Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se
Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Ingegerd S:
Vi hade en fantastisk foto-safari i Tanzania. Reseplaneringen fungerade perfekt och det är härligt att bo i tält ute i Serengeti, mitt i vil...

Resebyråer nära Allinc:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 163 kunder tycker om Allinc

• Åsa H
    Åsa H skrev om Allinc
    Allinc som resebyrå har varit hur bra som helst, alltid god service. Happy däremot, som vi hade som privat transfer var fruktansvärd!!! Resan från flygplatsen och till hotellet var hemsk! Chauffören somnade vid ratten vid ett flertal tillfällen, somnade till och körde mot rött mm. Vi fick sitta och ropa för att han skulle hålla sig vaken. De sista fem milen var en mardröm, vi trodde vi skulle dö
    2016-08-19 Mats K svarar Åsa H
    Hej Åsa,
    Vad bra att du tycker att Allinc är hur bra som helst! Det glädjer mig mycket. Men dina erfarenheter av transfern låter inte alls bra. Om du inte redan gjort det är jag tacksam om du skickar ett mail till kundtjanst@allinc.se och berättar om dina upplevelser, ange även bokningsnummer, så kommer vi självklart ta upp det med transferbolaget för så som du beskriver det får det absolut inte gå till.

• Elena G
    Elena G skrev om Allinc
    Dåligt! Det överensstämmer inte med det som hade lovats, både när det gäller hotell och resa
    2016-08-25 Mats K svarar Elena G
    Hej Elena,
    Det är väldigt tråkigt att resan inte levt upp till dina förväntningar. Jag ber dig skicka en utförligare beskrivning av de brister du upplever till kundtjanst@allinc.se för vidare hantering. Vi tar alla synpunkter på största allvar och vill självklart att alla kunder ska ha en bra och minnesvärd resa.

• Kristina G
    Kristina G skrev om Allinc
    Kass inte alls som vi tänkt.... Dålig städning bara inhemsk mat ingen beskrivning vi varje rätt vad som var i....våra barnbarn felaktigt beskyllda för trasig kaffeautomat...det tog en hel dag innan de erkände att de hade fel
    m.m
    2016-08-18 Mats K svarar Kristina G
    Hej Kristina,
    Jag beklagar att du är missnöjd med hotellet och maten. Jag har förstått att du redan är i kontakt med Allincs kundtjänst, det är jättebra så vi har fått en utförligare beskrivning om dina upplevelser på hotellet, vi tar alla synpunkter på största allvar och ser självklart till att våra samarbetspartners också blir informerade. Jag hoppas att du trots upplevelserna av hotellet har förtroendet för Allinc som resebyrå kvar och använder dig av oss även vid din nästa resa.

• Susanne Margareta S
    Susanne Margareta S skrev om Allinc
    Det är min andra resa bara den här sommaren med Allinc. Allt är så smidigt och funkar så bra. Snabb service. Blev tex fel med ålder på våra flygbiljetter, wips så fick vi nya. Rekommenderar Allinc till alla mina vänner.
    2016-08-17 Mats K svarar Susanne Margareta S
    Hej Susanne,
    Det är jätte trevligt att du är en av våra frekventa resenärer och att du ger oss så fina betyg. Det uppskattar vi mycket. Vi ser fram emot att du reser med oss snart igen!
  • Ejvor N
    Ejvor N skrev om Allinc
    Hej, vi är helt nöjda, det uppfyllde våra förväntningar.
    2016-08-17 Mats K svarar Ejvor N
    Hej Ejvor,
    Tack för det fina omdömet! Varmt välkommen åter till Allinc!

• Ingrid Anna-greta F
    Ingrid Anna-greta F skrev om Allinc
    Bemötande,och fin resa till Spanien allt efter föväntningarna!
    Mycket bra.
    2016-08-16 Mats K svarar Ingrid Anna-greta F
    Hej Ingrid,
    Tack för det fina betyget! Vi hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång ni ska resa!

• John Håkan H
    John Håkan H skrev om Allinc
    Bra bemötande av Allinc. Bra boende på Gran hotell La Hacienda
    2016-08-16 Mats K svarar John Håkan H
    Hej John,
    Tack för det fina betyget och vad roligt att ni tyckte om hotellet.
    Vi hoppas att ni återkommer till Allinc inom kort igen!

• Andreas E
    Andreas E skrev om Allinc
    Jätte nöjd med er....trevliga och hjälpsamma kommer att vända mig till er för mina resor mvh Andreas Ek
    2016-08-16 Mats K svarar Andreas E
    Hej Andreas,
    Vad roligt att höra! Vi ser fram emot att du reser med oss framöver!

• Jessica B
    Jessica B skrev om Allinc
    Jag kände inte till företaget från början vilket gjorde att man är lite "nervös" och lite på sin vakt. Varje gång jag har mailat så har de svarat.
    Sen var jag orolig för Resorthoppa för att jag hade läst om dem. Men även här svarade Allinc bra och lugnande.
    Hotellet var helt okej.
    Det var lite synd att där inte var några skandinavier med på hotellet. Det var vi och typ ryssar...
    Men trevlig personal. Maten var sådär...men passade nog övriga hotellgäster ;-)
    För det priset så tycker jag att det var prisvärt!
    2016-08-16 Mats K svarar Jessica B
    Hej Jessica,

Tack för det fina betyget! Det glädjer mig att allt har fungerat som det ska och att du tycker att du fick en prisvärd resa.
    Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska resa!

• Pia Helén Cecilia P
    Pia Helén Cecilia P skrev om Allinc
    Beställde en resa med all inclusive till Spanien, Lorette del Mar. Hotellet var ingen höljdare, speciellt hotellrummet! Maten var ganska enformig.
    2016-08-15 Mats K svarar Pia Helén Cecilia P
    Hej Pia,
    Vad synd att du inte är nöjd med hotellet du valde. Jag hoppas att vi trots detta får se dig som återkommande kund hos Allinc nästa gång ni ska resa.
  • Miriam P
    Miriam P skrev om Allinc
    Jag tycker att just nu att fungerar allt som det ska. Jag är väldig nöjd.
    2016-08-15 Mats K svarar Miriam P
    Hej Miriam,
    Vad roligt att du är nöjd! Välkommen åter nästa gång ni ska resa!

• Marcus L
    Marcus L skrev om Allinc
    Vi var inte nöjda,för det första fick vi mellanlanda på Arlanda och det stod ingenstans på Allincs sida.För det andra vi behövde komma i kontakt med er från Turkiet men ni svarade inte,kundtjänsten var obemmanad.
    Missnöjd kund
    2016-08-15 Mats K svarar Marcus L
    Hej Marcus,
    Vad tråkigt att du är missnöjd. Vi döljer inte medvetet några mellanlandningar, det framgår på siten när man bokar och även på bekräftelse och biljetter. Vi har haft några enstaka resor till Turkiet där man p.g.a nerdragningar i flygkapaciteten p.g.a minskad efterfrågan valt att slå ihop Göteborg och Arlanda flygen med kort varsel så flygen från Göteborg gått ner för en tekniskmellan landning på Arlanda. Detta har framgått på flygbiljetterna som ni har fått.
    Allincs kundtjänst är bemannad helgfria vardagar 8-17 och lördagar 10-14. Allinc monitorerar även mailen utöver öppet tiderna på kundtjänst så man kan även skicka ett mail till kundtjanst@allinc.se så svarar vi så fort vi kan. Om det uppstår problem på hotellet på plats finns ett dygnet runt öppet journummer på hotellvouchern dit man ska vända sig.

• Irma J
    Irma J skrev om Allinc
    Mycket bra på alla plan! Rekomenderas!
    2016-08-15 Mats K svarar Irma J
    Hej Irma,
    Tack för det fina betyget. Vi hoppas att du reser med oss inom kort igen!

• Hamid B
    Hamid B skrev om Allinc
    Jag tycker inte om eran Buss transfer / jag kommer inte att rekommenderas till mina vänner mm- Ni bor betalar buss transfer tillbaka .
    2016-08-15 Mats K svarar Hamid B
    Hej Hamid,
    Vad tråkigt att du är missnöjd med busstransfern. Jag förstår att transfern är en viktig del av resan. Det finns ett dygnet runt öppet journummer på transfervouchern dit man ska vända sig om det är några problem med transfern. Det ska naturligtvis fungera utan problem, det är dock viktigt att man har skrivit ut vouchern och följer de skriftliga instruktioner som står på vouchern, då blir det inga problem. Man kan även välja att boka privat transfer istället för buss, då får man en egen bil med chaufför för endast sitt eget sällskap och slipper åka med andra resenärer och stanna vid flera andra hotell, det sparar mycket tid. Så jag rekommenderar verkligen privat transfer nästa gång ni ska resa.

Jag hoppas att du trots att busstransfern är nöjd med Allinc som företag och att du väljer att boka dina kommande resor via oss.

• Haileab M
    Haileab M skrev om Allinc
    Trevlig resa hade vi!
    Hamnade på ett hotell utan svenskar och det kändes lite sådär. Vi lärde känna folk ändå men bokar man med ett svenskt bolag räknar man nog med några fler svenskar. Mat och personalen på hotellet var fantastisk.
    2016-08-25 Mats K svarar Haileab M
    Hej Haileab,

Vad roligt att ni hade en trevlig resa! Jag hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång ni ska resa!

• Marcus R
    Marcus R skrev om Allinc
    Helt ok, nöjd med min resa. Dock är det svårt att veta vad man bokar, men vad är livet utan lite spänning?
    2016-08-15 Mats K svarar Marcus R
    Hej Marcus,
    Vad roligt att du är nöjd! Vi hoppas att du reser med oss inom kort igen!

• Tore Christer E
    Tore Christer E skrev om Allinc
    Köpte en solresa via nätet, allt fungerade klandefritt
    2016-08-15 Mats K svarar Tore Christer E
    Hej Tore,
    Tack för det fina betyget! Varmt välkommen åter till Allinc.se

• Aziz Abdul R
    Aziz Abdul R skrev om Allinc
    Bra på alla sätt, inga dåliga överraskningar, tydlig med information. Jag rekommenderar med full påeng... Trevligt resa.
    2016-08-15 Mats K svarar Aziz Abdul R
    Hej Aziz
    Tack för det fina omdömet!
    Välkommen åter!

• Nina L
    Nina L skrev om Allinc
    Vi är supernöjda med resan till Bulgarien !
    2016-08-15 Mats K svarar Nina L
    Hej Nina,
    Vad roligt att ni är nöjda! Tack för det fina betyget.

Vi hoppas att ni reser med oss inom kort igen.

• Adam V
    Adam V skrev om Allinc
    Väldigt besviken på kvalitet på hotellet! Mat var av det sämsta kvalitet skylla inte mata min hund med det! samt tycker jag att beställer man ett all inklusive semester då ska man inte förvänta vid incheckning på hotellet att man ska pynta fram skatt när detta ska ingår i semestern eller mint tala om detta till sina kunder innan man åker!! Väldigt besviken!!!!!!
    2016-08-15 Mats K svarar Adam V
    Hej Adam,
    Vad tråkigt att du är missnöjd med maten på hotellet. När man åker på en All inclusive semester är det viktigt att välja ett hotell av hög standard. Vi brukar rekommendera minst fyra stjärnor då maten på de fyra- och fem stjärniga hotellen oftast är betydligt bättre och har större utbud än på de enklare hotellen.
    När det gäller de lokal turist skatterna så får vi inte ta ut skatten i förväg, de måste betalas på plats direkt till hotellet enligt beslut från de lokala myndigheterna. Turistskatt eller miljöskatt är mellan 0,5 til 1 Euro per person och dag, den varierar beroende på hotellets oficiella standard och finns på flera olika destinationer som exempelvis Mallorca och fastlandet i Spanien men inte uteslutet dessa destinationer. Vi upplyser om turistskatten i bekräftelsemailet som skickas ut till alla kunder direkt när bokningen är gjord.

Jag hoppas att du trots maten på hotellet väljer att komma tillbaka till Allinc nästa gång ni ska resa.

• Lena A
    Lena A skrev om Allinc
    Mycket trevligt!!! Mötte alla våra förväntningar o dessutom snabba att svara när vi hade frågor. Vi är supernöjda 😊
    2016-08-15 Mats K svarar Lena A
    Hej Lena,

Tack för de fina orden och det fina betyget. Vi hälsar dig varmt välkommen åter!

• Nadja B
    Nadja B skrev om Allinc
    Trevligt bemötande, kompetent personal, flexibla... Vi har anlitat dom flera ggr och köpt all inklusive resor. Kommer definitivt att resa med dom framöver och rekommenderar dom varmt!
    2016-08-15 Mats K svarar Nadja B
    Hej Nadja,
    Jag är glad att höra att du är en av våra återkommande resenärer. Jag ser framemot att ni reser med oss många gånger framöver.

• Jonas S
    Jonas S skrev om Allinc
    Viss strul med den ursprungliga bokningen där det visade sig att hotellet inte längre hade riktig all inclusive och sen var det angivna priset på sidan för lågt så efter bokningen hörde de av sig för att justera det uppåt. Det slutliga resmålet, hotellet och dess personal var vi dock väldigt nöjda med.
    2016-08-15 Mats K svarar Jonas S
    Hej Jonas,

Jag beklagar att det var ett visst strul från början men jag är glad att höra att kundtjänst löst det på ett sätt som gjort att ni blev väldigt nöjda till slut. Jag hoppas att vi får se er som återkommande resenärer framöver!

• Pia J
    Pia J skrev om Allinc
    Allt var perfekt resa mat allt dock en liten detalj ack så viktig
    sängar så hårda och omöjliga att sova ut i dåligt med kuddar
    fick en extra kudde men de hårda bäddarna kunde inte hotellet åtgärda
    vi var 4 i 2 rum som hade dessa misserabla bäddar ett par vi var tillsammans med som också var från Sverige hade samma problem inte heller de fick någon extrabäddmadrass för hade sängarna haft extra bäddmadrasser hade det nog varit okej kommer se upp med detta verkligen
    2016-08-25 Mats K svarar Pia J
    Hej Pia,

Vad bra att ni haft en bra resa! Sängarnas hårdhet varierar så klart mellan hotellen men generellt är sängarna hårdare i exempelvis Spanien och Grekland än vad vi är vana med i Sverige. Jag hoppas att vi får se dig som en återkommande kund nästa gång du ska på semester!

• Bengt L
    Bengt L skrev om Allinc
    Fungerade bra allting. Hotellet bättre än förväntat, maten också.
    2016-08-15 Mats K svarar Bengt L
    Hej Bengt,
    Det låter mycket bra! Vi hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc vid flera tillfällen framöver!

• Bjarne N
    Bjarne N skrev om Allinc
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam kundtjänst vid bokning!!
    2016-08-25 Mats K svarar Bjarne N
    Hej Bjarne,

Det är väldigt roligt att du är nöjd med kundtjänst! Vi hoppas att du reser med oss snart igen!

• Seyed E
    Seyed E skrev om Allinc
    Bra bemötande från kundtjänsten och välfungerande hemsida. All inclusive resan till Turkiet var mycket prisvärd med bra mat och service på hotellet Kahya Aqua Resort & Spa. Allt sköttes enkelt från soffan genom deras hemsida och mail-konversationer fastän vi inte kände till företaget före resan. Vi köpte så att säga "grisen i säcken" och det visade sig vara väl investerade pengar. Rekommenderar starkt Allinc till alla vuxna och barnfamiljer.
    2016-08-15 Mats K svarar Seyed E
    Hej Seyed,
    Tack för det fina berömmet och det fina betyget! Vi hoppas att ni fortsätter boka era resor via Allinc även framöver.

• Peter N
    Peter N skrev om Allinc
    Era tips och rekomanationer stämde 100%
    2016-08-15 Mats K svarar Peter N
    Hej Peter
    Det låter väldigt bra! Tack för den fina rekommendationen.
    Vi hoppas att du reser med oss inom kort igen.

• Narges R
    Narges R skrev om Allinc
    Bästa bemötandet, allt gick som det ska utan kommentar.

Mycket bra företag.
    2016-08-15 Mats K svarar Narges R
    Hej Narges,
    Tack för de fina vitsorden!

• Gunnar B
    Gunnar B skrev om Allinc
    Allina var snälla och hjälpsamma
    fick den hjälp jag ville
    2016-08-15 Mats K svarar Gunnar B
    Hej Gunnar,
    Vad bra att du fått den hjälp du behövde.
    Varmt välkommen åter till Allinc igen!

• Ida Marie P
    Ida Marie P skrev om Allinc
    All.inc rekommenderar jag varmt vidare till nära och kära. Strul innan löste sig genom proffesionellt personal .
    2016-08-15 Mats K svarar Ida Marie P
    Hej Ida,
    Tack för de fina rekommendationerna. Vi ser fram emot att ha dig som återkommande resenär!

• Hans-olof H
    Hans-olof H skrev om Allinc
    Det var smidigt att boka och framförallt så hölls allt som lovades. Vi kommer att boka via allinc.se igen helt klart.
    2016-08-15 Mats K svarar Hans-olof H
    Hej Hans-Olof!
    Tack för de fina vitsorden och varmt välkommen åter till Allinc!

• Helena N
    Helena N skrev om Allinc
    Jag fick hjälp med att välja hotell efter våra önskemål om en extra dörr mellan sovrummen, i vår prisklass
    Det blev ett lägenhetshotell med mycket fest och hålligång utanför på kvällarna inte alls passande för en barnfamilj.
    Allincs bemötande var trevligt och bra, alla gånger jag har mailat eller ringt och rådfrågat. mitt helhets intryck av allinc är bra frånsett att vi inte blev nöjda med hotellet rummen var mycket slitna och all störande musik från närliggande hotell i området.
    2016-08-15 Mats K svarar Helena N
    Hej Helena,
    Vad roligt att du är nöjd med Allincs bemötande och den hjälp du fått av kundtjänst. Jag beklagar att du inte är nöjd med hotellet men hoppas att du trots detta väljer att komma åter till Allinc nästa gång du ska resa

• Simone K
    Simone K skrev om Allinc
    Är jätte nöjd .resan har varit jätte trevligt och utan komplikationer 😃😃😄
    2016-08-15 Mats K svarar Simone K
    Hej Simone,
    Härligt att ni är nöjda! Varmt välkommen åter!

• Sahar K
    Sahar K skrev om Allinc
    Som researrangör säkert bra, MEN, transfer fungerade inte alls bra,,,, bussen brydde sig om att se till att vi var med,,, krångligt!! Hotellet hade ingen skylt med namn,, blev lämnade långt ifrån hotellet på ditresan,,, Samt att resan endast var 6dgr. Skulle inte rekommendera till någon.
    2016-08-15 Mats K svarar Sahar K
    Hej Sahar,
    Vad bra att du tycker att Allinc är bra. Synd att transfern inte fungerade som den skulle, på er transfervoucher står ett dygnet runt öppet journummer dit man kan vända sig om det är problem med transporten, då får man hjälp med det som felar.
    Jag förstår inte riktigt din synpunkt på antal dagar, det står tydligt datum och flygtider när man gör bokningen och vi har resor från 3 till 16 dagar att välja mellan.
    Jag hoppas att du trots problemen med transfern väljer att återkomma till Allinc nästa gång ni ska resa.

• Anne Birgit R
    Anne Birgit R skrev om Allinc
    Bra service. Trevligt bemötande. Hjälpsamma
    2016-08-15 Mats K svarar Anne Birgit R
    Hej Anne

Tack för de fina vitsorden!

• Jeanette T
    Jeanette T skrev om Allinc
    Våra resor med er har fungerat fint. Fast var bättre att åka till Turkiet med turkis airline. Sun express var inge bra, gick inte att köpa något att äta på planet för att de tog slut, efter 5 rader. Hotellen och transfer har fungerat fint. Jag har alltid blivit förstaklassigt bemött i kundtjänst. Det hade känts bra om allinc skickat ett sms eller så när vi var i Turkiet då attacken på atturk inträffa. Vi kommer att resa med allinc i fortsättningen med.
    2016-08-15 Mats K svarar Jeanette T
    Hej Jeanette,
    Vad roligt att höra att du är en av våra återkommande resenärer. Ja Turkish Airlines är ett fullservice flygbolag och ett av europas bästa flygbolag så det är stor skillnad mot Sun express som är ett lågprisbolag. Härligt att Allincs kundtjänst bemött dig proffsigt. Under oroligheterna i Juli så skickade vi sms och försökte även få telefonkontakt med samtliga resenärer som var på plats. Jag beklagar om det inte fungerat i just ert fall. Vi ser verkligen fram emot att ha er som återkommande resenärer även framöver!

• Viktoria B
    Viktoria B skrev om Allinc
    Första intrycket av sidan var att man trodde att sidan var fejk. Hur skulle en resa till 5-stjärnigt hotell med allinclusive vara så billigt?
    När man senare hade bokat resan så kom det ett mail att resan hade blivit dubbelbokad och att vi skulle få välja ett annat hotell istället. Då trodde jag iaf att det var så det företaget fungerade, att de la upp för bra hotell och sedan när man bokat så gav de en ett sämre hotell istället.
    När vi kom fram till hotellet var det första intrycket sådär när all personal bara pratade turkiska eller tyska(som tur var kan jag lite tyska), air-conditionen fungerade ej, fjärkontrollen var paj och det fanns inte många kanaler, plastglas till maten och svårt att förstå personalen över huvudet taget. Då tog vi kontakt med Allinc och sade att vi inte var nöjda och ville byta hotell.
    Vi fick svar 24h senare där de hade tagit kontakt med personalen och de hade fixat det som var fel på rummet när vi hade gått iväg och badat samt så fick vi massor av tips att göra i närheten och namnet på den i receptionen som pratade engelska.
    Efter det var vi väldigt nöjda med hotellet och resan. Det skulle vara bra att skriva när man väljer hotell vad som finns i närheten av hotellet, tips o tricks, om det är bra underhållning på kvällarna m.m.

I slutändan är jag och min resekompanjon väldigt nöjda med Allinc och hela resan. Något som var minus var taxibolaget Hoppa som vi åkte med. Chauffören körde i 130 på en 70 sträcka och var nära att krocka 3 gånger riktigt nära och körde i korsningen trots att det var 8 sekunder kvar tills grönt. Allmänt kör folk som galningar i Turkiet men denna gången var verkligen det värsta jag varit med om!

Kommer rekommendera Allinc vidare för det var ett bra bolag men säger åt dem att välja taxibolag och chaufför försiktigt.
    / Viktoria Berg
    2016-08-15 Mats K svarar Viktoria B
    Hej Viktoria,
    Tack för en utförlig bedömning. Det glädjer mig att du även fortsättningsvis kommer att rekommendera Allinc. Vi hoppas att ni reser med oss många fler gånger!
  • Manfred H
    Manfred H skrev om Allinc
    Mycket bra samt klara uppgifter
    2016-08-15 Mats K svarar Manfred H
    Hej Manfred,
    Roligt att du tycker Allinc är mycket bra och att du tycker vi är tydliga med all information.

• Tonny V
    Tonny V skrev om Allinc
    Åk aldrig med allinc
    Sämsta skitet
    2016-08-15 Mats K svarar Tonny V
    Hej Tonny,
    Det här låter inte bra, jag vet inte vad som hänt men vänligen skicka ett mail till kundtjanst@allinc.se och berätta om dina synpunkter så kommer det hanteras på bästa sätt.
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Allinc
    Bra! Bra hotell bra strand bra läge!
    2016-08-15 Mats K svarar Lisa F
    Hej Lisa
    Vad roligt att du är nöjd med både Allinc och hotellet.
    Välkommen åter nästa gång du ska resa!
  • Jane B
    Jane B skrev om Allinc
    Bra information från Er ang biljetter och sådant. Men hotellet var inte alls så som det framstod. Uselt!!!! Skulle tex gå ett litet tåg dagligen in till själva byn men såg aldrig ett tåg på två veckor, vi var tvungna att hyra moppar för att huvudtaget komma någonstans
    2016-08-15 Mats K svarar Jane B
    Hej Jane,
    Vad trevligt att du är nöjd med Allinc. Men det är inte roligt att höra att du inte är nöjd med hotellet. Du får gärna skicka dina synpunkter på hotellet till kundtjanst@allinc.se om du önskar uppföljning på dina synpunkter.
    Jag hoppas att du trots ditt missnöje med själva hotellet väljer Allinc nästa gång du ska resa!
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Allinc
    Det är bra jag har inte mycket att säja
    2016-08-15 Mats K svarar Thomas A
    Hej Thomas,
    Vad roligt att du är nöjd med Allinc!
    Välkommen åter!

• Pamela Ercira F
    Pamela Ercira F skrev om Allinc
    allting var jätte bra med allinc. lätt att leta resor, smidig med delbetalning.
    2016-08-15 Mats K svarar Pamela Ercira F
    Tack Pamela,
    Vi hoppas att du reser med oss snart igen!

• Maral A
    Maral A skrev om Allinc
    Flygresan var bra och hotellet nära till flygplatsen men hotellet var inte så bra. Det kändes inte som tre-stjärnigt hotell. Frukosten var inte vidare heller.
    Personalen var trevlig men allt skulle man betala extra för t.ex. TV, AC...
    2016-08-15 Mats K svarar Maral A
    Hej
    Tråkigt att du inte är nöjd med hotellet. I hotellbeskrivningen på vår hemsida står tydligt vilka faciliteter som kostar extra. Hotellstandarden varierar mellan länderna ett tre stjärnigt hotell i Turkiet är inte av samma standard som ett trestjärnigt i Spanien exempelvis.
    Jag hoppas att du ändå är nöjd med Allinc´s service och att vi får se dig som återkommande kund vid nästa resa!

• Madeleine S
    Madeleine S skrev om Allinc
    Väldigt bra, bra paketpriser och pålitlig sida. Så nöjd med min resa ifrån dem :)
    2016-08-15 Mats K svarar Madeleine S
    Hej Madeleine,

Tack för det! Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen på nya resor med Allinc!

• Amanda Maria W
    Amanda Maria W skrev om Allinc
    Skönt att få komma iväg och ha allt fixat på ett ställe till ett billigt pris!
    2016-08-12 Mats K svarar Amanda Maria W
    Happiness is All inclusive som vi på Allinc säger!
    Tack för det fina omdömet och varmt välkommen åter till oss nästa gång du vill komma iväg på en avkopplande All inclusive resa!

• Mikael  H
    Mikael  H skrev om Allinc
    Jag är mycket nöjd med servicen på allinc. Resan var mycket bra tyvärr var transferresan från flyget till hotellet mycket dålig. De hade inte någon buss som väntade utan beställde taxibilar efter att vi hade väntat i 2 Tim dessutom körde taxibilen fel så vi kom fram väldigt sent på natten till hotellet. Hem fungerade det.
    2016-08-12 Mats K svarar Mikael  H
    Hej
    Vad bra att du är nöjd med Allincs service och att din resa var bra! Jag beklagar att taxichauffören inte hittade till hotellet och att det tog lång tid innan ni kom iväg. Det står ett dygnet runt öppet journummer på transfervouchern som man ska ringa vid liknande problem. Jättebra att retur transfern fungerade utan problem iallafall. Jag hoppas att vi får se dig som resenär inom kort igen!

• Eva H
    Eva H skrev om Allinc
    Vi fick ett jätte bra hotell med massor av sängar så vi slapp o trängas vi var 3 tjejer över 50 när man ringde dom så var dom alltid snälla och hjälpsamma.
    2016-08-12 Mats K svarar Eva H
    Hej Eva,
    Härligt att ni hade en bra resa! Det är också väldigt trevligt att höra att kundtjänst bemött dig på bästa tänkbara sätt.
    Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång ni ska ut och resa!

• Boi Trinh D
    Boi Trinh D skrev om Allinc
    Varmt rekommenderad. Billigt och bra.
    2016-08-11 Mats K svarar Boi Trinh D
    Tack Boi för den fina rekommendationen!
    Vi ser fram emot att du reser med oss snart igen!

Nygränd 10, 111 30 Stockholm