Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se

Läs vad 269 kunder tycker om Allinc

• Inger Margareta E
    Inger Margareta E skrev om Allinc
    Det funkar bra.Men maten på hotellet vi hade,var hemsk.
    Transferen funkade dåligt oxå
    2017-09-25 Mats K svarar Inger Margareta E
    Hej,
    Vad bra att servicen från Allinc har fungerat bra. Jättetråkigt dock att du är missnöjd med maten på hotellet. Generellt så är maten bättre ju flera stjärnor hotellet har, utbudet på bufféerna och kvalitén på maten avspeglas i antalet stjärnor, vi rekommenderar att man väljer minst fyr-stjärniga hotell när man reser All inclusive just för att man tillbringar så mycket tid på hotellet.
    Jag hoppas att du väljer att komma tillbaka till Allinc även nästa gång du ska på semester!
  • Emil S
    Emil S skrev om Allinc
    Överlag är vi missnöjda med all inc.
    Vi var tvungna att kontakta företaget för att få tillgång till taxfree uppgifterna.
    Vi var tvugna att kontakta företaget för att vi ej hade fått rätt flyguppgifter.
    Hotellet var också under all kritik.
    Så nej vi är inte speciellt nöjda med All inc's service eller utbud.
    2017-09-22 Mats K svarar Emil S
    Hej Emil,
    Vad tråkigt att ni är missnöjda med vår service, jag har tittat på ditt ärende och ser att du fått svar och lösning på dina frågor inom några minuter efter att du kontaktat kundtjänst, vilket jag hoppas du är nöjd med. Jag ser dock inte att du kontaktat oss varken under resan eller efter med synpunkter på hotellet. Det är synd att du inte hörde av dig under vistelsen till oss eller det dygnet runt öppna journumret som finns i resehandlingarna, vi hade då haft möjlighet att åtgärda de brister du eventuellt upplevde på hotellet.
    Det är min förhoppning att du vill resa med oss igen trots ditt missnöje.

• Tomas W
    Tomas W skrev om Allinc
    Hjälpsam personal på kundtjänst, snabba svar. Däremot har aldrig länkarna fungerat som man får via mejl för att skriva ut biljetter eller betala en resa. Mejlen kommer heller inte automatiskt som de ska göra utan man får ringa till kundtjänst och be dem skicka. Men bra personal är det.
    2017-09-22 Mats K svarar Tomas W
    Hej Tomas,
    Vad roligt att du är nöjd med vår personal! Synd att länkarna i dina mail inte fungerat och att vissa mail inte kommit fram, tyvärr kan vissa mailprogram hantera mailen som spam och därför sortera bort dem vilket så klart är frustrerande både för dig och oss. Om du klickar på att Allinc är en betrodd avsändare i ditt mailprogram så bör det inte vara några problem i framtiden.
    Jag hoppas att vi får se dig som återkommande kund inom kort igen.

• Bengt K
    Bengt K skrev om Allinc
    Ett vänligt och korrekt bemötande´ från första kontakt.
    gjorde en resa för att göra ett test.
    den utföll till belåtenhet och jag har redan köpt en resa till. Kan verkligen rekommendera Allinc.
    2017-09-22 Mats K svarar Bengt K
    Hej Bengt,
    Underbart att du redan har hunnit boka din nästa resa med Allinc trots att du precis kom hem från den första! Vilket härligt betyg på att det vi gör är bra!

• Isuf V
    Isuf V skrev om Allinc
    Hej san jag e jätte nöjd allstå supernöjd med allting ,alla har varit jätte trevliga och väldigt hjäpsamma och alltid svarat tillbaka när jag har behövt ett svar . Rekomenderar jätte gärna till alla Mvh ☺️🌞✈️
    2017-09-20 Mats K svarar Isuf V
    Hej Isuf,
    Tack för det fina betyget! Det glädjer mig att du är supernöjd med Allinc! Vi ser fram emot att du reser med oss snart igen!

• Solveig Karin Jeanette S
    Solveig Karin Jeanette S skrev om Allinc
    Flöt på bra, inga konstigheter.
    2017-09-19 Mats K svarar Solveig Karin Jeanette S
    Hej,
    Vad bra att allt fungerat som det ska! Jag hoppas att du kommer tillbaka till Allinc nästa gång du ska resa!
  • Nahir L
    Nahir L skrev om Allinc
    Bokning var mycket lätt och allt var bra. Bästa priser och bästa erbjudanden. tack allinc
    2017-09-19 Mats K svarar Nahir L
    Hej Nahir,
    Tack för de fina vitsorden och det fina betyget! Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska resa!
  • Mona J
    Mona J skrev om Allinc
    Bokning och kontakten med företaget funkade perfekt.
    Dock var vi lite besvikna på transfern som vi fick vänta på i ca 1 timma( mitt i natten ) bussen krånglade och vi hade en däck-incident men kunde till slut fortsätta. Chauffören körde fel och A/C la stundtals av så alla rutor immade igen, noll sikt. .Så från landning till hotellet tog 4 timmar.
    Hotellet fantastiskt, lyckades diskutera mig till ett bättre rum så vi var helnöjda.
    2017-09-19 Mats K svarar Mona J
    Hej Mona,
    Kul att det fungerat bra med kontakten och bokningen hos Allinc. Mindre roligt att höra att ni hade problem med transferbussen, skönt att det löste sig och att du fick ett rum du var nöjd med. Jag hoppas att vi får se dig som kund inom kort igen! Varmt välkommen åter till Allinc.
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Allinc
    Bemötandet var bra och dom svarar snabbt på mail men dom bokade om vår resa flera gånger både gällande flyget med olika mellanlandningar och transporten mellan flygplatsen och hotellet vilket blev struligt och vi fick en väldigt lång mellanlandning
    2017-09-04 Mats K svarar Alexandra L
    Hej Alexandra,
    Härligt att bemötandet från Allinc var bra. Tyvärr drabbas alla flygbolag ibland av förändringar i sina tidtabeller, i just ert fall är det Air Berlin som ändrat tiderna och tyvärr blev det då en längre mellan landning än vad som var tänkt från början. Vi beklagar självklart detta även om det ligger helt utanför Allincs kontroll att styra över förändringar i flygtidtabellerna.
    Jag hoppas att du trots detta väljer Allinc även nästa gång ni ska resa.
  • Elizabeta P
    Elizabeta P skrev om Allinc
    ok, but the concept allinc also includes water in the room. We araive at 3 am in the hotel, and in the room was no single bottle water and the hotel bar was closed , shops were close as well so it was no chance to find water . That should be fix.
    2017-08-25 Mats K svarar Elizabeta P
    Thank you for your suggestion on how we can improve our service. I will forward this suggestion to the hotel. A lot of the hotels we use do provide a bottle of water in the room at arrival already, but the service level and standard is different between the hotels and is dependent on the hotel managers.
    I hope that you will use Allinc next time you book your holiday!

Best Regards
    CEO
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Allinc
    Dålig mat på hotellet. Bra bemötande av kundtjänst.
    2017-08-23 Mats K svarar Daniel L
    Hej Daniel,
    Underbart att kundtjänst har bemött dig på bästa sätt, men väldigt synd att du inte tyckte om maten på hotellet. Mat är så klart en smaksak och individuellt med tycke och smak. Generellt så är maten bättre på hotell med 4 och 5 stjärnor än på hotell av enklare standard. Vi rekommenderar att man alltid bokar fyra eller fem stjärniga hotell när man åker på All inclusive semester eftersom man tillbringar så mycket tid på hotellet och hotellets standard i stjärnor även avspeglas i utbudet av mat.
    Vi hoppas att vi får se dig som kund hos Allinc även nästa gång du ska resa, men då kanske till ett annat hotell.

• Kari R
    Kari R skrev om Allinc
    Endast kontakt via E-mail och det fungerat bra. Tyvärr så framgick det ej att pool-baren inte ingick i priset. Allt annat ok!
    2017-08-21 Mats K svarar Kari R
    Hej Kari,
    Vad bra att det fungerat bra med kontakten med Allinc via e-mail. Det låter märkligt att dryck från poolbaren inte ingick i all inclusive konceptet på hotellet. I all inclusive konceptet ingår mat och lokalproducerad dryck både med och utan alkohol på samtliga hotell, men vissa restauranger och barer på hotellet kan vara undantagna och mot avgift, men just pool bar brukar alltid ingå så jag blir lite frågande över detta. Jag vet inte vilket hotell ni bodde på, kontakta gärna kundtjänst med mer information på info@allinc.se så vi får undersöka närmare.
    2017-09-06 Kari R svarar Mats K
    Hotellet heter Promoria.........
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Medhanie A
    Medhanie A skrev om Allinc
    Det var över förväntad. Bra bemötande och allt annat var perfekt. Jag har redan rekommenderat till många bekanta och kommer även att göra det i framtiden. Jag hoppas att ni fortsätter att sträva för att bli ännu bättre. Mvh Medhanie
    2017-08-21 Mats K svarar Medhanie A
    Hej Medhanie,

Tack för ditt fina betyg och för att du rekommenderar oss till dina vänner och bekanta! Självklart fortsätter vi kämpa för att bli ännu bättre, och fortsätta hålla låga priser, det kommer vi aldrig sluta med. Varmt välkommen åter till Allinc även nästa gång du ska resa!

• Medin M
    Medin M skrev om Allinc
    Toppenföretag ...grymt bra bemötande då vi var tvungna att göra ändringar i resan nära inför avresa.., inga problem med det, ett företag som verkligen vet att placera kunden i fokus....
    2017-08-21 Mats K svarar Medin M
    Hej Medin,
    Toppen att vi lyckats hjälpa dig på bästa sätt och att du är så nöjd med vår service. Vi hoppas att du återkommer inom kort igen och bokar din nästa resa!
  • Per H
    Per H skrev om Allinc
    bra , lättnavigerad sida som ger en bra inblick i vad man beställer för något.
    2017-08-18 Mats K svarar Per H
    Hej Per,
    Det låter jättebra att du tycker vi har en lättnavigerad site med bra överblick. Vi hoppas att du väljer Allinc även nästa gång du ska boka en resa!
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Allinc
    Jag fick det vi betalade för, transporter flyg och boende var enligt det som utlovades. Man ska dock vara medveten om att standarden är lägre i Grekland än mot andra destinationer. Som jag tidigare skrev så fick vi det vi betalade för och det är upp till var och en att. Jag var dock lite fundersam gentemot företaget då jag sett den tidigare negativa kritiken som riktats mot dem. Jag och min familj fick i alla fall en varm och skön vecka tillsammans i Grekland och det var uppskattat av oss alla. Så visst rekommenderar jag Allinc.
    2017-08-18 Mats K svarar Daniel T
    Hej Daniel,
    Härligt att du känner att du fått det du betalde för! Vi hoppas att du reser med oss många gånger framöver!

• Jessica A
    Jessica A skrev om Allinc
    Jätte nöjda med allt. Kommer resa med er igen.
    2017-08-17 Mats K svarar Jessica A
    Hej Jessica,
    Vad trevligt att du är nöjd med allt! Vi ser fram emot att du reser med oss inom kort igen!

• Robin H
    Robin H skrev om Allinc
    Vi sov på Soffor de har inte bytt ut varken sängkläder inte heller handdukar de har inte städat toa aldrig det var smutsig rum

Vi bad de varje dag även etan representant har sagt till de utan resultat
    Vi hade inte room sirvice alls
    Deras mat var äcklig ölen smakar lite
    Deras jus är äcklig
    Sista fem dagar vi var förbannade ordentligt på Hela resan
    2017-08-17 Mats K svarar Robin H
    Hej Robin,
    Vad tråkigt att du är så missnöjd med hotellet i Turkiet. Jag kan inte se att du kontaktat varken Allinc eller det dygnet runt öppna journumret som står på er hotellvoucher under er vistelse, om ni hade gjort det hade vi självklart hjälpt er direkt på plats.
    Jag hoppas att ni trots missnöjet ger Allinc en ny chans nästa gång ni ska resa

• Anna Å
    Anna Å skrev om Allinc
    Bra support från kundtjänst - Vänligt och snabbt bemötande.
    2017-08-17 Mats K svarar Anna Å
    Hej Anna,
    Underbart att du är nöjd med kundtjänst agerande!
    Varmt välkommen tillbaka till Allinc nästa gång ni ska boka en resa!

• Magnus M
    Magnus M skrev om Allinc
    det mesta var hyfsat bra utom flygtiderna för hämtning och lämning på hotellet, vi förlorade en hel dag...
    2017-08-17 Mats K svarar Magnus M
    Hej Magnus,
    Bra att du tycker det mesta var bra!
    Flygtiderna framgår tydligt när man genomför bokningen så det bör inte ha varit någon överraskning vilka tider flyget gick på.
    Jag hoppas att vi får se dig som återkommande kund hos Allinc även nästa gång du ska resa!
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Allinc
    Bra kundbemötande från allinc.

Hotell och mat under all kritik. Hade inte rekommenderat detta till någon.

Betyget under är till allinc. Boendet får bottenbetyg.
    2017-08-17 Mats K svarar Patrik M
    Hej Patrik,
    Härligt att du är nöjd med kundbemötandet från Allinc! Jättesynd att du inte är nöjd med hotellet du valt, jag hoppas att du kontaktade kundtjänst eller journumret under vistelsen så du fick hjälp att åtgärda bristerna eller byta hotell.
    Det är också min förhoppning att du väljer att boka med Allinc igen även nästa gång du ska resa trots ditt missnöje med hotellet.

• Murat A
    Murat A skrev om Allinc
    Utmärk. Jag köpte en resa från Allinc och alt gick te underbart utan problem. Vi försenat inte också. Alt hände som de lovade.
    2017-08-14 Mats K svarar Murat A
    Hej Murat,
    Vad underbart att du upplever att Allinc är ett utmärkt bolag att resa med. Vi hoppas du väljer att resa med oss många gånger framöver!

• Ali G
    Ali G skrev om Allinc
    Good price and good options on the travel list. However, in our experience with Air Berlin, we were disappointed. Given the fact that air line had a troubled history. We lost our two suit cases. Allincl.. should not choose this air line
    2017-08-14 Mats K svarar Ali G
    Hej Ali,
    Vad bra att du är nöjd med Allincs priser och våra resor i allmänhet. Tråkigt att du fick problem med bagaget med Air Berlin. Det är flygbolaget som ansvarar för det precis som du säger, så jag hoppas att de hjälpt dig med ersättning o.s.v om inte så rekommenderar jag dig att kontakta ditt försäkringsbolag och begära ersättning från reseförsäkringen gällande ditt försenade bagage.

Jag hoppas att du väljer att resa med Allinc igen även nästa gång du ska resa!
  • Tomy H
    Tomy H skrev om Allinc
    Vi hade köpt en veckas allinclusive på hotell Heronissos på Kreta. När vi anlände till hotellet fanns inte vår bokning där. Receptionisten gjorde ett fantastiskt jobb och gav oss ett rum.Upplevelsen var dock inledningsvis fullständig chock. Vi hade fått bekräftelse på vår beställning och kunde visa upp denna. Det hade dock hjälpt föga om de inte hade haft någon plats till oss. Vi var ett stort sällskap på 10 pers., våra barn och barnbarn, som reste tillsammans så det hade inte varit bra att behöva bo på annat ställe. Med anledning av det inträffade blir vårt betyg inte särskilt högt.
    2017-08-14 Mats K svarar Tomy H
    Hej Tomy,
    Det var tråkigt att höra att hotellet hade problem att hitta din bokning när du ankom. Men det glädjer mig oerhört att receptionisten löste det på bästa tänkbara sätt. Jag har kontrollerat och ser att er bokning var bekräftad från hotellet till oss så det måste vara något misstag hos hotellet att de inte hittade bokningen. På din hotellvoucher framgår ett dygnet runt öppet journummer dit ni kunde ha vänt er om det mot förmodan inte hade blivit löst av receptionisten på hotellet. Jag hoppas att ni trots den lite besvärliga starten på er resa fick en härlig semester på Kreta och att ni väljer att boka via oss på Allinc även nästa gång ni ska resa.

• Kina L
    Kina L skrev om Allinc
    Allt var bra förutom flygresan till och från resmålet. Vi hade bekräftade sitt platser hos Norwegian i båda riktningarna, men Norwegian valde att hyra in ett annat bolag som startade 3,5 timmar senare, och som dessutom inte hade någon mat att servera på planet. Vi fick en torr ostklämma och vatten, te eller kaffe. Inte alls bra eftersom vi reste med barn. Värdelöst. Detta har fått mig att inte anlita Norwegian i framtiden. Om n i flyger med andra bolag, kan jag gärna anlita er igen.
    2017-08-14 Mats K svarar Kina L
    Hej Kina,
    Det var tråkigt att du är missnöjd med Norwegian, tyvärr kan alla flygbolag drabbas av förseningar och problem som gör att de måste byta ut ett plan till ett annat, men jag förstår att det kändes besvärligt. Vi samarbetar med många olika flygbolag och det framgår tydligt under bokningsprocessen vilket bolag den aktuella resan är med så du kan välja bort de bolag du inte önskar åka med nästa gång du bokar. Jag hoppas att du väljer att resa med oss på Allinc igen även nästa gång!

• Miguel Angel A
    Miguel Angel A skrev om Allinc
    bra bemötande, och de försökte verkligen hjälpa till vid mina telefonkontakter med allinc
    2017-08-14 Mats K svarar Miguel Angel A
    Hej Miguel,

Vad bra att du är nöjd med Allinc och vår personal på kundtjänst.
    Varmt välkommen åter till oss nästa gång du ska resa!

• Christina Sofia S
    Christina Sofia S skrev om Allinc
    Superbra service. Allt funkade jättesmidigt. Tack för en trevlig och mycket prisvärd semester. Dock var vårt hotell mer 3-stjärnigt än 4-stjärnigt men det är ju inte allincs fel. Jag rekommenderar varmt att boka resor med allinc om du söker en resa med all inclusive.
    2017-08-14 Mats K svarar Christina Sofia S
    Hej Christina,
    Tack för ditt fina betyg och rekommendation! Vi hoppas att vi får ha dig som återkommande kund flera gånger framöver!
  • Olga G
    Olga G skrev om Allinc
    Bra bemötande, toppen service, lätt att betala, lätt att välja resmål på hemsida, snabba svar från kundservice. Lätt och trevligt! Kändes jätte bra att köpa tur från Allinc.
    2017-07-21 Mats K svarar Olga G
    Hej Olga,
    Tusen tack för det fina betyget! Det glädjer mig att vi lyckats så bra.
  • Ivana K
    Ivana K skrev om Allinc
    Jag har rest två gånger på semester med Allinc och var båga gångerna mycket nöjd. Kommunikation med företaget var jätte bra och de svarade snabbt på alla mina frågor. En gång vi hade problem med transfer men vi fick hjälp omedelbart och fick pengarna tillbaka. Jag är hemskt nöjd och kan bara rekommendera Allinc!
    2017-07-21 Mats K svarar Ivana K
    Hej Ivana,
    Tack för ditt fina betyg! Vi uppskattar mycket att du är en av våra återkommande resenärer och hoppas att vi får ha dig som kund många gånger framöver!
  • Mohsen G
    Mohsen G skrev om Allinc
    Det var mycket bra service och jag var njöd med den , flyg ,hotel och transport var enligt planeringen
    2017-07-21 Mats K svarar Mohsen G
    Hej Mohsen,
    Toppen att du är nöjd med Allincs service och att allt fungerat som det ska. Varmt välkommen åter till Allinc!

• Eddie Q
    Eddie Q skrev om Allinc
    Hej
    Det var bra mat , hotel och personal.
    Det var bra aktivit för barnen.
    Rekomenderar till Familjen.
    Tack
    Eddie Qureshi
    2017-07-21 Mats K svarar Eddie Q
    Hej Eddie,
    Tack för ditt fina betyg, vi ser fram emot att ni reser med oss flera gånger framöver!
  • Ibrahim B
    Ibrahim B skrev om Allinc
    Jätte dålig resa hotellet var katastrof maten va uselt rummet på hotellet var katastrof ska aldrig mer boka resa genom er jätte dålig service att ni inte har några guider på hotellet från Sverige
  • Patrick I
    Patrick I skrev om Allinc
    Har det största förtroende för allinc, ett bemötande och kunnande som var outstanding. Beställer gärna igen med denna personal som har allt. Superbra jobbat alla.

bokat en resa till lloret del mar, och allt var jättebra. bokar och rekommenderar allinc till alla.
    2017-07-19 Mats K svarar Patrick I
    Hej Patrick,
    Vad roligt att du är nöjd med Allinc! Det glädjer mig mycket att höra att vår personal levererar en servicenivå som är utöver dina förväntningar. Tack för det fina betyget och varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!

• Rolf B
    Rolf B skrev om Allinc
    Mkt positivt, har absolut inget i övrigt att önska.
    Fick god valuta för pengarna :-)
    2017-07-19 Mats K svarar Rolf B
    Hej Rolf,
    Tack för det fina betyget! Vi ser fram emot att ni reser med oss flera gånger framöver!

• Liselott S
    Liselott S skrev om Allinc
    Ingen kontakt mer än hemsida och mailbekräftelse.
    Allt funkade.
    2017-07-07 Mats K svarar Liselott S
    Hej Liselott,
    Toppen att allt fungerade som det ska och att det räckte med hemsidan och de mail du fått, det är precis som det ska vara.
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Allinc
    Nöjd m bemötande och resan resemål samt hotell.
    2017-07-06 Mats K svarar Åsa H
    Hej Åsa,
    Toppen att du är nöjd med både resan och Allincs bemötande!
    Varmt välkommen åter nästa gång ni ska resa!
  • Carine K
    Carine K skrev om Allinc
    Resan var helt okej, hotell var bra men kanske inte en 4 star
    Maten var okej, vi hade det bra i lloret demar, jag tycker om allinc och nästa gång jag tror jag kommer att välja den igen
    2017-07-05 Mats K svarar Carine K
    Hej Carine,
    Vad härligt att ni hade en bra resa och att du kommer att välja Allinc även nästa gång du ska boka en resa. Vi ser fram emot att ha dig som kund många gånger framöver!
  • Alexandr N
    Alexandr N skrev om Allinc
    Hotellet var inte en *** som det visades på sidan då vi beställde vår resa, snarare en *.
    2017-07-05 Mats K svarar Alexandr N
    Hej Alexandr,
    Vad tråkigt att du inte tycker att hotellklassificeringen stämde överens med dina förväntningar. Vi försöker göra en så rättvis klassificering som möjligt och har ofta lägre antal stjärnor än andra arrangörer på samma hotell.
    Jag hoppas att vi trots att du inte är nöjd med hotellstandarden på det hotell du valde väljer att komma tillbaka till Allinc nästa gång du ska boka en resa så vi får bevisa att vi har väldigt bra hotell också.

• Anette C
    Anette C skrev om Allinc
    Bra bemötande av kundtjänst, men helt värdelöst vad gällde deras väl av transferföretag,"HOPPA" vi stod och väntade i en evighet på plats och det verkade som om dom inte visste att vi skulle komma. Dålig info även när vi skulle hem om när dom skulle hämta oss.
    2017-07-05 Mats K svarar Anette C
    Hej Anette,
    Vad bra att du är nöjd med Allinc och vår kundtjänst! Men tråkigt att du upplevde transferbolaget Hoppa som ett problem. Det finns ett akutnummer på er transfervoucher som man ska ringa om det är problem eller man får vänta längre än utsatt tid. Men självklart tar vi det på stort allvar att transfern inte var så bra som den borde och tar upp det med transferbolaget för att förbättra för framtida resenärer.
    Jag hoppas att vi får se dig som återkommande kund hos Allinc nästa gång ni ska boka en resa!
  • Ann-kristin W
    Ann-kristin W skrev om Allinc
    Köpt en resa och fick inte fram mina biljetter men det fixade dom galant. Allt funkade klockrent och vi är / var jättenöjda både med resa och kontakten med dem! Kommer absolut köpa via dom igen.
    2017-07-05 Mats K svarar Ann-kristin W
    Hej Ann-Kristin,
    Tack för det fina betyget! Vad roligt att allt fungerade som det ska och att ni är nöjda.
    Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!
  • Kim M
    Kim M skrev om Allinc
    Mycket bra service och hotellet var också mycket bra. Rethymno och dess omgivningar var också bra.
    Kim Magnusson
    2017-07-05 Mats K svarar Kim M
    Hej Kim,
    Vad roligt att du är nöjd och att du hade en bra resa!
    Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!
  • Salwan I
    Salwan I skrev om Allinc
    Mycket bra..........................
    2017-07-05 Mats K svarar Salwan I
    Hej Salwan,
    Tack för det fina betyget! Varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa!
  • Linda U
    Linda U skrev om Allinc
    Lätt o smidigt men anonymt att boka via internet.
    Dock bra kontakt vid behov o utskick av meddelande vid ändring o försening.
    Tilläggstjänsten transfer (hoppa ) var däremot rena skämtet.
    Bra försenade på både dit o hemvägen, de vimsade om det mesta, hittade inte hotellet utan släppte av oss mitt i stan kl03. 30! Mkt osäkert om de skulle dyka upp på hemvägen också.
    Det fantastiskt fina hotellet o strandläget uppväger dock alltsammans, och vi är mycket nöjda totalt.
    2017-07-05 Mats K svarar Linda U
    Hej Linda,
    Vad roligt att du är nöjd med Allinc och att ni är nöjda med resmålet och hotellet. Men tråkigt att höra att det var lite problem med transfern via leverantören Hoppa. Vi tar det på allvar och har kontinuerligt kontakt med transferbolaget för att förbättra servicen för transfern.
    Jag ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver!
  • Marlen L
    Marlen L skrev om Allinc
    Var först lite nervös för att jag inte kände till företaget. Men allt gick jättebra och de var lättillgängliga. Väldigt lätt och smidigt.
    Kommer åka igen 👍
    2017-07-05 Mats K svarar Marlen L
    Hej Marlen,
    Tack för det fina betyget! Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!
  • Hanna C
    Hanna C skrev om Allinc
    Ett otroligt bra företag som var enkelt att boka med och allt flöt på väldigt smidigt och enkelt. Ett trevligt bemötande med kundinriktad kundtjänst. ett riktigt bra företag som jag definitivt kommer boka mina resor genom mer och som jag varmt kan rekommendera andra!
    2017-06-19 Mats K svarar Hanna C
    Hej Hanna,
    Tack för det jättefina omdömet och betyget!
  • Melinda L
    Melinda L skrev om Allinc
    Super bra resa förutom förseningar med transferns.
    2017-06-19 Mats K svarar Melinda L
    Hej Melinda,
    Tack för det fina betyget! Jätteroligt att du är nöjd med er resa!
    Varmt välkommen åter!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Allinc
    Köpt flygresa, transfer och hotell. Bodde på mercury i Santa Susanna. Är riktigt missnöjd med transfer från Barcelona till Santa Susanna. EROS är verkligen urusla. Chauffören förstod inte engelska och vi fick vänta två timmar på flygplatsen innan bussen gick☹️. Även otydligt var vi skulle bli upphämtade med bussen vid hemresan. När vi skulle åka hem var bussen "bara" 30 minuter sen mot utsatt tid (04:20 istället för 03:50). Inte bra när vi reste med barn! Hotellet levde upp till våra förväntningar. Jag kommer inte att boka resa med gemensam transfer igen. Det är ju ett hån att skriva att vi ska få vänta max 45 minuter innan transferbuss ska gå när det dröjer två timmar.
    2017-06-19 Mats K svarar Fredrik L
    Hej Fredrik,
    Vad bra att du är nöjd med allt förutom transfern. Självklart är det inte alls bra att du fick vänta så länge på den gemensamma transferbussen. Man ska max behöva vänta i 45 minuter vilket står på er voucher, tar det längre tid än så så ska man ringa journumret och få tillstånd att ta en taxi. Två timmar ska man absolut inte behöva vänta innan man kommer iväg från flygplatsen. Men precis som du säger så är ett bekvämare sätt att boka privat transfer, då är det ingen väntetid alls utan man kommer iväg direkt när man är klar utan att behöva vänta på andra resenärer. Vi ser kontinuerligt över våra samarbetspartners gällande transfers och byter ut de lokala leverantörerna när vi märker att deras service inte fungerar som den ska så din feedback är oerhört viktig för oss.
    Jag hoppas att du trots problemet med transfern väljer Allinc även nästa gång ni ska resa.

• Kjell O
    Kjell O skrev om Allinc
    Hej . Hotellet var bra men transfern var under all kritik. Vi var flera familjer som bodde på samma hotell och skulle flyga med samma plan till Sverige. Åkte olika bussar till flygplatsen. En buss var 1 timme försenad och det vart lite panik, Urusel beskrivning av flygplatsen (inget stämde efter anvisningen son vi fått)
    Nej det blir nog inte Allinc nästa gång.
    mvh
    Kjell Olsson
    2017-06-16 Mats K svarar Kjell O
    Hej Kjell,
    Vad bra att du är nöjd med hotellet, men jättesynd att det strulade med transfern. Det finns ett journummer till transferbolaget på vouchern som man ska ringa om det är problem. Att vänta på en buss i en timme när man ska till flygplatsen är naturligtvis inte meningen max 15 minuter står det på er voucher är det mer än så ska man ringa journumret och få godkännande på att ta en taxi så man inte kommer försent till flygplatsen.
    Jag beklagar verkligen att ni upplevde problem med transfern på vägen från hotellet till flygplatsen och hoppas att ni trots transferbolagets misstag vågar och vill välja Allinc igen nästa gång ni ska resa.
  • Liselotte G
    Liselotte G skrev om Allinc
    Bemötandet av personal via telefon ang resan va topp 10.
    Däremot transfern från flygplatsen till hotellet under all kritik ,,bussen höll nätt å jämt ihop,,dålig ordning på chaufförerna å var,vem vi skulle åka med. Rena lotteriet. USELT.
    Hotellet var helt ok.
    Summa sumarum = nöjd!
    2017-06-15 Mats K svarar Liselotte G
    Hej Liselotte,
    Underbart att du är nöjd med bemötandet av Allincs personal och att hotellet var okej. Men synd att det var en dålig transferbuss, det låter inte bra. Skicka gärna dina synpunkter om transfern till info@allinc.se så vi kan ta det vidare med ansvariga för transfern, bifoga även ditt bokningsnummer.
    Tack och varmt välkommen åter till Allinc nästa gång ni ska resa!

• Anne-li A
    Anne-li A skrev om Allinc
    Resebeställning där flyget krånglade och Allinc fixade
    Nöjd kund är jag
    2017-06-15 Mats K svarar Anne-li A
    Hej Anne-li,

Vad roligt att du är nöjd med Allincs service!

Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!

Nygränd 10, 111 30 Stockholm