Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se

Läs vad 457 kunder tycker om Allinc

• 2019-10-15

JAN HALDOR H skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Bestillt fly og leiligheit på Grand Canary. Utmerket oppfølging og service frå Allinc. Var i utgangspunktet litt skeptisk til leiligheita, men viste seg å vera heilt topp til 3 voksne personer. 2 soverom og 2 bad, stor terasse, heilt supert.
    Hadde og bestillt privat trasnsfer, fungerte utmerket. Läs mer
  • JENNY MADELEN Ø

2019-10-13

JENNY MADELEN Ø skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Var veldig fornøyd med hele opplevelsen. God info på Mail i forkant, transport til og fra hotellet var bra. Hele ferien var fantastisk :) Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar JENNY MADELEN Ø
    Hej Jenny,
    Underbart att du hade en fantastisk ferie! Det glädjer mig att höra. Stort tack för ditt fina betyg.

• 2019-10-13

LIV ELISABETH H skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Tur. Til Rohdos. God bemøtning. Ja. Flott Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar LIV ELISABETH H
    Hej Liv Elisabeth,
    Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att du är nöjd med vårt bemötande och att du hade en bra tur till Rhodos.
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!

• ULF H

2019-10-12

ULF H skrev om Allinc
    Vi skulle åka till Bulgarien, 10 vuxna och 7 barn. Vi bokade ett hotell men efter att läst recensionerna om det vilket vi kanske borde gjort innan så ville vi byta men det fixa Allinc utan problem. Var lite diskussioner om rummen men det löste sig bra också. Vi tycker att Allinc har bemött oss supertrevligt på alla vis när vi mailat och ringt dom. Flygbolaget Norwegian som vi flög med var utan problem också. Sammanfattat fungera allt perfekt men Bulgarien ska vi nog aldrig mer till men det har ju inget med Allinc att göra. Några av anledningarna är ju att åker man i september vilket vi inte visste kan vädret va kasst, kallt och regn. Hälften av hotell och affärer var stängda för säsongen. Folket därnere borde ju gå en skärmkurs, va väldigt sura av sig. Maten var inget vidare men ölen va god. Nästa gång blir det till ett trevligare land och mer solsäkert. Med vänlig hälsning, Ulf och Sanne Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar ULF H
    Hej Ulf,
    Tack för ditt fina betyg och stort tack för att du förstår att Allinc inte kan anses vara ansvariga för ett annat lands kultur och servicenivå att göra.
    Jättebra att du fått bra hjälp av vår personal med byte av hotell och att vårt bemötande varit bra.
    Jag ser fram emot att du och din familj reser med oss många gånger framöver.

• 2019-10-12

ERIK JONAS L skrev om Allinc
    Jag köpte en två veckors paketresa till Sunny Beach i Bulgarien allt gick smidigt med flyg, transfer och hotell!
    Fick även snabbt svar vid mail kontakt. Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar ERIK JONAS L
    Hej Erik,
    Tack för ditt fina betyg! Vad roligt att allt fungerade smidigt och att du fick snabba svar vid mailkontakt med oss.
    Jag hoppas att du väljer att resa med oss många gånger framöver!

• 2019-10-11

VERONICA MARIA I skrev om Allinc
    Trevligt hotell ,fint mat men dåligt dricka. Polen va fint,stranden va fint Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar VERONICA MARIA I
    Hej Veronica,
    Vad bra att du är nöjd med hotellet i sin helhet. Det är alltid lokala öl, vin och spritsorter som serveras och smaken skiljer sig ju åt som bekant. Jag hoppas att du väljer att resa med oss många gånger framöver och att du på din nästa resa får dryck som passar just dig bättre.

• 2019-10-11

GUN INGA-LENA W skrev om Allinc
    Allinc var jättebra. Allt fungerade alldeles utmärkt. Toppen Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar GUN INGA-LENA W
    Hej Gun,
    Vad roligt att du är nöjd och att allt fungerade toppen! Men något saknades uppenbarligen eftersom det blev fyra stjärnor, du får gärna berätta vad det kan vara så vi får ett högre betyg av dig framöver :-)
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!

• 2019-10-10

BAJRAM M skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Vi reiste fra Oslo til Antalya den 1.oktober. Jeg kjøpte en all inklusive pakke på hotel kahya resort and spa. Det viste seg fort at bagasje ikke var inkludert, transport var ikke inkludert foretaket levde ikke opp til forventningene i det hele tatt. For det første fikk jeg tilsendt reisedokumenter av noen andre ikke mine billetter, det er sensitiv informasjon det gav meg inntrykk av at mine billetter også kunne blitt sendt til noen andre. I tillegg var det ingen bra mottagelse på selve hotellet vi var med små barn, med feil utdeling av rom som skapte dårlig stemning med oss som reise sammen. Det var et svært dårlig hotel, vi ble ikke lovet det allinc lover til sine kunder av forventninger på hotellet, wifi funket ikke, heis på hotellet funker ikke (små barn med barnevogn) vi ble totalt utslitt av å være der. Det var ikke rent der vi ble syke alle sammen, med virus og diaré og omgangssyken. Dette var min verste opplevelse jeg noensinne har hatt. Krever refusjon da dere ikke har levd opp til forventningene vi ble lovet. Ikke nok dømes det fikk vi utslett hele gjengen hva det kom av vet vi ikke, men kan ikke være tilfeldig da alle fikk samme utslett og på samme steder. Jeg føler at de pengene jeg betalte for turen var verdt noen ting på det hotellet. Det var i tillegg mellom landing på vei hjem som gjorde alt til et helvette. Ønsker at noen tar kontakt med meg på Mail: ilirida_berisha@hotmail.com for refundering. Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar BAJRAM M
    Hej Bajram,
    Vad tråkigt att du är missnöjd. Vänligen kontakta info@allinc.no med ditt klagomål, bifoga bilder och underlag på det du beskriver så kommer vår klagomålsavdelning hantera ärendet.
    Om något inte är bra under semestern är det mycket viktigt att kontakta oss omgående då vi då har möjlighet ett lösa problemet direkt på plats, nu i efterhand blir det betydligt svårare. Men skicka som sagt ert klagomål till oss så kommer det hanteras på bästa sätt.
  • 2019-10-10

AJNUR B skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Reiste fra Oslo til Antalya den 1.oktober. Jeg kjøpte en allinclusive pakke, men det viste seg fort at bagasje for det første var ikke inkludert, transport var ikke inkludert. Foretaket levde ikke opp til forventningene i det hele tatt.
    For det første ble mine reisedokumenter med sensitive personopplysninger sendt til noen andre. Da jeg tok det opp med dere fikk jeg til svar at dere ikke skjønner hva jeg snakker om. Dette er noe jeg skal ta videre fordi det er ikke lovlig for det første og absolutt ikke greit.
    Vi ble ikke tatt imot på en grei måte, det var bare surr og feil utdeling av rom som skapte dårlig stemning blant oss som reiste sammen.
    Ikke fungerende wifi på hotellet, dårlig betjening av de ansatte på hotellet. Følte oss ikke velkomne, bare sure folk.
    Vi endte opp med utslett alle sammen, må til lege imorgen. Da vi skulle forlate rommet på nattaen for å ta buss til flyplass var vann slått av, kunne ikke pusse tennene våre engang.
    Helt idiotisk med mellomlanding i Istanbul på vei hjem. Det har jeg aldri opplevd når jeg har bestilt en allinclusive pakke hos andre selskaper. Alt i alt en veldig dårlig opplevelse, kommer aldri til å bestille fra dere igjen. Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar AJNUR B
    Hej Ajnur,
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med din resa och med oss på Allinc.
    Det stämmer att man under bokningsprocessen får välja om man önskar incheckat bagage på flyget och om man önskar transfer, det är frivilliga val och det är samma sak även hos andra researrangörer och inte unikt från Allinc.
    Naturligtvis ska inte någon annan få ta del av dina resehandlingar. Nu har vi inte några andra uppgifter än namn, adress och telefonnummer. Vi samlar exempelvis inte in något personnummer eller annan känslig information. Men det ska naturligtvis inte lämnas ut till någon obehörig ändå även om det är offentliga uppgifter som vi samlar in om våra resenärer.
    Det är verkligen tråkigt att du inte var nöjd med servicen på hotellet, det är dock utanför Allincs kontroll då vi inte äger hotellen utan varje hotellägare ansvarar för sitt hotell och den servicenivå de har.
    Vissa flyg har mellan landning för att få priset så lågt som möjligt, detta framgår dock mycket tydligt redan när du söker efter en resa på Allinc.no, alla flygtider anges och eventuella mellan landningar visas då direkt när du söker efter resan och när du gör bokningen.
    Det finns en ruta att kryssa för om man endast är intresserad av direktflyg, dock blir utbudet mindre och priserna högre om man endast söker med direktflyg, speciellt utanför högsäsong.
    Jag hoppas att du trots ditt missnöje ger Allinc en ny chans nästa gång ni ska boka en resa.
    Välkomna åter.

KRZYSZTOF D skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Helgdagarna var underbara, allt var perfekt organiserat Läs mer
    2019-10-13 Mats K svarar KRZYSZTOF D
    Hej Krzysztof,
    Kul att höra att du är nöjd med resan och med Allinc.
    Varmt välkommen tillbaka nästa gång ni ska boka en resa.

ZOFIA S skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Har bestilt reise til Sicilia,
    Alt kontakt med allinc var veldig bra både per email og telefon
    Var veldig fornøyd med servicen fra allinc
    Mvh Zofia Solem Läs mer
    2019-10-09 Mats K svarar ZOFIA S
    Hej Zofia,

Tack för ditt fina betyg, det glädjer mig mycket att du är nöjd med Allincs service.
    Jag hoppas att du blir en av våra många återkommande kunder så vi snart får ha dig som resenär igen.

• TOBIAS J

2019-10-09

TOBIAS J skrev om Allinc
    Jag köpte en resa till Bulgarien. Jag tyckte att jag hela tiden blev bra bemött och företaget kunde ge bra svar på frågor som jag hade. Resan levde till största delen upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-09 Mats K svarar TOBIAS J
    Hej Tobias,
    Härligt att du är nöjd med din resa och Allincs bemötande.
    Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

SHEHERZADE B skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Allt v bra men manglet mat for folk som har glutenallergi ,jet som har cøliaki hadde ikke noe å spisse en grønnsaker Läs mer
    2019-10-09 Mats K svarar SHEHERZADE B
    Hej Sheherzade,
    Vad bra att allt var bra i stort sett. De flesta hotell brukar ha möjlighet att tillgodose de vanligaste önskemålen om specialkost. Men man måste säga till hovmästaren eller guest relation managern vid ankomst till hotellet att man har dessa behov. Hotellen brukar då göra sitt bästa för att erbjuda något som passar.
    Jag hoppas att du väljer att boka fler resor med oss på Allinc.

BERNADETTE MANGA C skrev om Allinc
    It was fun and fantastic trip, definitely will do it again👍👍😊 Läs mer

NICLAS J skrev om Allinc
    Vi köpte en två-veckors allinclusive resa till hotell Nergos Garden i Side/Turkiet. Vi är riktigt nöjda med hur smidigt allt fungerade med flyg, transfer och hotell. Hotellet däremot upplevde inte till beskrivningen till fullo, utan var ganska slitet och saknade en faciliteter från beskrivningen. Trots allt är vi nöjda med hotellet och framför allt Allinc och deras upplägg och bemötande. Läs mer
    2019-10-09 Mats K svarar NICLAS J
    Hej Niclas,

Vad roligt att allt fungerat smidigt med er resa och att du är nöjd med Allinc och vårt bemötande.
    Skicka gärna ett mail till info@allinc.se och berätta vilken facilitet som saknades på ditt hotell så vi kan uppdatera hotellbeskrivningen så den stämmer.
    Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

EVA BIRGITTA N skrev om Allinc
    Hotellet i helhet var bra .men personalen var sura förutom städerskorna som var duktiga och trevliga. Samt att det alltid fattades bestick och porslin , så när man fått ihop allt var maten kall . Läs mer
    2019-10-09 Mats K svarar EVA BIRGITTA N
    Hej Eva,

Det glädjer mig att du är nöjd med hotellet och städningen. Dock är det naturligtvis tråkigt att det var ont om bestick och porslin, självklart framför vi den kritiken till hotellet. Det är min förhoppning att du trots detta har förtroendet kvar för Allinc och att du väljer att resa med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter!

SHAHRYAR S skrev om Allinc
    Värsta kund support, värsta hotell, värsta service å mat på hotellet, aldrig rekommenderas Läs mer
  • 2019-09-04

EGIL H skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Ferietur til Spania

Rask og god tilbakemelding på bestillingen

Mottakelsen og oppholdet i Spania svarte fult ut til forventningene. Kunne ikke vært bedre.

Tidspunktet (klokken) flere ganger. Endte opp med kveldsavgang. Det er ikke bra når en har barn med at vi ikke ankommer hotellet før langt på natt. Det bør unngås.

Alt i alt var vi alle svært fornøyde med turen og kan anbefale den for andre. Läs mer
    2019-09-05 Mats K svarar EGIL H
    Hej Egil,
    Underbart att ni har haft en bra ferie och att ni rekommenderar oss till andra.
    Vi ser fram emot att ni reser med oss flera gånger framöver.

• 2019-09-02

BENTE L skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Kjøpte et hotellopphold for to, en uke med all inclusive. Første bestilling ble kansellert fordi de hadde problemer med å ta imot betalingen selv om det sto ok og gjennomført når bestillingen ble lagt inn. Måtte legge inn ny bestilling dagen etter når jeg fikk melding om at bestillingen var kansellert og da ble prisen en litt høyere enn det vi fikk på første bestilling. Ringte kundesenteret men de kunne ikke hjelpe, var reisen kansellert så var den det. Men de ba meg booke ny reise til den prisen som var nå. Er det et triks de bruker for å få solgt reiser til en høyere pris? Jeg vil uansett ikke anbefale noen å kjøpe reise via Allinc.no. Läs mer
    2019-09-02 Mats K svarar BENTE L
    Hej Bente,
    Vad tråkigt att det uppstod problem med betalningen. Om en betalning inte genomförs eller blir nekad av banken så avbokas resan och då måste man göra en ny bokning till det pris som gäller då. Det är absolut inte något trix vi medvetet gör, självklart är det bästa för oss om kunderna får sin önskade resa till det pris de har sett. Men priserna ändras kontinuerligt från timme till timme beroende på tillgång och efterfrågan så det går aldrig att garantera att ett visst pris finns kvar längre fram om man gör en ny bokning.
    Jag hoppas att du trots problemet med betalningen av bokningen hade en trevlig semester och att vi får se dig som återkommande kund vid senare tillfälle. Varmt välkommen åter!

• 2019-09-02

HERALD ANDRE K skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Font med alt på et sted. Hadde litt problemer med transfer fra flyplass til hotell med med litt is i mage og noen tlf så var vi på vei.
    Veldig glad i denne løsningen. Läs mer
    2019-09-02 Mats K svarar HERALD ANDRE K
    Hej Herald,
    Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Vi arbetar ständigt med att försöka göra informationen gällande transfern tydligare. Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

• 2019-08-31

ELISABETH BERGSVIK K skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Tipp topp,
    Veldig bra på oppfølging. Alt var i orden fra begynnelse til slutt. Supert! Läs mer
    2019-09-02 Mats K svarar ELISABETH BERGSVIK K
    Hej Elisabeth,
    Fantastiskt att du hade en Tipp topp semester!

DANISA G skrev om Allinc
    Enkelt, tydligt, smidigt, utan problem Läs mer
    2019-08-30 Mats K svarar DANISA G
    Hej Danisa,

Underbart att du upplever Allinc som enkelt, tydligt och smidigt och utan problem. Det är exakt det vi strävar efter så då har vi lyckats. Tack för din feedback och ditt fina betyg.

RUSIECKI G skrev om Allinc.no en del av Allinc
    It very good place and I will go ther one more time. Läs mer
    2019-08-30 Mats K svarar RUSIECKI G
    Hi Rusiecki,
    Thank you for your nice review. We are looking forward to have you as customers soon again.
    Welcome back to Allinc!

Best Regards,
  • PETER M

2019-08-29

PETER M skrev om Allinc
    Allting var utmärkt och bra bemötande god mat på hotellet Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar PETER M
    Hej Peter,
    Tack för ditt fina betyg och tack för att du tagit dig tid att skriva positiv feedback!
    Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver!

KNUT B skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Ordered a all inclusiv package in sunny Beach, nothing bad to say about all inc, and customer service gave Quick respondses to question had up to departure. Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar KNUT B
    Hi Knut,
    Thank you for taking your time to give us such a nice review.
    We are looking forward to have you as a repeting customer next time you are going on holiday.

Best Regards
    CEO
    Allinc.no and Allinclusive.no

RALF Ö skrev om Allinc
    Bra köpte resa till kreta bra bemötande Inga problem hotell var bra Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar RALF Ö
    Hej Ralf,
    Härligt att höra att du är nöjd med både hotell och bemötandet från Allinc.

ODD N skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Charter reise til Kroatia.
    Dårlig påvirkning i forhold til valg av rom før og i løpet av ferien.
    Svært dårlig frokost på hotellet.
    Så aldri Allinc agenter eller noen representanter i løpet av ferien.
    Mitt inntrykk var at Allinc har dårlig samarbeid med hotellet. Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar ODD N
    Hej Odd,
    Vad tråkigt att du är missnöjd med frukosten på hotellet.
    En av anledningarna till att vi kan hålla låga priser är att vi inte har några reseledare på plats. Det sparar mycket kostnader och gör att vi kan sälja resorna till lägre priser vilket kommer våra resenärer tillgodo. Vi har istället lokala samarbetspartners, dit man får ett dygnet runt öppet journummer att ringa om det mot förmodan uppstår några akuta problem på hotellet, de pratar engelska. Vill man prata svenska eller norska behöver man kontakta Allincs kundtjänst under kontorstid så ser vi till att lösa eventuella problem på plats.
    Jag hoppas att ni trots missnöjet med hotelletsfrukost hade en bra resa och att ni har förtroendet kvar för Allinc som bolag. Vi hoppas att ni väljer att resa med oss många gånger framöver.

• CECILIE H

2019-08-29

CECILIE H skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Sier bare tommel opp👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar CECILIE H
    Hej Cecilie,
    Härligt att ni är nöjda med oss. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.

NAZI A skrev om Allinc.no en del av Allinc
    Det var best vi skal kjøpe mer allinclusive Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar NAZI A
    Hej Nazi,

Tack för ditt fina betyg! Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver!

Henrik L skrev om Allinc
    Åkte med dem till Turkiet. Fick vänta i två timmar på flygplatsen innan våran transfer dök upp. Vi var framme vid hotellet klockan 05:00, när vi skulle ha varit framme 02:30. Samma kaos gällande transfer på hemresan. Klagade till dem, men de vägrar svara. När vi kom till Landvetter var vårt bagage inte på plats. Som tur var hände detta på hemresan och inte på ditresan. Då hade det varit en ännu större katastrof. Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar Henrik L
    Hej Henrik,
    Vad tråkigt att du har haft problem med transfern och försenat bagage. Kundtjänst besvarar alla mail mycket snabbt så om du inte fått svar så låter det som att ditt mail inte kommit fram? Vänligen skicka det på nytt till info@allinc.se ange bokningsnummer så kundtjänst snabbt kan hjälpa dig.
    Jag hoppas att ni förutom väntetiden på transfern och det försenade bagaget hade en bra resa i övrigt och att ni har förtroendet kvar för Allinc som bolag. Jag hoppas att ni väljer att boka med oss igen nästa gång ni ska åka på en resa.

• PEROLOF E

2019-08-28

PEROLOF E skrev om Allinc
    Härlig upplevelse med litet fint hotell o trevlig personal.Priset var kanonbra Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar PEROLOF E
    Hej PerOlof,

Roligt att du haft en härlig resa och att du är nöjd med priset. Vi på Allinc försöker hela tiden att hålla priserna så låga som det bara går och det låter som att vi lyckats vilket vi är mycket glada över!
    Varmt välkomna åter nästa gång ni ska boka en resa!

Raza M skrev om Allinc
    Allt gick perfekt, bokningen, betalningen och vi fick det som vi betalade för Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar Raza M
    Hej Raza,

Underbart att allt gick perfekt! Det är precis som det ska vara.
    Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.

ROBERT Y skrev om Allinc
    Jag köpte allinclusive till ett hotell i bulgarien, pomorie restort.

Jag blev till en början bemöt bra på hotellet men efter 1 vecka kallades jag ner och blev ombedd att ringa runt och höra varför betalningen inte gått igenom. Men jag hade kvitto och allt.

Hur som helst så löste Allinc det för mig ganska snabbt och smidigt.

Jag är mycket nöjd med Allinc. Men tyvärr är Bulgarien kanske det mest socialt handikappade land jag någonsin besökt. Folket mycket otrevliga, taxi det är tjafs varje gång om priserna.
    Reser aldrig mer till bulgarien men reser gärna med allinc. Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar ROBERT Y
    Hej Robert,

Underbart att du är nöjd med Allinc och att du gärna reser med oss igen, det glädjer mig mycket. Som du vet finns många andra länder att välja på hos oss och du kommer säkert hitta just ditt favoritland bland alla våra resor.
    Vi ser mycket fram emot att ni reser med oss igen.

ANDERS ERIK V skrev om Allinc
    Bra bemötande och snabb återkoppling mkt nöjd med resa och bolag Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar ANDERS ERIK V
    Hej Anders,

Underbart att du är nöjd med resan och framförallt med oss som bolag.

MIKAELA SOFIA LINNEA C skrev om Allinc
    Jättebra service och jätte lätt bokning Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar MIKAELA SOFIA LINNEA C
    Hej Miakela,

Det är mycket glädjande att du tycker att det var lätt att göra bokningen och att vi har en bra service.

NGOC THOA LU J skrev om Allinc
    Resa till Alanya med 8 personer. Blev välbemött och kundservicen svarade snabbt på våra frågor. Och var inte hotellet som förväntat. Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar NGOC THOA LU J
    Hej Ngoc,

Vad bra att du har blivit välbemött och fått snabb och bra service från kundtjänst.

EVA-LOTTE ELISABETH L skrev om Allinc
    Hela resan löpte på bra, allt från flyget från Sverige, transfer till o från hotellet. Hotellet var utmärkt. Inget krångel eller missar. Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar EVA-LOTTE ELISABETH L
    Hej Eva-Lotte,

Underbart att allt har fungerat så bra som det ska göra. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.

• ANDERS O

2019-08-28

ANDERS O skrev om Allinc
    Fantastisk resa!

Jag köpte en allinc till Haydarpasha palace för 4 vuxna.

Köpet gjordes via nätet, smidigt och lätt.
    Jag behövde svar på frågor via telefon, smidigt och lätt med ett mycket bra bemötande.

Första gången med Allinc så jag var inte säker på om allt skulle flyta på. Men allt gick mycket bra!

Jag kommer att resa med Allinc igen, jag väntar bara på att biljetterna för nästa års äventyr släpps så bokar jag direkt. :) Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar ANDERS O
    Hej Anders,
    Vad roligt att höra att ni har haft en fantastisk resa! Också väldigt roligt att höra dina positiva lovord, jag ser fram emot att du bokar med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter!

GERD D skrev om Allinc
    Allt fungerade bra, flyg, transfer och hotell! Helt nöjd! Läs mer
    2019-08-29 Mats K svarar GERD D
    Hej Gerd,

Tack för ditt fina betyg, det glädjer mig att du är en av våra många mycket nöjda kunder och att även ni som är nöjda tar er tid att skriva.

BERTIL L skrev om Allinc
    Flyg, hotell, transfer, all inklusive. Flyg och transfer ok. Hotell total katastrof....fullbokat när vi kom fram kl.22.00 fick åka till ett "råtthål" utkastade kl.10.00 dagen efter, fick inget rum förrän 15.30 på hotellet. När vi satte på aircondition så luktade avlopp på rummet.......... rekord varmt ute hela veckan........och på rummet!!!........................katastrof!! Läs mer
    2019-08-27 Mats K svarar BERTIL L
    Hej Bertil,
    Det är extremt tråkigt att höra att du råkat ut för detta. Men jag kan inte se att du hört av dig till oss alls under vistelsen? Vänligen skriv ett mail till kundtjänst på info@allinc.se och berätta om dina upplevelser, bifoga gärna bilder om du har på det hotell som ni blev ombokade till första natten. Vi känner inte till något om detta sen tidigare så vi måste göra en reklamation till hotellet och få veta vad som har hänt. Vi beklagar det verkligen och kommer hantera reklamationen skyndsamt när du skickar in den. Men som sagt jag önskar att du hade hört av dig när ni var på plats så vi hade haft möjlighet att hjälpa er få en bra semester.

RAMIN D skrev om Allinc
    Det var katastrof.
    Flygget var inte bra 😡
    Där fans väglös i hotellet .
    Personalen i reception var otrevlig och hjälpte inte. Läs mer
    2019-08-27 Mats K svarar RAMIN D
    Hej Ramin,
    Jag beklagar att du är missnöjd. Jag kan dock inte se att du hört av dig till varken oss eller det dygnet runt öppna journumret på din hotellvoucher under vistelsen. Jag önskar att du hade kontaktat oss direkt när du upplevde problem på plats så hade vi självklart hjälpt dig med de problem du hade så ni kunde ha njutit mer av er semester.
    Jag hoppas att ni trots missnöjet med flyget och hotellet har förtroendet kvar för Allinc som resebyrå och att ni väljer att boka via oss även nästa gång ni ska resa.

• Karush K

2019-08-27

Karush K skrev om Allinc
    .Köpte på nätet, det var ok, jag väntade lite mer på plats, servis på restaurangen var inte så bra,vi kunde inte hitta glutenfri mat. Läs mer
    2019-08-27 Mats K svarar Karush K
    Hej Karush,
    Jag beklagar att servicen i hotellets restaurang inte var till er belåtenhet. De flesta hotellen brukar erbjuda glutenfritt, om man pratar med restaurangchefen eller hotellets guest relations manager vid ankomst så försöker de erbjuda något som passar.
    Jag hoppas att ni i övrigt hade en bra semester och att vi får se er som återkommande kunder nästa gång ni ska resa.

TOMMY N skrev om Allinc
    All inclusive 1 vecka till Kreta Läs mer
    2019-08-27 Mats K svarar TOMMY N
    Hej Tommy,
    Tack för ditt fina betyg, det glädjer mig att du hade en bra semester på Kreta.

• Mikael H

2019-08-26

Mikael H skrev om Allinc
    Allt fungerade smärtfritt förutom att det var lite svårt att hitta transfer till hotellet. Hem var det inga problem. Generellt nöjda med allinc och deras del i resan. Läs mer
    2019-08-27 Mats K svarar Mikael H
    Hej Mikael,
    Vad roligt att du är nöjd med Allincs del av resan och de tjänster vi ansvarar för.

ANDREAS DANNY Z skrev om Allinc
    Bra och billigt, snabb service. Läs mer
    2019-08-27 Mats K svarar ANDREAS DANNY Z
    Hej Andreas,

Bra och billigt är exakt vad Allinc strävar efter! Så då har vi lyckats. Tack för det fina betyget och varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa!

IDA K skrev om Allinc
    Beställde en resa via allinc och hade jättebra service. Dels så hjälpte de mig med att kontakta hotellet vi skulle bo på för att vi ville ha en spjälsäng och de hjälpte även till med att fixa bilstol till transfern. Personalen vi pratade med var väldigt trevliga och serviceminded. Förväntningarna var mer än vad jag hade väntat mig. Läs mer
    2019-08-27 Mats K svarar IDA K
    Hej Ida,
    Härligt att vi kunde leverera över dina förväntningar och att du haft en bra semester!

Natalia E skrev om Allinc
    Köpte en resa ifrån allinc all-inklusive till Turkiet. bra bemötande och mycket hjälpsam kundservice. Allting flöt på smidigt och enkelt och jag kan rekommendera detta till andra personer. Läs mer
    2019-08-27 Mats K svarar Natalia E
    Hej Natalia,

Det är jätteroligt att du är en av våra många nöjda resenärer! Jag tackar för att du rekommenderar oss till andra och ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

MINA A skrev om Allinc
    Det var kaos ingen kylskåp dvs
    Mini bar 8 rummet bansängen smutyg dåligt Läs mer
    2019-08-27 Mats K svarar MINA A
    Hej Mina,

Jag beklagar att du är missnöjd.
    Jag ber dig skicka en reklamation till info@allinc.se, bifoga gärna bilder på de brister du upplevt så kommer vi hantera reklamationen och återkomma till dig.
    Jag hoppas att vi kan få ditt förtroende tillbaka och att du väljer att boka dina kommande resor med Allinc trots missnöjet med hotellet den här gången.
  • MATTIAS G

2019-08-26

MATTIAS G skrev om Allinc
    Korfu Messonghi Beach Hotel.
    Hade aldrig någon kontakt med allinc, men allt funkade som det skulle förutom lång väntetid när vi landat och sökte efter bussen som skulle ta oss till Hotellet, fanns inga skyltar om företaget Hoppa. Hotellet var bra men dålig variation på maten, och inga direkta Grekiska specialiteter, men dom hade i alla fall Tzatziki som jag älskar. Dålig variation på all inclusive drinkar. Läs mer
    2019-08-27 Mats K svarar MATTIAS G
    Hej Mattias,
    Det är positivt att du inte behövde ha kontakt med oss på Allinc, det betyder att siten fungerat bra och informationen som skickats per mail var tydlig så du inte behövde kontakta oss. Det är jättebra feedback, tack för det och varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa!

JAN PATRIK S skrev om Allinc
    Hej Vi köpte en resa till Mallorca 2 vuxna och 2 barn 1 vecka
    vecka 31 Det ända som ej var bra är att det ej fanns ac på rummet annars bra mat och dryck Läs mer
    2019-08-27 Mats K svarar JAN PATRIK S
    Hej Jan Patrik,

Vad bra att ni haft en bra semester!
    Jag ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.

Nygränd 10, 111 30 Stockholm