Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se

Läs vad 225 kunder tycker om Allinc

• Hanna C
    Hanna C skrev om Allinc
    Ett otroligt bra företag som var enkelt att boka med och allt flöt på väldigt smidigt och enkelt. Ett trevligt bemötande med kundinriktad kundtjänst. ett riktigt bra företag som jag definitivt kommer boka mina resor genom mer och som jag varmt kan rekommendera andra!
    2017-06-19 Mats K svarar Hanna C
    Hej Hanna,
    Tack för det jättefina omdömet och betyget!
  • Melinda L
    Melinda L skrev om Allinc
    Super bra resa förutom förseningar med transferns.
    2017-06-19 Mats K svarar Melinda L
    Hej Melinda,
    Tack för det fina betyget! Jätteroligt att du är nöjd med er resa!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Allinc
    Köpt flygresa, transfer och hotell. Bodde på mercury i Santa Susanna. Är riktigt missnöjd med transfer från Barcelona till Santa Susanna. EROS är verkligen urusla. Chauffören förstod inte engelska och vi fick vänta två timmar på flygplatsen innan bussen gick☹️. Även otydligt var vi skulle bli upphämtade med bussen vid hemresan. När vi skulle åka hem var bussen "bara" 30 minuter sen mot utsatt tid (04:20 istället för 03:50). Inte bra när vi reste med barn! Hotellet levde upp till våra förväntningar. Jag kommer inte att boka resa med gemensam transfer igen. Det är ju ett hån att skriva att vi ska få vänta max 45 minuter innan transferbuss ska gå när det dröjer två timmar.
    2017-06-19 Mats K svarar Fredrik L
    Hej Fredrik,
    Vad bra att du är nöjd med allt förutom transfern. Självklart är det inte alls bra att du fick vänta så länge på den gemensamma transferbussen. Man ska max behöva vänta i 45 minuter vilket står på er voucher, tar det längre tid än så så ska man ringa journumret och få tillstånd att ta en taxi. Två timmar ska man absolut inte behöva vänta innan man kommer iväg från flygplatsen. Men precis som du säger så är ett bekvämare sätt att boka privat transfer, då är det ingen väntetid alls utan man kommer iväg direkt när man är klar utan att behöva vänta på andra resenärer. Vi ser kontinuerligt över våra samarbetspartners gällande transfers och byter ut de lokala leverantörerna när vi märker att deras service inte fungerar som den ska så din feedback är oerhört viktig för oss.
    Jag hoppas att du trots problemet med transfern väljer Allinc även nästa gång ni ska resa.

• Kjell O
    Kjell O skrev om Allinc
    Hej . Hotellet var bra men transfern var under all kritik. Vi var flera familjer som bodde på samma hotell och skulle flyga med samma plan till Sverige. Åkte olika bussar till flygplatsen. En buss var 1 timme försenad och det vart lite panik, Urusel beskrivning av flygplatsen (inget stämde efter anvisningen son vi fått)
    Nej det blir nog inte Allinc nästa gång.
    mvh
    Kjell Olsson
    2017-06-16 Mats K svarar Kjell O
    Hej Kjell,
    Vad bra att du är nöjd med hotellet, men jättesynd att det strulade med transfern. Det finns ett journummer till transferbolaget på vouchern som man ska ringa om det är problem. Att vänta på en buss i en timme när man ska till flygplatsen är naturligtvis inte meningen max 15 minuter står det på er voucher är det mer än så ska man ringa journumret och få godkännande på att ta en taxi så man inte kommer försent till flygplatsen.
    Jag beklagar verkligen att ni upplevde problem med transfern på vägen från hotellet till flygplatsen och hoppas att ni trots transferbolagets misstag vågar och vill välja Allinc igen nästa gång ni ska resa.
  • Liselotte G
    Liselotte G skrev om Allinc
    Bemötandet av personal via telefon ang resan va topp 10.
    Däremot transfern från flygplatsen till hotellet under all kritik ,,bussen höll nätt å jämt ihop,,dålig ordning på chaufförerna å var,vem vi skulle åka med. Rena lotteriet. USELT.
    Hotellet var helt ok.
    Summa sumarum = nöjd!
    2017-06-15 Mats K svarar Liselotte G
    Hej Liselotte,
    Underbart att du är nöjd med bemötandet av Allincs personal och att hotellet var okej. Men synd att det var en dålig transferbuss, det låter inte bra. Skicka gärna dina synpunkter om transfern till info@allinc.se så vi kan ta det vidare med ansvariga för transfern, bifoga även ditt bokningsnummer.
    Tack och varmt välkommen åter till Allinc nästa gång ni ska resa!

• Anne-li A
    Anne-li A skrev om Allinc
    Resebeställning där flyget krånglade och Allinc fixade
    Nöjd kund är jag
    2017-06-15 Mats K svarar Anne-li A
    Hej Anne-li,

Vad roligt att du är nöjd med Allincs service!

• Emma A
    Emma A skrev om Allinc
    Är supernöjd med allinc, med allt! rest med er ett flertal gånger och aldrig varit besviken!!

Super tack för underbara upplevelser!
    2017-06-15 Mats K svarar Emma A
    Hej Emma,
    Tack för ditt fina omdöme och för att du är en av våra högt uppskattade återkommande kunder!

• Marie N
    Marie N skrev om Allinc
    Köpte en allinclusiveresa till Callela. Flyget var försenat en timme både dit och tillbaka. Transferbussen till hotellet missade vi pga förseningen. Det gick inte heller att nå bussbolaget på det tel.nr. vi fått. Vi var tvungna att ta en taxi för 120 euro till hotellet. Rummet på hotellet såg inte alls ut som på de bilder man kunde se på nätet. Det var slitet, dåligt städat och stenhårda sängar. Den mat som serverades i matsalen är den sämsta vi någonsin sett och smakat, vi levde på sallad och oliver i 1 vecka sedan var vi tvungna att äta ute den andra veckan för att inte svälta ihjäl.
    Det är ingen överdrift att säga att den resa vi köpte definitivt inte på något sätt levde upp till våra förväntningar tvärtom så blev det en mardrömsresa.
    Vi kommer inte att köpa någon mer resa av Allinc, eftersom det man kan läsa och se om en resa på deras hemsida för vår del inte stämde ett dugg med verkligheten, en stor besvikelse!!
    2017-06-15 Mats K svarar Marie N
    Hej Marie,
    Det är verkligen tråkigt att du är så missnöjd. Jag önskar att du hade kontaktat oss på Allinc eller ringt det dygnet runt öppna journumret under din vistelse så vi hade fått möjlighet att rätta till de brister du upplevde. Vi anger tydligt i resehandlingarna att man måste höra av sig till oss omgående om något inte är till belåtenhet. I ditt fall hittar jag ingen information om att du varit i kontakt med oss under vistelsen, vilket är jättesynd, då vi annars hade löst problemet åt dig så du kunde ha njutit av din välförtjänta semester.
    Flygförseningar drabbar tyvärr alla flygbolag ibland, men då det bara var en timme i ert fall så ska transfern absolut invänta er. Skicka in kvittot på ert taxi utlägg till info@allinc.se och skriv en liten redogörelse på vad som hänt så ska vi gå till botten med varför det inte fanns någon transfer åt er vid ankomst.
    Jag hoppas verkligen att du ger Allinc en ny chans nästa gång du ska boka en resa så du får bevisat att det finns fantastiska resor med Allinc!

• Christian L
    Christian L skrev om Allinc
    Allt var perfekt förutom transfern till hotellet som var nästan 2 timmar sen!
    2017-06-15 Mats K svarar Christian L
    Hej Christian,
    Vad roligt att höra att det mesta var perfekt, men det är tråkigt att höra att ni upplevde problem med transfern, jag har inga detaljer om din resa men självklart ska inte en transfer vara försenad.
    Jag hoppas att vi får se dig som kund inom kort igen!
  • Gudrun L
    Gudrun L skrev om Allinc
    Det var tur att vi hade med yngre personer, som tog fram en Ap så vi fick veta när vi skulle hem. Åkte med TUI i Dec. Fick då besked på SMS.Rep. ifrån TUI kom på besök på hotellet. Ingen rep. kom till hotellet ifrån Allinc. Det var bra med mat, hotellet och vädret i övrigt.
    2017-06-05 Mats K svarar Gudrun L
    Hej Gudrun,

Vad kul att du är nöjd med hotellet och maten!
    En av anledningarna till att vi kan hålla så låga priser är att vi inte har någon egen personal på plats, vi sparar då in på lönekostnader, kontorshyror och administrativa kostnader vilket gynnar er som resenärer då ni kan resa till betydligt lägre pris.
    I resehandlingarna finns en länk till transfervouchern, klickar man på den 24h innan hemresa så står det vilken tid bussen hämtar er för transport till flygplatsen.
    I handlingarna finns även ett dygnet runt öppna journummer om det skulle uppstå några problem med hotell eller transfer.
    Jag hoppas att det förklarar varför vi inte har några svenska guider som besöker hoetllen och att vi får se er som återkommande kund framöver trots detta.

• Henric R
    Henric R skrev om Allinc
    Hotellet service kanon , rummet okej,resan var jobbig med bytet i Istanbull där flygplatsen är dåligt uppmärk när man måste byta från inrikes till utrikes!
    Transfern inget att klaga på förutom att jag inte fick sms när pickup skulle ske.
    2017-06-04 Mats K svarar Henric R
    Hej Henric,
    Vad bra att du är nöjd med hotellet och servicen!
    Om man önskar en resa utan byte så finns en ruta i "resväljaren" på http://www.allinc.se/ där man klickar för om man endast önskar se resorna med direktflyg. Dock brukar priserna ofta vara lägre på flyg där man gör ett byte, så man måste överväga pris mot bekvämlighet när man gör bokningen.
    Jag hoppas att vi får se dig som återkommande kund inom kort igen!
  • Tina M
    Tina M skrev om Allinc
    Maten smakade hemskt äcklig, det var i princip samma mat alla dagar...
    Receptionens personalen var väldigt otrevliga i övrigt var det ok.(Flygresan,väder och städ)
    2017-06-03 Mats K svarar Tina M
    Hej Tina,
    Vad synd att du inte tyckte om maten på hotellet. Jag önskar att du hade kontaktat oss på Allinc eller ringt det dygnet runt öppna journumret som står i dina resahandlingar under din vistelse så vi hade haft möjlighet att rätta till de brister du upplevt.
    Jag hoppas att du trots att maten på det hotell du hade valt inte passade dig, väljer att återkomma till Allinc nästa gång du ska boka en resa.
  • Glen E
    Glen E skrev om Allinc
    Bra hotell och transfer. Inget att klaga på. Blev dock sjuk innan resan akut och fick ett kyligt bemötande vid ombokning/avbokning. Nu kunde jag resa ändå som tur var.
    2017-06-03 Mats K svarar Glen E
    Hej Glen,
    Vad bra att resan fungerade bra, och att du blev frisk så du kunde resa. Tyvärr är resorna inte avbokningsbara om man inte valt avbeställningsskydd. Vi rekommenderar att man tecknar avbeställnings skydd vid bokning av resan så man är skyddad vid akut sjukdom innan avresa.
    Jag hoppas att du trots detta väljer att komma tillbaka till Allinc nästa gång du ska boka en resa.
  • Sarvar H
    Sarvar H skrev om Allinc
    Jag fick mycket bra bemötande från företaget. Jag känner mig nöjd för all hjälp som fag fått.
    2017-06-03 Mats K svarar Sarvar H
    Hej Sarvar,
    Tack för det fina betyget, jag är mycket glad att höra att du fick den hjälp du behövde av kundtjänst.

• Peter R
    Peter R skrev om Allinc
    Tyckte att själva resan funkade bra,bra flygbolag ( sas ) hotellet var ok däremot kommer jag aldrig att åka på all inclusive igen.käkade 3 gånger totalt under veckan har generellt blivit sämre överallt
    2017-06-02 Mats K svarar Peter R
    Hej Peter,
    Vad bra att du är nöjd med Allincs arrangemang av flyg och hotell. Tråkigt att du inte är nöjd med maten, jag kan garantera att det finns hotell med fantastiskt mat, men man bör välja ett hotell av bra standard då även maten avspeglas i hotellets stjärnor.
    Jag hoppas att du väljer att ge All inclusive en chans till och att vi får se dig som återkommande kund nästa gång!

• Sandra A
    Sandra A skrev om Allinc
    Prisvärd semester. Smidig och bra bemötande vid frågor till Allinc innan resan.
    2017-06-02 Mats K svarar Sandra A
    Hej Sandra,
    Det låter som att vi lyckats bra med det vi har som mission, nämligen prisvärda resor och bra service!

• Nils M
    Nils M skrev om Allinc
    Vi tyckte att vi fick en fin upplevelse.
    Ganska stökigt ibland.
    2017-06-01 Mats K svarar Nils M
    Hej Nils,
    Vad roligt att ni fick en fin upplevelse! Det glädjer mig att höra.
    Varmt välkommen tillbaka nästa gång du ska boka en resa!
  • Gloria A
    Gloria A skrev om Allinc
    Det var ett fantastiskt bemötande från dom .
    Jag bokade biljetten och glömde taxi transporten från flygplatsen till hotellet och därför kontaktade jag företaget och kan inte tro dom fixade allt utmärkt.
    2017-06-01 Mats K svarar Gloria A
    Hej Gloria,
    Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att kundtjänst ordnade allt utmärkt när du var i kontakt med dem.
    Vi hoppas få se dig som återkommande kund inom kort!
  • Madelen L
    Madelen L skrev om Allinc
    Jag är helnöjd med bemötandet jag fick snabbt svar på mina frågor.
    2017-05-31 Mats K svarar Madelen L
    Hej Madelen,
    Härligt att höra att du är helnöjd!
    Vi önskar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!
  • Gith Å
    Gith Å skrev om Allinc
    Allt fungerade perfekt! Jättenöjd! Reste till Antalaya via Istanbul med Turkish Airlines. Transfer därifrån till Alanya, långt, men inte alltför många stopp på vägen. Hotellet ok, men definitivt inte fem stjärnigt!! Transfern tillbaka från hotellet till flygplatsen gick också bra. Blev hämtad i tid.
    2017-05-31 Mats K svarar Gith Å
    Hej Gith,
    Tack för ditt fina betyg! Mycket roligt att höra att ni är nöjda med resan och att transfern har fungerat bra.
    Varmt välkommen åter nästa gång ni ska resa!
  • Carita G
    Carita G skrev om Allinc
    Bra stöd gällande frågor och bokning av resa. Bra kvalitet på hotell och flyg.
    2017-05-31 Mats K svarar Carita G
    Hej Carita,
    Jättebra att du tycker att du fått bra stöd och rätt svar på dina frågor och att du tyckte om både hotellet och flygbolaget.
    Välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!

• Kicki L
    Kicki L skrev om Allinc
    Det var första gången vi reste med All-inc men vi kommer att göra det igen. Bra info innan resan som sen överensstämde med verkligheten. De frågor jag ställde till kundtjänst innan resan besvarades snabbt och rätt. Dessutom allt till ett kanonpris. Superbra!
    2017-05-31 Mats K svarar Kicki L
    Hej Kicki,
    Tack för de fina orden och det fina betyget!
    Vi ser verkligen fram emot att du reser med oss många gånger framöver!
  • Anna Sofi F
    Anna Sofi F skrev om Allinc
    hej! jag är nöjd med allt dock var hotellet vi valde lite missvisande gällande hotellets standard
    men i det stora hela var det ok
    tack
    2017-05-30 Mats K svarar Anna Sofi F
    Hej Anna Sofi,

Vad roligt att du är nöjd med Allinc som företag!
    Vi försöker hålla en så rättvis "stjärnmärkning" som möjligt på hotellen, och många gånger sätter vi en lägre bedömning än vad andra arrangörer gör på samma hotell. Värt att veta är att hotellstandarden skiljer sig åt mellan länder och destinationer, så ett hotell av 4 stjärnig standard kan vara betydligt bättre på exempelvis Mauritius jämfört med ett fyrstjärnigt hotell i Bulgarien o.s.v.
    Vi ser fram emot att ha dig som återkommande resenär flera gånger framöver!

• Manuel P
    Manuel P skrev om Allinc
    Bra service, förutom att vi inte visste att man var tvungen att ta ut buss biljetter till buss resan till hotellet. Bättre info för det men i helhet bra 👍🏼
    2017-05-23 Mats K svarar Manuel P
    Hej Manuel,
    Vad bra att du är nöjd i det stora hela. Vi skickar din transfervoucher inom 24h från att du betalat och där anger vi att den ska skrivas ut, två dagar innan avresa skickar vi ytterligare ett mail och påminner om att vouchers måste skrivas ut. Jag beklagar om du inte uppfattat det men hoppas att du trots allt väljer att komma tillbaka till Allinc även nästa gång du ska boka en resa.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Allinc
    hade inte så mkt kontakt bara genom nätet
    2017-05-22 Mats K svarar Kjell J
    Hej Kjell,
    Det låter utmärkt att du inte behövde ha kontakt med oss, då har det fungerat precis som tänkt med tekniken och du har uppenbarligen fått all information du behövde, det är jätte bra. Men självklart finns kundtjänst till förfogande om det ändå skulle behövas kontakt med oss.
  • Emina A
    Emina A skrev om Allinc
    Super nöjd! Bemötande är jätte viktigt och där uppfyller ni era krav, super service överlag! Kommer att resa med er igen!
    2017-05-22 Mats K svarar Emina A
    Hej Emina,
    Mycket trevligt att höra att du är super nöjd! Jag hoppas att du återkommer många gånger framöver när du ska boka dina resor!
  • Vivi N
    Vivi N skrev om Allinc
    Snabba:)
    Köpte All inclusive till 10 personer Los Patos Park, Malaga. Allt fungerade perfekt med hämtning och så vidare.
    2017-05-18 Mats K svarar Vivi N
    Hej Vivi,
    Kul att höra att allt fungerat till belåtenhet!
    Varmt välkommen åter till Allinc!

VD Allinc
  • Kim I
    Kim I skrev om Allinc
    Nöjd med resan och hotellet, däremot ångrar jag att jag betalde för transfer till och från flygplatsen särskilt när vi kom dit sent på kvällen och bara ville fram fick vänta nästan 2h innan vi fick vår transfer som sedan bara tog 30 min...
    2017-05-18 Mats K svarar Kim I
    Hej Kim,
    Toppen att du är nöjd med resan och hotellet! Men gällande transfer så ska det inte vara 2h väntetid innan man kommer iväg. Enligt transferbolagets villkor så ska det vara maximalt 45 minuters väntetid om man bokat gemensam transferbuss. Väljer man privat transfer så är det ingen väntetid alls utan då åker man direkt när man träffat sin chaufför. Men om du hade en väntetid på 2h så tycker jag du ska kontakta kundtjänst på kundtjanst@allinc.se och informera om det, för så ska det inte vara, glöm inte att ange ditt bokningsnummer, de kommer då hantera ditt klagomål.

Hoppas att du trots väntetiden väljer Allinc även nästa gång du ska resa!

• Hamzah S
    Hamzah S skrev om Allinc
    + konkurrenskraftig pris
    + bra service, alltid tillgänglig at svara, men tillgång till e -biljetter och vouchers kan göras bättre.
    bemötande vid destination lämnar en hel del att önska. Dåligt skyltad eller saknas helt. andra företag t. ex a pollo, vingresor har sina anställda i uniform och synliga. lätt att vet veta till vem man kan vända sig i fall man behöver hjälp. Era medarbetare är gömda. jobbigt!
    sammanfattning= stark 3:an. Rekommenderas? =Nja.
    2017-05-18 Mats K svarar Hamzah S
    Hej Hamzah,
    Roligt att du är nöjd med våra priser och vår service!
    En av anledningarna till att vi kan ha så låga priser är att vi inte har egen personal på plats, vi har inga kostnader för kontor på destinationerna vilket gör att du som kund kan resa mycket billigare. Istället får alla resenärer ett dygnet runt öppet journummer i sina resehandlingar så man lätt kan ringa våra lokala samarbetspartners om man behöver hjälp utanför våra öppet tider på kundtjänst.
    Jag tackar för ditt konstruktiva förslag om att e-biljetter och vouchers kan göras mer lätt tillgängliga, idag skickar vi dem per e-post inom 24h från att bokningen är gjord. Men vi kommer inom kort även erbjuda möjligheten att hämta upp dem från websidan efteråt om man råkat tappa bort sitt e-mail. Men tillsvidare är det bara att kontakta kundtjänst om man önskar få biljetterna mailade igen.

Jag hoppas att vi får se dig som återkommande kunder inom kort igen och att du efter min förklaring även rekommenderar oss till dina vänner och bekanta!

• Ulf Benny A
    Ulf Benny A skrev om Allinc
    Ett bra bolag vi rest med flera gånger
    2017-05-18 Mats K svarar Ulf Benny A
    Hej Ulf,
    Roligt att höra att du är nöjd med Allinc och att du är en av våra högt uppskattade stamkunder! Vi ser fram emot att du återkommer många gånger framöver!
    VD Allinc
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Allinc
    Har varit super bra bemötande när jag ringde angående vår resa.
    Nackdel var att det inte stod någonstans om hur många kilon vi fick ha med oss per/pers.
    Fick dock svar på bästa sätt när jag ringde.
    2017-05-18 Mats K svarar Jessica J
    Hej Jessica,
    Tack för ditt fina omdöme. Kul att du fått bra hjälp av kundtjänst när du ringde!
    Hoppas att du kommer tillbaka till Allinc även nästa gång du ska boka en resa!

• Kjell Stefan H
    Kjell Stefan H skrev om Allinc
    Jag har köpt två resor med Allinc, dels till Kap Verde i december 2016, dels till Mauritius april 2017. Jag har fått utmärkt service i alla avseenden, både vid utskick av resehandlingar och vid telefonförfrågningar. Jag har inget att anmärka på och har rekommenderat företaget till andra.
    2017-05-17 Mats K svarar Kjell Stefan H
    Hej Kjell,
    Tusen tack för det fina betyget och ännu större tack för att du rekommenderar oss till dina vänner och bekanta - det uppskattar vi mycket!
    Vi ser fram emot att ha dig som återkommande kund många gånger framöver.
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Allinc
    Över förväntan!! Kan tänka mig att åka igen
    2017-05-17 Mats K svarar Emelie E
    Hej Emelie,
    Jätteroligt att vi levererade över förväntan! Vi ser fram emot att få ha dig som kund många gånger framöver.

• Anna S
    Anna S skrev om Allinc
    Allt gick kanon men flyg, transfer och så vidare! Lite sen transfer tillbaka till flygplatsen i Rhodos då bussen la av vid 3 tillfällen å vi var sena till flygplatsen. Han knappt äta innan vi gick på flyget. Hotellet var bra förutom maten. De va en väldigt enformig och liten all inklusive buffe. Samma mat nästa hela tiden och fanns inget direkt för barn. Är nog den minsta buffe jag varit med om. 3 varma alternativ. Som sagt nästan samma dagligen. Och exakt samma grönsaker varje dag. Fanns ingen yogurt eller liknande till frukost. Bara 2 alternativ på pålägg. Så där kändes som man inte " fick " vad man betalade för. Min son levde på pommes en hel vecka och kakor till frukost.
    2017-05-17 Mats K svarar Anna S
    Hej Anna,
    Vad härligt att allt fungerade bra med resan och hotellet. Men det är tråkigt att höra att ni inte är nöjda med maten på ert hotell. Tips till nästa gång är att välja ett hotell med minst 4 stjärnor när man reser all inclusive, eftersom hotell med fyra och fem stjärnor har större utbud av mat på bufféerna än hotell med färre stjärnor.
    Jag hoppas att vi trots din besvikelse över maten väljer att komma tillbaka till oss på Allinc nästa gång du ska boka en all inclusive resa!

• Therese R
    Therese R skrev om Allinc
    Vi hade en toppenvecka i Spanien som vi bokade genom allinc. Allt fungerade så bra och vi är supernöjda! 😊
    2017-05-17 Mats K svarar Therese R
    Hej Therese,
    Härligt att höra!
    Varmt välkommen tillbaka nästa gång ni ska resa!

• Josef Faras A
    Josef Faras A skrev om Allinc
    Underbart! Allt gick rätt till, bra beskrivning! Klockrent!!
    2017-05-17 Mats K svarar Josef Faras A
    Hej Josef,
    Vad trevligt att höra!
    Vi hoppas få se dig som kund inom kort igen!
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Allinc
    mycket bra emotagande på plats
    2017-05-05 Mats K svarar Patrik J
    Hej Patrik,
    Trevligt att höra att du haft en bra resa med Allinc!
    Varmt välkommen tillbaka!

• Bo O
    Bo O skrev om Allinc
    Beställde en resa till Spanien med allinclusive. Stort beröm från början till slut.
    2017-04-27 Mats K svarar Bo O
    Hej Bo,

Tusen tack för det fina berömmet!

• Hamid Damirchi J
    Hamid Damirchi J skrev om Allinc
    Hej
    Mycket bra. Vi åkte en allinc resa. Det gick mycket bra.
    2017-04-27 Mats K svarar Hamid Damirchi J
    Hej Hamid,
    Kul att du är nöjd med din resa med Allinc!

• Dzenana Z
    Dzenana Z skrev om Allinc
    det var bra från början men priset ändrade sig snabbt
    2017-04-27 Mats K svarar Dzenana Z
    Hej Dzenana,
    Kul att du är nöjd med Allinc! Priserna på siten uppdateras och ändras kontinuerligt ibland flera gånger per dag, beroende på tillgång och efterfrågan. Så vänta inte utan boka resan direkt när du hittat en som passar.
    Vi hälsar dig varmt välkommen åter till oss nästa gång du ska boka en resa!

• Joyce Maponga Hangandu S
    Joyce Maponga Hangandu S skrev om Allinc
    Jag fick annons om resan via mail, beställde allt via nätet, så jag hade ingen personlig kontakt med företaget. Jag var nöjd med mail kontakt, jag fick all nödvändig informationen, biljetter och hotell voucher . Fint och central hotell, mat var okej men inte den bästa, frukost var ok men man kund få bättre juice när man såg alla apelsiner som bara låg på marken. Drinkarna var okej men vinet var hemskt särskilt när man befinner sig i vin producerade landet. Helheten var resan väldig bra.
    2017-04-27 Mats K svarar Joyce Maponga Hangandu S
    Hej Joyce,
    Kul att du är fullt nöjd med Allinc´s service och vår websida samt den information du fått av oss. Maten varierar mellan hotellen och generellt kan man säga att desto fler stjärnor vi angett att hotellet har desto bättre är maten och även storleken på utbudet av det som serveras avspeglas i antal stjärnor.

Vi hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska resa!

• Soile A
    Soile A skrev om Allinc
    Vänligt bemötande lätt att boka via deras hemsida ☺
    2017-04-26 Mats K svarar Soile A
    Hej Soile,

Tusen tack för dina fina ord. Vi hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc snart igen!

• Anette L
    Anette L skrev om Allinc
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande och god hjälp.
    Hotellet jag bokade var ju bara hur bra som helst som jag varmt rekommenderar med underbar omgivning ach trevlig personal.
    I sin helhet SUPER
    2017-04-24 Mats K svarar Anette L
    Hej Anette,
    Roligt att höra att du är supernöjd med både Allinc och hotellet. Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen till Allinc många gånger framöver!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Allinc
    Bra bemötande fått hjälp med länkar att beställa platser på flyget. har rest flera gånger med Allinc och alltid varit nöjd
    2017-04-11 Mats K svarar Magnus E
    Hej Magnus,
    Kul att du är en nöjd och återkommande kund, det uppskattar vi mycket!
  • Roland L
    Roland L skrev om Allinc
    Hej, vi har inget att anmärka på, resan var bra, barnbarnen trivdes
    som fiskar i vattnet.
    Servicen var jättebra.

Häls Roland & Britt-Marie
    2017-04-06 Mats K svarar Roland L
    Hej Roland och Britt-Marie,
    Vad roligt att allt var bra! Hoppas ni tar med er barnbarnen på många flera resor med Allinc!

• Malin S
    Malin S skrev om Allinc
    Prisvärt. Bra resa. Enkelt och problemfritt att beställa.
    2017-04-05 Mats K svarar Malin S
    Hej Malin,

Tack för ditt fina omdöme och för att du väljer att resa med Allinc. Vi ser fram emot att du bokar dina resor med oss många gånger framöver!

• Anne-louise T
    Anne-louise T skrev om Allinc
    Allt fungerade bra. Utan priblem. Det var lätt att kommunicera mee kundtjänst med snabba svar.
    2017-04-05 Mats K svarar Anne-louise T
    Hej Anne-Louise,

Roligt att höra att allt har fungerat bra och att du tycker det är lätt att ha kontakt med kundtjänst.
    Varmt välkommen åter till Allinc!

• Jessica Margareta A
    Jessica Margareta A skrev om Allinc
    Vi har rest med Allinc två ggr, Billigt, men hotellen ligger väldigt avlägset med lång transfer. Ni kommer dessutom vara de enda skandinaverna på hela hotellet.

Det är tyvärr att man får vad man betalar för...
    Resan till Turkiet blev en besvikelse pga just Allincs personal. Eftersom hemresan var sent på kvällen, betalade vi redan hemifrån ett extra dygn så vi fick vara kvar på hotellet fram till avresa. Killen i kundtjänst tog betalt och sa att vi nu hade rätt att stanna kvar hela dagen. Men när kl var 11 på dagen, knackade hotellpersonalen på vårt rum och sa att vi måste checka ut. Vi sa att vi redan betalat hemifrån till Allinc, men de sa att de inte fått någon info om det, och att vi måste betala igen eller lämna hotellet?! Det blev otrevligt, när de anklagade oss för att ljuga. De fick inte kontakt med någon på Allinc som kunde bekräfta att vi faktiskt betalat. Efter tjafs i en timme, så fick de väl till slut kontakt med Allinc som kunde bekräfta det. Men det här förstörde hela upplevelsen med Allinc, de var så oproffsigt skött av ett resebolag!!
    2017-04-05 Mats K svarar Jessica Margareta A
    Hej Jessica,
    Kul att du rest med oss två gånger, jag ser att du rest med oss även efter missförståndet på hotellet i Turkiet vilket glädjer mig. Jag är ledsen att hotellet inte hade kontroll på att ni betalt för att få behålla rummet till sent på kvällen och att det tog en timme att reda ut innan hotellet insåg sitt misstag. Avståndet mellan Antalya flygplats och hotellen i Alanya är lika långt oavsett vilket resebolag man använder sig av och det framgår tydligt när man bokar via Allinc hur lång tid transfern tar, men oftast går den dock betydligt snabbare än den angivna tidsåtgången.
    Jag hoppas att du väljer att fortsätta resa med oss även framöver, vi ser fram emot att ha dig som en återkommande kund.

• Jürgen M
    Jürgen M skrev om Allinc
    Service inriktat, trevlig o hjälpsam. Har svarat på alle frågor. Resorna fungerade perfekt
    2017-04-04 Mats K svarar Jürgen M
    Hej Jürgen,
    Underbart att du är nöjd med vår service och att resorna har fungerat perfekt. Jag hoppas du väljer Allinc även framöver när du bokar dina resor. Varmt välkommen åter!

• Birgitta Olsson N
    Birgitta Olsson N skrev om Allinc
    Jag har bokat paketresa och transfer genom allinc och jag har bara positivt att säga om min upplevelse av företaget. Blir säkert fler ggr jag bokar paketresor via dom. Jag är mycket nöjd med valet av hotell, flyg och transfern. Enda jag kanske inte gillade var transfern när vi skulle hem. Hämtade oss alldeles för tidigt så vi fick vänta flera timmar innan vi kunde checka in på flygplatsen.
    2017-04-04 Mats K svarar Birgitta Olsson N
    Hej Birgitta,
    Tack för ditt fina omdöme och för att du planerar att bli en återkommande Allinc kund!

Nygränd 10, 111 30 Stockholm