Allinc

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se

510 omdömen om Allinc

Sedan starten hos Reco 2014
  • 2022-12-28 Insamlad av företaget
    I am so pleased with my holiday. I had 1 week to the Canary Islands.
    The trip certainly fulfilled my expectations and more.
    Dear Cecilie,
    Thank you for your nice review. I´m so happy to hear that you had a great holiday. I hope that you will use Allinc also for your next holiday.
  • skrev om Allinc.se en del av Allinc
    2022-12-14 Insamlad av företaget
    Allt fungerade perfekt.
    Även det lokala transferbolaget skötte sig utmärkt.
    Inget att klaga på bara positivt.
    Vi hade inga problem alls så vi behövde inte kontakta Allinc, så jag kan inte säga något om det skulle vara fel någonstans.
    Flygresan fick ändrad avgångstid, vilket Allinc meddelade innan så det gick smidigt även det.
    Vad bra att allt fungerade som det skulle och att ni hade en bra resa!
    Vi ser fram emot att ni reser med oss snart igen. Välkomna åter!
  • 2022-11-28 Insamlad av företaget
    God service og ingen problemer i det hele! 👍😎
    Härligt att höra att du är nöjd med allt, både service och resa. Varmt välkommen åter!
  • 2022-11-17 Insamlad av företaget
    Alle mine forventninger ble oppfyllt.
    Tack Pål för ditt omdöme, det är toppen att alla dina förväntningar uppfylldes!
  • 2022-11-12 Insamlad av företaget
    Mye rot i forbindelse med innsjekk og bagasje
    Vi beklagar att ni hade problem med incheckning och bagage, det är dock utanför Allincs kontroll då det är flygbolaget som ansvarar för den delen av resan. Hoppas att ni när ni väl hade checkat in hade en trevlig semester och att vi får se er som återkommande resenärer framöver. Varmt välkommen åter!
  • 2022-11-10 Insamlad av företaget
    Ingen møtte oss da vi kom til hotellet/overnattingsstedet. Vi måtte ringe og få noen til å komme å møte oss. Han fant ikke ordren vår og det tok lang tid før vi endelig kunne få rommet. Vi slepte oss opp alle trappene med koffertene, midt på natten, men det vi fikk var en leilighet , med et dobbeltrom og ikke leilighet med to soverom som vi hadde bestilt. Så var det ned igjen alle trappene og inn i en annen leilighet med to soverom. Der var det ganske skittent og en million fluer på badet. Aircondition virket ikke, han mente batteriet var gåent. Neste dag prøvde vi selv og da fungerte det. Vi kom i orden og hadde det noenlunde greit resten av tiden. Uteområdet og bassenget var bra. Personalet som vasket var hyggelige.
    Vi beklagar att det var lite problem vid ankomst till hotellet och att de först visade er till fel rum. Det är dock glädjande att ni, när ni väl fått rätt rum, var nöjda med det mesta inklusive städpersonalen, och hoppas att ni därefter hade en trevlig semester.
    Vi hoppas också att den problematiska incheckningen på hotellet inte gör att ni inte väljer Allinc.no igen nästa gång ni ska boka en resa, då det inträffade på hotellet vilar på hotellets ansvar och är utanför vår kontroll. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka till Allinc.no nästa gång ni ska boka en resa.
  • 2022-11-10 Insamlad av företaget
    Hadde bestilt fly, hotell og transfer. Alt gikk strålende fint og opplevelsen av allinc ble utmerket.
    Tack för ditt fina betyg! Vad fint att allt gick bra och att ni hade en utmärkt upplevelse.
    Varmt välkomna åter!
    Daglig Leder Allinc.no
  • 2022-11-10 Insamlad av företaget
    Lite info på turen vedr transport som vi hadde bestilt
    Jag är osäker på vad det är för information ni saknade om transporten. I resehandlingarna finns en transportvoucher där all information står, exakt hur man ska gå för att hitta transporten när man landat och även ett dygnet runt öppet journummer till transportbolaget om man behöver hjälp med något. Du får gärna skicka en mer utförlig förklaring om vad du saknade till info@allinc.no så tittar vi självklart närmare på om det är något som kan förtydligas ännu bättre.
    Jag hoppas att ni förutom detta hade en härlig resa och jag önskar er varmt välkomna tillbaka till Allinc.no nästa gång ni ska boka en resa.
  • 2022-11-10 Insamlad av företaget
    Kjøpte reise til Madeira med opphold. Dette var nok litt i overkant kostbart, men ellers gikk alt helt greitt. Flott opphold, rolig hotell.
    Härligt att höra att allt gick bra och att ni hade ett bra vistelse! Priserna styrs av tillgång och efterfrågan och ändras kontinuerligt. Så ju tidigare man bokar desto bättre pris får man generellt.
    Varmt välkomna åter nästa gång ni ska boka en resa!
  • 2022-11-08 Insamlad av företaget
    We rented an apartment i Cyprus for 3 weeks, including flights and transfers. Everything was just as described, and excellent.
    We received just what we ordered, without any kind of problems whatsoever.
    Very much recommended.
    Thank you for your nice review. We are looking forward to that you book also your next holiday on Allinc.no
  • 2022-11-08 Insamlad av företaget
    God service, billig, rask tilbakemelding fra kundestøtte. Fornøyd med selskapet.
    Tack för ditt fina betyg. Det glädjer mig att du fått bra hjälp av kundservice.
  • 2022-11-08 Insamlad av företaget
    Helt problemfritt, god oppfølging.
    Tack för ditt fina betyg. Härligt att höra att allt var till belåtenhet.
  • 2022-11-07 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp med allt som vi behövde hjälp med under Covid tiden då vi var tvungna att skjuta fram på resan gång efter gång.
    Vad bra att det fungerat bra med vår service även under den tuffa Covid pandemin.
    Vi önskar er varmt välkomna åter till Allinc nästa gång ni ska boka en resa.
  • 2022-11-07 Insamlad av företaget
    Billiga och fina resor. Hotellet var bra. Res tiderna lite obekväma
    Kul att du är nöjd med både våra priser och hotell. Flygtiderna kan man välja att ändra om man vill mot ett tillägg under bokningsprocessen. Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.
  • 2022-11-07 Insamlad av företaget
    Bra,billiga resor,toppen på många sätt, men framför allt såå billig. Billigt så man har råd åka flera ggr per år
    Hej Lena, Tack för ditt fina betyg och vad glad jag blir att du uppskattar våra resor och våra priser.
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!
  • 2022-09-07 Insamlad av företaget
    Hei, dessverre den sommer turen var vanskelig, slitsom, ,vi fikk problemer med pass for guten min, den var forsinket ,og fikk ingen alternativ fra deres reisebyrå ,og tillegg transfer fra flyplassen til hotellet var rett slett forferdelig, landet jeg 18.30 omkveden og bussen var stående på flyplassen til kl 21.30 kom fram til hotellet kl 24.00 midt på natten, bussjåfører var frekke å svare...oppholdelsen på hotellet var bra, stranden bra. .men vi fikk kraftig diare og når kom heim til Norge prøvene hos legen viset seg at vi fikk salmonella! Den turen var alt for dyrt for oss økonomisk og helsemessig
    Hej Galina, jag beklagar att du är missnöjd med din resa. Att det blev problem för din son med pass är väldigt tråkigt men utanför vår kontroll. Jag ser att när ni kontaktade oss om problemet att få pass så erbjöd vi er att boka om till senare datum så hans pass skulle hinna blir klart, eller att ni kunde byta namn på resenären om ni önskade att någon annan reste istället, förvisso mot en ombokningskostnad och/eller namnädringskostnad, så jag tycker nog att vi gjort vad vi kan för att försöka hjälpa er att hitta en lösning.
    Vad som hänt med transporten förstår jag inte, för det ska absolut inte vara tre timmars väntetid på flygplatsen innan bussen åker, det låter mycket märkligt. Kontakta oss gärna på info@allinc.no om det så ska vi reda ut med transferbolaget vad som skett.
    Jag hoppas att ni trots er besvikelse med transporten och att ni blev sjuka har förtroendet kvar för Allinc och att ni väljer att boka era kommande resor med oss i framtiden.
  • 2022-08-26 Insamlad av företaget
    vad är Allinc? vad är allinc? allinc?allinc?
    Hej Bengt,
    jag förstår inte ditt omdöme, Allinc.se är resebyrån du åkte med till Egypten.
  • 2022-08-26 Insamlad av företaget
    Jag köper alltid via allinc och alltid är lika nöjd
    Vad roligt att höra att du är en av våra återkommande resenärer! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!
  • 2022-08-26 Insamlad av företaget
    Supertrevliga, billiga och otroligt serviceminded. Greklandresan var fantastiskt!
    Tack för ditt fina betyg Minetthe!
    Vi ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver!
  • 2022-08-24 Insamlad av företaget
    Everything’s alright.Full information was provided
    Hi Raimonda,
    I am glad to hear that you are satisfied with Allinc.no. I look forward to that you will travel with us several times in the future. Welcome back!
  • 2022-08-24 Insamlad av företaget
    Meget imøtekommende og hjelpsomme.
    Hej Ole,
    Vad glad jag blir att du är nöjd med Allinc.no.
    Varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa!
  • 2022-08-24 Insamlad av företaget
    Fantastisk opplevelse alt gikk smooth
    Hej Petimat,
    Härligt att höra att allt gick bra!
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!
    2022-08-24 Insamlad av företaget
    veldig hyggelig kundetjeneste, rask tilbakemelding . etter en tlf, samtale fikk jeg kopi av reisedokumentene mine med en gang
    Hej Arnt,
    Vad bra att du fick bra hjälp av våra medarbetare på kundtjänst!
    Välkommen åter till oss nästa gång du ska resa!
  • 2022-08-24 Insamlad av företaget
    Elendig reiserute ned, nattevakt uten engelsk kunnskap, nedslitt hotell som fortjener max 1 stjerne, elendig mat så alle måltid ble spist ute på resturant.
    Hej Lars Petter,
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med hotellet, hotellen i Bulgarien är generellt av lägre standard än på andra destinationer, men att det var så dåligt att ni bara tycker det var värt en stjärna det var väldigt tråkigt att höra.
    Flygtiderna visas tydligt när ni gör bokningen, så det bör inte varit någon överraskning att ni skulle komma fram sent på natten. När man bokar på Allinclusive.no så visas billigaste flygavgången först, men under bokningsprocessen finns möjlighet att byta flyg till andra tider, mot tillägg i priset om man vill ha andra flygtider.
    Jag hoppas att ni trots ert missnöje med hotellet och flygtiderna ändå har förtroendet för Allinclusive som researrangör kvar och att vi får se er som återkommande resenärer i framtiden. Välkomna åter!
    Allinclusive.no
  • 2022-04-26 Insamlad av företaget
    Særs god personlig service, raske svar på telefonhenvendelser og fleksibel tilpassing av reisen, så som ombokning av destinasjon, bytte av hotell og bytte av reisende. Nettsiden allinc.no var svært skuffende. Det var ikke mulig å gjennomføre kjøp av reiser som sto oppgitt med ledige plasser. Ved flere reisende fikk vi først booket to personer, så ble den tredje personen nektet plass. Fryktelig dårlig nettside, men vi ble reddet gjennom telefonoppringning til Mats i Allinc. Han brukte mye tid på å hjelpe oss på grunn av den ubrukelige nettsiden.
  • 2022-04-26 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med bemötande och service från Allinc vid vår resa till Malta. Bra information inför resan, tydligt och klart.
    Det enda som inte stämde och där Allinc kan kolla upp bättre var vid ankomsten till Maltas flygplats. Vi hade fått en beskrivning på hur vi skulle hitta vår transport till hotellet. Där fanns ingen bil. Chauffören stod med en namnskylt vid utgången, som alla andra. Vilket ju är ett enklare sätt.
  • 2020-01-13 Insamlad av företaget
    Hej Köpte enresa till Side iTurkiet Allt var väldigt bra tills jag skulle åka hem Transfern till flygplatsen uteblev Personalen i receptionen gjorde ett otroligt jobb o lyckades till.slut. Annars skulle jag få betala 70 euro för att ta mig. till flyget Väldigt försenad o stressigt En obehaglig upplevelse Vågar nog inte anlita Allinc igen Vänligen Göran Bennerdt
    Hej Nils Göran
    Härligt att du hade en bra resa och vistelse i Turkiet. Synd dock att det strulade med transfern på hemresan. Det står ett dygnet runt öppet telefonnummer på din transfervoucher att ringa vid liknande problem. Skulle du ha ringt det numret och det ändå inte fungerat med transfern så du hade behövt ta en taxi så hade du självklart fått ersättning för taxikostnaden. Men skönt att hotellet hjälpte dig ringa så det ordnade sig och du kom till flygplatsen.
    Jag hoppas att du trots problemet med transfern har förtroendet kvar för Allinc och vågar anlita oss igen även nästa gång du ska boka en resa.
  • 2020-01-11 Insamlad av företaget
    Sydentur IG den svarte til forventningene , greit hotell .
    Synes Allinc var greie å ha med å gjøre når jeg ringte de.
    Alt sammen var helt Ok IG vil nok bruke dere flere ganger.
    Hej Rita,
    Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att det var en bra kontakt du hade med Allinc och att du är nöjd med resan.

• 2020-01-10 Insamlad av företaget
    Andorra, skidor.
    Väl.
    Som jag väntat, men det är nästan tv månader innan resan anträds.
    Glömde först att beställa hjälm, gick att ändra på.
    En sammanfattning görs väl bäst efter resan?
    Hej Tonny,
    Den här undersökningen gällde din resa till Gran Canaria :-)
    Vi önskar dig en trevlig resa till Andorra, men hoppas självklart att vi får se dig som återkommande resenär med oss inom snar framtid också.

2020-01-09 Insamlad av företaget
    - Sydenreise til Mas Palomas,Gran Canaria.
    - God kundeservice med hurtig svar på Mail henvendelser.
    - Forventningene ble infridd av turoperatør. Kun negativ opplevelse med alt for hard seng på hotellet, og busstransport som var bestilt med express kun få stopp, men ende opp med gigantisk rundtur som tok veldig lang tid.
    - Generelt fornøyd.
    Hej Lill,
    Tack för ditt fina betyg och bra feedback.
    Jag håller med dig att sängarna i Spanien generellt är hårda jämfört med vad vi är vana med. Men man kan säga till i receptionen på hotellet och be om en extra madrass. De flesta hotellen brukar vara vana med den typen av önskemål.
    Gällande busstransporten så ber jag dig kontakta kundtjänst för har du bokat snabbtransfer och inte fick det så ska vi naturligtvis göra en klage till transferbolaget. Kontakta info@allinc.no och glöm inte ange ditt bokningsnummer.
    Jag ser fram emot att du blir en av våra återkommande resenärer och hälsar dig varmt välkommen åter!

• 2020-01-09 Insamlad av företaget
    Helt nöjd med hela resan. Åker gärna med er igen.
    Hej Ralph,

Härligt att du är nöjd med Allinc och med resan. Varmt välkommen åter!
    Vi ser fram emot att du blir en återkommande resenär.

• 2020-01-08 Insamlad av företaget
    Jag var mycket nöjd ,jag skulle rekommendera
    Hej Miriam,
    Vad roligt att du är nöjd! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

• 2020-01-08 Insamlad av företaget
    Tråkig början då vi inte fick flygbiljetter till det datum vi bokade. Men de har varit snabba att svara på våra mejl och löst de önskemål och frågor vi hade.
    Hej Therese,
    Vad bra att du är nöjd med kundtjänst agerande. Vi hoppas att ni hade en härlig semester och att ni vi får se er som återkommande kunder nästa gång ni ska på semester!

• 2019-11-27 Spontant omdöme
    Tyvärr ges inga höga poäng här.
    Reste med Allinc nu i nov 2019.
    Började när vi ankom till hotellet, rumsbokning saknades, kontakt med Allinc, de hänvisade att hotellet gjort fel. (Vi håller fast vid detta lite senare)

Hotell och rum samt maten är en annan femma eller etta, men det ska inte skyllas på Allinc.

När vi checkar ut så väntas en minitransport hämta oss, var ute i god tid. Och denna transport var förståss sen.
    Stress o bråttom ska de lasta väskorna på taket, de får tag i min stora tunga väska och lyckas lyfta den i drag/släp handtaget och drar sönder väskan så den faller mot marken.
    Detta tas bilder på av transportör, och mig, tar detta direkt när vi anländer på flyget, de säger ta detta med arrangören, vi skickar bilderna dit och så löser det sig.

Nu i vilket fall, så vill inte Allinc stå för ersättning av ny väska, tur var väl att grejerna i höll.
    Ärende är pågående och förväntar svar +5 till 6 veckor.

Kan väl enkelt säga att ny väska måste inköpas och jag kommer säkerligen inte åka med dom igen.

Deras inställning vid kontakt:
    Dålig, långsam, bortförklarande samt att de inte har fel, ger allt annat än vad ett serviceföretag borde vara.

Ni som inte bestämt om ni ska åka med något bolag, undvik detta Allinc bolag.
    Hej Johan,
    Vad synd att din väska gick sönder under transfern, jag beklagar detta.
    En reklamation till transferbolaget är gjord och deras normala hanteringstid är ca 5-6 veckor. Så fort vi fått deras svar och syn på saken kommer vi att kontakta dig.
    Reseförsäkringen träder in vid den här typen av händelser, om du har valt att teckna reseförsäkring via oss vid bokningstillfället så kontaktar du Accept som är ansvarigt försäkringsbolag för de reseförsäkringar vi erbjuder, ersättningsberättigade skador är då utan självrisk. Men har du inte köpt reseförsäkring via oss så kanske du har det i din hemförsäkring dock brukar dess försäkringar ha en självrisk och det är därför vi alltid erbjuder alla våra kunder att teckna en reseförsäkring då den i så fall täcker självrisken i din hemförsäkring.
    Så snart transferbolaget hanterat din reklamation så kommer du bli kontaktad.
    Jag beklagar återigen att väskan har gått sönder och hoppas att du trots denna olyckshändelse har förtroendet kvar för Allinc och väljer att resa med oss igen.

• 2019-11-25 Insamlad av företaget
    Fly tur-retur Bergen-Malaga og hotell i Mijas. + transfer til og fra hotell. Helt super opplegg. Veldig god kunde hjelp. Alt på reise gikk som planlagt. Gode priser. Bruker gjerne Allinc igjen :)
    Hej Gry Helen,
    Tack för ditt fina betyg! Det är fantastiskt att höra att du har haft en så bra upplevelse av oss på Allinc och att din resa blev bra.

2019-11-25 Insamlad av företaget
    Hotell Los Pueblos i Puerto del Carmen: Nedslitt, dårlig renhold. Søppel og brukte håndklær i bassengområde fjernes ikke, skittent toalett og skitne solsenger, mange var også ødelagte. Med et ok renhold kunne dette være et fint sted. Slitasje aksepteres, men ikke dårlig vask.
    Hej Max,
    Los Pueblos är ett hotell som vi har som två stjärnigt hos oss, men enligt Tripdavisor så har tidigare resenärer faktiskt gett hotellet 3,5 stjärnor så många resenärer tycker att hotellet är okej. Men som sagt vi anser det vara två stjärnor vilket är vår enklaste standard. Det betyder ju naturligtvis inte att städningen inte ska skötas. Vi ser till att hotellet får veta att de behöver förbättra städningen.
    Vi hoppas att du trots besvikelsen med städningen har förtroendet kvar för oss på Allinc.no och att vi får se dig som återkommande resenär vid andra tillfällen.

• 2019-11-24 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och service, när jag hade frågor om min bokning. Jag fick kanonbra hjälp och resan va toppenbra
    Hej Kathe,
    Vad bra att du fick bra bemötande i din kontakt med oss. Jag hoppas att du väljer att resa med oss många gånger framöver.
  • 2019-11-24 Insamlad av företaget
    Vi är supernöjda med Allinc’s utbud och service. Vi lär återkomma!
    Hej Jenny,
    Tack för ditt fina betyg! Vi ser verkligen fram emot att du återkommer till oss nästa gång ni ska boka en resa.

• 2019-11-24 Insamlad av företaget
    Jag har köpt resan via nätet.
    Allt har gått bra. Allt gick smidigt med flygg, transfer och hotell.
    Allt var bra! Rekommenderas!
    Hej Stamenko,
    Det låter jättebra att du är nöjd med både resan och oss på Allinc.

-Resa till Egypten
    -Blev mycket bra bemött.
    Hade inga förväntningar och hade inte rest med dom tidigare.

Hade en riktigt bra semesterupplevelse och bokar gärna med dom igen.
    Hej Håkan,
    Vad roligt att du har blivit bra bemött och att du hade en riktigt bra resa.
    Jag ser fram emot att du blir en av våra många återkommande kunder!

• 2019-11-24 Insamlad av företaget
    Svarade snabbt! Trevliga! Toppen!!!
    Hej Frida,
    Tack för ditt fina betyg!

• 2019-11-23 Insamlad av företaget
    Veldig fornøyd! God respons og gode tilbakemeldinger! Alt stod til forventningene!
    Tur til Madeira for to.
    Hej Anne-Merete,
    Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att du är nöjd med vår service och att vi nådde upp till dina förväntningar.
    Jag ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.

Allinc.no og Allinclusive.no
  • 2019-11-23 Insamlad av företaget
    Hotellet var under all kritik. Väldigt dålig kvalité och standard på rummet. Saker som det stod skulle ingå som tex säkerhetsskåp tog de extra betalt för. Värmen i rummet sattes på dag nummer tre trotts påpekande vid första dagen. Toaletten/"badrummet" var otroligt liten och trång. Inte nog med det utan toa dörren öppnades innått vilket gjorde att man var tvungen att ställa sig i duschen när man ville öppna eller stänga dörren innifrån.
    Hej Wahid,
    Det är verkligen tråkigt att du inte är nöjd med hotellet. Jag ber dig kontakta kundtjänst på info@allinc.se och skriva dina klagomål så hanterar vi det som en reklamation. Bifoga även kvitton på de extra kostnader som du fått för saker som varit utlovade att de skulle ingå. Om du tvingats betala för något som ska vara gratis så kommer du självklart få det återbetalt. Men kontakta kundtjänst och glöm inte ange ditt bokningsnummer.
    Återigen beklagar jag att du inte var nöjd med hotellet.

• 2019-11-23 Insamlad av företaget
    Beställde via nätet. Fick snabbt och korrekt svar på mina frågor. Enkelt och smidigt.
    Hej Brita,
    Tack för ditt fina betyg! Varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa!

• 2019-11-23 Insamlad av företaget
    mycket komplicerat, flyget var bra men transfer var inte alls bra, när vi kom på plats så fanns det inget enligt vad vi betalat för vi fick själv leta och fråga och vänta och böka oss fram så att vi kom till destinationen till slut. Så ingen bra första intryck speciellt när man reser med barn också. hemresan gick lite bättre.
    Hej Tony,
    Vad tråkigt att höra att ni tyckte transfern var komplicerad. I era resehandlingar får ni en transfervoucher där det står tydliga instruktioner om hur man ska gå när man har landat för att hitta sin transfer. Där står även ett journummer till transferbolaget om man mot förmodan inte hittar sin transfer.
    Om det är något som inte stämde enligt den skriftliga instruktion ni fått så ber jag er kontakta kundtjänst på info@allinc.se så hjälper de till att reda ut med transferbolaget vad som gått fel. Glöm inte att ange bokningsnummer när du kontaktar kundtjänst.
    Jag hoppas att ni trots problem med ankomst transfern hade en bra semester och att ni har fötroendet kvar för oss på Allinc så vi får se er som återkommande kunder nästa gång ni ska boka en resa.
    Varmt välkomna åter!
  • 2019-11-22 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande, haft en del kontakt med kundtjänst de får 5+. Bara 4+ som helhet transfer funkade så där, mer än en timmes försening när vi kom, sedan toppade han 150 km i timmen.
    Resan till flygplatsen lämnade han oss på fel avgångshall.
    Förutom detta en underbar resa till Urgada.
    Hej Per,
    Vad roligt att höra att du är helt nöjd med Allincs kundtjänst.
    Jag hoppas att du väljer att boka dina kommande resor med oss också, mitt personliga tips är att boka privat transfer, då behöver man inte invänta andra resenärer och det är ingen väntetid, betydligt bekvämare vid både ankomst och hemresa. Du väljer privat transfer i bokningsprocessen.
    Varmt välkommen åter nästa gång ni ska på semester!

Allinc
    Hej Mats! Det var privat transfer vi bokade genom er. Det var denna tjänst som var bristfällig. Vi gör nytt försök nästa resa! Per K
    Okej! Mailar info samt bokningen. Allinc
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-11-22 Insamlad av företaget
    köpte en resa till Spanien. känner mig nöjd med information och bemötande.
    Hej Anette,
    Underbart att du är nöjd med Allincs information och bemötande.
    Jag hoppas du väljer att resa med oss många gånger framöver.

• 2019-11-22 Insamlad av företaget
    4-stjärninga hotellet i Marocko levde inte upp till förväntningarna.
    Hej Jonas,
    Vad tråkigt att hotellet inte levde upp till dina förväntningar. Jag hoppas att du ändå är nöjd med Allinc som bolag och att du har förtroendet kvar för oss även om just det hotellet du bokade inte nådde ända fram till önskad nivå.
    Jag hoppas du väljer att boka även dina kommande resor med oss men kanske till ett annat hotell eller annan destination.
  • 2019-11-22 Insamlad av företaget
    Jag fick snabb och bra information av personalen på Allinc. Jag ska tacka speciellt Mats att hjälpte mig att boka en fantastisk resa och hotell. Vi hade otrolig trevlig resa. Jag kommer att rekommendera Allinc till alla.
    Tack 😊
    Hej Forouzan,
    Så roligt att höra att ni är nöjda med oss på Allinc och med din resa. Tack för ditt fina betyg och för att du är en ambassadör för oss framöver.

• 2019-11-22 Insamlad av företaget
    Köpte semesterresa till Side och är mycket nöjd.
    Bra och snabba svar vid Mail kontakt .
    Ja det var bra resa
    Hej Anne Louise,

Tack för ditt fina betyg! Kul att du är nöjd med din resa och med kontakten med vår kundtjänst.
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!