Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se

Läs vad 477 kunder tycker om Allinc

• JOHAN P

2019-11-27

JOHAN P skrev om Allinc
    Tyvärr ges inga höga poäng här.
    Reste med Allinc nu i nov 2019.
    Började när vi ankom till hotellet, rumsbokning saknades, kontakt med Allinc, de hänvisade att hotellet gjort fel. (Vi håller fast vid detta lite senare)

Hotell och rum samt maten är en annan femma eller etta, men det ska inte skyllas på Allinc.

När vi checkar ut så väntas en minitransport hämta oss, var ute i god tid. Och denna transport var förståss sen.
    Stress o bråttom ska de lasta väskorna på taket, de får tag i min stora tunga väska och lyckas lyfta den i drag/släp handtaget och drar sönder väskan så den faller mot marken.
    Detta tas bilder på av transportör, och mig, tar detta direkt när vi anländer på flyget, de säger ta detta med arrangören, vi skickar bilderna dit och så löser det sig.

Nu i vilket fall, så vill inte Allinc stå för ersättning av ny väska, tur var väl att grejerna i höll.
    Ärende är pågående och förväntar svar +5 till 6 veckor.

Kan väl enkelt säga att ny väska måste inköpas och jag kommer säkerligen inte åka med dom igen.

Deras inställning vid kontakt:
    Dålig, långsam, bortförklarande samt att de inte har fel, ger allt annat än vad ett serviceföretag borde vara.

Ni som inte bestämt om ni ska åka med något bolag, undvik detta Allinc bolag. Läs mer
    2019-11-28 Mats K svarar JOHAN P
    Hej Johan,
    Vad synd att din väska gick sönder under transfern, jag beklagar detta.
    En reklamation till transferbolaget är gjord och deras normala hanteringstid är ca 5-6 veckor. Så fort vi fått deras svar och syn på saken kommer vi att kontakta dig.
    Reseförsäkringen träder in vid den här typen av händelser, om du har valt att teckna reseförsäkring via oss vid bokningstillfället så kontaktar du Accept som är ansvarigt försäkringsbolag för de reseförsäkringar vi erbjuder, ersättningsberättigade skador är då utan självrisk. Men har du inte köpt reseförsäkring via oss så kanske du har det i din hemförsäkring dock brukar dess försäkringar ha en självrisk och det är därför vi alltid erbjuder alla våra kunder att teckna en reseförsäkring då den i så fall täcker självrisken i din hemförsäkring.
    Så snart transferbolaget hanterat din reklamation så kommer du bli kontaktad.
    Jag beklagar återigen att väskan har gått sönder och hoppas att du trots denna olyckshändelse har förtroendet kvar för Allinc och väljer att resa med oss igen.

• 2019-11-25

Gry Helen L M skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Fly tur-retur Bergen-Malaga og hotell i Mijas. + transfer til og fra hotell. Helt super opplegg. Veldig god kunde hjelp. Alt på reise gikk som planlagt. Gode priser. Bruker gjerne Allinc igjen :) Läs mer
    2019-11-26 Mats K svarar Gry Helen L M
    Hej Gry Helen,
    Tack för ditt fina betyg! Det är fantastiskt att höra att du har haft en så bra upplevelse av oss på Allinc och att din resa blev bra.

Allinc.no
  • 2019-11-25

Max M skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Hotell Los Pueblos i Puerto del Carmen: Nedslitt, dårlig renhold. Søppel og brukte håndklær i bassengområde fjernes ikke, skittent toalett og skitne solsenger, mange var også ødelagte. Med et ok renhold kunne dette være et fint sted. Slitasje aksepteres, men ikke dårlig vask. Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Max M
    Hej Max,
    Los Pueblos är ett hotell som vi har som två stjärnigt hos oss, men enligt Tripdavisor så har tidigare resenärer faktiskt gett hotellet 3,5 stjärnor så många resenärer tycker att hotellet är okej. Men som sagt vi anser det vara två stjärnor vilket är vår enklaste standard. Det betyder ju naturligtvis inte att städningen inte ska skötas. Vi ser till att hotellet får veta att de behöver förbättra städningen.
    Vi hoppas att du trots besvikelsen med städningen har förtroendet kvar för oss på Allinc.no och att vi får se dig som återkommande resenär vid andra tillfällen.

Allinc.no

Kathe D skrev om Allinc
    Mycket bra bemötande och service, när jag hade frågor om min bokning. Jag fick kanonbra hjälp och resan va toppenbra Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Kathe D
    Hej Kathe,
    Vad bra att du fick bra bemötande i din kontakt med oss. Jag hoppas att du väljer att resa med oss många gånger framöver.

Jenny B skrev om Allinc
    Vi är supernöjda med Allinc’s utbud och service. Vi lär återkomma! Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Jenny B
    Hej Jenny,
    Tack för ditt fina betyg! Vi ser verkligen fram emot att du återkommer till oss nästa gång ni ska boka en resa.

Stamenko M skrev om Allinc
    Jag har köpt resan via nätet.
    Allt har gått bra. Allt gick smidigt med flygg, transfer och hotell.
    Allt var bra! Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Stamenko M
    Hej Stamenko,
    Det låter jättebra att du är nöjd med både resan och oss på Allinc.
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

• Håkan J

2019-11-24

Håkan J skrev om Allinc
    -Resa till Egypten
    -Blev mycket bra bemött.
    Hade inga förväntningar och hade inte rest med dom tidigare.

Hade en riktigt bra semesterupplevelse och bokar gärna med dom igen. Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Håkan J
    Hej Håkan,
    Vad roligt att du har blivit bra bemött och att du hade en riktigt bra resa.
    Jag ser fram emot att du blir en av våra många återkommande kunder!

Frida J skrev om Allinc
    Svarade snabbt! Trevliga! Toppen!!! Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Frida J
    Hej Frida,
    Tack för ditt fina betyg!

Anne-merete V skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Veldig fornøyd! God respons og gode tilbakemeldinger! Alt stod til forventningene!
    Tur til Madeira for to. Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Anne-merete V
    Hej Anne-Merete,
    Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att du är nöjd med vår service och att vi nådde upp till dina förväntningar.
    Jag ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.

Wahid Y skrev om Allinc
    Hotellet var under all kritik. Väldigt dålig kvalité och standard på rummet. Saker som det stod skulle ingå som tex säkerhetsskåp tog de extra betalt för. Värmen i rummet sattes på dag nummer tre trotts påpekande vid första dagen. Toaletten/"badrummet" var otroligt liten och trång. Inte nog med det utan toa dörren öppnades innått vilket gjorde att man var tvungen att ställa sig i duschen när man ville öppna eller stänga dörren innifrån. Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Wahid Y
    Hej Wahid,
    Det är verkligen tråkigt att du inte är nöjd med hotellet. Jag ber dig kontakta kundtjänst på info@allinc.se och skriva dina klagomål så hanterar vi det som en reklamation. Bifoga även kvitton på de extra kostnader som du fått för saker som varit utlovade att de skulle ingå. Om du tvingats betala för något som ska vara gratis så kommer du självklart få det återbetalt. Men kontakta kundtjänst och glöm inte ange ditt bokningsnummer.
    Återigen beklagar jag att du inte var nöjd med hotellet.

Brita Cecilia G skrev om Allinc
    Beställde via nätet. Fick snabbt och korrekt svar på mina frågor. Enkelt och smidigt. Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Brita Cecilia G
    Hej Brita,
    Tack för ditt fina betyg! Varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa!

Tony B skrev om Allinc
    mycket komplicerat, flyget var bra men transfer var inte alls bra, när vi kom på plats så fanns det inget enligt vad vi betalat för vi fick själv leta och fråga och vänta och böka oss fram så att vi kom till destinationen till slut. Så ingen bra första intryck speciellt när man reser med barn också. hemresan gick lite bättre. Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Tony B
    Hej Tony,
    Vad tråkigt att höra att ni tyckte transfern var komplicerad. I era resehandlingar får ni en transfervoucher där det står tydliga instruktioner om hur man ska gå när man har landat för att hitta sin transfer. Där står även ett journummer till transferbolaget om man mot förmodan inte hittar sin transfer.
    Om det är något som inte stämde enligt den skriftliga instruktion ni fått så ber jag er kontakta kundtjänst på info@allinc.se så hjälper de till att reda ut med transferbolaget vad som gått fel. Glöm inte att ange bokningsnummer när du kontaktar kundtjänst.
    Jag hoppas att ni trots problem med ankomst transfern hade en bra semester och att ni har fötroendet kvar för oss på Allinc så vi får se er som återkommande kunder nästa gång ni ska boka en resa.
    Varmt välkomna åter!
  • Per K

2019-11-22

Per K skrev om Allinc
    Mycket bra bemötande, haft en del kontakt med kundtjänst de får 5+. Bara 4+ som helhet transfer funkade så där, mer än en timmes försening när vi kom, sedan toppade han 150 km i timmen.
    Resan till flygplatsen lämnade han oss på fel avgångshall.
    Förutom detta en underbar resa till Urgada. Läs mer
    2019-11-25 Mats K svarar Per K
    Hej Per,
    Vad roligt att höra att du är helt nöjd med Allincs kundtjänst.
    Jag hoppas att du väljer att boka dina kommande resor med oss också, mitt personliga tips är att boka privat transfer, då behöver man inte invänta andra resenärer och det är ingen väntetid, betydligt bekvämare vid både ankomst och hemresa. Du väljer privat transfer i bokningsprocessen.

2019-11-25 Per K svarar Mats K
    Hej Mats! Det var privat transfer vi bokade genom er. Det var denna tjänst som var bristfällig. Vi gör nytt försök nästa resa!
    2019-11-26 Mats K svarar Per K
    Hej igen,
    om det var privat transfer så ska det absolut inte vara någon väntan när man ankommer. Jag ser bara ditt förnamn och första bokstaven i efternamnet, så jag vet inte vilken bokning det gäller, men kontakta gärna info@allinc.se och ange ditt bokningsnummer så ska vi ta upp det med transferbolaget. Du kan skriva att jag bett dig höra av dig.
    Tack för att du är beredd att åka med oss igen!
    Mats
    2019-11-26 Per K svarar Mats K
    Okej! Mailar info samt bokningen.
    Läs mer genom att expandera tråden +

Anette J skrev om Allinc
    köpte en resa till Spanien. känner mig nöjd med information och bemötande. Läs mer
    2019-11-22 Mats K svarar Anette J
    Hej Anette,
    Underbart att du är nöjd med Allincs information och bemötande.
    Jag hoppas du väljer att resa med oss många gånger framöver.

Jonas E skrev om Allinc
    4-stjärninga hotellet i Marocko levde inte upp till förväntningarna. Läs mer
    2019-11-22 Mats K svarar Jonas E
    Hej Jonas,
    Vad tråkigt att hotellet inte levde upp till dina förväntningar. Jag hoppas att du ändå är nöjd med Allinc som bolag och att du har förtroendet kvar för oss även om just det hotellet du bokade inte nådde ända fram till önskad nivå.
    Jag hoppas du väljer att boka även dina kommande resor med oss men kanske till ett annat hotell eller annan destination.

Forouzan T skrev om Allinc
    Jag fick snabb och bra information av personalen på Allinc. Jag ska tacka speciellt Mats att hjälpte mig att boka en fantastisk resa och hotell. Vi hade otrolig trevlig resa. Jag kommer att rekommendera Allinc till alla.
    Tack 😊 Läs mer
    2019-11-22 Mats K svarar Forouzan T
    Hej Forouzan,
    Så roligt att höra att ni är nöjda med oss på Allinc och med din resa. Tack för ditt fina betyg och för att du är en ambassadör för oss framöver.
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

Anne Louise J skrev om Allinc
    Köpte semesterresa till Side och är mycket nöjd.
    Bra och snabba svar vid Mail kontakt .
    Ja det var bra resa Läs mer
    2019-11-22 Mats K svarar Anne Louise J
    Hej Anne Louise,

Tack för ditt fina betyg! Kul att du är nöjd med din resa och med kontakten med vår kundtjänst.

• Peter T

2019-10-27

Peter T skrev om Allinc
    Betalningen var svårt eftersom Allinc tycks vilja få en att använda Klarna. Jag tycker Klarna är skumt.
    Sen hade ni angett avgångstiden från hotellet som densamma som tid som flyget lyfter. Det var endast dagen innan avgång att vi upptäckt felet. Det kunde har blivit katastrofalt.
    Bussen från flygplatsen till hotellet var lätt att hitta denna gång.
    Underhållningen på kvällen var under all kritik. Några tjejer och en kille som dansade som på motionsgympa. Läs mer
    2019-11-04 Mats K svarar Peter T
    Hej Peter,
    Vi samarbetar med Klarna för de som önskar faktura eller delbetalning. Men vi erbjuder också betalning med bank- eller kreditkort samt direktbanksbetalning för de fyra största bankerna, du väljer själv vilket betalsätt som önskas när du gör bokningen.
    Om man väljer privat transfer så får man upphämtningstiden direkt vid bokningstillfället, men väljer man delad transferbuss, så får man upphämtningstiden först 24h innan hemresa eftersom bussbolaget först då har lagt upp rutten. Så det är korrekt att tiden på din voucher anger flygetsavgångstid, och där står även hur man får upphämtningstiden för hemresan.
    Underhållningen på hotellet är som så mycket annat en smaksak och dessvärre inget vi på Allinc kan råda över utan det är hotellägaren som väljer efter sitt tycke och smak och så klart efter feedback från andra gäster som kan komma från många olika nationaliteter.
    Jag hoppas verkligen att ni har fortsatt förtroende för Allinc som bolag och att vi får se er som återkommande resenärer nästa gång ni ska boka en resa. Varmt välkommen åter!
    2019-11-04 Peter T svarar Mats K
    Det du skriver om upphämtningstiden är nonsens. Hur skall man få upphämtningstiden först 24h innan hemresan?
    Sen om betalning, har Allinc inte möjlighet att betala med en Handelsbank kort där mina pengar finns.
    Nog vet jag vad Klarna är: de lever på att man inte få en faktura efter 14 dagar och därför kan man inte betala i tid. Det är bekvämt för Allinc eftersom eventuella fel med resan avgörs av Klarna och inte av Allinc. Jag läste hela Klarnas villkor och de tar ansvar för inget utan tar avstånd från alla problem. Hela villkoren börjar med: Klarna har ett berättigat intresse att .. och slutar med: vårt intresse väger tyngre än din rätt ...
    Det hela bygger på att om man köper något finns det ingen laglig rätt att få en faktura utan man skall betala på en gång. Det är väldigt otympligt och i vanlig fall få man en faktura. Men Klarna vet att ingen faktura är en laglig rätt och de lägger på avgifter.
    2019-11-04 Mats K svarar Peter T
    Hej igen Peter,
    Upphämtningstiden för gemensam transferbuss får man 24h innan hemresa, det gäller samtliga destinationer. Detta står på din tranfservoucher "Scheduled pick-up time - Check your pickup online 24 hours prior to departure" och det finns tre sätt att göra det på, endera får du ett sms 24h innan hemresa eller så tittar man online eller alternativt ringer det angivna telefonnumret som står på din voucher.
    Vi accepterar, Visa, Mastercard och American Express och det går utmärkt att betala med ett kort knutet till Handelsbanken.
    När du kommer till betalningssteget väljer du hur du önskar betala, det är inte på något sätt tvingande att välja Klarna utan det går utmärkt att betala med kort eller Internetbank, Handelsbanken är en av de fyra storbankerna där vi erbjuder direktbanksbetalning.
    Eventuella fel med resan är Allinc ansvarigt för oavsett betalningssätt.
    Hoppas det förtydligar och besvarar dina funderingar.
    2019-11-05 Peter T svarar Mats K
    Det står tydligen 'Scheduled pick-up time - Check your pickup online 24 hours prior to departure'. Det gjorde jag fast man väntar sig inte att man skulle måste dubbelkolla detta. Det fanns en tid angiven och det trodde jag stämde. Men det gjorde det inte. Vid en noggrann koll såg jag att det stod detsamma tid som flygavgång. Någon sms fick inte jag. Och att kolla transfer bussens tid online är långsökt. Vilket telefonnummer menar du jag skulle ringa?
    Man förväntar sig att det ges en tid, men det var fel tid vilket var värre en ingen tid.
    Man följer de tider som anges i tur och ordning på en resa: det var väldigt uppmärksam av mig att se att det var samma tid som flyget lyfte.
    Damen i hotellet ändrade tiden åt mig genom att hon ringde själv till transfer bus bolaget för att få dem att stanna vid vårt hotell. Vi var de enda passagerare som steg på busen så det var endast åt oss hon ringde.
    Vi kunde inte se någon Handelsbank kort när vi, jag och min fru, skulle betala.
    Jag ser att ni debiterade extra för att jag använde Klarna: jag betalde en avgift som gällde för ett års kredit ser jag när jag tittar i Klarnas villkor.
    Du säger att fel med resan, och det fanns inte skall jag säga, är Allinc ansvarigt för oavsett betalningssätt. Men jag undrar om dina advokater skulle hålla med dig om fel skulle inträffar.
    Och du besvarar inte 'funderingar'. Ordet är alldeles för likt något som finns endast i mitt huvud.
    Peter Travis
    2019-11-05 Mats K svarar Peter T
    Hej igen,
    Tiden på transfervouchern är flygets avgångstid, om du kontrollerar vouchern igen så kommer du se att det framgår och det står tydligt hur man ska gå tillväga och vilka telefonnummer man ska ringa för att få sin upphämtningstid för hemresan. Det var det receptionisten gjorde åt er, hon tog reda på upphämtningstiden, hon bokade inte om den för din bokning har hela tiden varit korrekt gjord. Receptionen hjälper oftast till att ringa transferbolaget och ta reda på vilken tid upphämtningen är om man inte vill kontrollera det själv online eller ringa det angivna numret.
    Transferbolaget vi använder har samma formulering på alla vouchers, oavsett vilken researrangör man bokat via, och det aktuella transferbolaget har transporterat över 30 miljoner resenärer, så det ska inte vara några större problem att se hur man tar reda på upphämtningstiden, men vi framför gärna att det kan göras ännu tydligare.
    När man bokar får man välja betalsätt, där finns kortbetalning som ett alternativ helt kostnadsfritt.
    Det glädjer mig att du säger att du inte hade några fel på resan, det är ju toppen!
    Hade det dock varit något som inte varit korrekt så har du köpt resan av Allinc och det är vi som ska hantera eventuella brister, oavsett hur du gjort betalningen. Det behöver jag inte fråga mina advokater om utan så enkelt är det :-)
    Jag önskar dig en trevlig kväll och välkommen åter att boka dina kommande resor via oss!

Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-10-19

Arthur ernest W skrev om Allinc
    köpte resa till Bulgarien , Elenite Vilas , All inclusive två veckor .
    Blev bemött , korrekt,avkopplat, trevligt av personalen, ibland mer trevligt, ibland , naturligt trevligt .
    Förväntningarna var ungefär , som jag hade föreställt mig !
    Jag anser ochså att företaget levde upp till konceptet,och gjorde allt för att vistelsen skulle bli , så bra som möjligt .
    Jag reser väldigt gärna med Allinc igen, och berättar naturligtvis för alla , hur bra det är med Allincs koncept ! Läs mer
    2019-10-21 Mats K svarar Arthur ernest W
    Hej Arthur,
    Det är väldigt roligt att du gärna reser med oss igen, och självklart lika roligt att du är en av våra nöjda kunder som sprider vårt varumärke vidare till andra resenärer. Tack för ditt fina betyg, jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

• 2019-10-16

Heli L skrev om Allinc
    En all-inclusive resa till Bulgarien.
    Bra bemötning, dock alltid via mailkonversation.
    Allting fungerade jättebra, men transport från och till flygplats. Läs mer
    2019-10-21 Mats K svarar Heli L
    Hej Heli,
    Tack för ditt fina betyg, det glädjer mig mycket att du är nöjd med Allincs bemötande och att din resa fungerat bra.

• 2019-10-15

Jan haldor H skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Bestillt fly og leiligheit på Grand Canary. Utmerket oppfølging og service frå Allinc. Var i utgangspunktet litt skeptisk til leiligheita, men viste seg å vera heilt topp til 3 voksne personer. 2 soverom og 2 bad, stor terasse, heilt supert.
    Hadde og bestillt privat trasnsfer, fungerte utmerket. Läs mer
    2019-10-15 Mats K svarar Jan haldor H
    Hej Jan Haldor,
    Tack för ditt fina betyg!
    Det glädjer mig att du är nöjd med Allinc och vår service. Det är också mycket trevligt att du hade en bra ferie och är nöjd med hotellet.
    Vi ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver.

• JENNY MADELEN Ø

2019-10-13

JENNY MADELEN Ø skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Var veldig fornøyd med hele opplevelsen. God info på Mail i forkant, transport til og fra hotellet var bra. Hele ferien var fantastisk :) Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar JENNY MADELEN Ø
    Hej Jenny,
    Underbart att du hade en fantastisk ferie! Det glädjer mig att höra. Stort tack för ditt fina betyg.

• 2019-10-13

LIV ELISABETH H skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Tur. Til Rohdos. God bemøtning. Ja. Flott Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar LIV ELISABETH H
    Hej Liv Elisabeth,
    Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att du är nöjd med vårt bemötande och att du hade en bra tur till Rhodos.
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!

• Ulf H

2019-10-12

Ulf H skrev om Allinc
    Vi skulle åka till Bulgarien, 10 vuxna och 7 barn. Vi bokade ett hotell men efter att läst recensionerna om det vilket vi kanske borde gjort innan så ville vi byta men det fixa Allinc utan problem. Var lite diskussioner om rummen men det löste sig bra också. Vi tycker att Allinc har bemött oss supertrevligt på alla vis när vi mailat och ringt dom. Flygbolaget Norwegian som vi flög med var utan problem också. Sammanfattat fungera allt perfekt men Bulgarien ska vi nog aldrig mer till men det har ju inget med Allinc att göra. Några av anledningarna är ju att åker man i september vilket vi inte visste kan vädret va kasst, kallt och regn. Hälften av hotell och affärer var stängda för säsongen. Folket därnere borde ju gå en skärmkurs, va väldigt sura av sig. Maten var inget vidare men ölen va god. Nästa gång blir det till ett trevligare land och mer solsäkert. Med vänlig hälsning, Ulf och Sanne Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar Ulf H
    Hej Ulf,
    Tack för ditt fina betyg och stort tack för att du förstår att Allinc inte kan anses vara ansvariga för ett annat lands kultur och servicenivå att göra.
    Jättebra att du fått bra hjälp av vår personal med byte av hotell och att vårt bemötande varit bra.
    Jag ser fram emot att du och din familj reser med oss många gånger framöver.

• 2019-10-12

Erik jonas L skrev om Allinc
    Jag köpte en två veckors paketresa till Sunny Beach i Bulgarien allt gick smidigt med flyg, transfer och hotell!
    Fick även snabbt svar vid mail kontakt. Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar Erik jonas L
    Hej Erik,
    Tack för ditt fina betyg! Vad roligt att allt fungerade smidigt och att du fick snabba svar vid mailkontakt med oss.
    Jag hoppas att du väljer att resa med oss många gånger framöver!

• 2019-10-11

Veronica maria I skrev om Allinc
    Trevligt hotell ,fint mat men dåligt dricka. Polen va fint,stranden va fint Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar Veronica maria I
    Hej Veronica,
    Vad bra att du är nöjd med hotellet i sin helhet. Det är alltid lokala öl, vin och spritsorter som serveras och smaken skiljer sig ju åt som bekant. Jag hoppas att du väljer att resa med oss många gånger framöver och att du på din nästa resa får dryck som passar just dig bättre.

• 2019-10-11

Gun inga-lena W skrev om Allinc
    Allinc var jättebra. Allt fungerade alldeles utmärkt. Toppen Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar Gun inga-lena W
    Hej Gun,
    Vad roligt att du är nöjd och att allt fungerade toppen! Men något saknades uppenbarligen eftersom det blev fyra stjärnor, du får gärna berätta vad det kan vara så vi får ett högre betyg av dig framöver :-)
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!

• 2019-10-10

Bajram M skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Vi reiste fra Oslo til Antalya den 1.oktober. Jeg kjøpte en all inklusive pakke på hotel kahya resort and spa. Det viste seg fort at bagasje ikke var inkludert, transport var ikke inkludert foretaket levde ikke opp til forventningene i det hele tatt. For det første fikk jeg tilsendt reisedokumenter av noen andre ikke mine billetter, det er sensitiv informasjon det gav meg inntrykk av at mine billetter også kunne blitt sendt til noen andre. I tillegg var det ingen bra mottagelse på selve hotellet vi var med små barn, med feil utdeling av rom som skapte dårlig stemning med oss som reise sammen. Det var et svært dårlig hotel, vi ble ikke lovet det allinc lover til sine kunder av forventninger på hotellet, wifi funket ikke, heis på hotellet funker ikke (små barn med barnevogn) vi ble totalt utslitt av å være der. Det var ikke rent der vi ble syke alle sammen, med virus og diaré og omgangssyken. Dette var min verste opplevelse jeg noensinne har hatt. Krever refusjon da dere ikke har levd opp til forventningene vi ble lovet. Ikke nok dømes det fikk vi utslett hele gjengen hva det kom av vet vi ikke, men kan ikke være tilfeldig da alle fikk samme utslett og på samme steder. Jeg føler at de pengene jeg betalte for turen var verdt noen ting på det hotellet. Det var i tillegg mellom landing på vei hjem som gjorde alt til et helvette. Ønsker at noen tar kontakt med meg på Mail: ilirida_berisha@hotmail.com for refundering. Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar Bajram M
    Hej Bajram,
    Vad tråkigt att du är missnöjd. Vänligen kontakta info@allinc.no med ditt klagomål, bifoga bilder och underlag på det du beskriver så kommer vår klagomålsavdelning hantera ärendet.
    Om något inte är bra under semestern är det mycket viktigt att kontakta oss omgående då vi då har möjlighet ett lösa problemet direkt på plats, nu i efterhand blir det betydligt svårare. Men skicka som sagt ert klagomål till oss så kommer det hanteras på bästa sätt.
  • 2019-10-10

Ajnur B skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Reiste fra Oslo til Antalya den 1.oktober. Jeg kjøpte en allinclusive pakke, men det viste seg fort at bagasje for det første var ikke inkludert, transport var ikke inkludert. Foretaket levde ikke opp til forventningene i det hele tatt.
    For det første ble mine reisedokumenter med sensitive personopplysninger sendt til noen andre. Da jeg tok det opp med dere fikk jeg til svar at dere ikke skjønner hva jeg snakker om. Dette er noe jeg skal ta videre fordi det er ikke lovlig for det første og absolutt ikke greit.
    Vi ble ikke tatt imot på en grei måte, det var bare surr og feil utdeling av rom som skapte dårlig stemning blant oss som reiste sammen.
    Ikke fungerende wifi på hotellet, dårlig betjening av de ansatte på hotellet. Følte oss ikke velkomne, bare sure folk.
    Vi endte opp med utslett alle sammen, må til lege imorgen. Da vi skulle forlate rommet på nattaen for å ta buss til flyplass var vann slått av, kunne ikke pusse tennene våre engang.
    Helt idiotisk med mellomlanding i Istanbul på vei hjem. Det har jeg aldri opplevd når jeg har bestilt en allinclusive pakke hos andre selskaper. Alt i alt en veldig dårlig opplevelse, kommer aldri til å bestille fra dere igjen. Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar Ajnur B
    Hej Ajnur,
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med din resa och med oss på Allinc.
    Det stämmer att man under bokningsprocessen får välja om man önskar incheckat bagage på flyget och om man önskar transfer, det är frivilliga val och det är samma sak även hos andra researrangörer och inte unikt från Allinc.
    Naturligtvis ska inte någon annan få ta del av dina resehandlingar. Nu har vi inte några andra uppgifter än namn, adress och telefonnummer. Vi samlar exempelvis inte in något personnummer eller annan känslig information. Men det ska naturligtvis inte lämnas ut till någon obehörig ändå även om det är offentliga uppgifter som vi samlar in om våra resenärer.
    Det är verkligen tråkigt att du inte var nöjd med servicen på hotellet, det är dock utanför Allincs kontroll då vi inte äger hotellen utan varje hotellägare ansvarar för sitt hotell och den servicenivå de har.
    Vissa flyg har mellan landning för att få priset så lågt som möjligt, detta framgår dock mycket tydligt redan när du söker efter en resa på Allinc.no, alla flygtider anges och eventuella mellan landningar visas då direkt när du söker efter resan och när du gör bokningen.
    Det finns en ruta att kryssa för om man endast är intresserad av direktflyg, dock blir utbudet mindre och priserna högre om man endast söker med direktflyg, speciellt utanför högsäsong.
    Jag hoppas att du trots ditt missnöje ger Allinc en ny chans nästa gång ni ska boka en resa.
    Välkomna åter.

Krzysztof D skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Helgdagarna var underbara, allt var perfekt organiserat Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar Krzysztof D
    Hej Krzysztof,
    Kul att höra att du är nöjd med resan och med Allinc.
    Varmt välkommen tillbaka nästa gång ni ska boka en resa.

Zofia S skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Har bestilt reise til Sicilia,
    Alt kontakt med allinc var veldig bra både per email og telefon
    Var veldig fornøyd med servicen fra allinc
    Mvh Zofia Solem Läs mer
    2019-10-09 Mats K svarar Zofia S
    Hej Zofia,

Tack för ditt fina betyg, det glädjer mig mycket att du är nöjd med Allincs service.
    Jag hoppas att du blir en av våra många återkommande kunder så vi snart får ha dig som resenär igen.

• Tobias J

2019-10-09

Tobias J skrev om Allinc
    Jag köpte en resa till Bulgarien. Jag tyckte att jag hela tiden blev bra bemött och företaget kunde ge bra svar på frågor som jag hade. Resan levde till största delen upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-09 Mats K svarar Tobias J
    Hej Tobias,
    Härligt att du är nöjd med din resa och Allincs bemötande.

Sheherzade B skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Allt v bra men manglet mat for folk som har glutenallergi ,jet som har cøliaki hadde ikke noe å spisse en grønnsaker Läs mer
    2019-10-09 Mats K svarar Sheherzade B
    Hej Sheherzade,
    Vad bra att allt var bra i stort sett. De flesta hotell brukar ha möjlighet att tillgodose de vanligaste önskemålen om specialkost. Men man måste säga till hovmästaren eller guest relation managern vid ankomst till hotellet att man har dessa behov. Hotellen brukar då göra sitt bästa för att erbjuda något som passar.
    Jag hoppas att du väljer att boka fler resor med oss på Allinc.

Bernadette manga C skrev om Allinc
    It was fun and fantastic trip, definitely will do it again👍👍😊 Läs mer

Niclas J skrev om Allinc
    Vi köpte en två-veckors allinclusive resa till hotell Nergos Garden i Side/Turkiet. Vi är riktigt nöjda med hur smidigt allt fungerade med flyg, transfer och hotell. Hotellet däremot upplevde inte till beskrivningen till fullo, utan var ganska slitet och saknade en faciliteter från beskrivningen. Trots allt är vi nöjda med hotellet och framför allt Allinc och deras upplägg och bemötande. Läs mer
    2019-10-09 Mats K svarar Niclas J
    Hej Niclas,

Vad roligt att allt fungerat smidigt med er resa och att du är nöjd med Allinc och vårt bemötande.
    Skicka gärna ett mail till info@allinc.se och berätta vilken facilitet som saknades på ditt hotell så vi kan uppdatera hotellbeskrivningen så den stämmer.

Eva birgitta N skrev om Allinc
    Hotellet i helhet var bra .men personalen var sura förutom städerskorna som var duktiga och trevliga. Samt att det alltid fattades bestick och porslin , så när man fått ihop allt var maten kall . Läs mer
    2019-10-09 Mats K svarar Eva birgitta N
    Hej Eva,

Det glädjer mig att du är nöjd med hotellet och städningen. Dock är det naturligtvis tråkigt att det var ont om bestick och porslin, självklart framför vi den kritiken till hotellet. Det är min förhoppning att du trots detta har förtroendet kvar för Allinc och att du väljer att resa med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter!

Shahryar S skrev om Allinc
    Värsta kund support, värsta hotell, värsta service å mat på hotellet, aldrig rekommenderas Läs mer
  • 2019-09-04

Egil H skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Ferietur til Spania

Rask og god tilbakemelding på bestillingen

Mottakelsen og oppholdet i Spania svarte fult ut til forventningene. Kunne ikke vært bedre.

Tidspunktet (klokken) flere ganger. Endte opp med kveldsavgang. Det er ikke bra når en har barn med at vi ikke ankommer hotellet før langt på natt. Det bør unngås.

Alt i alt var vi alle svært fornøyde med turen og kan anbefale den for andre. Läs mer
    2019-09-05 Mats K svarar Egil H
    Hej Egil,
    Underbart att ni har haft en bra ferie och att ni rekommenderar oss till andra.
    Vi ser fram emot att ni reser med oss flera gånger framöver.

• 2019-09-02

Bente L skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Kjøpte et hotellopphold for to, en uke med all inclusive. Første bestilling ble kansellert fordi de hadde problemer med å ta imot betalingen selv om det sto ok og gjennomført når bestillingen ble lagt inn. Måtte legge inn ny bestilling dagen etter når jeg fikk melding om at bestillingen var kansellert og da ble prisen en litt høyere enn det vi fikk på første bestilling. Ringte kundesenteret men de kunne ikke hjelpe, var reisen kansellert så var den det. Men de ba meg booke ny reise til den prisen som var nå. Er det et triks de bruker for å få solgt reiser til en høyere pris? Jeg vil uansett ikke anbefale noen å kjøpe reise via Allinc.no. Läs mer
    2019-09-02 Mats K svarar Bente L
    Hej Bente,
    Vad tråkigt att det uppstod problem med betalningen. Om en betalning inte genomförs eller blir nekad av banken så avbokas resan och då måste man göra en ny bokning till det pris som gäller då. Det är absolut inte något trix vi medvetet gör, självklart är det bästa för oss om kunderna får sin önskade resa till det pris de har sett. Men priserna ändras kontinuerligt från timme till timme beroende på tillgång och efterfrågan så det går aldrig att garantera att ett visst pris finns kvar längre fram om man gör en ny bokning.
    Jag hoppas att du trots problemet med betalningen av bokningen hade en trevlig semester och att vi får se dig som återkommande kund vid senare tillfälle. Varmt välkommen åter!

• 2019-09-02

Herald andre K skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Font med alt på et sted. Hadde litt problemer med transfer fra flyplass til hotell med med litt is i mage og noen tlf så var vi på vei.
    Veldig glad i denne løsningen. Läs mer
    2019-09-02 Mats K svarar Herald andre K
    Hej Herald,
    Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Vi arbetar ständigt med att försöka göra informationen gällande transfern tydligare. Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

• 2019-08-31

Elisabeth bergsvik K skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Tipp topp,
    Veldig bra på oppfølging. Alt var i orden fra begynnelse til slutt. Supert! Läs mer
    2019-09-02 Mats K svarar Elisabeth bergsvik K
    Hej Elisabeth,
    Fantastiskt att du hade en Tipp topp semester!

Danisa G skrev om Allinc
    Enkelt, tydligt, smidigt, utan problem Läs mer
    2019-08-30 Mats K svarar Danisa G
    Hej Danisa,

Underbart att du upplever Allinc som enkelt, tydligt och smidigt och utan problem. Det är exakt det vi strävar efter så då har vi lyckats. Tack för din feedback och ditt fina betyg.

Rusiecki G skrev om Allinc.no en del av Allinc
    It very good place and I will go ther one more time. Läs mer
    2019-08-30 Mats K svarar Rusiecki G
    Hi Rusiecki,
    Thank you for your nice review. We are looking forward to have you as customers soon again.
    Welcome back to Allinc!

Best Regards,
  • Peter M

2019-08-29

Peter M skrev om Allinc
    Allting var utmärkt och bra bemötande god mat på hotellet Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar Peter M
    Hej Peter,
    Tack för ditt fina betyg och tack för att du tagit dig tid att skriva positiv feedback!
    Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver!
    Välkomna åter!

Knut B skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Ordered a all inclusiv package in sunny Beach, nothing bad to say about all inc, and customer service gave Quick respondses to question had up to departure. Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar Knut B
    Hi Knut,
    Thank you for taking your time to give us such a nice review.
    We are looking forward to have you as a repeting customer next time you are going on holiday.

Best Regards
    CEO
    Allinc.no and Allinclusive.no

Ralf Ö skrev om Allinc
    Bra köpte resa till kreta bra bemötande Inga problem hotell var bra Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar Ralf Ö
    Hej Ralf,
    Härligt att höra att du är nöjd med både hotell och bemötandet från Allinc.

Odd N skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Charter reise til Kroatia.
    Dårlig påvirkning i forhold til valg av rom før og i løpet av ferien.
    Svært dårlig frokost på hotellet.
    Så aldri Allinc agenter eller noen representanter i løpet av ferien.
    Mitt inntrykk var at Allinc har dårlig samarbeid med hotellet. Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar Odd N
    Hej Odd,
    Vad tråkigt att du är missnöjd med frukosten på hotellet.
    En av anledningarna till att vi kan hålla låga priser är att vi inte har några reseledare på plats. Det sparar mycket kostnader och gör att vi kan sälja resorna till lägre priser vilket kommer våra resenärer tillgodo. Vi har istället lokala samarbetspartners, dit man får ett dygnet runt öppet journummer att ringa om det mot förmodan uppstår några akuta problem på hotellet, de pratar engelska. Vill man prata svenska eller norska behöver man kontakta Allincs kundtjänst under kontorstid så ser vi till att lösa eventuella problem på plats.
    Jag hoppas att ni trots missnöjet med hotelletsfrukost hade en bra resa och att ni har förtroendet kvar för Allinc som bolag. Vi hoppas att ni väljer att resa med oss många gånger framöver.

• Cecilie H

2019-08-29

Cecilie H skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Sier bare tommel opp👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar Cecilie H
    Hej Cecilie,
    Härligt att ni är nöjda med oss. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.
    Varmt välkomna åter!

Nazi A skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Det var best vi skal kjøpe mer allinclusive Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar Nazi A
    Hej Nazi,

Tack för ditt fina betyg! Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver!

• 2019-08-28

Henrik L skrev om Allinc
    Åkte med dem till Turkiet. Fick vänta i två timmar på flygplatsen innan våran transfer dök upp. Vi var framme vid hotellet klockan 05:00, när vi skulle ha varit framme 02:30. Samma kaos gällande transfer på hemresan. Klagade till dem, men de vägrar svara. När vi kom till Landvetter var vårt bagage inte på plats. Som tur var hände detta på hemresan och inte på ditresan. Då hade det varit en ännu större katastrof. Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar Henrik L
    Hej Henrik,
    Vad tråkigt att du har haft problem med transfern och försenat bagage. Kundtjänst besvarar alla mail mycket snabbt så om du inte fått svar så låter det som att ditt mail inte kommit fram? Vänligen skicka det på nytt till info@allinc.se ange bokningsnummer så kundtjänst snabbt kan hjälpa dig.
    Jag hoppas att ni förutom väntetiden på transfern och det försenade bagaget hade en bra resa i övrigt och att ni har förtroendet kvar för Allinc som bolag. Jag hoppas att ni väljer att boka med oss igen nästa gång ni ska åka på en resa.

Nygränd 10, 111 30 Stockholm