINA Å skrev om Allinc.se en del av Allinc
    En veckas resa till Side i Turkiet. Aldrig någon kontakt med personalen allt via nätet. Allt flöt bra med flyg och transfer men däremot var hotellet under all kritik...rent och frächt men maten var inte tjänlig..har bott på många allinklusive hotell men detta var det sämsta. Trevlig ägare och relativt trevlig personal men som sagt var maten....vi åt där en gång. Annars en trevlig resa med punktlig transfer. Läs mer
    2019-03-08 Mats K svarar KRISTINA Å
    Hej Kristina,

Jag beklagar att du inte är nöjd med maten på hotellet, men vad bra att det fungerat bra med bokningsprocessen online och med resan i övrigt.
    Jag hoppas att du väljer att återkomma till Allinc även nästa gång ni ska boka en resa och förhoppningsvis då till ett hotell där maten är mer enligt era önskemål.

• 2019-03-08

TORSTEN B skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Bokade resa till Fuerteventura och Jandia med Allinc.Hotellet och resmålet var utmärkt och allt fungerade problemfritt. Vid alla kontakter med Allinc fick vi också ett trevligt bemötande och uppfattade resebyrån som mycket seriös, varför vi gärna anlitar Allinc igen. Läs mer
    2019-03-08 Mats K svarar TORSTEN B
    Hej Torsten,

Vad roligt att ni är så nöjda med er resa och med Allincs service. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.
    Varmt välkomna åter och stort tack för det fina betyget!

• Nawfal J

2019-03-07

Nawfal J skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Vill bara säja att ni är Jätte bra företag och är så mycket bra personal special Mats han är väldigt hjälpsam och kundbemötande ! Läs mer
    2019-03-08 Mats K svarar Nawfal J
    Hej Nawfal,

Tack för din fina rekommendation!
    Kul att du är nöjd med oss, vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter!

SAHAR D skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Köpte en charter resa till Hurghada som var all inklusive. Tyckte att man borde fått mer information om att hotellet inte vår "parvänligt
    " utan mer familjevänligt.
    Jag hade andra förväntningar på hotellet och det var inte som jag trodde. De hade två olika restauranger en var för de som inte vår arabisk talande och andra var för arabisk talande turister vilket var lite dåligt. Maten var inte så bra heller på hotellet. Plus att den varma poolen fick endast användas av de som hade burkini.
    Men annars var det bra med utsikten från hotellrummet Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar SAHAR D
    Hej Sahar,
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med informationen om hotellet. Jag ser att du bokat ett hotell med vattenpark och barnattraktioner som lekpark och vattenrutschkanor så det är som du säger ett perfekt val för familjer. Men självklart kan man som par åka dit ändå. Det finns två restauranger på hotellet och man får äta på båda oavsett vilket språk man talar, men bara en av restaurangerna är inkluderad i all inclusive konceptet, den andra är mot extra kostnad. Som svensk resenär är det absolut inte något krav på burkini, man är välkommen att bada i poolerna i vanliga badkläder. Däremot kan hotellen ha andra regler för resenärer från andra kulturer så det låter som någon typ av missuppfattning här tyvärr.
    Jag hoppas att ni trots att ni inte är nöjda med ert hotellval ändå har förtroendet kvar för Allinc och att ni väljer att boka era framtida resor med oss.

Varmt välkomna åter!

MADÉLENE LINNÉA H skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Vi hade en bra resa och kommer att rekommendera Allinc till andra, samt boka med dem igen om det passar. Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar MADÉLENE LINNÉA H
    Hej Madélene,

Vad roligt att höra att ni är nöjda med er resa och att ni kommer resa med oss igen.
    Vi ser mycket fram emot att ha er som återkommande resenärer.

LARS A skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Köpte resa. Det mesta gick smidigt men hade lite problem att boka transfer flygplatsen-hotellet. Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar LARS A
    Hej Lars,

Jag hoppas att du haft en bra resa och att det löste sig med bokningen av transfer. Vår kundtjänst finns tillgänglig 7 dagar i veckan så om du upplever problem nästa gång du ska boka så tveka inte att höra dig till dem så hjälper de dig självklart med det du förmodan har problem med att boka på nätet.
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

RICHARD L skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Lily Beach, Maldiverna.

Väldigt bra service och engagerad personal hos Allinc. När vi ville uppgradera boendet, ringde Allinc oss och stämde av vad vi ville ha. Smidigt att Alltinc själva kontaktade hotellet och det enda vi behövde göra var att betala extra.

Allt toppen!
    Tack! Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar RICHARD L
    Hej Richard,

Tack för ditt fina betyg! Vad roligt att du är nöjd med din semester på Maldiverna.
    Vi ser fram emot att ni reser med oss flera gånger framöver!

GÖRAN S skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Vi bokade på internet, billigt! Vi är nöjda med att allt fungerade bra, transport o hotell.
    Vi är mycket nöjda med vår semester, Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar GÖRAN S
    Hej Göran,

Vad roligt att du är nöjd med din semester och även med våra priser så klart!

SALWAN IBRAHIM K skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Ni måsta ge mig rabatt
    Föra att jag resa mycket Får hus Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar SALWAN IBRAHIM K
    Hej Salwan,

Tack för ditt fina betyg och för att du reser ofta med oss!

Vi skickar ibland ut rabattkoder via vårt nyhetsbrev, så anmäl dig till det via www.allinc.se så missar du inga specialerbjudanden.

• 2019-02-01

BRITT-MARIE W skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Allt har fungerat bra.. saknar dock uppgiften när trandportrn vid hemresa skulle komma Läs mer
    2019-02-01 Mats K svarar BRITT-MARIE W
    Hej Britt-Marie,

Härligt att allt fungerade bra! Uppgifter om när transporten hämtar från hotellet får man direkt i din bekräftelse om du väljer "privat transport" väljer du "delad transferbuss" så kan man hämta upp sin upphämtningstid tidigast 24h innan hemresa då bussbolaget planlägger rutten först dagen före.
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!
  • 2019-01-31

Håkan L skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Köpte en familjeresa till Egypten. Det funkade fint och priset var OK.
    Hotellmaten all inclusive var rätt dålig. Men man kan inte förvänta sig mer på 3-skärnigt hotell. Läs mer
    2019-01-31 Mats K svarar Håkan L
    Hej Håkan,
    Vad bra att allt fungerade som det skulle och att du är nöjd med priset på resan.
    Jag håller med dig att man bör välja minst ett 4 stjärnigt hotell när man bokar en all inclusive resa då maten oftast är bättre ju fler stjärnor hotellet har.
    Vi ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver, varmt välkommen åter!

JAN P skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Resa till Fuertuventura.
    Mycket bra bemött.
    Företaget levde upp till föväntningarna.
    Allting var till belåtenhet. Läs mer
    2019-01-29 Mats K svarar JAN P
    Hej Jan,

Låter underbart att vi levde upp till alla förväntningar och att ni hade en bra resa!

Välkomna åter!

STIG URBAN M skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Köpte allinclusive i corralejo på Fuerteventura. Hotellet var mycket bra och orten trevlig. Efter köpet fanns dock ingen kontakt med Allinc. De större reseföretagen har personal som tar emot på flygplatsen och kanske på hotellet. Vi fick klara oss själva hela vägen tur och retur men det gick ju bra. Läs mer
    2019-01-29 Mats K svarar STIG URBAN M
    Hej Stig,
    Härligt att ni hade en bra resa och att det fungerat bra. Det stämmer att vi inte har svensktalande reseledare på plats, det är en av anledningarna till att vi kan hålla lägre priser. Vi har dock lokala kontaktpersoner (engelsktalande) dit man kan ringa dygnet runt om det skulle uppstå några problem. Kontaktuppgifterna dit hittar man i resehandlingarna.
    Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver, varmt välkommen åter!

ULF K skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Enhällig upplevelse och en av den bästa resa vi haft Läs mer
    2019-01-29 Mats K svarar ULF K
    Hej Ulf,

Kul att vi levererat en av de bästa resorna ni har haft!
    Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.

• Kaveh S

2019-01-29

Kaveh S skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Allinc är min nya favorit. Super trevliga och extremt hjälpsamma 👌🏼 Läs mer
    2019-01-29 Mats K svarar Kaveh S
    Hej Kaveh,

Kul att vi är din nya favorit!
    Välkommen åter snart igen!

• 2019-01-28

FILIP P skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Bra pris på resa, inget krångel alls med bokning Läs mer
    2019-01-29 Mats K svarar FILIP P
    Hej Filip,

Vad härligt att allt gått smidigt med bokning och resa!
    Vi ser fram emot att du reser med oss igen inom kort.

• 2019-01-28

NINA R skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Åkt med dem 2 ggr. Kundtjänst har funkat fint de gånger jag varit i kontakt med dem. Allt har varit varot som utlovat och jag är supernöjd. Läs mer
    2019-01-28 Mats K svarar NINA R
    Hej Nina,
    Vad roligt att du är en av våra många återkommande resenärer! Det är jättekul att höra att du är supernöjd med oss.
    Varmt välkommen åter även framöver!
  • MALIN B

2019-01-28

MALIN B skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Köpte en resa till Egypten. Fick tydlig information och resan gick smidigt. Läs mer
    2019-01-28 Mats K svarar MALIN B
    Hej Malin,
    Tack för ditt fina betyg. Det glädjer mig att du är nöjd med den information du fått och att resan gick smidigt.

MALIN B gillar detta
  • 2018-10-23

HANS O skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Hej Reco
    Ni har framfört önskemål om att få ett uppriktigt omdöme om Allinc, och att det är Allinc som gett Er uppdraget.
    Jag ämnar emellertid avvakta med att tillmötesgå Ert önskemål. Orsaken till detta, som Ni säkert redan vet, är att jag reklamerat ett boende, hotell för ”vuxna”, på Mallorca, som definitivt inte motsvarade förväntningarna och gjorde vår vistelse där till en icke angenäm upplevelse. Ni kan säkert ta del av min skrivelse, som innehåller krav om kompensation, hos Allinc.
    I detta fall blir ett eventuellt omdöme helt beroende av hur Allinc behandlar min reklamation av boendet, om Allinc väljer att tillmötesgå mitt krav eller inte.
    Väljer Allinc att tillmötesgå mitt krav blir omdömet på ett sätt, väljer Allinc att inte tillmötesgå mitt krav, vidarebefordras frågan till ARN, och då kan omdömet bli på ett annat sätt.
    Innan reklamationsfrågan är avgjord har jag, som Ni säkert förstår, inga möjligheter att ge ett uppriktigt omdöme.
    Nämnas kan, att Allinc för närvarande inte står högt i kurs hos mig just nu, men bedömningen kan bli en helt annan beroende på hur företaget hanterar min reklamation.
    När frågan är avgjord kan Ni återkomma och bör då kunna få ett så uppriktigt omdöme som möjligt om Allinc.

Hans Opalinski, en hittils missnöjd kund vad gäller boendet.
    2018-10-23 Läs mer
  • 2018-10-19

LUDMILA V skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Vi köpte "paket resa" till Kreta.
    Allt är väldigt väl organiserat.
    Jätte bra personal, mat, hotell och hotells läge, allt var precis så som det var lovat.
    Varma rekommendationen! Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar LUDMILA V
    Hej Ludmila,

Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att ni är nöjda med allt. Jag ser fram emot att ni reser med oss inom kort igen.

PER JONAS BENGT A skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Uppfyllde förväntningarna med råge :) Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar PER JONAS BENGT A
    Hej,

Vad roligt att höra att ni är är nöjda!
    Jag ser fram emot att ni reser med oss inom kort igen.

ELSE-MARIE G skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Över förväntan -mycket bra!!
    Mycket bra bemötande och allt fungerade bättre än förväntat !!
    - Så bästa betyg!! ♡ Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar ELSE-MARIE G
    Hej Else-Marie,

Tack för ditt fina betyg, det glädjer mig att allt var över förväntan.

SUAT A skrev om Allinc.se en del av Allinc
    För det här hotellet kan man säga borde vara något tusen kronor billigare Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar SUAT A
    Hej Suat,

Priserna på resor ändras kontinuerligt från dag till dag beroende på tillgång och efterfrågan, så samma hotell har olika priser beroende på säsong och beläggning.
    Jag hoppas att ni hade en bra resa och att vi får se dig som kund inom kort igen.

• 2018-10-17

ANNE-SOFIE B skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Allt funkade bokade via nätet ingen annan kontakt.
    Resa Mallorca. Läs mer
    2018-10-18 Mats K svarar ANNE-SOFIE B
    Hej Anne-Sofie,

Vad härligt att allt fungerade som det skulle och att du inte behövde ha någon mer kontakt med oss än via nätet, då har vi lyckats med det vi vill nämligen att erbjuda en välfungerande site med bra all inclusive resor.

RIKKE K skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Köpte en resa med Allinc till Cypern, tänkte att det blir som det blir, jag åker dit för solen, så satte låga förväntningar på hotellet men vi blev positivt överraskade. Servicen innan resan vi fick via tlf var jag också mycket nöjd med. Vår transfer fick vi ringa efter efter att väntat på dem en timme men är ju inget allinc ska klandras för. Vi var nöjda och kan säkert tänka oss boka nytt via dem. Läs mer
    2018-10-17 Mats K svarar RIKKE K
    Hej Rikke,

Roligt att du kan tänka dig att boka fler resor med oss på Allinc, det ser vi mycket fram emot.

LENA KRISTINA I skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Längtade efter sol o bad hittade resa till Cypern på nätet vis Allinc. Vissa oklarheter uppstod o därför togs telefonkontakt. Trevligt bemötande o tydlig information . Jättenöjd o kan färför varmt rek släkt o vänner att resa med er👍😎❤️ Läs mer
    2018-10-17 Mats K svarar LENA KRISTINA I
    Hej Lena Kristina,

Härligt att du är nöjd med både resan och kontakten med Allincs kundtjänst.
    Vi tackar för att du rekommenderar oss vidare till släkt och vänner och hälsar er alla varmt välkomna till oss även nästa gång ni ska boka en resa!

CARINA Ö skrev om Allinc.se en del av Allinc
    En härlig semester
    Bra service och bra bemötande Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar CARINA Ö
    Hej Carina,

Det låter som musik i mina öron. Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!

ANITA O skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Billigt och bra bemötande av företaget vid frågor. Kan rekommendera allinc. Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar ANITA O
    Hej Anita,

Vad roligt att du är nöjd med både prisnivån och bemötandet från Allinc.
    Varmt välkommen åter och tack för att du rekommenderar oss!

PER N skrev om Allinc.se en del av Allinc
    Resa till Bulgarien. Blev bra bemött. Levde upp till mina förväntningar.
    En bra upplevelse. Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar PER N
    Hej Per,

Vad bra att du är nöjd med din resa och att den levde upp till dina förväntningar.

Nygränd 10, 111 30 Stockholm