Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se

Läs vad 357 kunder tycker om Allinc

• HANS O skrev om Allinc
    Hej Reco
    Ni har framfört önskemål om att få ett uppriktigt omdöme om Allinc, och att det är Allinc som gett Er uppdraget.
    Jag ämnar emellertid avvakta med att tillmötesgå Ert önskemål. Orsaken till detta, som Ni säkert redan vet, är att jag reklamerat ett boende, hotell för ”vuxna”, på Mallorca, som definitivt inte motsvarade förväntningarna och gjorde vår vistelse där till en icke angenäm upplevelse. Ni kan säkert ta del av min skrivelse, som innehåller krav om kompensation, hos Allinc.
    I detta fall blir ett eventuellt omdöme helt beroende av hur Allinc behandlar min reklamation av boendet, om Allinc väljer att tillmötesgå mitt krav eller inte.
    Väljer Allinc att tillmötesgå mitt krav blir omdömet på ett sätt, väljer Allinc att inte tillmötesgå mitt krav, vidarebefordras frågan till ARN, och då kan omdömet bli på ett annat sätt.
    Innan reklamationsfrågan är avgjord har jag, som Ni säkert förstår, inga möjligheter att ge ett uppriktigt omdöme.
    Nämnas kan, att Allinc för närvarande inte står högt i kurs hos mig just nu, men bedömningen kan bli en helt annan beroende på hur företaget hanterar min reklamation.
    När frågan är avgjord kan Ni återkomma och bör då kunna få ett så uppriktigt omdöme som möjligt om Allinc.

Hans Opalinski, en hittils missnöjd kund vad gäller boendet.
    2018-10-23 Läs mer
  • LUDMILA V skrev om Allinc
    Vi köpte "paket resa" till Kreta.
    Allt är väldigt väl organiserat.
    Jätte bra personal, mat, hotell och hotells läge, allt var precis så som det var lovat.
    Varma rekommendationen! Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar LUDMILA V
    Hej Ludmila,

Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att ni är nöjda med allt. Jag ser fram emot att ni reser med oss inom kort igen.

• PER JONAS BENGT A skrev om Allinc
    Uppfyllde förväntningarna med råge :) Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar PER JONAS BENGT A
    Hej,

Vad roligt att höra att ni är är nöjda!
    Jag ser fram emot att ni reser med oss inom kort igen.

• ELSE-MARIE G skrev om Allinc
    Över förväntan -mycket bra!!
    Mycket bra bemötande och allt fungerade bättre än förväntat !!
    - Så bästa betyg!! ♡ Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar ELSE-MARIE G
    Hej Else-Marie,

Tack för ditt fina betyg, det glädjer mig att allt var över förväntan.

• SUAT A skrev om Allinc
    För det här hotellet kan man säga borde vara något tusen kronor billigare Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar SUAT A
    Hej Suat,

Priserna på resor ändras kontinuerligt från dag till dag beroende på tillgång och efterfrågan, så samma hotell har olika priser beroende på säsong och beläggning.
    Jag hoppas att ni hade en bra resa och att vi får se dig som kund inom kort igen.

• ANNE-SOFIE B skrev om Allinc
    Allt funkade bokade via nätet ingen annan kontakt.
    Resa Mallorca. Läs mer
    2018-10-18 Mats K svarar ANNE-SOFIE B
    Hej Anne-Sofie,

Vad härligt att allt fungerade som det skulle och att du inte behövde ha någon mer kontakt med oss än via nätet, då har vi lyckats med det vi vill nämligen att erbjuda en välfungerande site med bra all inclusive resor.

• RIKKE K skrev om Allinc
    Köpte en resa med Allinc till Cypern, tänkte att det blir som det blir, jag åker dit för solen, så satte låga förväntningar på hotellet men vi blev positivt överraskade. Servicen innan resan vi fick via tlf var jag också mycket nöjd med. Vår transfer fick vi ringa efter efter att väntat på dem en timme men är ju inget allinc ska klandras för. Vi var nöjda och kan säkert tänka oss boka nytt via dem. Läs mer
    2018-10-17 Mats K svarar RIKKE K
    Hej Rikke,

Roligt att du kan tänka dig att boka fler resor med oss på Allinc, det ser vi mycket fram emot.

• LENA KRISTINA I skrev om Allinc
    Längtade efter sol o bad hittade resa till Cypern på nätet vis Allinc. Vissa oklarheter uppstod o därför togs telefonkontakt. Trevligt bemötande o tydlig information . Jättenöjd o kan färför varmt rek släkt o vänner att resa med er👍😎❤️ Läs mer
    2018-10-17 Mats K svarar LENA KRISTINA I
    Hej Lena Kristina,

Härligt att du är nöjd med både resan och kontakten med Allincs kundtjänst.
    Vi tackar för att du rekommenderar oss vidare till släkt och vänner och hälsar er alla varmt välkomna till oss även nästa gång ni ska boka en resa!

• CARINA Ö skrev om Allinc
    En härlig semester
    Bra service och bra bemötande Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar CARINA Ö
    Hej Carina,

Det låter som musik i mina öron. Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!

• ANITA O skrev om Allinc
    Billigt och bra bemötande av företaget vid frågor. Kan rekommendera allinc. Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar ANITA O
    Hej Anita,

Vad roligt att du är nöjd med både prisnivån och bemötandet från Allinc.
    Varmt välkommen åter och tack för att du rekommenderar oss!

• PER N skrev om Allinc
    Resa till Bulgarien. Blev bra bemött. Levde upp till mina förväntningar.
    En bra upplevelse. Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar PER N
    Hej Per,

Vad bra att du är nöjd med din resa och att den levde upp till dina förväntningar.
    Varmt välkommen åter till Allinc!

• KATJA P
    KATJA P skrev om Allinc
    Jag beställde en resa för 7 pers till Kos Grekland. Vi är jättenöjda då allting gick mycket smidigt! Transfer från & till flygplats och allt annat.
    Jag tog kontakt med Allinc via mail när jag undrade något och fick svar snabbt & hjälp med det jag behövde.
    Det var toppen och vi kommer absolut att resa via Allinc igen! Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar KATJA P
    Hej Katja,

Vad roligt att höra att ni hade en bra resa och att du är nöjd med Allinc!
    Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• Lisa N skrev om Allinc
    Fantastisk service. Tack för en härlig resa till Portugal Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar Lisa N
    Hej Lisa,

Kul att höra att du är nöjd och hade en trevlig resa!
    Jag önskar dig välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!

• JAKOB J skrev om Allinc
    Jag köpte en resa till Turkiet. Blev lite strul med resan då den blev framflyttad men bemötandet jag fick från Allings kundtjänst var jätte bra. Trevliga och hjälpsamma. Hotellet balik i Alanya var riktigt dåligt. Otrevlig personal och vidrig mat. Det ända positiva på hotellet var nattreceptionisten och städerskan på vår våning som jag dricksade 200kr första dan. Läs mer
    2018-08-27 Mats K svarar JAKOB J
    Hej Jakob,
    Kul att du är nöjd med Allincs bemötande!
    Synd att du inte är nöjd med hotellet, jag hoppas att du trots missnöjet med hotellet väljer att återkomma till Allinc nästa gång du ska boka en resa.
  • AAKE NIKLAS M skrev om Allinc
    Braaaaaåaaaaaasssassssssssssswswwwwwwwaaaaaaaaqq Läs mer
    2018-08-24 Mats K svarar AAKE NIKLAS M
    Hej Åke,
    Tack för ditt fina betyg. Tolkar ditt svar som att du är nöjd :-)

Välkommen åter!

• JOHANNA A skrev om Allinc
    Jag köpte en resa, har blivit superbra bemött. Hade inga förväntningar så är posetiv för vad jag fick. Läs mer
    2018-08-23 Mats K svarar JOHANNA A
    Hej Johanna,

Roligt att höra att du är så nöjd. Tack för det fina betyget!
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!

• EVA-LENA K skrev om Allinc
    Resa till Mallorca
    Bra fick inte restiderna på engång men blev uppringd annars var allt bra !
    Hela resan var bra 👍 Läs mer
    2018-08-23 Mats K svarar EVA-LENA K
    Hej Eva-Lena,
    Vad roligt att höra att hela resan var bra.
    Jag hoppas att du väljer att återkomma till Allinc även nästa gång du ska boka en resa!

• GÖRAN P skrev om Allinc
    Man blev bemött jättebra av företaget och trevlig personal och lägenheten perfekt Läs mer
    2018-08-22 Mats K svarar GÖRAN P
    Tack Göran för ditt fina betyg. Roligt att du är nöjd med din resa!
    Välkommen åter!

• Daniel G skrev om Allinc
    Med tanke på priset så var det över förväntan. Läs mer
    2018-08-22 Mats K svarar Daniel G
    Hej Daniel,
    Vad roligt att resan var över förväntan och att du är nöjd med våra priser.
    Jag ser fram emot att du bokar även dina kommande resor via oss på Allinc.

• Agneta K
    Agneta K skrev om Allinc
    Sämsta hotell vi varit med om. Kom konstiga typer o knackade på. Fullt med elaka ryssar som förstörde hela veckan. Ingen mat gick att äta så det blev en dyr resa som vi aldrig gör om. Personalen och då helst nattpersonalen var jävligt otrevliga Läs mer
    2018-08-22 Mats K svarar Agneta K
    Hej Agneta,
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med ditt hotellval. Jag önskar att du hade hört av dig under vistelsen så vi hade haft möjlighet att hjälpa dig med hotellbyte eller liknande. Jag hoppas att du förstår att andra gästers beteende ligger utanför Allinc´s kontroll och att du ändå har förtroendet kvar för Allinc som resebyrå och att vi får se dig som återkommande kund även nästa gång du ska boka en resa.

2018-08-23 Agneta K svarar Mats K
    Jag ringde vingresor och berättade när jag var därnere men dom ville inte kännas vid det hotellet
    2018-08-23 Mats K svarar Agneta K
    Okej då förstår jag, du har bokat hotellet med Allinc, så om du ringde Ving förstår jag att de inte kunde hjälpa dig. Du skulle så klart ha kontaktat oss på Allinc eftersom det är oss du bokat och köpt resan av och det är vi som har avtalet med hotellet.
    På din hotellvoucher framgår också ett dygnet runt öppet journummer vid eventuella problem på hotellet.
    2018-08-23 Agneta K svarar Mats K
    Ingen fara o inget att göra åt nu. Ville bara berätta vår upplevelse. Dessutom har jag bara kontantkort och det gick inte att ringa från våra mobiler och jag fick inte låna receptionens
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Roger S skrev om Allinc
    Allting fungerade MYCKET bra och smidigt.
    Dessutom bode det folk på vårt hotell som betalat 3000 mer för exakt samma resa. Läs mer
    2018-05-30 Mats K svarar Roger S
    Hej Roger,
    Vad roligt att allt fungerade bra och smidigt!
    Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång ni ska boka en resa!

• Olof J skrev om Allinc
    Jag bjöd alla mina barn och barnbarn för fyllde 60.
    Problemen började redan vid incheckningen i Köpenhamn, där de hade svårt att hitta våra biljetter. Vi fick vänta till sist och missade nästan planet.
    Hotellet var inte alls bokat och hade inga platser pga ngt firande. det egentliga hotellet hade inte alls ngn vattenskada som sades utan var också fullt. Tänk dig mitt i natten med barn från 1,5 år o uppåt.
    Reaktions från Allinc var som - oj då. Sen var det helg hemma.

På hemresan var det också problem med våra biljetter vid incheckning och än en gång fick vi ända till sist.

Kass Läs mer
    2018-05-22 Mats K svarar Olof J
    Hej Olof,

Det här låter ju inte alls bra. Vänligen skicka ett mail till info@allinc.se och berätta om vad du upplevt, glöm inte att ange ditt bokningsnummer i mailet så vi vet vilken bokning det rör sig om.
    Vi har bemanning även under helgerna, och på din hotellvoucher står ett dygnet runt öppet journummer dit man kan vända sig om vi inte är på plats när du behöver hjälp.
    Jag beklagar verkligen att ni haft problem under er resa och ber dig sända ett mail med mer detaljer så vi kan hantera ärendet på bästa sätt.

• Anki M skrev om Allinc
    Vi köpte en resa till Kos. Och transfer mm funkade klockrent. Vi hade även missat när vår transferbuss skulle åka från hotellet på Kos, men vi mailade Allic och fick snabbt svar. Vår upplevelse med Kundtjänst har bara varit positiv. Så naturligtvis åker vi med dem i år igen! Läs mer
    2018-05-16 Mats K svarar Anki M
    Hej Anki,

Vad roligt att du är en nöjd och återkommande resenär!
    Vi hoppas att du fortsätter resa med Allinc många gånger framöver, varmt välkommen åter och trevlig resa igen!

• jenny f
    jenny f skrev om Allinc
    Jag köpte en resa där det skulle vara mellanlandning och kundtjänst ringde upp och sa att de hittat ett annat flyg till oss istället för att ha en mellanlandning. Det kallar jag servis.
    Väldigt trevlig kontakt med kundtjänst Läs mer
    2018-05-03 Mats K svarar jenny f
    Hej Jenny,

Vad roligt att du är nöjd med kundservicen! Jag hoppas att du väljer Allinc även framöver när du ska boka en resa.

• Tibor M
    Tibor M skrev om Allinc
    Resa och blev väldigt nöjd med bemötande Läs mer
    2018-04-26 Mats K svarar Tibor M
    Hej Tibor,

Tack för det fina betyget, kul att du är en av våra många nöjda kunder. Varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa!

Allinc
  • serap e skrev om Allinc
    All-inclusive resa till TURKIET riktigt bra pris
    Trevlig kundservice Läs mer
    2018-04-26 Mats K svarar serap e
    Hej Serap,
    Kul att du hittat en resa till bra pris och att kundtjänst varit trevliga mot dig.
    Jag hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!

Allinc
  • inger f skrev om Allinc
    Resa med boende 1 vecka trevligt bemötande, letade billig resa och hittade den så jag är i dagsläget nöjd ned Alince Läs mer
    2018-05-03 Mats K svarar inger f
    Hej Inger,

Kul att du är nöjd! Jag hoppas vi får se dig som återkommande kund många gånger framöver!

• per n skrev om Allinc
    En resa utomlands. Har gjort allt via nätet och ingen kontakt med någon person. Läs mer
    2018-04-26 Mats K svarar per n
    Hej Per,
    Det är precis så smidigt vi vill att det ska fungera när du bokar via Allinc.se
    Varmt välkommen åter till Allinc även framöver!

Allinc
  • marko l skrev om Allinc
    Hoppas resan blir lika bra som det var lätt att boka resan Läs mer
    2018-04-25 Mats K svarar marko l
    Hej Marko,

Kul att du upplever det lätt att boka via Allinc.se.
    Jag önskar dig en trevlig resa!

Allinc
  • ingrid e skrev om Allinc
    Det har varit jätte bra Bokningen gick fort och smidigt Läs mer
    2018-04-25 Mats K svarar ingrid e
    Hej Ingrid,

Roligt att du är nöjd och att du tycker att Allinc tillhandahåller en smidig tjänst.

Varmt välkommen åter till oss!

• Angela B skrev om Allinc
    Bokade via Allinc till Mallorca under påsken. Bokning gick fantastiskt bra och även resan. När vi kom till hotellet fick vi inte de rum som kundtjänst lovade oss. Ingen havsutsikt. Var i kontakt med allinc x flera under veckan som sa att vi inte betalat för detta. När resan bokades(7 personer) sas det att det ingick vilket gjorde att vi inte funderade närmare på detta. Vi blev lovade att agenten för hotellet skulle kontaktas och att de skulle återkomma vilket inte gjordes. Fick mindre trevliga meddelande om att det inte var betalt för rum med havsutsikt. Fel av mig att tro på den kvinna som hjälpte till med bokningen med andra ord. Läs mer
    2018-04-25 Mats K svarar Angela B
    Hej Angela,

Bra att bokningen och resan gick bra, men synd att det är någon typ av missförstånd gällande utsikten från rummet.
    Vad som sas i telefonsamtalet när du bokade vet jag inte, men det både jag och kundtjänst har konstaterat är att det inte är bokat rum med havsutsikt och det är inte heller bekräftat havsutsikt i dina resehandlingar. Det är viktigt att kontrollera sin bekräftelse och hotellvoucher där det tydligt framgår vad som är bokat.
    Hotellet har levererat den rumstyp som är bokad och betald för, men jag förstår att det är en besvikelse om ni hade andra förväntningar.

Jag hoppas att du trots att din förhoppning om havsutsikt inte uppfylldes väljer att komma tillbaka till Allinc nästa gång du ska boka en resa.

Allinc
  • marco l skrev om Allinc
    Resa till Rhodos allinklusiv.

Otrolig bra bemötande av personal och kunniga för att sälja deras produkter.

Jag tycker att Priset var väldigt avgörande när jag valde Allinc:
    -Billig med tanke på hur mycket man får(resa, hotell, transport, mat).
    -Möjlighet att köpa med Klarna delbetalning tyckte jag mycket det gott smidigt och lätt.
    -När man avrundar allt säger man att jag kommer tillbaka som kund. Läs mer
    2018-04-25 Mats K svarar marco l
    Hej Marco,

Vad roligt att höra att du är nöjd och att du planerar att komma tillbaka till oss! Varmt välkommen åter och tack för det fina betyget!

Allinc
  • kent s skrev om Allinc
    Köpte en all inclusive resa till Rhodos som kommer att ske i maj. Jag var lite tveksam till att börja med och undrade vad detta var för resebyrå... Efter ett mycket trevligt tel.samtal där jag hade en hel del frågor, blev jag övertygad att detta var en seriös reseorganisatör. Skall bli spännande att, för första gången, testa Allinc. Läs mer
    2018-04-24 Mats K svarar kent s
    Hej Kent,

Vad trevligt att du har hittat Allinc och att du haft ett trevligt samtal med vår personal.
    Jag önskar dig en trevlig resa till Rhodos och hoppas att du kommer tillbaka till Allinc många gånger framöver när du ska boka en resa!

• charlotte s
    charlotte s skrev om Allinc
    Bokat en allinclusive resa från Köpenhamn till Rhodos 29/5.
    Vi är nöjda med priset & bemötandet.

Det enda vi har att sammanfatta är egentligen att vi tyckte det var svårt att hitta hur mycket bagage det ingick i vår resa vid bokning. Läs mer
    2018-04-24 Mats K svarar charlotte s
    Hej Charlotte,

Vad bra att du är nöjd med våra priser och bemötandet av vår personal!

Man kan alltid vara säker på att incheckat bagage ingår i alla våra all inclusive paket, men antalet kg varierar beroende på vilket flygbolag resan är med. Vi tar till oss av din feedback och kommer att se över om vi kan få fram tillåten bagage vikt redan i bokningssteget.

Jag önskar dig en trevlig resa!

Allinc
  • cesar r skrev om Allinc
    Jag är tacksam över att jag hittat allinc. Väldigt billigt och smidigt! Läs mer
    2018-04-24 Mats K svarar cesar r
    Hej Cesar,

Vi är också mycket tacksamma att du hittat oss!
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa.

Allinc
  • glenn n skrev om Allinc
    Riktigt bra och smidig hemsida och framförallt billigast av alla sidor Läs mer
    2018-04-24 Mats K svarar glenn n
    Hej Glenn,

Kul att du är nöjd med hemsidan och våra priser! Vi hoppas att du återkommer till Allinc varje gång du ska boka en resa framöver.

• fredrik l
    fredrik l skrev om Allinc
    Beställt en all-inclusive resa till Bulgarien, har blivit bra bemött av allinc när vi ringde och ställde lite frågor osv, har Inte åkt på resan än så vet inte om förväntningarna eller upplevelsen lever upp till det dom har lovat. Läs mer
    2018-04-24 Mats K svarar fredrik l
    Hej Fredrik,

Trevligt att du blivit bra och korrekt bemött vid kontakt med Allinc! Vi önskar dig en trevlig resa och hoppas att du blir en av våra återkommande kunder.

Allinc
  • sofia t skrev om Allinc
    Fick bra hjälp av Kundtjänst! Har bokat resa via Allinc tidigare. Funkat fint! Läs mer
    2018-04-02 Mats K svarar sofia t
    Hej Sofia,

Vad bra att du fått fin hjälp av kundtjänst! Och ännu roligare att höra att du är en av våra mycket uppskattade återkommande resenärer!
    Jag hoppas du fortsätter boka dina resor via Allinc.

Allinc
  • barbro p skrev om Allinc
    Jag har bokat resa till Malta. Vi åker i juni så jag kan inte riktigt uttala mig om hur det blev eller om jag är nöjd ännu. Läs mer
    2018-03-27 Mats K svarar barbro p
    Hej Barbro,

Undersökningen rör hur du upplever Allinc som företag när du gjorde bokningen och eventuell kontakt med kundtjänst, hur du upplever själva resan får du gärna utvärdera i efterhand.
    Jag önskar dig en riktigt trevlig resa till Malta!

• PIA EVA MARIA PIROSCHKA L skrev om Allinc
    Utmärkt och trevligt bemötande. Så smidigt. Transfer fungerade perfekt. Läs mer
    2018-03-25 Mats K svarar PIA EVA MARIA PIROSCHKA L
    Hej Pia,

Tack för ditt fina betyg. Roligt att höra att bemötandet varit så bra som det ska vara och att allt fungerat bra.

Varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska boka en resa!

• lie l
    lie l skrev om Allinc
    Jätte bra sida, de är billigare än de populära resebolagen men erbjuder samma service om inte bättre.
    Åker med barnen till malaga och hade tidigt flyg hem. De erbjöd mig en senare flyg för samma pris så vi slipper stressa mitt i natten. Super!!! Läs mer
    2018-03-25 Mats K svarar lie l
    Hej Lie,

Tack för ditt fina betyg och dina trevliga ord om vår site och vår personal.
    Jag hoppas att du väljer att resa med Allinc flera gånger framöver!

• Svea K skrev om Allinc
    Allinc resa. Mycket bra bemötande och hjälpsamhet. Allt fungerade över förväntningarna. Vi åker gärna med Allinc igen och kommer att rekommendera Allinc till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-03-23 Mats K svarar Svea K
    Hej Svea,

Tack för ditt fina betyg! Vi önskar dig varmt välkommen åter även nästa gång ni ska boka en resa!

Allinc
  • tina s skrev om Allinc
    Köpte en resa till benidorm, Spanien. Snabb återkoppling med företaget med frågor jag hade. Tydliga svar. Jag hoppades på tydlig info och det fick jag Läs mer
    2018-03-23 Mats K svarar tina s
    Hej Tina,

Vad roligt att du är nöjd med svaren och att du fick snabb och tydlig information av våra medarbetare.
    Jag önskar dig varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska boka en resa!

Allinc
  • mithak s skrev om Allinc
    Jag önskar dig framgång،
    Jag hoppas att du mår bra Läs mer
    2018-03-23 Mats K svarar mithak s
    Hej Mithak,

Tack för ditt fina betyg och dina lyckönskningar. Vi hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska boka en resa.

Allinc
  • stefan z skrev om Allinc
    Bra service.. bra människor, roligt.
    Åker garanterat tillbaka nästa är fast inte i mars Läs mer
    2018-03-23 Mats K svarar stefan z
    Hej Stefan,

Vad roligt att du är nöjd!
    Vi ser fram emot att du bokar med Allinc även nästa år.

Allinc
  • sabiha m skrev om Allinc
    Mycket trevligt bemötande kunnig personal Läs mer
    2018-03-23 Mats K svarar sabiha m
    Hej Sabiha,

Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att du är nöjd med bemötandet av vår personal.
    Jag hoppas att du väljer Allinc flera gånger framöver när du ska boka dina resor!

• Per Göte Nicklas K skrev om Allinc
    Bra bemötande vid telefonkontakt av beställning av resa men när vi kom fram blev vi överraskade av alla papper som vi skulle fylla i vi skulle vilja ha bättre info innan avgång o som andra resebyråer skicka hem alla papperen så man har dem klara vid ankomst, likaså vid ankomst Läs mer
    2018-03-05 Mats K svarar Per Göte Nicklas K
    Hej,

Vad roligt att höra att ni är nöjda med Allincs kundservice! Jag är osäker på vilka papper du menar att du behövde fylla i. Jag har själv rest till Marocko nyligen och upplevde inte att det var större pappersexercis vid ankomst dit än det är till många andra länder. Väl på hotellet så kan rutinerna skilja åt men ofta har myndigheterna ställt krav om att hotellet måste registrera sina gäster vid incheckningen och ta en kopia på passet m.m. Det är dock beslut som är gjorda av de lokala myndigheterna och styrs lokalt på samma sätt oavsett med vilken resebyrå du bokat.
    När det gäller resehandlingarna så skickar vi dem som standard per mail, men önskar man ha dem hemskickade per post kan man välja det i bokningsprocessen mot en extra kostnad om 95 kr.
    Jag hoppas att ni hade en trevlig resa och att ni väljer att boka resan via Allinc även nästa gång ni ska resa!

• Monika K skrev om Allinc
    Eftersom vi just har bokat resan kan jag inte svara på om den har levt upp till våra förväntningar. Det kan jag göra när vi har gjort resan. Läs mer
    2018-02-19 Mats K svarar Monika K
    Hej Monika,
    Undersökningen gällde hur du upplevde bokningsprocessen och eventuell kontakt med Allinc som företag. Själva resan får du gärna utvärdera efter er hemkomst. Jag önskar er en trevlig resa!

• Tommy N skrev om Allinc
    Mycket bra bemötande alla 3 gånger jag ringde om en och samma resa.
    Fick dessutom prata med samma person. Ingen väntetid heller. Läs mer
    2018-02-19 Mats K svarar Tommy N
    Hej Tommy,

Vad roligt att du fått bra bemötande av kundtjänst. Jag hoppas att du väljer Allinc även i fortsättningen när du ska resa.

• Eva F skrev om Allinc
    Köpt en allinclusiv resa. Gick smidigt. Samt att de svarat snabbt på mail, på de frågor vi i sällskapet haft! Mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-19 Mats K svarar Eva F
    Hej Eva,
    Toppen att du är nöjd och att du fått bra och snabba svar av kundtjänst.
    Jag hoppas du väljer att boka din resa med Allinc många gånger framöver!

Nygränd 10, 111 30 Stockholm