Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se

Läs vad 303 kunder tycker om Allinc

• Barbro W
    Barbro W skrev om Allinc
    Bemötandet från personalen var bra. Fick hjälp att betala resan via telefon. Fick svar på alla mina frågor. Väldigt nöjd med personalen Läs mer
  • Lars F
    Lars F skrev om Allinc
    Jag köpte en resa till Albufeira den 25/11-2/12 2017. Alla researrangemang fungerade bra, men hotellet levde inte upp till mina förväntningar. På plats visade det sig att vatten och avlopp i badrummet inte fungerade tillfredsställande under de tre första dagarna. Jag har i mitten av december skickat en utförlig klagomålsrapport om både positiva och negativa upplevelser på hotellet. Jag har fått besked om att ärendet är under utredning. Läs mer
    2018-01-09 Mats K svarar Lars F
    Hej Lars,
    Bra att kontakten med Allinc fungerat bra, men tråkigt att du är missnöjd med hotellet. Reklamationsavdelningen hanterar din reklamation och kommer kontakta dig per e-mail när det är klart. Jag hade dock önskat att du kontaktat oss direkt när du var på plats så vi hade fått en chans att rätta till det direkt genom exempelvis rumsbyte eller hotellbyte.
    Mina kollegor som hanterar din reklamation kommer som sagt kontakta dig per e-mail.
    Jag hoppas att du trots bristerna på just det här hotellet väljer att boka din resa via Allinc även nästa gång du ska resa.

• Anita D
    Anita D skrev om Allinc
    Skitdåligt !!! Ska alldrig åka mer er mer! Läs mer
    2018-01-08 Mats K svarar Anita D
    Hej Anita,
    Det här var väldigt tråkigt att läsa och jag undrar naturligtvis vad som hänt. Jag ser inte att du kontaktat oss under din resa och påtalat några problem. Däremot ser jag att du haft mycket mailkonversation med kundtjänst före din resa och fått snabba svar på frågor och tips på utflykter m.m. Jag önskar att du hade hört av dig under resan om något inte motsvarade dina förväntningar så vi hade haft möjlighet att rätta till de brister du upplevt. Jag ber dig att kontakta oss igen på info@allinc.se och berätta vad det är som gjort dig så missnöjd så vi förstår vad som har hänt.

• Mieczyslaw S
    Mieczyslaw S skrev om Allinc
    Jag köpte en resa till Madeira flyg och hotell alltså. Bokningen för båda gick utan några problem och själva resan också. Läs mer
    2018-01-08 Mats K svarar Mieczyslaw S
    Hej Mieczyslaw,
    Roligt att höra att allt gick bra med både bokningsprocessen och resan. Varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska boka en resa!

• Mohamad A
    Mohamad A skrev om Allinc
    Det var inte bra bemötande på flygplatsen och vi kände oss inte säkra och oroliga. Vi sökte själv framför flygplatsen om den personen som skall bemöta oss och vi hittade honom efter ett tag .Han hade inte ett skylt som tydde på företaget eller vårt namn och det togs en tid för att fixa en transport till hotellet. På hotellet bad de om moms 17.5 dirham per person per natt trots att vi köpte all inklusive resa + 25 dirham per dag till save box i rummet + saknade ett kylskåp i rummet + varje gång bad vi om drink,mat vad som helst frågade de om rum nummer och vi bads att skriva på en faktura (det känns tråkigt eftersom det tog tid varje gång ) trots att vi hade armband . Läs mer
    2018-01-08 Mats K svarar Mohamad A
    Hej Mohamad,
    Verkligen tråkigt att du är så missnöjd, jag tror det förekommer lite missförstånd här som jag ska försöka förklara.

På din transfervoucher står att pga lokala regler så får chauffören inte gå in i ankomsthallen utan ni ska mötas utanför entré dörrarna till flygplatsen. Där står även ett telefonnummer till transferbolaget att ringa om man mot förmodan inte hittar sin chaufför.

Det är inte en moms du betalat på hotellet utan en lokal turist skatt som de lokala myndigheterna har infört, det är en skatt vi inte får ta ut i förväg utan den måste betalas lokalt. Det gäller inte bara Allinc utan det är samma sak oavsett var du bokar hotellet. Det förekommer även på andra platser så som i Spanien och Grekland och är helt utanför vår kontroll. I din bekräftelse och på din hotellvoucher står "**For all stays as from 01.11.2015 the local city tax must be paid directly to the hotel/apartment upon check in/out**

Synd att du saknade att det inte fanns kylskåp på rummet, men i hotellbeskrivningen står inget om att kylskåp ska finnas så det är inte något man kan förvänta sig om det inte framgår.

Jag förstår att det känns onödigt att behöva ange rumsnummer varje gång man beställer något, men det är en rutin som vissa hotell har även när det är all inclusive, lite onödig administration kan vi tycka men det är de lokala rutinerna och förekommer bara på vissa hotell.

Jag hoppas att ovanstående klargör dina funderingar och att du trots ditt missnöje ger Allinc en ny chans nästa gång ni ska resa.

• Simon F
    Simon F skrev om Allinc
    Smidig bokning och allt fungerade bra! Läs mer
    2018-01-08 Mats K svarar Simon F
    Hej Simon,
    Toppen att du är helt nöjd det glädjer mig. Jag ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver!
  • Stig Bertil Tommy H
    Stig Bertil Tommy H skrev om Allinc
    Utmärkt bemötande av Allinc. Hotellet med omgivning ok, men städningen kunde vara betydligt bättre. Läs mer
    2018-01-05 Mats K svarar Stig Bertil Tommy H
    Hej
    Vad roligt att du är helt nöjd med Allincs bemötande. Det uppskattar vi mycket. Synd att du inte är nöjd med städningen, om sådant inträffar på plats så behöver du bara kontakta oss eller hotell receptionen så ser vi självklart till att en städerska kommer och rättar till det.
    Vi hoppas verkligen att vi får se dig som kund hos Allinc igen, varmt välkommen åter!

• Kerstin R
    Kerstin R skrev om Allinc
    Jättebra bemötande allt fungerade det enda negativa var att jag inte fick ett sms om transfer till hemresan som tur var skrev jag ut alla papper och hittade Telenor och det fungerade Läs mer
    2018-01-04 Mats K svarar Kerstin R
    Hej Kerstin,
    Vad bra att du är nöjd med bemötandet från Allinc. Som det står på transfervouchern så ska du skriva ut det papperet och ta med dig, där finns information om hur du får veta upphämtningstiden för hemresan. Ett tips till nästa gång är att välja privat transfer, ni får då upphämtningstiden för hemresan redan på er bekräftelse. Jag är glad att allt fungerade som det skulle och hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska boka en resa.

• Nils L
    Nils L skrev om Allinc
    Inte så impad av Marocko . Hotellet kunde varit bättre men maten var bra Läs mer
    2017-12-08 Mats K svarar Nils L
    Hej Nils,
    Vad synd att du inte är så imponerad av Marocko som land. Men kul att höra att maten smakade bra. Jag förmodar att ditt betyg grundar sig på hur du upplevde destinationen och inte på Allinc som företag. Jag hoppas därför att vi får se dig som återkommande kund många gånger framöver, vi har väldigt många andra destinationer att välja på som kanske passar dina önskemål bättre.

• Jenny V
    Jenny V skrev om Allinc
    Bokade en all-inclusive resa på hemsidan.
    Fick snabbt svar på mail och bra tillmötesgående. Smidigt och enkelt sätt att boka på. Och bra, snabba och enkla dialoger med företaget. Vi va iväg v44 på Mallis. Varmt och skönt och en bra resa. Kan varmt rekommendera Allinc vid fler resor. Läs mer
    2017-12-06 Mats K svarar Jenny V
    Hej Jenny,
    Vilken fin rekommendation - det tackar vi för! Härligt att höra att du tycker siten var smidig och att kundtjänst svarat snabbt och på ett bra sätt. Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• Monica D
    Monica D skrev om Allinc
    Besviken över hotellet, instruktionerna för att hitta transfers var inte bra nog. Läs mer
    2017-12-06 Mats K svarar Monica D
    Hej Monica,
    vad synd att du är besviken över ditt hotell och att du inte tycker det var tillräckligt tydliga instruktioner för hur du skulle gå för att hitta transfern. Vi tar till oss av detta och framför dina synpunkter till våra underleverantörer i det här fallet transferbolaget för att se om det går att förtydliga instruktionerna på vouchern ytterligare.
    Jag hoppas att du väljer att resa med Allinc även nästa gång trots din besvikelse.

• Charlott E
    Charlott E skrev om Allinc
    Hej, allt har varit bra förutom att ni glömt boka in att vi skulle ha 4 resväskor med hem från Cypern... så vi hade strul när vi skulle resa från Cypern. Inte så roligt kl 02.30 på natten och försöka förklara på knackig skolengelska och sådär jättepigg vid den tiden är man ju inte.... till slut löste de sig för oss...
    De är de ni får dåligt betyg för från vår sida...

Mvh Charlotte Elmblad Läs mer
    2017-12-05 Mats K svarar Charlott E
    Hej Charlott,
    Vad tråkigt att det var problem med bagaget vid incheckningen på Cypern. I våra all inclusive paket ingår en incheckad resväska och ett handbagage per person. Jag vet inte varför det var problem för er vid er hemresa, men det glädjer mig att det löste sig efter lite diskussion med incheckningspersonalen på plats. Det är min förhoppning att ni trots den lite besvärliga avslutningen på er resa, hade en bra semester och att ni väljer att ge Allinc en ny chans även nästa gång ni ska boka en resa.
    Varmt välkomna åter!

• Lalo R
    Lalo R skrev om Allinc
    Det har gått bra med kommunikationen och inte något konstigt. Det enda nackdelen var ju mär jag var på plats så fick jag betydligt mindre rum än vad man hade förväntade sig. Läs mer
    2017-12-05 Mats K svarar Lalo R
    Hej Lalo,
    Härligt att allt har gått bra med kommunikationen med Allinc. Jag beklagar att hotellrummet var mindre än du hade förväntat dig.
    Jag hoppas att du väljer att återkomma till Allinc även nästa gång ni ska boka en resa.

• Anna Maria A
    Anna Maria A skrev om Allinc
    Bra bemötande då jag ringt av kunnig och hjälpsam personal angående vår beställda resa. Jag och mitt resesällskap blev erbjuden en bättre tid för transfer vid hemgång utan att ens ha nämnt det. Vi fick hjälp då länken till biljetterna krånglade och samtidigt fick vi en muntlig information om avgångar, gater och tider. Vi känner oss jättenöjda. Läs mer
    2017-11-13 Mats K svarar Anna Maria A
    Hej Anna Maria,
    Underbart att kundtjänst har hjälpt dig på bästa sätt. Tack för ditt fina betyg. Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.
  • Salam S
    Salam S skrev om Allinc
    Det var första gången att boka med Allnic men det kommer att inte vara den sista gången. Man kände sig trygg Det var bra och väl bemötande av företaget de svarade snabbt kunders frågor och om man behöver hjälp med någon. Jag tycker att allt hade gått bra som det var planerat med resan. Jag rekommenderar företaget varmt. Läs mer
    2017-11-13 Mats K svarar Salam S
    Hej Salam,
    Vad roligt att du planerar att bli en av våra återkommande kunder! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Välkommen åter!
  • Farije S
    Farije S skrev om Allinc
    Hade några frågor inför min resa så valde att maila allinc, och ska jag vara ärligt så hade jag inte så höga förväntningar inför svar men jag fick ett fantastiskt bemötande och hjälp med biljetter och all information jag behövde. Så verkligen bra. Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Farije S
    Hej Farije,
    Kul att kundtjänst överträffade dina förväntningar! Vi ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver!

• Snjezana B
    Snjezana B skrev om Allinc
    Jag köpte en resa till Rhodos,allt var korrekt.
    Bokning och betalning gick smidigt. Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Snjezana B
    Hej Snjezana,
    Roligt att höra att du tycker att Allinc är ett smidigt och bra sätt att boka resor på. Vi ser fram emot att du bokar via oss många gånger framöver!
  • Jan Mikael L
    Jan Mikael L skrev om Allinc
    Bra och över förväntan, hade dock lite problem med transfern, men det löste sig bra. Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Jan Mikael L
    Hej Jan,
    Roligt att du är nöjd och att det var över din förväntan. Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!

• Enver S
    Enver S skrev om Allinc
    Hej,
    Det är den sämsta servicen jag har fått genom mina 20 år jag rest runt i världen.

Att betala för bättre sängar för att sedan få standard är ett rent lurendrejeri från deras hemsida. Där hotell och resebolag inte kan komma överens över vem som gjort fel. Istället beter de sig som småbarn och pekar finger mot varandra.
    Barnsligt, respektlöst mot kunder och sista gången jag bokar med dem. Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Enver S
    Hej Enver,
    Man kan inte betala för bättre sängar när man bokar via oss, det är inte en tjänst vi erbjuder. Jag ser inte heller att du kontaktat oss varken under eller efter din resa, det finns inga noteringar om att du klagat. Du får gärna kontakta kundtjänst via mail och berätta vad det är du tycker dig ha upplevt för jag förstår helt enkelt inte vad du menar.
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Allinc
    Har åkt med Allinc tidigare och alltid lika nöjd. Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Joakim K
    Hej Joakim,
    Kul att du är en av våra återkommande kunder, vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!
  • Gert V
    Gert V skrev om Allinc
    Fantastiskt bra.
    God mat och en trevlig personal, läget på hotellet var svårslaget.

Med vänlig hälsning
    Gert Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Gert V
    Hej Gert,
    Roligt att höra att du är nöjd med Allinc och din resa! Vi hoppas att du återkommer till oss även nästa gång du ska boka en resa.

• Maja Å
    Maja Å skrev om Allinc
    Mycket förmånliga priser och otroligt bra service. Jag återkommer gärna dom kund! Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Maja Å
    Hej Maja,
    Vad roligt att du är så nöjd, vi ser fram emot att du återkommer många gånger framöver!
  • Linda K
    Linda K skrev om Allinc
    Vi hade en toppenbra vistelse på hotell Le Bleu Hotell och resort i Turkiet. Bokningen av hotellet samt transfern skedde genom Allinc. Allt fungerade som det skulle och vi tycker resan var prisvärd. Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Linda K
    Hej Linda,
    Tack för ditt fina betyg! Vi hoppas att du reser med oss många gånger framöver!
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Allinc
    Allt var super och gick jätte bra o enkelt. Kommer defenetift använda mig av allinc igen. Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Camilla D
    Hej Camilla,
    Tack för ditt fina betyg. Det är roligt att höra att du är nöjd och vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Allinc
    Enkelt och bra tjänst!
    Kan dock sakna den personlig touchen, när jag mailade kundtjänst angående resan fick jag svar från Allinc, känns lite opersonligt! I övrigt nöjda, hotell vi valde hade sett sina bästa dagar. Läs mer
    2017-11-09 Mats K svarar Andreas L
    Hej Andreas,
    Toppen att du tycker att Allinc.se är enkelt och bra att använda! Jag uppskattar ditt förslag om att få en mer personlig touch på svaren från kundtjänst och ska ta upp det internt för att se om vi kan hitta ett sätt att göra det mer personligt.
    Jag hoppas du väljer oss även nästa gång du ska boka en resa!
  • Mats Gunnar P
    Mats Gunnar P skrev om Allinc
    Allt var mycket bra, bra information innan resan , jag är mycket nöjd med Allinc.
    Efter resan hade jag några frågor till Kundtjänst blev bra bemött med snabba och utförliga svar.
    Som parantes var svaren inte vad jag hade hoppats på., men proffsigt och raka svar .Svaren var rätt och jag erkänner att Kundtjänst hade rätt.
    Jag rekommenderar Allinc till alla ,jag ska åka flera gånger med dem. Läs mer
    2017-11-09 Mats K svarar Mats Gunnar P
    Hej Mats Gunnar,
    Tack för ditt fina betyg, omdöme och att du är nöjd med Allincs bemötande trots att du hade några frågor och inte fick riktigt det svar du hade hoppats på från kundtjänst. Kul att du rekommenderar oss till andra och vi ser mycket fram emot att du reser med oss igen framöver!
  • Arijeta A
    Arijeta A skrev om Allinc
    Allt va jätte bra. Köpte både flyg och hotellrum. All inclusive. Nackdelen var busstransfern där vi fick vänta i nästan 2 timmar när vi anlände. På hotellet va det såå lyhört in. Läs mer
    2017-11-08 Mats K svarar Arijeta A
    Hej Arijeta,
    Vad roligt att du är nöjd med Allinc som bolag. Tråkigt att du råkade ut för väntetid på flygplatsen, jag vet ej detaljerna i just ditt fall men man ska aldrig behöva vänta mer än max 45 minuter om man valt delad transferbuss, väljer man privat transfer så är det ingen väntetid alls då man åker med egen chaufför och inte behöver vänta in andra resenärer.
    Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!
  • Johan B
    Johan B skrev om Allinc
    Allt fungerade perfekt. Lätt att beställa och transfern funkade klockrent. Hotellet var jättefint. Läs mer
    2017-11-08 Mats K svarar Johan B
    Hej Johan
    Tack för det fina betyget! Utmärkt att du tycker det var lätt att beställa och att resan var bra, vi ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver.
  • Anna Maria S
    Anna Maria S skrev om Allinc
    Bra service från Allinc, dessvärre ett uselt hotell där beskrivningen INTE stämde med verkligheten Läs mer
    2017-11-08 Mats K svarar Anna Maria S
    Hej Anna Maria,
    Härligt att du är nöjd med servicen från Allinc. Du får gärna skicka ett mail till kundtjänst och berätta vad som inte stämde med hotellbeskrivningen om du inte redan gjort det, maila till info@allinc.se och berätta vilket hotell och vad som inte var korrekt.
    Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!
  • Anita K
    Anita K skrev om Allinc
    Trevlig personal ! Hotellet levde upp till beskrivningen tillfullo Allt stämde Vi rekommenderar resmålet och Allinc Läs mer
    2017-11-10 Mats K svarar Anita K
    Hej Anita,
    Vad roligt att du är nöjd med Allinc och att din resa var bra!
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

• Maria S
    Maria S skrev om Allinc
    Bara positivt att säga om Allinc, hjälpsamma och väldigt trevligt bemötande.
    Mvh Maria Läs mer
    2017-11-08 Mats K svarar Maria S
    Hej Maria,
    Tack för det fina betyget och vad roligt att du fått bra hjälp av kundtjänst. Varmt välkommen åter nästa gång ni ska resa!
  • Neda N
    Neda N skrev om Allinc
    Tycker det var jätte bra :) allt fungerade som det skulle göra :) Läs mer
    2017-11-08 Mats K svarar Neda N
    Hej Neda,
    Härligt att allt fungerade bra, varmt välkommen åter till Allinc nästa gång ni ska boka en resa!
  • Marko R
    Marko R skrev om Allinc
    Allinc har gett oss all hjälp och en grym service när vi bokade vår resa.

Vi hade lite problem från början, men dom löste allt snabbt och smidigt.

Rekommenderar Allinc. Och vi kommer att boka igen inom kort Läs mer
    2017-11-08 Mats K svarar Marko R
    Hej Marko,
    Kul att vi kunde hjälpa dig att lösa ett problem, jag ser fram emot att du bokar inom kort igen, varmt välkommen åter!
  • Ann L
    Ann L skrev om Allinc
    Allt gick smidigt . Från beställningen till avresan . Hotellets mat var helt ok men hade gärna fått vara ngt bättre . Som helhet nöjd och kommer med all sannolikhet att åka med Allinc igen . Läs mer
    2017-11-08 Mats K svarar Ann L
    Hej Ann,
    Det glädjer mig att du är nöjd med Allinc och att du kommer bli en av våra många återkommande resenärer det ser vi fram emot!
  • Inger Margareta E
    Inger Margareta E skrev om Allinc
    Det funkar bra.Men maten på hotellet vi hade,var hemsk.
    Transferen funkade dåligt oxå Läs mer
    2017-09-25 Mats K svarar Inger Margareta E
    Hej,
    Vad bra att servicen från Allinc har fungerat bra. Jättetråkigt dock att du är missnöjd med maten på hotellet. Generellt så är maten bättre ju flera stjärnor hotellet har, utbudet på bufféerna och kvalitén på maten avspeglas i antalet stjärnor, vi rekommenderar att man väljer minst fyr-stjärniga hotell när man reser All inclusive just för att man tillbringar så mycket tid på hotellet.
    Jag hoppas att du väljer att komma tillbaka till Allinc även nästa gång du ska på semester!
  • Emil S
    Emil S skrev om Allinc
    Överlag är vi missnöjda med all inc.
    Vi var tvungna att kontakta företaget för att få tillgång till taxfree uppgifterna.
    Vi var tvugna att kontakta företaget för att vi ej hade fått rätt flyguppgifter.
    Hotellet var också under all kritik.
    Så nej vi är inte speciellt nöjda med All inc's service eller utbud. Läs mer
    2017-09-22 Mats K svarar Emil S
    Hej Emil,
    Vad tråkigt att ni är missnöjda med vår service, jag har tittat på ditt ärende och ser att du fått svar och lösning på dina frågor inom några minuter efter att du kontaktat kundtjänst, vilket jag hoppas du är nöjd med. Jag ser dock inte att du kontaktat oss varken under resan eller efter med synpunkter på hotellet. Det är synd att du inte hörde av dig under vistelsen till oss eller det dygnet runt öppna journumret som finns i resehandlingarna, vi hade då haft möjlighet att åtgärda de brister du eventuellt upplevde på hotellet.
    Det är min förhoppning att du vill resa med oss igen trots ditt missnöje.

• Tomas W
    Tomas W skrev om Allinc
    Hjälpsam personal på kundtjänst, snabba svar. Däremot har aldrig länkarna fungerat som man får via mejl för att skriva ut biljetter eller betala en resa. Mejlen kommer heller inte automatiskt som de ska göra utan man får ringa till kundtjänst och be dem skicka. Men bra personal är det. Läs mer
    2017-09-22 Mats K svarar Tomas W
    Hej Tomas,
    Vad roligt att du är nöjd med vår personal! Synd att länkarna i dina mail inte fungerat och att vissa mail inte kommit fram, tyvärr kan vissa mailprogram hantera mailen som spam och därför sortera bort dem vilket så klart är frustrerande både för dig och oss. Om du klickar på att Allinc är en betrodd avsändare i ditt mailprogram så bör det inte vara några problem i framtiden.
    Jag hoppas att vi får se dig som återkommande kund inom kort igen.

• Bengt K
    Bengt K skrev om Allinc
    Ett vänligt och korrekt bemötande´ från första kontakt.
    gjorde en resa för att göra ett test.
    den utföll till belåtenhet och jag har redan köpt en resa till. Kan verkligen rekommendera Allinc. Läs mer
    2017-09-22 Mats K svarar Bengt K
    Hej Bengt,
    Underbart att du redan har hunnit boka din nästa resa med Allinc trots att du precis kom hem från den första! Vilket härligt betyg på att det vi gör är bra!
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• Isuf V
    Isuf V skrev om Allinc
    Hej san jag e jätte nöjd allstå supernöjd med allting ,alla har varit jätte trevliga och väldigt hjäpsamma och alltid svarat tillbaka när jag har behövt ett svar . Rekomenderar jätte gärna till alla Mvh ☺️🌞✈️ Läs mer
    2017-09-20 Mats K svarar Isuf V
    Hej Isuf,
    Tack för det fina betyget! Det glädjer mig att du är supernöjd med Allinc! Vi ser fram emot att du reser med oss snart igen!

• Solveig Karin Jeanette S
    Solveig Karin Jeanette S skrev om Allinc
    Flöt på bra, inga konstigheter. Läs mer
    2017-09-19 Mats K svarar Solveig Karin Jeanette S
    Hej,
    Vad bra att allt fungerat som det ska! Jag hoppas att du kommer tillbaka till Allinc nästa gång du ska resa!
  • Nahir L
    Nahir L skrev om Allinc
    Bokning var mycket lätt och allt var bra. Bästa priser och bästa erbjudanden. tack allinc Läs mer
    2017-09-19 Mats K svarar Nahir L
    Hej Nahir,
    Tack för de fina vitsorden och det fina betyget! Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska resa!
  • Mona J
    Mona J skrev om Allinc
    Bokning och kontakten med företaget funkade perfekt.
    Dock var vi lite besvikna på transfern som vi fick vänta på i ca 1 timma( mitt i natten ) bussen krånglade och vi hade en däck-incident men kunde till slut fortsätta. Chauffören körde fel och A/C la stundtals av så alla rutor immade igen, noll sikt. .Så från landning till hotellet tog 4 timmar.
    Hotellet fantastiskt, lyckades diskutera mig till ett bättre rum så vi var helnöjda. Läs mer
    2017-09-19 Mats K svarar Mona J
    Hej Mona,
    Kul att det fungerat bra med kontakten och bokningen hos Allinc. Mindre roligt att höra att ni hade problem med transferbussen, skönt att det löste sig och att du fick ett rum du var nöjd med. Jag hoppas att vi får se dig som kund inom kort igen! Varmt välkommen åter till Allinc.
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Allinc
    Bemötandet var bra och dom svarar snabbt på mail men dom bokade om vår resa flera gånger både gällande flyget med olika mellanlandningar och transporten mellan flygplatsen och hotellet vilket blev struligt och vi fick en väldigt lång mellanlandning Läs mer
    2017-09-04 Mats K svarar Alexandra L
    Hej Alexandra,
    Härligt att bemötandet från Allinc var bra. Tyvärr drabbas alla flygbolag ibland av förändringar i sina tidtabeller, i just ert fall är det Air Berlin som ändrat tiderna och tyvärr blev det då en längre mellan landning än vad som var tänkt från början. Vi beklagar självklart detta även om det ligger helt utanför Allincs kontroll att styra över förändringar i flygtidtabellerna.
    Jag hoppas att du trots detta väljer Allinc även nästa gång ni ska resa.
  • Elizabeta P
    Elizabeta P skrev om Allinc
    ok, but the concept allinc also includes water in the room. We araive at 3 am in the hotel, and in the room was no single bottle water and the hotel bar was closed , shops were close as well so it was no chance to find water . That should be fix. Läs mer
    2017-08-25 Mats K svarar Elizabeta P
    Thank you for your suggestion on how we can improve our service. I will forward this suggestion to the hotel. A lot of the hotels we use do provide a bottle of water in the room at arrival already, but the service level and standard is different between the hotels and is dependent on the hotel managers.
    I hope that you will use Allinc next time you book your holiday!

Best Regards
    CEO
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Allinc
    Dålig mat på hotellet. Bra bemötande av kundtjänst. Läs mer
    2017-08-23 Mats K svarar Daniel L
    Hej Daniel,
    Underbart att kundtjänst har bemött dig på bästa sätt, men väldigt synd att du inte tyckte om maten på hotellet. Mat är så klart en smaksak och individuellt med tycke och smak. Generellt så är maten bättre på hotell med 4 och 5 stjärnor än på hotell av enklare standard. Vi rekommenderar att man alltid bokar fyra eller fem stjärniga hotell när man åker på All inclusive semester eftersom man tillbringar så mycket tid på hotellet och hotellets standard i stjärnor även avspeglas i utbudet av mat.
    Vi hoppas att vi får se dig som kund hos Allinc även nästa gång du ska resa, men då kanske till ett annat hotell.

• Kari R
    Kari R skrev om Allinc
    Endast kontakt via E-mail och det fungerat bra. Tyvärr så framgick det ej att pool-baren inte ingick i priset. Allt annat ok! Läs mer
    2017-08-21 Mats K svarar Kari R
    Hej Kari,
    Vad bra att det fungerat bra med kontakten med Allinc via e-mail. Det låter märkligt att dryck från poolbaren inte ingick i all inclusive konceptet på hotellet. I all inclusive konceptet ingår mat och lokalproducerad dryck både med och utan alkohol på samtliga hotell, men vissa restauranger och barer på hotellet kan vara undantagna och mot avgift, men just pool bar brukar alltid ingå så jag blir lite frågande över detta. Jag vet inte vilket hotell ni bodde på, kontakta gärna kundtjänst med mer information på info@allinc.se så vi får undersöka närmare.
    2017-09-06 Kari R svarar Mats K
    Hotellet heter Promoria.........
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Medhanie A
    Medhanie A skrev om Allinc
    Det var över förväntad. Bra bemötande och allt annat var perfekt. Jag har redan rekommenderat till många bekanta och kommer även att göra det i framtiden. Jag hoppas att ni fortsätter att sträva för att bli ännu bättre. Mvh Medhanie Läs mer
    2017-08-21 Mats K svarar Medhanie A
    Hej Medhanie,

Tack för ditt fina betyg och för att du rekommenderar oss till dina vänner och bekanta! Självklart fortsätter vi kämpa för att bli ännu bättre, och fortsätta hålla låga priser, det kommer vi aldrig sluta med. Varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska resa!

• Medin M
    Medin M skrev om Allinc
    Toppenföretag ...grymt bra bemötande då vi var tvungna att göra ändringar i resan nära inför avresa.., inga problem med det, ett företag som verkligen vet att placera kunden i fokus.... Läs mer
    2017-08-21 Mats K svarar Medin M
    Hej Medin,
    Toppen att vi lyckats hjälpa dig på bästa sätt och att du är så nöjd med vår service. Vi hoppas att du återkommer inom kort igen och bokar din nästa resa!
  • Per H
    Per H skrev om Allinc
    bra , lättnavigerad sida som ger en bra inblick i vad man beställer för något. Läs mer
    2017-08-18 Mats K svarar Per H
    Hej Per,
    Det låter jättebra att du tycker vi har en lättnavigerad site med bra överblick. Vi hoppas att du väljer Allinc även nästa gång du ska boka en resa!
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Allinc
    Jag fick det vi betalade för, transporter flyg och boende var enligt det som utlovades. Man ska dock vara medveten om att standarden är lägre i Grekland än mot andra destinationer. Som jag tidigare skrev så fick vi det vi betalade för och det är upp till var och en att. Jag var dock lite fundersam gentemot företaget då jag sett den tidigare negativa kritiken som riktats mot dem. Jag och min familj fick i alla fall en varm och skön vecka tillsammans i Grekland och det var uppskattat av oss alla. Så visst rekommenderar jag Allinc. Läs mer
    2017-08-18 Mats K svarar Daniel T
    Hej Daniel,
    Härligt att du känner att du fått det du betalde för! Vi hoppas att du reser med oss många gånger framöver!

Nygränd 10, 111 30 Stockholm