Allinc.se

405 omdömen om Allinc.se

Sedan starten hos Reco 2019
Stefan H
Skrev om Allinc.se en del av Allinc

Snabb och enkel bokning. Bokade en resa till Mexico. Bra beskrivning om hotellet samt runt om-

Svar från Allinc.se

Härligt att du upplevde bokningen som snabb och enkel och att du är nöjd med hotellbeskrivningen. Vi ser fram emot att du bokar med oss snart igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Lars A
Skrev om Allinc.se en del av Allinc

Resa till Teneriffa under december/julen 2023. Prisvärd resa, enkelt att boka och inga problem med resan, transfer och info. Vi bodde på hotell Sol by Melia som enligt informationen är ett 4-stjärnigt hotell. Sol är ett ganska enkelt hotell som jag upplever som 3-stjärnigt, inte 4-stjärnigt. Hotellet fungerade bra, städning, maten men saknar exempelvis gym och liknande service. Maten består av buffé, både frukost och middag. Inget märkvärdigt men rikligt med mat och frukter. Vid jul ansträngde sig personalen lite extra med maten vilket var uppskattat.

Svar från Allinc.se

Tack Lars för ett utförligt omdöme om hotellet. Vi är glada att höra att det var enkelt för dig att genomföra bokningen och att allt fungerade fint med resan i sig. Vi önskar dig varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa. Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Robert B
Skrev om Allinc.se en del av Allinc

Bara toppen att göra en insats som betyder något

Svar från Allinc.se

Härligt att höra att du är nöjd! Vi ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Eva Roempke M
Skrev om Allinc.se en del av Allinc

På plussidan var att allt gick som det skulle. Några små minus: Jag försökte logga in på Norweigans hemsida med det nummer jag fått på bokningsbekräftelsen. Gick inte. Kontaktade Allinc och fick då ett nytt nummer. När jag ställde mig lite frågande fick jag svaret att det alltid går att checka in med passet, så vi provade på Arlanda. Gick inte. Men det nya numret funkade. Vad hade vi gjort om jag inte kontaktat Allinc och fått ett nytt nummer? Sen hade vi lite strul med transferbussen

Svar från Allinc.se

Hej, vad bra att allt gick som det skulle med er resa, härligt att höra. Det går fint att visa passet för incheckningspersonalen på flygplatsen om det är problem att göra det i automaterna, så det kommer inte vara några problem att komma iväg så länge man har sitt pass med sig även om något inte skulle fungera med maskinerna. Vi ser fram emot att ni bokar era framtida resor med oss och hälsar er varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Göran A
Skrev om Allinc.se en del av Allinc

Köpte en resa av Allinc. De levererade exakt det jag beställde. Flyg med bra avgångstider och Wi-Fi, Hotellet helt i klass med beskrivningen.

Svar från Allinc.se

Vad roligt att höra att du är nöjd! Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Sauli L
Skrev om Allinc.se en del av Allinc

Bra bemötande och bra hotell. Det enda som varit mindre bra är transporten mellan flyg och hotell. Betalar för att resa i en buss för max 5 pers men på tillbakavägen är 12 stycken somm sillar i en burk! Trist.

Svar från Allinc.se

Kul att du är nöjd med Allincs bemötande och med hotellet. Om det är så att ni bokat privat transport men inte fick det på er retur så ska du höra av dig till kundtjänst så de kan hantera det för man ska naturligtvis få det man har bokat och betalat. Vi hoppas att vi får se dig som återkommande kund hos Allinc även nästa gång du ska resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Jevgeni K
Skrev om Allinc.se en del av Allinc

Bra, helt nöjd Det är redan andra gång som anlitat jag dem

Svar från Allinc.se

Vad roligt att du är en av våra återkommande resenärer. Vi ser fram emot att du bokar dina resor med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Eila Ann-Christina E
Skrev om Allinc.se en del av Allinc

Köpte flyg och hotell och allt var "rätt " beskrivet. Fick sen snabbt och enkelt hjälp med återbetalning av En utebliven upphämtning ( en tjänst som dom hjälpte till med) det var också enkelt att boka allt och till ett bra pris. Kan varmt rekommendera Allinc

Svar från Allinc.se

Vad roligt att höra att du är nöjd med Allinc! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Jan S
Skrev om Allinc.se en del av Allinc

Allt fungerade perfekt. Även det lokala transferbolaget skötte sig utmärkt. Inget att klaga på bara positivt. Vi hade inga problem alls så vi behövde inte kontakta Allinc, så jag kan inte säga något om det skulle vara fel någonstans. Flygresan fick ändrad avgångstid, vilket Allinc meddelade innan så det gick smidigt även det.

Svar från Allinc.se

Vad bra att allt fungerade som det skulle och att ni hade en bra resa! Vi ser fram emot att ni reser med oss snart igen. Välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Sabedin B
Skrev om Allinc.se en del av Allinc

Vi fick hjälp med allt som vi behövde hjälp med under Covid tiden då vi var tvungna att skjuta fram på resan gång efter gång.

Svar från Allinc.se

Vad bra att det fungerat bra med vår service även under den tuffa Covid pandemin. Vi önskar er varmt välkomna åter till Allinc nästa gång ni ska boka en resa. Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc