Allinc

allinc.se
  • BadgeTwoYears
4.1

About company

Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på produkten. Vi jobbar tätt med våra samarbetspartners för att försäkra oss om att du som resenär alltid får bästa tänkbara service och valuta för dina pengar. Självklart har vi ställt resegaranti till kammarkollegiet, vilket gör att du som kund...

542 omdömen om Allinc

Sedan starten hos Reco 2014

Gurjeet Singh S
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Under hele turen alt fungerte veldig bra og uten problemer

Svar från Allinc.no

Det var glädjande att höra att du är nöjd med resan och att allt har gått bra. Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Geir Henrik J
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Enkelt og greit. Kurant og oversiktlig booking. Kunne ønsket litt mer beskrivelse og bilder fra hotell og området rundt. Bilder burde vært oppdatert, så de stemmer med virkeligheten.

Svar från Allinc.no

Toppen att du tycker siten är enkel och bra att använda, det tackar vi för. Gällande bilderna så håller jag helt med om att de ska vara uppdaterade och det är något vi jobbar med kontinuerligt för att förbättra. Vi hoppas att du reser med oss snart igen, varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Stefan H
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Snabb och enkel bokning. Bokade en resa till Mexico. Bra beskrivning om hotellet samt runt om-

Svar från Allinc.se

Härligt att du upplevde bokningen som snabb och enkel och att du är nöjd med hotellbeskrivningen. Vi ser fram emot att du bokar med oss snart igen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Svein Olav K
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Vi hadde en fin tur. Alt var bra, inkludert transport til og fra hotellet. Titanic Beach Spa og Aquapark kan absolutt anbefales. Håper vi kan booke samme hotell ved en senere anledning

Svar från Allinc.no

Toppen att ni hade en bra resa och att allt fungerade fint. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Jørn H
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Er superfornøyd med Allinc.Jeg og min kone har vært på mange reiser di siste årene og bruker bare Allinc.

Svar från Allinc.no

Så bra att ni hade en fin resa. Och härligt att ni är en av våra många högt uppskattade återkommande resenärer. Vi ser fram emot att ni reser med oss många gånger framöver. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Lars A
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Resa till Teneriffa under december/julen 2023. Prisvärd resa, enkelt att boka och inga problem med resan, transfer och info. Vi bodde på hotell Sol by Melia som enligt informationen är ett 4-stjärnigt hotell. Sol är ett ganska enkelt hotell som jag upplever som 3-stjärnigt, inte 4-stjärnigt. Hotellet fungerade bra, städning, maten men saknar exempelvis gym och liknande service. Maten består av buffé, både frukost och middag. Inget märkvärdigt men rikligt med mat och frukter. Vid jul ansträngde sig personalen lite extra med maten vilket var uppskattat.

Svar från Allinc.se

Tack Lars för ett utförligt omdöme om hotellet. Vi är glada att höra att det var enkelt för dig att genomföra bokningen och att allt fungerade fint med resan i sig. Vi önskar dig varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa. Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Robert B
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Bara toppen att göra en insats som betyder något

Svar från Allinc.se

Härligt att höra att du är nöjd! Vi ser fram emot att du reser med oss flera gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Mali S
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Flyet var greit, men da vi hadde kommet frem skulle vi ta buss til hotellet. Bussen var 3 timer for sen og vi fikk ingen informasjon videre om hva som skulle skje. Da vi endelig fikk en buss og hadde kommet til hotellet var det IKKE I DRIFT lenger. Hotellet vi skulle på var stengt for godt. Vi ringte kundeservice og de sa det ikke var noe de kunne gjøre. Vi så det var en annen adresse som hang på veggen utenfor hotellet, så vi begynte å gå mot den. Det tok rundt tjue minutter og vi hadde fullt av bagasje med oss. Når vi...

Svar från Allinc.no

Hej Mali, det här låter väldigt märkligt. Jag har tittat på din bokning och jag kan inte se att du varit i kontakt med oss på Allinc varken under tiden du var på resan eller efteråt? Inte heller har vi någon information om att ditt hotell skulle vara stängt när ni reste. Jag kan garantera att om du hade varit i kontakt med Allincs kundtjänst gällande att hotellet var stängt, så hade vi tagit det på största allvar och ordnat en lösning åt dig, vår kundtjänst hade inte svarat att de inte kunde hjälpa er. Du får gärna kontakta...

Olav Andreas H
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Forferdelig hotel, ble lovet tre stjerner, hotellet holdt slett ikke den standarden. Dårlig beskrivelse av hotellet på hjemmesiden til allinc. Mange skjulte gebyrer og utgifter i bestillingsprosessen. Ingen oppfølging fra allinc på dette til tross for at jeg har klaget skriftlig.

Svar från Allinc.no

Hej Olav, Det var väldigt tråkigt att höra att du inte hade en bra resa. Jag ser att du varit i kontakt med vår kundtjänst innan du reste och fått hjälp med dina resehandlingar. Någon kontakt under vistelsen eller efter hemkomst kan jag inte hitta. Vänligen skicka ditt mail igen till info@allinc.no så ska vi självklart titta på det. Vi har inga dolda avgifter, det du fått erbjudande om och valt under bokningsprocessen är transfer mellan flygplats och hotell samt incheckat bagage. Det är inga dolda avgifter utan frivilliga...

Eva Roempke M
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

På plussidan var att allt gick som det skulle. Några små minus: Jag försökte logga in på Norweigans hemsida med det nummer jag fått på bokningsbekräftelsen. Gick inte. Kontaktade Allinc och fick då ett nytt nummer. När jag ställde mig lite frågande fick jag svaret att det alltid går att checka in med passet, så vi provade på Arlanda. Gick inte. Men det nya numret funkade. Vad hade vi gjort om jag inte kontaktat Allinc och fått ett nytt nummer? Sen hade vi lite strul med transferbussen

Svar från Allinc.se

Hej, vad bra att allt gick som det skulle med er resa, härligt att höra. Det går fint att visa passet för incheckningspersonalen på flygplatsen om det är problem att göra det i automaterna, så det kommer inte vara några problem att komma iväg så länge man har sitt pass med sig även om något inte skulle fungera med maskinerna. Vi ser fram emot att ni bokar era framtida resor med oss och hälsar er varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Sandra P

We are happy. Everything was alright 👍

Svar från Allinc.no

Thank you for your nice review. We hope to see you as customers soon again. Best Regards Mats Kalles CEO Allinc

Reza S
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Veldig bra all inklusive alternativer. Oversiktlig booking av alt av transfer, hotell og fly. Meget fornøyd

Svar från Allinc.no

Stort tack för din feedback det uppskattas. Ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinclusive.no

Øyvind H
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Ble hentet på flyplassen Rommet var hyggelig Bodde midt i gamlebyen Stille og rolig. Flott frokost Pickup på Arkadi og kjørt til flyplass. Alt fungerte perfekt

Svar från Allinc.no

Toppen att allt fungerade perfekt! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Göran A
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Köpte en resa av Allinc. De levererade exakt det jag beställde. Flyg med bra avgångstider och Wi-Fi, Hotellet helt i klass med beskrivningen.

Svar från Allinc.se

Vad roligt att höra att du är nöjd! Varmt välkommen åter nästa gång du ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Stine Haugland S
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Veldig fornøyd med god hjelp underveis . Hadde flere spørsmål før og under reisen,og fikk kjapt svar og hjelp. Anbefales😃

Svar från Allinc.no

Mycket glädjande att höra att du fick hjälp med alla dina frågor. Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Anne-Torild U
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Enkelt og greit å bestille, de kom opp under restplass.no

Svar från Allinc.no

Det är glädjande att du tycker bokningsprocessen var enkel och smidig. Vi hoppas att ni väljer att resa med Allinc även nästa gång ni ska på ferie. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Eirin M
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Registrerte navnet vårt på feil måte som gjorde at det var vanskelig for folk å finne reservasjonen vår. Var ikke veldig enkelt å finne transport, skulle ønske dere hadde en representant ved ankomst man kunne spørre. Utenom det er vi ganske fornøyd.

Svar från Allinc.no

Tack för din feedback det uppskattas mycket att du tagit dig tid att berätta. En av anledningarna till att vi kan hålla så låga priser är att vi inte har egen personal på plats. Men i resehandlingarna finns journummer till transportbolaget om det skulle vara problem att hitta transporten. Vi hoppas att ni väljer att resa med oss igen nästa gång det är dags för ferie. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Jan Erling H
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Litt sliten og ikke så mye rengjøring, meget servicen er ansatte på hotell.

Svar från Allinc.no

Tack för din feedback vi ska vidareförmedla informationen till hotellet. Varmt välkommen åter till Allinc.no nästa gång ni ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Milana T
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Super super super super super super

Svar från Allinc.no

Wow tack så mycket! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Torfinn F
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Meget bra opplegg og alt fungerte flott

Svar från Allinc.no

Det tackar vi för och önskar er varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Malgorzata Judyta W

Blir det veldig kort! TIP-TOP 😁😁😁

Svar från Allinc.no

Tack för det! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Sølvi B
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Alt som avtalt etter bestillingen.

Svar från Allinc.no

Toppen att allt var till belåtenhet. Varmt välkommen åter nästa gång ni ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Tor A
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Godt organisert, tilstrekkelig orientering før, under og etter turen. Godt flyselskap og godt hotell.

Svar från Allinc.no

Härligt att höra att allt fungerat som det ska. Vi ser fram emot att ni reser med oss flera gånger framöver. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Roy Inge K
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Har ingen god erfaring med dette firmaet. Da vi trengte hjelp så fikk vi beskjed om å fikse problemet selv, de sa at de ikke hadde døgnåpen. allikevel så hadde de 10 døgn på å få ordnet det vi spurte om. De skrev også at det stod i papirene med liten skrift at vi selv måtte ordne problemet. Så får våres del har vi ikke mye godt å si om dette firmaet, dessverre.

Svar från Allinc.no

Det är väldigt tråkigt att du är så missnöjd med Allincs service. Jag ser att mina kollegor inte kunde besvara dig på vilken tid er transferbuss skulle hämta er när det var dags för hemresa och att de hänvisade er att kontakta det lokala transportbolaget enligt instruktionerna på ert transportdokument. Dessvärre har inte vi upphämtningstiderna utan de får man av transportbolaget på destinationen. Beklagar verkligen att det upplevdes som dålig service och hoppas att resten av er resa var bra. Det är min förhoppning att du...

Brit S

Very good service. God information. Our expectations were fullfilled,

Svar från Allinc.no

Tack för ditt betyg vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Heidi M Hansen F
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Very serviceminded. We booked a trip and could not travel due to the Covid virus. Allinc let us postphone the trip until we felt it secure to travel. We were allowed to book a new destination and had a great holiday in November 2022.

Svar från Allinc.no

Thank you for your kind words, we are happy to hear that you had a great holiday! We hope that you will travel with us soon again! Best Regards Mats Kalles CEO Allinc

Sauli L
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Bra bemötande och bra hotell. Det enda som varit mindre bra är transporten mellan flyg och hotell. Betalar för att resa i en buss för max 5 pers men på tillbakavägen är 12 stycken somm sillar i en burk! Trist.

Svar från Allinc.se

Kul att du är nöjd med Allincs bemötande och med hotellet. Om det är så att ni bokat privat transport men inte fick det på er retur så ska du höra av dig till kundtjänst så de kan hantera det för man ska naturligtvis få det man har bokat och betalat. Vi hoppas att vi får se dig som återkommande kund hos Allinc även nästa gång du ska resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Jonny Ove G
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

All good service.. good clean hotel with the best breakfast

Svar från Allinc.no

Happy to hear that everything was good! We look forward to that you travel with us soon again! Best Regards Mats Kalles CEO Allinc

Abdolreza S
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

I had some concerns where the costumer service replied it promptly. I bought a travel package for Christmas time and it went well as it was planed by Allinc.

Svar från Allinc.no

Happy to hear that everything worked well and that you did get a prompt reply from our customer service! I hope you will travel with us soon again! Best Regards Mats Kalles CEO Allinc

Lars Andreas T

Hi :) its whas a wery fine and Good trip. Thank you

Svar från Allinc.no

Great to hear! Thank you! We hope to see you as a customer soon again. Best Regards Mats Kalles CEO Allinc

Jevgeni K
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Bra, helt nöjd Det är redan andra gång som anlitat jag dem

Svar från Allinc.se

Vad roligt att du är en av våra återkommande resenärer. Vi ser fram emot att du bokar dina resor med oss många gånger framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Eila Ann-Christina E
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Köpte flyg och hotell och allt var "rätt " beskrivet. Fick sen snabbt och enkelt hjälp med återbetalning av En utebliven upphämtning ( en tjänst som dom hjälpte till med) det var också enkelt att boka allt och till ett bra pris. Kan varmt rekommendera Allinc

Svar från Allinc.se

Vad roligt att höra att du är nöjd med Allinc! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Cecilie C
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

I am so pleased with my holiday. I had 1 week to the Canary Islands. The trip certainly fulfilled my expectations and more.

Svar från Allinc.no

Dear Cecilie, Thank you for your nice review. I´m so happy to hear that you had a great holiday. I hope that you will use Allinc also for your next holiday. Best Regards Mats Kalles CEO Allinc

Jan S
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Allt fungerade perfekt. Även det lokala transferbolaget skötte sig utmärkt. Inget att klaga på bara positivt. Vi hade inga problem alls så vi behövde inte kontakta Allinc, så jag kan inte säga något om det skulle vara fel någonstans. Flygresan fick ändrad avgångstid, vilket Allinc meddelade innan så det gick smidigt även det.

Svar från Allinc.se

Vad bra att allt fungerade som det skulle och att ni hade en bra resa! Vi ser fram emot att ni reser med oss snart igen. Välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Hans Kristian S
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

God service og ingen problemer i det hele! 👍😎

Svar från Allinc.no

Härligt att höra att du är nöjd med allt, både service och resa. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Pål B J
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Alle mine forventninger ble oppfyllt.

Svar från Allinc.no

Tack Pål för ditt omdöme, det är toppen att alla dina förväntningar uppfylldes! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Ole Harry S
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Mye rot i forbindelse med innsjekk og bagasje

Svar från Allinc.no

Vi beklagar att ni hade problem med incheckning och bagage, det är dock utanför Allincs kontroll då det är flygbolaget som ansvarar för den delen av resan. Hoppas att ni när ni väl hade checkat in hade en trevlig semester och att vi får se er som återkommande resenärer framöver. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Arna Marta S
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Ingen møtte oss da vi kom til hotellet/overnattingsstedet. Vi måtte ringe og få noen til å komme å møte oss. Han fant ikke ordren vår og det tok lang tid før vi endelig kunne få rommet. Vi slepte oss opp alle trappene med koffertene, midt på natten, men det vi fikk var en leilighet , med et dobbeltrom og ikke leilighet med to soverom som vi hadde bestilt. Så var det ned igjen alle trappene og inn i en annen leilighet med to soverom. Der var det ganske skittent og en million fluer på badet. Aircondition virket ikke, han mente...

Svar från Allinc.no

Vi beklagar att det var lite problem vid ankomst till hotellet och att de först visade er till fel rum. Det är dock glädjande att ni, när ni väl fått rätt rum, var nöjda med det mesta inklusive städpersonalen, och hoppas att ni därefter hade en trevlig semester. Vi hoppas också att den problematiska incheckningen på hotellet inte gör att ni inte väljer Allinc.no igen nästa gång ni ska boka en resa, då det inträffade på hotellet vilar på hotellets ansvar och är utanför vår kontroll. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka till...

John Bjarte N
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Hadde bestilt fly, hotell og transfer. Alt gikk strålende fint og opplevelsen av allinc ble utmerket.

Svar från Allinc.no

Tack för ditt fina betyg! Vad fint att allt gick bra och att ni hade en utmärkt upplevelse. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc.no

Ragnhild Julie Gunheim F
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Lite info på turen vedr transport som vi hadde bestilt

Svar från Allinc.no

Jag är osäker på vad det är för information ni saknade om transporten. I resehandlingarna finns en transportvoucher där all information står, exakt hur man ska gå för att hitta transporten när man landat och även ett dygnet runt öppet journummer till transportbolaget om man behöver hjälp med något. Du får gärna skicka en mer utförlig förklaring om vad du saknade till info@allinc.no så tittar vi självklart närmare på om det är något som kan förtydligas ännu bättre. Jag hoppas att ni förutom detta hade en härlig resa och jag...

Eivind E
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Kjøpte reise til Madeira med opphold. Dette var nok litt i overkant kostbart, men ellers gikk alt helt greitt. Flott opphold, rolig hotell.

Svar från Allinc.no

Härligt att höra att allt gick bra och att ni hade ett bra vistelse! Priserna styrs av tillgång och efterfrågan och ändras kontinuerligt. Så ju tidigare man bokar desto bättre pris får man generellt. Varmt välkomna åter nästa gång ni ska boka en resa! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Jean Robert V
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

We rented an apartment i Cyprus for 3 weeks, including flights and transfers. Everything was just as described, and excellent. We received just what we ordered, without any kind of problems whatsoever. Very much recommended.

Svar från Allinc.no

Thank you for your nice review. We are looking forward to that you book also your next holiday on Allinc.no Best Regards Mats Kalles CEO Allinc.no

Terje Egil K
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

God service, billig, rask tilbakemelding fra kundestøtte. Fornøyd med selskapet.

Svar från Allinc.no

Tack för ditt fina betyg. Det glädjer mig att du fått bra hjälp av kundservice. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Kristin H
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Helt problemfritt, god oppfølging.

Svar från Allinc.no

Tack för ditt fina betyg. Härligt att höra att allt var till belåtenhet. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles Daglig Leder Allinc

Sabedin B
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Vi fick hjälp med allt som vi behövde hjälp med under Covid tiden då vi var tvungna att skjuta fram på resan gång efter gång.

Svar från Allinc.se

Vad bra att det fungerat bra med vår service även under den tuffa Covid pandemin. Vi önskar er varmt välkomna åter till Allinc nästa gång ni ska boka en resa. Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Denho Ö
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Billiga och fina resor. Hotellet var bra. Res tiderna lite obekväma

Svar från Allinc.se

Kul att du är nöjd med både våra priser och hotell. Flygtiderna kan man välja att ändra om man vill mot ett tillägg under bokningsprocessen. Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Lena Anette D
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Bra,billiga resor,toppen på många sätt, men framför allt såå billig. Billigt så man har råd åka flera ggr per år

Svar från Allinc.se

Hej Lena, Tack för ditt fina betyg och vad glad jag blir att du uppskattar våra resor och våra priser. Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver! Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc

Galina S
Escreveu sobre Allinc.no uma parte de Allinc

Hei, dessverre den sommer turen var vanskelig, slitsom, ,vi fikk problemer med pass for guten min, den var forsinket ,og fikk ingen alternativ fra deres reisebyrå ,og tillegg transfer fra flyplassen til hotellet var rett slett forferdelig, landet jeg 18.30 omkveden og bussen var stående på flyplassen til kl 21.30 kom fram til hotellet kl 24.00 midt på natten, bussjåfører var frekke å svare...oppholdelsen på hotellet var bra, stranden bra. .men vi fikk kraftig diare og når kom heim til Norge prøvene hos legen viset seg...

Svar från Allinc.no

Hej Galina, jag beklagar att du är missnöjd med din resa. Att det blev problem för din son med pass är väldigt tråkigt men utanför vår kontroll. Jag ser att när ni kontaktade oss om problemet att få pass så erbjöd vi er att boka om till senare datum så hans pass skulle hinna blir klart, eller att ni kunde byta namn på resenären om ni önskade att någon annan reste istället, förvisso mot en ombokningskostnad och/eller namnädringskostnad, så jag tycker nog att vi gjort vad vi kan för att försöka hjälpa er att hitta en lösning....

Bengt B
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

vad är Allinc? vad är allinc? allinc?allinc?

Svar från Allinc.se

Hej Bengt, jag förstår inte ditt omdöme, Allinc.se är resebyrån du åkte med till Egypten. Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc.se

Parviz N
Escreveu sobre Allinc.se uma parte de Allinc

Jag köper alltid via allinc och alltid är lika nöjd

Svar från Allinc.se

Vad roligt att höra att du är en av våra återkommande resenärer! Vi ser fram emot att du reser med oss många gånger framöver! Med vänliga hälsningar Mats Kalles VD Allinc