Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se

Läs vad 336 kunder tycker om Allinc

• Olof J
    Olof J skrev om Allinc
    Jag bjöd alla mina barn och barnbarn för fyllde 60.
    Problemen började redan vid incheckningen i Köpenhamn, där de hade svårt att hitta våra biljetter. Vi fick vänta till sist och missade nästan planet.
    Hotellet var inte alls bokat och hade inga platser pga ngt firande. det egentliga hotellet hade inte alls ngn vattenskada som sades utan var också fullt. Tänk dig mitt i natten med barn från 1,5 år o uppåt.
    Reaktions från Allinc var som - oj då. Sen var det helg hemma.

På hemresan var det också problem med våra biljetter vid incheckning och än en gång fick vi ända till sist.

Kass Läs mer
    2018-05-22 Mats K svarar Olof J
    Hej Olof,

Det här låter ju inte alls bra. Vänligen skicka ett mail till info@allinc.se och berätta om vad du upplevt, glöm inte att ange ditt bokningsnummer i mailet så vi vet vilken bokning det rör sig om.
    Vi har bemanning även under helgerna, och på din hotellvoucher står ett dygnet runt öppet journummer dit man kan vända sig om vi inte är på plats när du behöver hjälp.
    Jag beklagar verkligen att ni haft problem under er resa och ber dig sända ett mail med mer detaljer så vi kan hantera ärendet på bästa sätt.

• Anki M
    Anki M skrev om Allinc
    Vi köpte en resa till Kos. Och transfer mm funkade klockrent. Vi hade även missat när vår transferbuss skulle åka från hotellet på Kos, men vi mailade Allic och fick snabbt svar. Vår upplevelse med Kundtjänst har bara varit positiv. Så naturligtvis åker vi med dem i år igen! Läs mer
    2018-05-16 Mats K svarar Anki M
    Hej Anki,

Vad roligt att du är en nöjd och återkommande resenär!
    Vi hoppas att du fortsätter resa med Allinc många gånger framöver, varmt välkommen åter och trevlig resa igen!

• jenny f
    jenny f skrev om Allinc
    Jag köpte en resa där det skulle vara mellanlandning och kundtjänst ringde upp och sa att de hittat ett annat flyg till oss istället för att ha en mellanlandning. Det kallar jag servis.
    Väldigt trevlig kontakt med kundtjänst Läs mer
    2018-05-03 Mats K svarar jenny f
    Hej Jenny,

Vad roligt att du är nöjd med kundservicen! Jag hoppas att du väljer Allinc även framöver när du ska boka en resa.
    Varmt välkommen åter!

• Tibor M
    Tibor M skrev om Allinc
    Resa och blev väldigt nöjd med bemötande Läs mer
    2018-04-26 Mats K svarar Tibor M
    Hej Tibor,

Tack för det fina betyget, kul att du är en av våra många nöjda kunder. Varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa!

• serap e
    serap e skrev om Allinc
    All-inclusive resa till TURKIET riktigt bra pris
    Trevlig kundservice Läs mer
    2018-04-26 Mats K svarar serap e
    Hej Serap,
    Kul att du hittat en resa till bra pris och att kundtjänst varit trevliga mot dig.
    Jag hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!

• inger f
    inger f skrev om Allinc
    Resa med boende 1 vecka trevligt bemötande, letade billig resa och hittade den så jag är i dagsläget nöjd ned Alince Läs mer
    2018-05-03 Mats K svarar inger f
    Hej Inger,

Kul att du är nöjd! Jag hoppas vi får se dig som återkommande kund många gånger framöver!

• per n
    per n skrev om Allinc
    En resa utomlands. Har gjort allt via nätet och ingen kontakt med någon person. Läs mer
    2018-04-26 Mats K svarar per n
    Hej Per,
    Det är precis så smidigt vi vill att det ska fungera när du bokar via Allinc.se
    Varmt välkommen åter till Allinc även framöver!

• marko l
    marko l skrev om Allinc
    Hoppas resan blir lika bra som det var lätt att boka resan Läs mer
    2018-04-25 Mats K svarar marko l
    Hej Marko,

Kul att du upplever det lätt att boka via Allinc.se.
    Jag önskar dig en trevlig resa!

• ingrid e
    ingrid e skrev om Allinc
    Det har varit jätte bra Bokningen gick fort och smidigt Läs mer
    2018-04-25 Mats K svarar ingrid e
    Hej Ingrid,

Roligt att du är nöjd och att du tycker att Allinc tillhandahåller en smidig tjänst.

Varmt välkommen åter till oss!

• Angela B
    Angela B skrev om Allinc
    Bokade via Allinc till Mallorca under påsken. Bokning gick fantastiskt bra och även resan. När vi kom till hotellet fick vi inte de rum som kundtjänst lovade oss. Ingen havsutsikt. Var i kontakt med allinc x flera under veckan som sa att vi inte betalat för detta. När resan bokades(7 personer) sas det att det ingick vilket gjorde att vi inte funderade närmare på detta. Vi blev lovade att agenten för hotellet skulle kontaktas och att de skulle återkomma vilket inte gjordes. Fick mindre trevliga meddelande om att det inte var betalt för rum med havsutsikt. Fel av mig att tro på den kvinna som hjälpte till med bokningen med andra ord. Läs mer
    2018-04-25 Mats K svarar Angela B
    Hej Angela,

Bra att bokningen och resan gick bra, men synd att det är någon typ av missförstånd gällande utsikten från rummet.
    Vad som sas i telefonsamtalet när du bokade vet jag inte, men det både jag och kundtjänst har konstaterat är att det inte är bokat rum med havsutsikt och det är inte heller bekräftat havsutsikt i dina resehandlingar. Det är viktigt att kontrollera sin bekräftelse och hotellvoucher där det tydligt framgår vad som är bokat.
    Hotellet har levererat den rumstyp som är bokad och betald för, men jag förstår att det är en besvikelse om ni hade andra förväntningar.

Jag hoppas att du trots att din förhoppning om havsutsikt inte uppfylldes väljer att komma tillbaka till Allinc nästa gång du ska boka en resa.

• marco l
    marco l skrev om Allinc
    Resa till Rhodos allinklusiv.

Otrolig bra bemötande av personal och kunniga för att sälja deras produkter.

Jag tycker att Priset var väldigt avgörande när jag valde Allinc:
    -Billig med tanke på hur mycket man får(resa, hotell, transport, mat).
    -Möjlighet att köpa med Klarna delbetalning tyckte jag mycket det gott smidigt och lätt.
    -När man avrundar allt säger man att jag kommer tillbaka som kund. Läs mer
    2018-04-25 Mats K svarar marco l
    Hej Marco,

Vad roligt att höra att du är nöjd och att du planerar att komma tillbaka till oss! Varmt välkommen åter och tack för det fina betyget!

• kent s
    kent s skrev om Allinc
    Köpte en all inclusive resa till Rhodos som kommer att ske i maj. Jag var lite tveksam till att börja med och undrade vad detta var för resebyrå... Efter ett mycket trevligt tel.samtal där jag hade en hel del frågor, blev jag övertygad att detta var en seriös reseorganisatör. Skall bli spännande att, för första gången, testa Allinc. Läs mer
    2018-04-24 Mats K svarar kent s
    Hej Kent,

Vad trevligt att du har hittat Allinc och att du haft ett trevligt samtal med vår personal.
    Jag önskar dig en trevlig resa till Rhodos och hoppas att du kommer tillbaka till Allinc många gånger framöver när du ska boka en resa!

• charlotte s
    charlotte s skrev om Allinc
    Bokat en allinclusive resa från Köpenhamn till Rhodos 29/5.
    Vi är nöjda med priset & bemötandet.

Det enda vi har att sammanfatta är egentligen att vi tyckte det var svårt att hitta hur mycket bagage det ingick i vår resa vid bokning. Läs mer
    2018-04-24 Mats K svarar charlotte s
    Hej Charlotte,

Vad bra att du är nöjd med våra priser och bemötandet av vår personal!

Man kan alltid vara säker på att incheckat bagage ingår i alla våra all inclusive paket, men antalet kg varierar beroende på vilket flygbolag resan är med. Vi tar till oss av din feedback och kommer att se över om vi kan få fram tillåten bagage vikt redan i bokningssteget.

Jag önskar dig en trevlig resa!

• cesar r
    cesar r skrev om Allinc
    Jag är tacksam över att jag hittat allinc. Väldigt billigt och smidigt! Läs mer
    2018-04-24 Mats K svarar cesar r
    Hej Cesar,

Vi är också mycket tacksamma att du hittat oss!
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa.

• glenn n
    glenn n skrev om Allinc
    Riktigt bra och smidig hemsida och framförallt billigast av alla sidor Läs mer
    2018-04-24 Mats K svarar glenn n
    Hej Glenn,

Kul att du är nöjd med hemsidan och våra priser! Vi hoppas att du återkommer till Allinc varje gång du ska boka en resa framöver.

• fredrik l
    fredrik l skrev om Allinc
    Beställt en all-inclusive resa till Bulgarien, har blivit bra bemött av allinc när vi ringde och ställde lite frågor osv, har Inte åkt på resan än så vet inte om förväntningarna eller upplevelsen lever upp till det dom har lovat. Läs mer
    2018-04-24 Mats K svarar fredrik l
    Hej Fredrik,

Trevligt att du blivit bra och korrekt bemött vid kontakt med Allinc! Vi önskar dig en trevlig resa och hoppas att du blir en av våra återkommande kunder.

• sofia t
    sofia t skrev om Allinc
    Fick bra hjälp av Kundtjänst! Har bokat resa via Allinc tidigare. Funkat fint! Läs mer
    2018-04-02 Mats K svarar sofia t
    Hej Sofia,

Vad bra att du fått fin hjälp av kundtjänst! Och ännu roligare att höra att du är en av våra mycket uppskattade återkommande resenärer!
    Jag hoppas du fortsätter boka dina resor via Allinc.

• barbro p
    barbro p skrev om Allinc
    Jag har bokat resa till Malta. Vi åker i juni så jag kan inte riktigt uttala mig om hur det blev eller om jag är nöjd ännu. Läs mer
    2018-03-27 Mats K svarar barbro p
    Hej Barbro,

Undersökningen rör hur du upplever Allinc som företag när du gjorde bokningen och eventuell kontakt med kundtjänst, hur du upplever själva resan får du gärna utvärdera i efterhand.
    Jag önskar dig en riktigt trevlig resa till Malta!

• PIA EVA MARIA PIROSCHKA L
    PIA EVA MARIA PIROSCHKA L skrev om Allinc
    Utmärkt och trevligt bemötande. Så smidigt. Transfer fungerade perfekt. Läs mer
    2018-03-25 Mats K svarar PIA EVA MARIA PIROSCHKA L
    Hej Pia,

Tack för ditt fina betyg. Roligt att höra att bemötandet varit så bra som det ska vara och att allt fungerat bra.

Varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska boka en resa!

• lie l
    lie l skrev om Allinc
    Jätte bra sida, de är billigare än de populära resebolagen men erbjuder samma service om inte bättre.
    Åker med barnen till malaga och hade tidigt flyg hem. De erbjöd mig en senare flyg för samma pris så vi slipper stressa mitt i natten. Super!!! Läs mer
    2018-03-25 Mats K svarar lie l
    Hej Lie,

Tack för ditt fina betyg och dina trevliga ord om vår site och vår personal.
    Jag hoppas att du väljer att resa med Allinc flera gånger framöver!

• Svea K
    Svea K skrev om Allinc
    Allinc resa. Mycket bra bemötande och hjälpsamhet. Allt fungerade över förväntningarna. Vi åker gärna med Allinc igen och kommer att rekommendera Allinc till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-03-23 Mats K svarar Svea K
    Hej Svea,

Tack för ditt fina betyg! Vi önskar dig varmt välkommen åter även nästa gång ni ska boka en resa!

• tina s
    tina s skrev om Allinc
    Köpte en resa till benidorm, Spanien. Snabb återkoppling med företaget med frågor jag hade. Tydliga svar. Jag hoppades på tydlig info och det fick jag Läs mer
    2018-03-23 Mats K svarar tina s
    Hej Tina,

Vad roligt att du är nöjd med svaren och att du fick snabb och tydlig information av våra medarbetare.
    Jag önskar dig varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska boka en resa!

• mithak s
    mithak s skrev om Allinc
    Jag önskar dig framgång،
    Jag hoppas att du mår bra Läs mer
    2018-03-23 Mats K svarar mithak s
    Hej Mithak,

Tack för ditt fina betyg och dina lyckönskningar. Vi hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska boka en resa.

• stefan z
    stefan z skrev om Allinc
    Bra service.. bra människor, roligt.
    Åker garanterat tillbaka nästa är fast inte i mars Läs mer
    2018-03-23 Mats K svarar stefan z
    Hej Stefan,

Vad roligt att du är nöjd!
    Vi ser fram emot att du bokar med Allinc även nästa år.

• sabiha m
    sabiha m skrev om Allinc
    Mycket trevligt bemötande kunnig personal Läs mer
    2018-03-23 Mats K svarar sabiha m
    Hej Sabiha,

Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att du är nöjd med bemötandet av vår personal.
    Jag hoppas att du väljer Allinc flera gånger framöver när du ska boka dina resor!

• Per Göte Nicklas K
    Per Göte Nicklas K skrev om Allinc
    Bra bemötande vid telefonkontakt av beställning av resa men när vi kom fram blev vi överraskade av alla papper som vi skulle fylla i vi skulle vilja ha bättre info innan avgång o som andra resebyråer skicka hem alla papperen så man har dem klara vid ankomst, likaså vid ankomst Läs mer
    2018-03-05 Mats K svarar Per Göte Nicklas K
    Hej,

Vad roligt att höra att ni är nöjda med Allincs kundservice! Jag är osäker på vilka papper du menar att du behövde fylla i. Jag har själv rest till Marocko nyligen och upplevde inte att det var större pappersexercis vid ankomst dit än det är till många andra länder. Väl på hotellet så kan rutinerna skilja åt men ofta har myndigheterna ställt krav om att hotellet måste registrera sina gäster vid incheckningen och ta en kopia på passet m.m. Det är dock beslut som är gjorda av de lokala myndigheterna och styrs lokalt på samma sätt oavsett med vilken resebyrå du bokat.
    När det gäller resehandlingarna så skickar vi dem som standard per mail, men önskar man ha dem hemskickade per post kan man välja det i bokningsprocessen mot en extra kostnad om 95 kr.
    Jag hoppas att ni hade en trevlig resa och att ni väljer att boka resan via Allinc även nästa gång ni ska resa!

• Monika K
    Monika K skrev om Allinc
    Eftersom vi just har bokat resan kan jag inte svara på om den har levt upp till våra förväntningar. Det kan jag göra när vi har gjort resan. Läs mer
    2018-02-19 Mats K svarar Monika K
    Hej Monika,
    Undersökningen gällde hur du upplevde bokningsprocessen och eventuell kontakt med Allinc som företag. Själva resan får du gärna utvärdera efter er hemkomst. Jag önskar er en trevlig resa!

• Tommy N
    Tommy N skrev om Allinc
    Mycket bra bemötande alla 3 gånger jag ringde om en och samma resa.
    Fick dessutom prata med samma person. Ingen väntetid heller. Läs mer
    2018-02-19 Mats K svarar Tommy N
    Hej Tommy,

Vad roligt att du fått bra bemötande av kundtjänst. Jag hoppas att du väljer Allinc även i fortsättningen när du ska resa.

• Eva F
    Eva F skrev om Allinc
    Köpt en allinclusiv resa. Gick smidigt. Samt att de svarat snabbt på mail, på de frågor vi i sällskapet haft! Mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-19 Mats K svarar Eva F
    Hej Eva,
    Toppen att du är nöjd och att du fått bra och snabba svar av kundtjänst.
    Jag hoppas du väljer att boka din resa med Allinc många gånger framöver!

• Hamed V
    Hamed V skrev om Allinc
    Trevliga och hjälpsamma, samt bästa pris. Jag kommer att fortsätta med Allinc.
    😎👍 Läs mer
    2018-02-16 Mats K svarar Hamed V
    Hej Hamed,

Tack snälla för de fina orden och det fina betyget! Det tackar vi för. Jag ser fram emot att du bokar med oss många gånger framöver!

• Lottie A
    Lottie A skrev om Allinc
    Fantastisk kundtjänst! Tackar mats för kanon service Läs mer
    2018-02-16 Mats K svarar Lottie A
    Hej Lottie,
    Tack för det fina berömmet. Vi hoppas att du reser med oss inom kort igen!
  • Idris Omar R
    Idris Omar R skrev om Allinc
    Jag är nöjd över eran tjänst och fick bra information under samtalet Läs mer
    2018-02-16 Mats K svarar Idris Omar R
    Hej Idris,
    Vad roligt att höra! Vi hoppas att du återkommer till oss snart igen!
  • katalin o
    katalin o skrev om Allinc
    Den värsta resebolag som jag hade med att göra. Lovar mycket men ger ingenting!!! Opålitlig! Läs mer
    2018-02-01 Mats K svarar katalin o
    Hej Katalin,
    Jag har tagit del av din reklamation och är insatt i ärendet, jag kan försäkra både dig och alla andra om att vi inte är ett opålitligt resebolag. Jag vet att du är missnöjd med hotellet och att det inte levde upp till dina förväntningar. Men tilläggas bör också att du kontaktade oss två månader innan din avresa och var redan då orolig över att hotellet du hade valt inte skulle vara tillräckligt bra, du blev då erbjuden att kostnadsfritt byta hotell till ett dyrare alternativ utan att betala någon mellanskillnad, alltså redan två månader innan du reste, men du valde ändå att behålla originalbokningen. Din reklamation hanteras, som du vet, i skrivande stund av berörda parter och du kommer få svar av oss via mail när hanteringen är klar. Vi har redan gjort återbetalning av de ekonomiska utlägg som du gjort på plats, precis som överenskommet. Så jag håller inte med dig om att vi är opålitliga och inte håller det vi lovar.
    Det är min förhoppning att du och resterande del av ditt resesällskap väljer att återkomma till Allinc vid annat tillfälle så du får chansen att se hur bra det faktiskt kan vara att åka på en All inclusive resa med Allinc.

• Barbro W
    Barbro W skrev om Allinc
    Bemötandet från personalen var bra. Fick hjälp att betala resan via telefon. Fick svar på alla mina frågor. Väldigt nöjd med personalen Läs mer
    2018-01-17 Mats K svarar Barbro W
    Hej Barbro,

Vad roligt att du är nöjd med Allincs personal och bemötande! Jag ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver!

• Lars F
    Lars F skrev om Allinc
    Jag köpte en resa till Albufeira den 25/11-2/12 2017. Alla researrangemang fungerade bra, men hotellet levde inte upp till mina förväntningar. På plats visade det sig att vatten och avlopp i badrummet inte fungerade tillfredsställande under de tre första dagarna. Jag har i mitten av december skickat en utförlig klagomålsrapport om både positiva och negativa upplevelser på hotellet. Jag har fått besked om att ärendet är under utredning. Läs mer
    2018-01-09 Mats K svarar Lars F
    Hej Lars,
    Bra att kontakten med Allinc fungerat bra, men tråkigt att du är missnöjd med hotellet. Reklamationsavdelningen hanterar din reklamation och kommer kontakta dig per e-mail när det är klart. Jag hade dock önskat att du kontaktat oss direkt när du var på plats så vi hade fått en chans att rätta till det direkt genom exempelvis rumsbyte eller hotellbyte.
    Mina kollegor som hanterar din reklamation kommer som sagt kontakta dig per e-mail.
    Jag hoppas att du trots bristerna på just det här hotellet väljer att boka din resa via Allinc även nästa gång du ska resa.

• Anita D
    Anita D skrev om Allinc
    Skitdåligt !!! Ska alldrig åka mer er mer! Läs mer
    2018-01-08 Mats K svarar Anita D
    Hej Anita,
    Det här var väldigt tråkigt att läsa och jag undrar naturligtvis vad som hänt. Jag ser inte att du kontaktat oss under din resa och påtalat några problem. Däremot ser jag att du haft mycket mailkonversation med kundtjänst före din resa och fått snabba svar på frågor och tips på utflykter m.m. Jag önskar att du hade hört av dig under resan om något inte motsvarade dina förväntningar så vi hade haft möjlighet att rätta till de brister du upplevt. Jag ber dig att kontakta oss igen på info@allinc.se och berätta vad det är som gjort dig så missnöjd så vi förstår vad som har hänt.

• Mieczyslaw S
    Mieczyslaw S skrev om Allinc
    Jag köpte en resa till Madeira flyg och hotell alltså. Bokningen för båda gick utan några problem och själva resan också. Läs mer
    2018-01-08 Mats K svarar Mieczyslaw S
    Hej Mieczyslaw,
    Roligt att höra att allt gick bra med både bokningsprocessen och resan. Varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska boka en resa!

• Mohamad A
    Mohamad A skrev om Allinc
    Det var inte bra bemötande på flygplatsen och vi kände oss inte säkra och oroliga. Vi sökte själv framför flygplatsen om den personen som skall bemöta oss och vi hittade honom efter ett tag .Han hade inte ett skylt som tydde på företaget eller vårt namn och det togs en tid för att fixa en transport till hotellet. På hotellet bad de om moms 17.5 dirham per person per natt trots att vi köpte all inklusive resa + 25 dirham per dag till save box i rummet + saknade ett kylskåp i rummet + varje gång bad vi om drink,mat vad som helst frågade de om rum nummer och vi bads att skriva på en faktura (det känns tråkigt eftersom det tog tid varje gång ) trots att vi hade armband . Läs mer
    2018-01-08 Mats K svarar Mohamad A
    Hej Mohamad,
    Verkligen tråkigt att du är så missnöjd, jag tror det förekommer lite missförstånd här som jag ska försöka förklara.

På din transfervoucher står att pga lokala regler så får chauffören inte gå in i ankomsthallen utan ni ska mötas utanför entré dörrarna till flygplatsen. Där står även ett telefonnummer till transferbolaget att ringa om man mot förmodan inte hittar sin chaufför.

Det är inte en moms du betalat på hotellet utan en lokal turist skatt som de lokala myndigheterna har infört, det är en skatt vi inte får ta ut i förväg utan den måste betalas lokalt. Det gäller inte bara Allinc utan det är samma sak oavsett var du bokar hotellet. Det förekommer även på andra platser så som i Spanien och Grekland och är helt utanför vår kontroll. I din bekräftelse och på din hotellvoucher står "**For all stays as from 01.11.2015 the local city tax must be paid directly to the hotel/apartment upon check in/out**

Synd att du saknade att det inte fanns kylskåp på rummet, men i hotellbeskrivningen står inget om att kylskåp ska finnas så det är inte något man kan förvänta sig om det inte framgår.

Jag förstår att det känns onödigt att behöva ange rumsnummer varje gång man beställer något, men det är en rutin som vissa hotell har även när det är all inclusive, lite onödig administration kan vi tycka men det är de lokala rutinerna och förekommer bara på vissa hotell.

Jag hoppas att ovanstående klargör dina funderingar och att du trots ditt missnöje ger Allinc en ny chans nästa gång ni ska resa.

• Simon F
    Simon F skrev om Allinc
    Smidig bokning och allt fungerade bra! Läs mer
    2018-01-08 Mats K svarar Simon F
    Hej Simon,
    Toppen att du är helt nöjd det glädjer mig. Jag ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver!
  • Stig Bertil Tommy H
    Stig Bertil Tommy H skrev om Allinc
    Utmärkt bemötande av Allinc. Hotellet med omgivning ok, men städningen kunde vara betydligt bättre. Läs mer
    2018-01-05 Mats K svarar Stig Bertil Tommy H
    Hej
    Vad roligt att du är helt nöjd med Allincs bemötande. Det uppskattar vi mycket. Synd att du inte är nöjd med städningen, om sådant inträffar på plats så behöver du bara kontakta oss eller hotell receptionen så ser vi självklart till att en städerska kommer och rättar till det.
    Vi hoppas verkligen att vi får se dig som kund hos Allinc igen, varmt välkommen åter!

• Kerstin R
    Kerstin R skrev om Allinc
    Jättebra bemötande allt fungerade det enda negativa var att jag inte fick ett sms om transfer till hemresan som tur var skrev jag ut alla papper och hittade Telenor och det fungerade Läs mer
    2018-01-04 Mats K svarar Kerstin R
    Hej Kerstin,
    Vad bra att du är nöjd med bemötandet från Allinc. Som det står på transfervouchern så ska du skriva ut det papperet och ta med dig, där finns information om hur du får veta upphämtningstiden för hemresan. Ett tips till nästa gång är att välja privat transfer, ni får då upphämtningstiden för hemresan redan på er bekräftelse. Jag är glad att allt fungerade som det skulle och hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska boka en resa.

• Nils L
    Nils L skrev om Allinc
    Inte så impad av Marocko . Hotellet kunde varit bättre men maten var bra Läs mer
    2017-12-08 Mats K svarar Nils L
    Hej Nils,
    Vad synd att du inte är så imponerad av Marocko som land. Men kul att höra att maten smakade bra. Jag förmodar att ditt betyg grundar sig på hur du upplevde destinationen och inte på Allinc som företag. Jag hoppas därför att vi får se dig som återkommande kund många gånger framöver, vi har väldigt många andra destinationer att välja på som kanske passar dina önskemål bättre.

• Jenny V
    Jenny V skrev om Allinc
    Bokade en all-inclusive resa på hemsidan.
    Fick snabbt svar på mail och bra tillmötesgående. Smidigt och enkelt sätt att boka på. Och bra, snabba och enkla dialoger med företaget. Vi va iväg v44 på Mallis. Varmt och skönt och en bra resa. Kan varmt rekommendera Allinc vid fler resor. Läs mer
    2017-12-06 Mats K svarar Jenny V
    Hej Jenny,
    Vilken fin rekommendation - det tackar vi för! Härligt att höra att du tycker siten var smidig och att kundtjänst svarat snabbt och på ett bra sätt. Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• Monica D
    Monica D skrev om Allinc
    Besviken över hotellet, instruktionerna för att hitta transfers var inte bra nog. Läs mer
    2017-12-06 Mats K svarar Monica D
    Hej Monica,
    vad synd att du är besviken över ditt hotell och att du inte tycker det var tillräckligt tydliga instruktioner för hur du skulle gå för att hitta transfern. Vi tar till oss av detta och framför dina synpunkter till våra underleverantörer i det här fallet transferbolaget för att se om det går att förtydliga instruktionerna på vouchern ytterligare.
    Jag hoppas att du väljer att resa med Allinc även nästa gång trots din besvikelse.

• Charlott E
    Charlott E skrev om Allinc
    Hej, allt har varit bra förutom att ni glömt boka in att vi skulle ha 4 resväskor med hem från Cypern... så vi hade strul när vi skulle resa från Cypern. Inte så roligt kl 02.30 på natten och försöka förklara på knackig skolengelska och sådär jättepigg vid den tiden är man ju inte.... till slut löste de sig för oss...
    De är de ni får dåligt betyg för från vår sida...

Mvh Charlotte Elmblad Läs mer
    2017-12-05 Mats K svarar Charlott E
    Hej Charlott,
    Vad tråkigt att det var problem med bagaget vid incheckningen på Cypern. I våra all inclusive paket ingår en incheckad resväska och ett handbagage per person. Jag vet inte varför det var problem för er vid er hemresa, men det glädjer mig att det löste sig efter lite diskussion med incheckningspersonalen på plats. Det är min förhoppning att ni trots den lite besvärliga avslutningen på er resa, hade en bra semester och att ni väljer att ge Allinc en ny chans även nästa gång ni ska boka en resa.
    Varmt välkomna åter!

• Lalo R
    Lalo R skrev om Allinc
    Det har gått bra med kommunikationen och inte något konstigt. Det enda nackdelen var ju mär jag var på plats så fick jag betydligt mindre rum än vad man hade förväntade sig. Läs mer
    2017-12-05 Mats K svarar Lalo R
    Hej Lalo,
    Härligt att allt har gått bra med kommunikationen med Allinc. Jag beklagar att hotellrummet var mindre än du hade förväntat dig.
    Jag hoppas att du väljer att återkomma till Allinc även nästa gång ni ska boka en resa.

• Anna Maria A
    Anna Maria A skrev om Allinc
    Bra bemötande då jag ringt av kunnig och hjälpsam personal angående vår beställda resa. Jag och mitt resesällskap blev erbjuden en bättre tid för transfer vid hemgång utan att ens ha nämnt det. Vi fick hjälp då länken till biljetterna krånglade och samtidigt fick vi en muntlig information om avgångar, gater och tider. Vi känner oss jättenöjda. Läs mer
    2017-11-13 Mats K svarar Anna Maria A
    Hej Anna Maria,
    Underbart att kundtjänst har hjälpt dig på bästa sätt. Tack för ditt fina betyg. Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.
  • Salam S
    Salam S skrev om Allinc
    Det var första gången att boka med Allnic men det kommer att inte vara den sista gången. Man kände sig trygg Det var bra och väl bemötande av företaget de svarade snabbt kunders frågor och om man behöver hjälp med någon. Jag tycker att allt hade gått bra som det var planerat med resan. Jag rekommenderar företaget varmt. Läs mer
    2017-11-13 Mats K svarar Salam S
    Hej Salam,
    Vad roligt att du planerar att bli en av våra återkommande kunder! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Välkommen åter!
  • Farije S
    Farije S skrev om Allinc
    Hade några frågor inför min resa så valde att maila allinc, och ska jag vara ärligt så hade jag inte så höga förväntningar inför svar men jag fick ett fantastiskt bemötande och hjälp med biljetter och all information jag behövde. Så verkligen bra. Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Farije S
    Hej Farije,
    Kul att kundtjänst överträffade dina förväntningar! Vi ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver!

• Snjezana B
    Snjezana B skrev om Allinc
    Jag köpte en resa till Rhodos,allt var korrekt.
    Bokning och betalning gick smidigt. Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Snjezana B
    Hej Snjezana,
    Roligt att höra att du tycker att Allinc är ett smidigt och bra sätt att boka resor på. Vi ser fram emot att du bokar via oss många gånger framöver!

Nygränd 10, 111 30 Stockholm