Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar.
Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund kan känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd. Vi anstränger oss lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Allinc har målsättningen att ha Sveriges billigaste All inclusive resor! Läs mer och hitta din All inclusive resa på www.allinc.se
4.1/5

Läs vad 379 kunder tycker om Allinc

• 2019-03-19

BERY ÖZLEM A skrev om Allinc
    Hej
    Har köpt flera gånger all inklusive från denna sajt och helt nöjd med Allinc. jag rekommenderar stark men Dock har priserna blivit dyrare nu Läs mer
    2019-03-19 Mats K svarar BERY ÖZLEM A
    Hej Bery,

Vad roligt att du är en av våra återkommande kunder, tack för det!

Priser ändras kontinuerligt beroende på tillgång och efterfrågan, så tipset är att boka din resa i så god tid som möjligt, då kommer du få det bästa priset.
    För drygt 2500 kr per person kan du åka en vecka med all inclusive till Spanien i maj månad, så det finns riktigt bra priser hos oss fortfarande :-)

Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

• ALEX L

2019-03-11

ALEX L skrev om Allinc
    Mycket bra i sin helhet!
    Prisvärda resor. Läs mer
    2019-03-11 Mats K svarar ALEX L
    Hej Alex,

Vad roligt att du tycker Allinc är bra!
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver.

• 2019-03-11

SANDRA PATRICIA B skrev om Allinc
    All-inclusive till Alicante. Bra bemötande och hjälp.

Hemfärden incheckning var dock problematiskt då jag är rullstolsburen och personalen inte gav tydlig information.

Jag hade inga förväntningar.

I det hela stora är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2019-03-11 Mats K svarar SANDRA PATRICIA B
    Hej Sandra,

Vad bra att du fått bra bemötande och hjälp av mina kollegor på Allinc.
    Jag beklagar dock att det blev problematiskt med informationen på flygplatsen gällande rullstolen på vägen hem, det ska naturligtvis inte vara några problem att få hjälp med rullstolsassistans på flygplatserna.
    Men roligt att du är nöjd i det stora hela och jag hoppas att vi får se dig som återkommande kund hos Allinc många gånger framöver.

• 2019-03-10

TED L skrev om Allinc
    En positiv upplevelse, god stämning, trevlig personal och bra mat. Läs mer
    2019-03-11 Mats K svarar TED L
    Hej Ted,

Väldigt bra att ni haft en positiv upplevelse. Vi hoppas att ni kommer tillbaka till Allinc många gånger framöver!

• 2019-03-08

KRISTINA Å skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    En veckas resa till Side i Turkiet. Aldrig någon kontakt med personalen allt via nätet. Allt flöt bra med flyg och transfer men däremot var hotellet under all kritik...rent och frächt men maten var inte tjänlig..har bott på många allinklusive hotell men detta var det sämsta. Trevlig ägare och relativt trevlig personal men som sagt var maten....vi åt där en gång. Annars en trevlig resa med punktlig transfer. Läs mer
    2019-03-08 Mats K svarar KRISTINA Å
    Hej Kristina,

Jag beklagar att du inte är nöjd med maten på hotellet, men vad bra att det fungerat bra med bokningsprocessen online och med resan i övrigt.
    Jag hoppas att du väljer att återkomma till Allinc även nästa gång ni ska boka en resa och förhoppningsvis då till ett hotell där maten är mer enligt era önskemål.

• 2019-03-08

TORSTEN B skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Bokade resa till Fuerteventura och Jandia med Allinc.Hotellet och resmålet var utmärkt och allt fungerade problemfritt. Vid alla kontakter med Allinc fick vi också ett trevligt bemötande och uppfattade resebyrån som mycket seriös, varför vi gärna anlitar Allinc igen. Läs mer
    2019-03-08 Mats K svarar TORSTEN B
    Hej Torsten,

Vad roligt att ni är så nöjda med er resa och med Allincs service. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.
    Varmt välkomna åter och stort tack för det fina betyget!

• Nawfal J

2019-03-07

Nawfal J skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Vill bara säja att ni är Jätte bra företag och är så mycket bra personal special Mats han är väldigt hjälpsam och kundbemötande ! Läs mer
    2019-03-08 Mats K svarar Nawfal J
    Hej Nawfal,

Tack för din fina rekommendation!
    Kul att du är nöjd med oss, vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter!

SAHAR D skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Köpte en charter resa till Hurghada som var all inklusive. Tyckte att man borde fått mer information om att hotellet inte vår "parvänligt
    " utan mer familjevänligt.
    Jag hade andra förväntningar på hotellet och det var inte som jag trodde. De hade två olika restauranger en var för de som inte vår arabisk talande och andra var för arabisk talande turister vilket var lite dåligt. Maten var inte så bra heller på hotellet. Plus att den varma poolen fick endast användas av de som hade burkini.
    Men annars var det bra med utsikten från hotellrummet Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar SAHAR D
    Hej Sahar,
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med informationen om hotellet. Jag ser att du bokat ett hotell med vattenpark och barnattraktioner som lekpark och vattenrutschkanor så det är som du säger ett perfekt val för familjer. Men självklart kan man som par åka dit ändå. Det finns två restauranger på hotellet och man får äta på båda oavsett vilket språk man talar, men bara en av restaurangerna är inkluderad i all inclusive konceptet, den andra är mot extra kostnad. Som svensk resenär är det absolut inte något krav på burkini, man är välkommen att bada i poolerna i vanliga badkläder. Däremot kan hotellen ha andra regler för resenärer från andra kulturer så det låter som någon typ av missuppfattning här tyvärr.
    Jag hoppas att ni trots att ni inte är nöjda med ert hotellval ändå har förtroendet kvar för Allinc och att ni väljer att boka era framtida resor med oss.

Varmt välkomna åter!

MADÉLENE LINNÉA H skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Vi hade en bra resa och kommer att rekommendera Allinc till andra, samt boka med dem igen om det passar. Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar MADÉLENE LINNÉA H
    Hej Madélene,

Vad roligt att höra att ni är nöjda med er resa och att ni kommer resa med oss igen.
    Vi ser mycket fram emot att ha er som återkommande resenärer.

LARS A skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Köpte resa. Det mesta gick smidigt men hade lite problem att boka transfer flygplatsen-hotellet. Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar LARS A
    Hej Lars,

Jag hoppas att du haft en bra resa och att det löste sig med bokningen av transfer. Vår kundtjänst finns tillgänglig 7 dagar i veckan så om du upplever problem nästa gång du ska boka så tveka inte att höra dig till dem så hjälper de dig självklart med det du förmodan har problem med att boka på nätet.
    Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

RICHARD L skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Lily Beach, Maldiverna.

Väldigt bra service och engagerad personal hos Allinc. När vi ville uppgradera boendet, ringde Allinc oss och stämde av vad vi ville ha. Smidigt att Alltinc själva kontaktade hotellet och det enda vi behövde göra var att betala extra.

Allt toppen!
    Tack! Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar RICHARD L
    Hej Richard,

Tack för ditt fina betyg! Vad roligt att du är nöjd med din semester på Maldiverna.
    Vi ser fram emot att ni reser med oss flera gånger framöver!

GÖRAN S skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Vi bokade på internet, billigt! Vi är nöjda med att allt fungerade bra, transport o hotell.
    Vi är mycket nöjda med vår semester, Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar GÖRAN S
    Hej Göran,

Vad roligt att du är nöjd med din semester och även med våra priser så klart!

SALWAN IBRAHIM K skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Ni måsta ge mig rabatt
    Föra att jag resa mycket Får hus Läs mer
    2019-03-07 Mats K svarar SALWAN IBRAHIM K
    Hej Salwan,

Tack för ditt fina betyg och för att du reser ofta med oss!

Vi skickar ibland ut rabattkoder via vårt nyhetsbrev, så anmäl dig till det via www.allinc.se så missar du inga specialerbjudanden.

• 2019-02-01

BRITT-MARIE W skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Allt har fungerat bra.. saknar dock uppgiften när trandportrn vid hemresa skulle komma Läs mer
    2019-02-01 Mats K svarar BRITT-MARIE W
    Hej Britt-Marie,

Härligt att allt fungerade bra! Uppgifter om när transporten hämtar från hotellet får man direkt i din bekräftelse om du väljer "privat transport" väljer du "delad transferbuss" så kan man hämta upp sin upphämtningstid tidigast 24h innan hemresa då bussbolaget planlägger rutten först dagen före.
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!
  • 2019-01-31

Håkan L skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Köpte en familjeresa till Egypten. Det funkade fint och priset var OK.
    Hotellmaten all inclusive var rätt dålig. Men man kan inte förvänta sig mer på 3-skärnigt hotell. Läs mer
    2019-01-31 Mats K svarar Håkan L
    Hej Håkan,
    Vad bra att allt fungerade som det skulle och att du är nöjd med priset på resan.
    Jag håller med dig att man bör välja minst ett 4 stjärnigt hotell när man bokar en all inclusive resa då maten oftast är bättre ju fler stjärnor hotellet har.
    Vi ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver, varmt välkommen åter!

JAN P skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Resa till Fuertuventura.
    Mycket bra bemött.
    Företaget levde upp till föväntningarna.
    Allting var till belåtenhet. Läs mer
    2019-01-29 Mats K svarar JAN P
    Hej Jan,

Låter underbart att vi levde upp till alla förväntningar och att ni hade en bra resa!

Välkomna åter!

STIG URBAN M skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Köpte allinclusive i corralejo på Fuerteventura. Hotellet var mycket bra och orten trevlig. Efter köpet fanns dock ingen kontakt med Allinc. De större reseföretagen har personal som tar emot på flygplatsen och kanske på hotellet. Vi fick klara oss själva hela vägen tur och retur men det gick ju bra. Läs mer
    2019-01-29 Mats K svarar STIG URBAN M
    Hej Stig,
    Härligt att ni hade en bra resa och att det fungerat bra. Det stämmer att vi inte har svensktalande reseledare på plats, det är en av anledningarna till att vi kan hålla lägre priser. Vi har dock lokala kontaktpersoner (engelsktalande) dit man kan ringa dygnet runt om det skulle uppstå några problem. Kontaktuppgifterna dit hittar man i resehandlingarna.
    Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver, varmt välkommen åter!

ULF K skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Enhällig upplevelse och en av den bästa resa vi haft Läs mer
    2019-01-29 Mats K svarar ULF K
    Hej Ulf,

Kul att vi levererat en av de bästa resorna ni har haft!
    Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver.

• Kaveh S

2019-01-29

Kaveh S skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Allinc är min nya favorit. Super trevliga och extremt hjälpsamma 👌🏼 Läs mer
    2019-01-29 Mats K svarar Kaveh S
    Hej Kaveh,

Kul att vi är din nya favorit!
    Välkommen åter snart igen!

• 2019-01-28

FILIP P skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Bra pris på resa, inget krångel alls med bokning Läs mer
    2019-01-29 Mats K svarar FILIP P
    Hej Filip,

Vad härligt att allt gått smidigt med bokning och resa!
    Vi ser fram emot att du reser med oss igen inom kort.

• 2019-01-28

NINA R skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Åkt med dem 2 ggr. Kundtjänst har funkat fint de gånger jag varit i kontakt med dem. Allt har varit varot som utlovat och jag är supernöjd. Läs mer
    2019-01-28 Mats K svarar NINA R
    Hej Nina,
    Vad roligt att du är en av våra många återkommande resenärer! Det är jättekul att höra att du är supernöjd med oss.
    Varmt välkommen åter även framöver!
  • MALIN B

2019-01-28

MALIN B skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Köpte en resa till Egypten. Fick tydlig information och resan gick smidigt. Läs mer
    2019-01-28 Mats K svarar MALIN B
    Hej Malin,
    Tack för ditt fina betyg. Det glädjer mig att du är nöjd med den information du fått och att resan gick smidigt.
    Varmt välkommen åter till Allinc!

MALIN B gillar detta
  • 2018-10-23

HANS O skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Hej Reco
    Ni har framfört önskemål om att få ett uppriktigt omdöme om Allinc, och att det är Allinc som gett Er uppdraget.
    Jag ämnar emellertid avvakta med att tillmötesgå Ert önskemål. Orsaken till detta, som Ni säkert redan vet, är att jag reklamerat ett boende, hotell för ”vuxna”, på Mallorca, som definitivt inte motsvarade förväntningarna och gjorde vår vistelse där till en icke angenäm upplevelse. Ni kan säkert ta del av min skrivelse, som innehåller krav om kompensation, hos Allinc.
    I detta fall blir ett eventuellt omdöme helt beroende av hur Allinc behandlar min reklamation av boendet, om Allinc väljer att tillmötesgå mitt krav eller inte.
    Väljer Allinc att tillmötesgå mitt krav blir omdömet på ett sätt, väljer Allinc att inte tillmötesgå mitt krav, vidarebefordras frågan till ARN, och då kan omdömet bli på ett annat sätt.
    Innan reklamationsfrågan är avgjord har jag, som Ni säkert förstår, inga möjligheter att ge ett uppriktigt omdöme.
    Nämnas kan, att Allinc för närvarande inte står högt i kurs hos mig just nu, men bedömningen kan bli en helt annan beroende på hur företaget hanterar min reklamation.
    När frågan är avgjord kan Ni återkomma och bör då kunna få ett så uppriktigt omdöme som möjligt om Allinc.

Hans Opalinski, en hittils missnöjd kund vad gäller boendet.
    2018-10-23 Läs mer
  • 2018-10-19

LUDMILA V skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Vi köpte "paket resa" till Kreta.
    Allt är väldigt väl organiserat.
    Jätte bra personal, mat, hotell och hotells läge, allt var precis så som det var lovat.
    Varma rekommendationen! Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar LUDMILA V
    Hej Ludmila,

Tack för ditt fina betyg! Det glädjer mig att ni är nöjda med allt. Jag ser fram emot att ni reser med oss inom kort igen.

PER JONAS BENGT A skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Uppfyllde förväntningarna med råge :) Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar PER JONAS BENGT A
    Hej,

Vad roligt att höra att ni är är nöjda!
    Jag ser fram emot att ni reser med oss inom kort igen.

ELSE-MARIE G skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Över förväntan -mycket bra!!
    Mycket bra bemötande och allt fungerade bättre än förväntat !!
    - Så bästa betyg!! ♡ Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar ELSE-MARIE G
    Hej Else-Marie,

Tack för ditt fina betyg, det glädjer mig att allt var över förväntan.

SUAT A skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    För det här hotellet kan man säga borde vara något tusen kronor billigare Läs mer
    2018-10-22 Mats K svarar SUAT A
    Hej Suat,

Priserna på resor ändras kontinuerligt från dag till dag beroende på tillgång och efterfrågan, så samma hotell har olika priser beroende på säsong och beläggning.
    Jag hoppas att ni hade en bra resa och att vi får se dig som kund inom kort igen.

• 2018-10-17

ANNE-SOFIE B skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Allt funkade bokade via nätet ingen annan kontakt.
    Resa Mallorca. Läs mer
    2018-10-18 Mats K svarar ANNE-SOFIE B
    Hej Anne-Sofie,

Vad härligt att allt fungerade som det skulle och att du inte behövde ha någon mer kontakt med oss än via nätet, då har vi lyckats med det vi vill nämligen att erbjuda en välfungerande site med bra all inclusive resor.

RIKKE K skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Köpte en resa med Allinc till Cypern, tänkte att det blir som det blir, jag åker dit för solen, så satte låga förväntningar på hotellet men vi blev positivt överraskade. Servicen innan resan vi fick via tlf var jag också mycket nöjd med. Vår transfer fick vi ringa efter efter att väntat på dem en timme men är ju inget allinc ska klandras för. Vi var nöjda och kan säkert tänka oss boka nytt via dem. Läs mer
    2018-10-17 Mats K svarar RIKKE K
    Hej Rikke,

Roligt att du kan tänka dig att boka fler resor med oss på Allinc, det ser vi mycket fram emot.

LENA KRISTINA I skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Längtade efter sol o bad hittade resa till Cypern på nätet vis Allinc. Vissa oklarheter uppstod o därför togs telefonkontakt. Trevligt bemötande o tydlig information . Jättenöjd o kan färför varmt rek släkt o vänner att resa med er👍😎❤️ Läs mer
    2018-10-17 Mats K svarar LENA KRISTINA I
    Hej Lena Kristina,

Härligt att du är nöjd med både resan och kontakten med Allincs kundtjänst.
    Vi tackar för att du rekommenderar oss vidare till släkt och vänner och hälsar er alla varmt välkomna till oss även nästa gång ni ska boka en resa!

CARINA Ö skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    En härlig semester
    Bra service och bra bemötande Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar CARINA Ö
    Hej Carina,

Det låter som musik i mina öron. Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!

ANITA O skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Billigt och bra bemötande av företaget vid frågor. Kan rekommendera allinc. Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar ANITA O
    Hej Anita,

Vad roligt att du är nöjd med både prisnivån och bemötandet från Allinc.
    Varmt välkommen åter och tack för att du rekommenderar oss!

PER N skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Resa till Bulgarien. Blev bra bemött. Levde upp till mina förväntningar.
    En bra upplevelse. Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar PER N
    Hej Per,

Vad bra att du är nöjd med din resa och att den levde upp till dina förväntningar.
    Varmt välkommen åter till Allinc!

• KATJA P

2018-10-16

KATJA P skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Jag beställde en resa för 7 pers till Kos Grekland. Vi är jättenöjda då allting gick mycket smidigt! Transfer från & till flygplats och allt annat.
    Jag tog kontakt med Allinc via mail när jag undrade något och fick svar snabbt & hjälp med det jag behövde.
    Det var toppen och vi kommer absolut att resa via Allinc igen! Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar KATJA P
    Hej Katja,

Vad roligt att höra att ni hade en bra resa och att du är nöjd med Allinc!
    Jag ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver!

Lisa N skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Fantastisk service. Tack för en härlig resa till Portugal Läs mer
    2018-10-16 Mats K svarar Lisa N
    Hej Lisa,

Kul att höra att du är nöjd och hade en trevlig resa!
    Jag önskar dig välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!

• 2018-08-26

JAKOB J skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Jag köpte en resa till Turkiet. Blev lite strul med resan då den blev framflyttad men bemötandet jag fick från Allings kundtjänst var jätte bra. Trevliga och hjälpsamma. Hotellet balik i Alanya var riktigt dåligt. Otrevlig personal och vidrig mat. Det ända positiva på hotellet var nattreceptionisten och städerskan på vår våning som jag dricksade 200kr första dan. Läs mer
    2018-08-27 Mats K svarar JAKOB J
    Hej Jakob,
    Kul att du är nöjd med Allincs bemötande!
    Synd att du inte är nöjd med hotellet, jag hoppas att du trots missnöjet med hotellet väljer att återkomma till Allinc nästa gång du ska boka en resa.
  • 2018-08-24

AAKE NIKLAS M skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Braaaaaåaaaaaasssassssssssssswswwwwwwwaaaaaaaaqq Läs mer
    2018-08-24 Mats K svarar AAKE NIKLAS M
    Hej Åke,
    Tack för ditt fina betyg. Tolkar ditt svar som att du är nöjd :-)

• 2018-08-23

JOHANNA A skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Jag köpte en resa, har blivit superbra bemött. Hade inga förväntningar så är posetiv för vad jag fick. Läs mer
    2018-08-23 Mats K svarar JOHANNA A
    Hej Johanna,

Roligt att höra att du är så nöjd. Tack för det fina betyget!
    Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa!

EVA-LENA K skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Resa till Mallorca
    Bra fick inte restiderna på engång men blev uppringd annars var allt bra !
    Hela resan var bra 👍 Läs mer
    2018-08-23 Mats K svarar EVA-LENA K
    Hej Eva-Lena,
    Vad roligt att höra att hela resan var bra.
    Jag hoppas att du väljer att återkomma till Allinc även nästa gång du ska boka en resa!

GÖRAN P skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Man blev bemött jättebra av företaget och trevlig personal och lägenheten perfekt Läs mer
    2018-08-22 Mats K svarar GÖRAN P
    Tack Göran för ditt fina betyg. Roligt att du är nöjd med din resa!

Daniel G skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Med tanke på priset så var det över förväntan. Läs mer
    2018-08-22 Mats K svarar Daniel G
    Hej Daniel,
    Vad roligt att resan var över förväntan och att du är nöjd med våra priser.
    Jag ser fram emot att du bokar även dina kommande resor via oss på Allinc.

• Agneta K

2018-08-22

Agneta K skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Sämsta hotell vi varit med om. Kom konstiga typer o knackade på. Fullt med elaka ryssar som förstörde hela veckan. Ingen mat gick att äta så det blev en dyr resa som vi aldrig gör om. Personalen och då helst nattpersonalen var jävligt otrevliga Läs mer
    2018-08-22 Mats K svarar Agneta K
    Hej Agneta,
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med ditt hotellval. Jag önskar att du hade hört av dig under vistelsen så vi hade haft möjlighet att hjälpa dig med hotellbyte eller liknande. Jag hoppas att du förstår att andra gästers beteende ligger utanför Allinc´s kontroll och att du ändå har förtroendet kvar för Allinc som resebyrå och att vi får se dig som återkommande kund även nästa gång du ska boka en resa.

2018-08-23 Agneta K svarar Mats K
    Jag ringde vingresor och berättade när jag var därnere men dom ville inte kännas vid det hotellet
    2018-08-23 Mats K svarar Agneta K
    Okej då förstår jag, du har bokat hotellet med Allinc, så om du ringde Ving förstår jag att de inte kunde hjälpa dig. Du skulle så klart ha kontaktat oss på Allinc eftersom det är oss du bokat och köpt resan av och det är vi som har avtalet med hotellet.
    På din hotellvoucher framgår också ett dygnet runt öppet journummer vid eventuella problem på hotellet.
    2018-08-23 Agneta K svarar Mats K
    Ingen fara o inget att göra åt nu. Ville bara berätta vår upplevelse. Dessutom har jag bara kontantkort och det gick inte att ringa från våra mobiler och jag fick inte låna receptionens
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-05-30

Roger S skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Allting fungerade MYCKET bra och smidigt.
    Dessutom bode det folk på vårt hotell som betalat 3000 mer för exakt samma resa. Läs mer
    2018-05-30 Mats K svarar Roger S
    Hej Roger,
    Vad roligt att allt fungerade bra och smidigt!
    Varmt välkommen åter till Allinc nästa gång ni ska boka en resa!

• 2018-05-22

Olof J skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Jag bjöd alla mina barn och barnbarn för fyllde 60.
    Problemen började redan vid incheckningen i Köpenhamn, där de hade svårt att hitta våra biljetter. Vi fick vänta till sist och missade nästan planet.
    Hotellet var inte alls bokat och hade inga platser pga ngt firande. det egentliga hotellet hade inte alls ngn vattenskada som sades utan var också fullt. Tänk dig mitt i natten med barn från 1,5 år o uppåt.
    Reaktions från Allinc var som - oj då. Sen var det helg hemma.

På hemresan var det också problem med våra biljetter vid incheckning och än en gång fick vi ända till sist.

Kass Läs mer
    2018-05-22 Mats K svarar Olof J
    Hej Olof,

Det här låter ju inte alls bra. Vänligen skicka ett mail till info@allinc.se och berätta om vad du upplevt, glöm inte att ange ditt bokningsnummer i mailet så vi vet vilken bokning det rör sig om.
    Vi har bemanning även under helgerna, och på din hotellvoucher står ett dygnet runt öppet journummer dit man kan vända sig om vi inte är på plats när du behöver hjälp.
    Jag beklagar verkligen att ni haft problem under er resa och ber dig sända ett mail med mer detaljer så vi kan hantera ärendet på bästa sätt.

• 2018-05-16

Anki M skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Vi köpte en resa till Kos. Och transfer mm funkade klockrent. Vi hade även missat när vår transferbuss skulle åka från hotellet på Kos, men vi mailade Allic och fick snabbt svar. Vår upplevelse med Kundtjänst har bara varit positiv. Så naturligtvis åker vi med dem i år igen! Läs mer
    2018-05-16 Mats K svarar Anki M
    Hej Anki,

Vad roligt att du är en nöjd och återkommande resenär!
    Vi hoppas att du fortsätter resa med Allinc många gånger framöver, varmt välkommen åter och trevlig resa igen!

• jenny f

2018-04-27

jenny f skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Jag köpte en resa där det skulle vara mellanlandning och kundtjänst ringde upp och sa att de hittat ett annat flyg till oss istället för att ha en mellanlandning. Det kallar jag servis.
    Väldigt trevlig kontakt med kundtjänst Läs mer
    2018-05-03 Mats K svarar jenny f
    Hej Jenny,

Vad roligt att du är nöjd med kundservicen! Jag hoppas att du väljer Allinc även framöver när du ska boka en resa.

• Tibor M

2018-04-26

Tibor M skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Resa och blev väldigt nöjd med bemötande Läs mer
    2018-04-26 Mats K svarar Tibor M
    Hej Tibor,

Tack för det fina betyget, kul att du är en av våra många nöjda kunder. Varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa!

serap e skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    All-inclusive resa till TURKIET riktigt bra pris
    Trevlig kundservice Läs mer
    2018-04-26 Mats K svarar serap e
    Hej Serap,
    Kul att du hittat en resa till bra pris och att kundtjänst varit trevliga mot dig.
    Jag hälsar dig varmt välkommen åter till Allinc nästa gång du ska boka en resa!

inger f skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    Resa med boende 1 vecka trevligt bemötande, letade billig resa och hittade den så jag är i dagsläget nöjd ned Alince Läs mer
    2018-05-03 Mats K svarar inger f
    Hej Inger,

Kul att du är nöjd! Jag hoppas vi får se dig som återkommande kund många gånger framöver!

per n skrev om Svenska kunder en del av Allinc
    En resa utomlands. Har gjort allt via nätet och ingen kontakt med någon person. Läs mer
    2018-04-26 Mats K svarar per n
    Hej Per,
    Det är precis så smidigt vi vill att det ska fungera när du bokar via Allinc.se
    Varmt välkommen åter till Allinc även framöver!

Nygränd 10, 111 30 Stockholm