Är mycket nöjd med hela bokningen av våran resa. Fick även hjälp att lägga till maten efteråt , då detta glömdes bort vid bokningen. Svarar mycket snabbt på mejlen man skickar. Proffesionellt bemötande samt stort tålamod!
Allinc
Om företaget
Go Allinc AB har två varumärken i både Sverige och Norge - Allinc.se och Allinc.no som säljer paketresor till sol- och baddestinationer. Vi erbjuder boende på både lägenhetshotell och hotellrum, och du väljer själv vilka måltider du vill ska ingå i resan. Vi har även hemsidorna Allinclusive.se och Allinclusive.no som enbart...
662 omdömen om Allinc
Sedan starten hos Reco 2014
Kul att höra att det fungerat bra med bokningen och att du fick snabb och bra hjälp av kundsupporten. Trevlig resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Kändes osäkert och jag saknade mycket information som jag önskat på hemsidan. Helt enkelt för hårt bantad och minimerad hemsida. Trist, men vi provade i alla fall och bokade. Men resan har ju inte vart ännu, så…..
Hej Martin, Vad tråkigt att det kändes osäkert och att du saknade information. Jag skulle gärna vilja veta mer vilken information du saknade och vad som gjorde att det kändes osäkert. Hör gärna av dig till oss på info@allinc.se och berätta mera så vi kan förbättra oss framöver. Stort tack! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Lett å booke - Alt gikk fint - Men opsjoner om transport fra flyplass til hotell kom ikke opp. Gjorde det selv direkte, var faktisk billigere da.
Kul att höra att det gick bra att boka resan. Transport bör dyka upp på de allra flesta resorna, men skulle det mot förmodan inte göra det så kontakta kundtjänst så hjälper de till att boka transporten. Trevlig resa!! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Blblblblblblblblblbaaaaaaaaaaaaaa
Vi tackar för ditt höga betyg och hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
veldig bra
Härligt att höra att du tycker att allt fungerat bra med Allinc. Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Av Allince syns jeg de var imøtekommende og svarte på mail kjapt. Derimot av hotellet og beskrivelsen av hotell og at det var aneks som vi ble kjørt til når vi kom til hotellet, syns jeg var misvisende. Det var av anmeldere som hadde bestilt det samme hotellet, som vi fikk vite at aneksene lå helt andre steder men da hadde vi allerede bestilt og betalt. Burde komme bedre fram fra beskrivelsen av hotellet. Og bilder av aneksene og hvor de lå. Rommet vi fikk var sparsommelig men beliggenhet var akseptabelt.
Hej, Vad bra att du fått snabb och bra hjälp av kundtjänst på Allinc, det glädjer mig att höra. Nu vet jag inte vilket hotell du hade bokat, men kontakta oss gärna på mail info@allinc.no med referensnummer eller hotellnamn så vi kan se över hotellbeskrivningen för vi strävar självklart alltid efter att ha så korrekt information som möjligt gällande hotellet. Tack för att du tar dig tid att återkoppla. Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Tydliga instruktioner. Kontinuerliga uppdateringar gällande resan.
Härligt att höra att du är nöjd med instruktioner och kommunikation. Vi hoppas att du väljer att resa med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Hade inte hört talas om Allinc innan bokningen. Men Allinc som researrangör var en positiv överraskning, det fungerade bra med snabba svar på ev oklarheter. Enda frågetecknet var flera leverantörer, Allinc för resa o bokning, SAS som flygbolag och Apollo som arrangör. Men det fungerade denna gång.
Kul att höra att du är nöjd med oss på Allinc! Det stämmer att vissa av våra flyg är i samarbete med Apollo och då ansvarar Apollo för själva flygresan, men Allinc för boende och övriga tjänster. Vi hoppas att ni väljer att boka era kommande resor med oss på Allinc! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Hyggelige og bra tilbakemeldinger på e-post-henvendelser, men savnet opplevelesen av trygghet fra reisebyrået under oppholdet i tillegg til at samarbeidende transfer-selskap opplevdes usikkert og uprofesjonelt. Men, selve Allinc-kommunikasjonen fungerte ellers bra.
Vad bra att du har haft en bra kommunikation med oss på Allinc. Du har rätt i att vi till skillnad från de stora charterbolagen inte har personal/guider på destinationerna, det är en av anledningarna till att vi kan hålla lägre priser. Men vi finns tillgängliga per telefon och mail 7 dagar i veckan och det finns även ett dygnet runt öppet journummer med engelsktalande personal vid akuta situationer gällande hotellet. Vi hoppas att du väljer att resa med oss även nästa gång du ska på semester. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Ingen erfaring med Allinc fra før så veldig spent. veldig positivt overrasket. ordnet det de lovet med transfer, undersøkelser av faktiske fasiliteter og det stemte på en prikk. Reisen gikk etter helt prikkfritt.
Kul att du upptäckt Allinc och att du är nöjd, vi hoppas du blir en av våra många återkommande resenärer. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Bra elsker det og fin reise, ingen trøbbel
Tack för dina fina ord. Vi hoppas att du reser med oss snart igen. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Knall bra . Ingen ting å klage på , vi hadde en super ferie nede på Kreta .
Härligt att höra att ni är nöjda och att ni hade en bra resa. Vi hoppas att ni reser med oss snart igen. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Allinc var vilseledande i sitt all-inclusive erbjudande. Tillräckligt dubiösa innan köpet för att tro att man skulle få all-inclusive och efter köpet mer tydliga med att det gällde helpension utan dryck. Jag har 250 000 followers på mitt instagram-travel konto. Trust me, they will be bashed. Aldrig mer igen.
Hej Rafael, Tack för att du hör av dig och delar med dig av din upplevelse. Jag förstår att det känns tråkigt om förväntningarna inte riktigt motsvarade det du hade tänkt dig. Jag vill förtydliga att du vid bokningstillfället valde helpension, vilket innebär frukost, lunch och middag (utan dryck). Detta framgår både vid bokningen och i resehandlingarna. All inclusive däremot inkluderar även drycker, vilket inte ingick i ditt paket. Jag ser också att du redan en månad innan avresa kontaktade oss för att dubbelkolla vad...
Det bästa är att man kan boka en resa och betala inom 12 timmar. All info finns tillgänglig på biljetten tel nummer för att nå er tex. Allt bra
Hej, Tack för ditt fina betyg och att du tagit dig tid att berätta att du är nöjd med informationen du fått. Vi hoppas du reser med oss snart igen. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Allting var perfekt utan transfer. Mot alanya väntade vi mer än en timme utan besked. Jag sa till de flera gånger. Tilslut körde de oss till hotellet. Pålägg hemåt vi fick in besked när skulle komma de till hotellet, dagen innan jag och recensioner ringde flera gånger under dagen, de sa ni har inte bokat tid,vi pratade engelska och svenska mer än 20 under 19 och 20 augusti hem dag, tillslut kom de.
Hej, Tack för att du tagit dig tid att berätta om din resa. Jag är glad att höra att allt fungerade bra i övrigt men att det var lite lång väntetid innan transfern åkte från flygplatsen. Om man bokar busstransfer så kan man behöva invänta andra flyg som landar i anslutning till ditt så det kan uppstå väntetid det stämmer, vi erbjuder även privat transfer om man vill undvika onödig väntetid så jag rekommenderar det till nästa gång. Vi hoppas att ni väljer att boka era kommande resor med oss på Allinc! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Enkelt och snabb service via telefon!
Hej Anders, Tack för ditt fina betyg. Det är glädjande att höra att du fått snabb och bra service av kundtjänst. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Hela min resa blev en smidig upplevelse.
Hej Moses, Tack för att du delar att din resa blev smidig. Jag hoppas att du väljer att boka dina kommande resor med oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Elendig info. Ingen på flyplassen for henting. Hotell der man måtte kjøpe tilgang til wifi Skitent på felles områder. Dårlig renhold på rommet 😡😡
Hej Det var väldigt tråkigt att höra att du inte är nöjd med hotellet. Jag önskar att du hade hört av dig under din vistelse så vi hade haft möjlighet att kontakta hotellet och be dem ordna med städningen. Vi på Allinc finns tillgängliga per epost varje dag å vi hade gärna försökt hjälpa dig om du hade hört av dig. I resehandlingarna finns även ett dygnet runt öppet journummer om det som i ditt fall uppstår problem med i hotellet. Men jag ser inte att du hört av dig till oss så nu i efterhand är det ju tyvärr försent att...
Tror jeg fikk det jeg bestilte. Opplevde ingen problem eller overraskelser.
Vad bra att du fick exakt det du förväntade dig, precis som det ska vara. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Alt hva Ok. Bare at flyet fra Istanbul til Gardermoen ble nesten 2 timer forsinkelse. Etter vi kom i fly måtte vi sitte å vente lenge i fly før vi ble bedt om å bytte fly, å bli kjørt i buss i 15 min..
Bra att resan var bra! Beklagar att ni råkade ut för en flygförsening, det låter som något tekniskt fel på planet eftersom ni behövde byta flygplan. Vill du veta vad som orsakade det hela måste jag hänvisa dig till flygbolaget. Jag förstår självklart att det var besvärande och frustrerande för er men säkerheten går ju alltid först. Vi hoppas att ni väljer att boka era kommande resor med oss på Allinc. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Reisen gjekk som ein drøm frå A til Å. Fekk til og med reise på første klasse på hjemreisen👌
Tack för ditt fina betyg! Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsnignar Mats Kalles VD Allinc
Vår reise gikk veldig fint, ingenting å klage på! Kundeservice er lett tilgjengelig og alltid hjelpsom. Svært fornøyd med reise og reisebyrå!
Härligt att höra att du är nöjd med resan och kundservice. Vi hoppas att du väljer att resa med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Lång väntan på flygplatsen då flygplanet ej var på plats när det väl var dags!
Hej Halime, jag beklagar att ni drabbades av en flygförsening. Det händer tyvärr att flyg blir försenade, det är dock helt utanför Allincs kontroll men självklart förstår vi att det var frustrerande att behöva vänta på att komma iväg. Vi hoppas att ni trots förseningen hade en bra resa i övrigt och att kontakten med Allinc och bokningsprocessen gick bra. Vi hoppas att ni väljer att boka era framtida resor med oss och hälsar er varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Dålig information kring transfer vilket gjorde att vi missade den och fick betala för taxi. Annars är vi helt ok nöjda med Allinc.
Det var tråkigt att höra att ni missade er transport. På transfervouchern står tydligt hur man ska gå när man landat för att hitta sin transfer, även journummer till transferbolaget står i den informationen om man ändå mot förmodan skulle få problem att hitta sin transfer. Det är dock viktigt att man har tillgång till sin transfervoucher så man kan se instruktionen när man har landat. Om du har följt instruktionerna och ändå fick problem så ber jag dig skicka kvitto på taxiresan till kundtjänst på info@allinc.se så skapar...
Allinc- stortsett var vi fornøyd. Litt skuffet over Helles sitt skatt per rom per natt. Det var en 4 stjernes hotell som skulle være 7 euro per rom per natt. Men de tok 10 euro uten å forklarer og gir et godt begrunnelse. Men ellers så alt var tiptop og vi hadde et bra tur. Obs… det er ikke akkurat swimout på rom 110 som vi fikk. Det var ikke mer en 1,2 meter bredt så mer av en dipp. Det var vi litt skuffet over også.
Hej, härligt att höra att ni är nöjda med Allinc och det mesta av er resa! Ja 10 EUR i skatt bör gälla för 5 stjärniga hotell, så jag kontaktar nu hotellet och ifrågasätter varför de debiterat er det beloppet, om jag får klarhet i detta så kontaktar jag dig per epost. Jag hoppas att ni väljer att resa med Allinc även nästa gång ni ska på semester. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
1) Det var ikke lett å finne minibus på flyplassen ettersom det ikke var noen guide som stod med skilt navn. Det endte med 30 minutter leting etter sjåføren på parkeringsplassen på Hurghada AirPort. 2) Hadde jeg vist hvilke flyselskap dere brukte så hadde jeg ALDRI reist med deres pakke reise. Pegasus er noe av det værst flyselskapet jeg opplevd noen gang. Flyseter er IKKE justerbare bakover. Tyrkiske Flyverter er passiv aggressive når du spør dem om noe og har null forståelse for kundeservice. Ved mellomlanding tilbake...
Hej Mohsen, Jag beklagar att du inte är nöjd med din resa. Allinclusive har inte några guider på plats som möter, istället får man tydliga instruktioner skriftligt hur man hittar sin transfer vid ankomst. Det är beskrivning var man ska möta chauffören och även journummer att ringa till transferbolaget om man mot förmodan har problem att hitta den. Vi är tydliga i resehandlingarna om vikten att ha med sig denna information vid ankomst, och vi skickar även ett mail några dagar innan avresa och påminner om att skriva ut transfer...
Lite service, dårlig hotell, dårlig gjernnomføring fra reisen stertet til hotel og tilbake igjen.
Hej Anders, Det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med ditt hotell och transporten. Jag kan dock inte se att du varit i kontakt med oss alls varken under eller efter din resa vilket är synd, då vi finns tillgängliga dagligen för att hjälpa till vid eventuella problem. Om du har detaljer du vill dela med oss för att vi ska kunna bli bättre så kontakta gärna oss på info@allinc.no och berätta vad som inte gick bra. Vi strävar alltid efter att förbättra oss så vi ser fram emot dina synpunkter. Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Ryddig og behjelpelig, anbefales!
Så bra att du fått bra hjälp av oss. Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Bekymringsfri reise og fantastisk tur
Härligt att höra att ni hade en bra resa! Varmt välkommen åter nästa gång ni ska på semester! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
hej hej -jag är nöjd med Allinc .se men den resa rill Egipten de va helt inte bra-bara nästa dag jag fick rum som hade betald -helt otrevlig hotell personal -katastrofiskt mat-rum service va bra på grund att han fick dollar från mig -men tror att Allinc hjälpa mig med mitt rum som hade bockat -när jag kommer till hotellet då fick jag ett rum i 6kvm rum med liten fönster utsikt i personal boende hus -trasig toa ingen vatten toa papper -hade inte sovit alls bara nästa dag typ 15.00 dom flytta mig till rummet som hade beställd...
Det var väldigt tråkigt att höra att du inte var nöjd med hotellets service. Men väldigt glädjande att höra att vi på Allinc kunde hjälpa dig så du fick byta rum när du kontaktade oss. Vi hoppas att du trots missnöjet med just det här hotellet har förtroendet kvar för Allinc och att vi får se dig som återkommande resenär även nästa gång du ska boka en resa. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Tack för ditt fina betyg! Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Oversiktlig, enkelt å bestille. Kjekt å få alt i en pakke. God informasjon
Tack för ditt fina betyg, det är kul att höra att du tycker siten är enkel och att du fick den information du behövde. Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Jeg bestilte greit reisen på nett og fikk en hyggelig ferie, på et trivelig hotell, maten var god, bemanningen meget hyggelige, fikk og ordnet transport via allinc, de var punktlig og hyggelige. Jeg er godt fornøyd med Allinc!
Härligt att höra att du haft en bra semester och att du är nöjd med oss på Allinc! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Veldig fornøyd! Enkel og rask å kommunisere med
Härligt att höra att du är nöjd! Tack för fint betyg och varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa! Mvh Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Verkar ofta ha bättre priser utåt och sedan när man ska beställa så är det dyrare.
Priserna ändras kontinuerligt beroende på tillgång och efterfrågan och då många av våra resor är med reguljärflyg ändras priset på resan när flygbolaget ändrar sitt pris. Så tyvärr kan det ibland vara så att priset ändras ganska snabbt på populära datum. Vi hoppas du ändå hittade en resa som passade och att du hade en bra semester Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Bra samarbete när det behövs! Det var lätt och nå er samt fick väldigt snabbt hjälp
Härligt att höra att kontakten med kundtjänst gick snabbt och smidigt. Vi hoppas du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Transfer gick inte välja till (kostade väldigt mycket extra) bokade det själv för 1/3 av priset. Framgick inte att man måste checka in online så vi fick betala extra på Arlanda, trots att jag mailade och frågade om incheckning.
Hej Transfer erbjuds på de flesta av våra resor och oftast till konkurrenskraftigt pris. Med de flygbolag vi använder oss av är det inte någon extra kostnad för att checka in på flygplatsen i nuläget. Så det här skulle vi gärna vill veta mer om, kontakta oss gärna på info@allinc.se med ditt bokningsnummer så vi kan undersöka vad som hänt för det ska inte kosta extra att checka in på flygplatsen med de flygbolag vi samarbetar med. Ser fram emot ditt mail så vi kan få titta närmare på det problem du upplevt. Tack för hjälpen! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
En ukes opphold i Quarteira på Algarvekysten i Portugal med transport til/fra bosted. Ok standard på 3 stjerners leilighet, men overrasket over å måtte betale ekstra for å få wifi-tilkobling. EN SVÆRT NEGATIV OPPLEVELSE: Taxisjåføren fra selskapet HAPPA møtte ikke opp i ankomsthallen på flyplassen, og jeg måtte etter ca. 30 minutters ventetid ringe HAPPAS' nødnummer i UK. Sjåføren kom omsider, men dette var en svært frustrerende start på oppholdet. Bør rapporteres tilbake til HAPPA som en enkeltepisode.
Hej, Tack för att du tagit dig tid att berätta om dina upplevelser. Vi beklagar att du behövde kontakta journumret gällande din transfer, men det var ju bra att höra att det fungerade även om du behövde vänta en liten stund. Vi hoppas att du trots uppelvelsen med transfern vid ankomst har förtroendet kvar för Allinc och att vi får se dig som återkommande resenär snart igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Alt fungerte som forventet. Vet ingenting om Allinc service dersom det hadde oppstått noe uforutsett.
Perfekt att allt fungerade som förväntat. Vi hoppas att du reser med oss även nästa gång det är dags för semester. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Bestilte-betalte-reiste, stort sett hvem som helst kan klare det
Härligt att höra att vi gjort det så enkelt att i stort sett vem som helst kan klara av att boka och betala resan med oss och att allt var tydligt. Vi önskar dig varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa. Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
God trygg og enkel. Vi var fornøyde med pris og reise
Kul att höra att ni kände er trygga med allt rörande resan och att ni är nöjda. Vi hoppas ni reser med oss snart igen, välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Bokade resa på internet, gick smidigt. Beskrivning av hotellet stämde överens med verkligheten. Lågt pris där frukost och middag ingick, vilket var det som lockade. Våra förväntningar infriades.
Vad bra att allt fungerade fint och smidigt och att era förväntningar infriades. Vi hoppas att ni reser med oss snart igen, varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Alt gjekk veldig bra..busstransport til og frå hotell var heilt topp!!! Veldig god kundeservice som svarer kjappt...vi ville alltid reise med dei igjen
Tack för ditt fina betyg och omdöme, det är väldigt roligt att höra att allt var på topp och att du gärna reser med oss igen. Varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc
Allt gick bra så har inte behövt kontakta dem
Härligt att höra att allt gick bra, då har det fungerat precis som det ska. Vi hoppas du reser med oss snart igen, välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Vd Allinc
Alt gikk som planlagt. Hotellet var bedre enn hva man fikk inntrykk av i reisedokumentene. Hyggelig betjening.
Härligt att höra att ni är nöjda och hade det bra! Varmt välkommen åter till oss nästa gång ni ska boka en resa. mvh Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive
Otydlighet kring vad som ingick i priset, specifikt transfer
Hej Lina, vad tråkigt att höra att du tycker det var otydligt med vad som ingick. Jag ser att du bokat på allinclusive.se och i paketpriset ingår alltid flyg och hotell med allinclusive när man bokar på allinclusive. Incheckat bagage, transfer, avbeställningsskydd m.m. är frivilliga tillval som man väljer under bokningsprocessen. Men vi tar till oss av dina synpunkter och ska se hur vi kan göra det ännu tydligare framöver. Jag hoppas att ni hade en trevlig resa och njöt under semestern, vi önskar er varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinclusive
Jag köpte en resa på internet med kundcenter hjälpte mig med det som saknades vid bokningen
Hej Irena, Vad bra att du fick hjälp av kundsupport att ordna det du saknade. Jag hoppas att du haft en bra resa och hälsar dig varmt välkommen åter nästa gång du ska på semester. Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc
Easy to order online. I was traveling from Norway to Turkey with my family. Everything went well. The transfer from the airport to the hotel was better than last year. Last year I also traveled with All inclusive. The SMS about the transfer also came to WhatsApp, which was very convenient. It would be good if it was possible to immediately order one-time travel insurance.
Thank you for your nice review, I´m happy to hear that everything went well. Thanks also for your suggestion about how we could improve even more. We hope to see you as a customer soon again! Best Regards Mats Kalles CEO Allinclusive
Utrolig god kundeservice. Veldig hjelpsomme når vi hadde gjort feil på vår bestilling.
Vad bra att du blivit fint bemött av kundservice. Tack för att du valt att resa med oss och för ditt fina betyg. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc/Allinclusive
All good with the booking and the holidays.
I´m glad to hear that you had a good experience of Allinc and a good holiday. I hope to see you as a customer again next time its time for a holiday. Welcome back! Best Regards Mats Kalles CEO Allinc