Allmänna Begravningsbyrån

Allmänna Begravningsbyrån

www.allmanna.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till oss på Allmänna Begravningsbyrån. Här avgör inte priset hur vacker eller minnesvärd begravningen blir. Våra begravningsrådgivare erbjuder möjligheten att skapa en personlig begravning tillsammans med er, men vi erbjuder också enklare lösningar. Vårt kontor finns i Örebro, men vi hjälper även till om du bor...

239 omdömen om Allmänna Begravningsbyrån

Sedan starten hos Reco 2017

Ingegärd S
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Tack för ett trevligt och professionellt bemötande

Pernilla S
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Otroligt bra och trevligt bemötande. Fick så fin stöttning och vägledning i den komplicerade situationen vi hamnade i!

Anders R
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Väldigt fint bemötande av Anette. Vi är väldigt nöjda med all den hjälp vi fått kring den borgerliga urnbegravningen.

Jenny E
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Bemötandet av Lars-Eik Fridh var mycket fint och hjälpsamt!

Anders O
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Hej, blir lite förvirrad vg varumärke då jag anlitat Götmars (som antagligen äger Allmänna Begravningsbyrån. Jag har anlitat Götmars även för bouppteckningen och vill helst inte svara förrän jag har ett helhetsintryck men hittills har all fungerar väldigt bra!

Ellinor O
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Trevligt och lugnt bemötande. Allt har fungerat väldigt bra.

Johan S
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Känns tryggt, bra omhändertagande och god hjälp,.

Jan L
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Tyckte det var mycket bra över lag

Linblads Begravningsbyrå
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Trevlig begravningsrådgivare som var behjälplig. Kan varmt rekommendera dem.

Ann-Christin L
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Allt var jättebra , men smörgåstårtan från margaretas festvåningen smakade bara leverpastej, och kärleksmumsen var jätte torr. Vill inte använda margaretas festvåning igen. Mvh Anki Lundqvist

Thomas L
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Allmänna Begravningsbyrån ordnade en så fin begravningsakt för min far och oss anhöriga. Bra memoranda från början till slut!

Wiveca P
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Har fin kontakt med Allmänna begravningsbyrån. Sen är det närma och bra

Per S
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Mycket professionellt och trevligt bemötande

Ing-Marie J
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Blev bra bemött och man hade bra tålamod när vi ville göra förändringar. Kände mig trygg.

Britt-Marie H
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Vi blev bemötta bra Allmänna Begravningsbyrånlevde upp till våra förväntningar vi köpte en begravning som vi är nöjda med

Désirée S
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Jag blev bemött på ett fint, respektfullt och professionellt sätt. Fick all information, det stöd som behövdes och lite till. Är mycket tacksam för Anettes arbete för att ge oss och My ett fint sista avsked.

Carina H
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Mycket professionellt bemötande. Alla våra förväntningar uppfylldes med ett fint avslut. Mvh/ Carina & Christina

Ola E
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Enkelt och okomplicerat. Fann rätt produkt snabbtur. Bouppteckning från Götmars, såg gärna en bättre specificerad faktura m.a.p.. tid/timmar och pris per timme.

Ingrid J
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Mycket trevligt bemötande. Det är aldrig något problem , dom löser allting. Man kan ringa om det är något man vill ändra. Vi kommer alltid att vända oss till Allmänna BBy . Bra service. Vi är mycket nöjda.

Lena B
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Det fungerade jättebra med allt, så vi är väldigt nöjda med allt.

Eva L
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Lätta att få kontakt med.inga konstigheter.

Karl-Erik G
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Jag har blivit bemött med empati och en lyssnande attityd.Med beundransvärd precision togs alla kontakter och genomfördes begravningen. Lars-Erik Frid var en verklig trygghet i den svåra situationen.

Leif E
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Trevlig personal bra skött och en fin begravning för min far. Dom tog även hand om bouppteckningen 👍👍

Maria N
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

trevlig personal och skulle använda dom igen om behov uppstår.

Björn G
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Vi är mycket nöjda,eftersom vi har anlitat firman förut.allting gick som förväntat. Toppen

Margarét C
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Mycket bra. Proffsiga på sitt jobb och trevliga personer som arbetar där.

Per P
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Tog kontakt digitalt och blev uppringd. Ett trevligt samtal ledde till ett val som sedan smidigt kunde bekräftas med BankId.

Carl Anders M

Allt fungerade fint,vänligt bemötande

Annika W
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Ett lugnt och bra bemötande. Upplevde att inga tankar eller idéer var fel från mitt håll, utan blev respekterade. Uppskattade minnesboken som vi fick ifrån begravningen.

Christina N
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Lars-Erik Frid lyssnade på våra önskemål. Allt från att börja planera min sons begravning till själva begravningen., är vi mycket nöjda med. Jag skulle varmt rekommendera Allmäna. Det är en varm, familjär begravningsbyrå. Full pott!

First-Name L
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Proffsigt och seriöst bemötande fick hjälp med det vi behövde

Claes B
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Bra bemötande. Begravningsakten blev precis som vi ville ha den.

Magnus B
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Mycket bra intryck, proffsiga och enkla att prata med. Inga problem med att lägga till eller ändra något i efterhand. 10/10.

Torgny N
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Proffsigt bemötande lyhörda för våra önskemål och förväntningar Proffsigt genomgång när vi valde kista och urna samt bokning av förtäring till minnesstund. Kan starkt rekommendera Allmänna Begravningsbyrån.

Fredrik N
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Lars-Erik med kollegor gav ett väldigt varmt välkomnande och de stödde genom alla delar av processen utan några som helst problem

Anne S
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Fint bemötande, inlyssnade och tillmötesgående. Vi fick ett mycket fint avsked.

Yvonne B
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Mycket bra bemötande och information, väljer dem igen vid behov

Therese G
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Fantastiskt bemötande och stöd från första samtalet till avslut och farväl

Märta L
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Vi blev väl bemötta. Allt ordnade sig på bästa sätt.

Kerstin J
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Hela dagen blev så fin vackert och stämningsfullt i kyrkan trevlig präst många gäster fint väder och trevlig minnesstund. En mycket sorglig men ändå fin dag. Kunde inte ha blivit bättre..

Henrik S
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Ett proffsigt och oerhört hjälpsamt bemötande. Kan rekommendera framför de större som tar 50% mer betalt.

Neyan K
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Tack för professionellt hjälp och fantastisk stöd i vår sorg. Ni tog hand om allt på så fantastisk sätt och gjort vår fars sista resa på så värdefullt och respektfullt sett. Evig tacksam för allt ni gjort för oss.

Petra E
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Lyhörda och god service dessutom empatiska.

Barbro U
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Enbart positivt! Blev lyssnad på, kändes mycket tryggt och hela ceremonin och samling efteråt blev som vi önskat.

Gerd J
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Hela tiden, mer än ett halvår innan minnestunden i kyrkan, var det bara kontakt på mejl. Det fungerade utmärkt. Snabba svar.

Emma O
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Jag kan inte vara nöjdare med min upplevelse! I en traumatisk och svår situation bemöttes jag av värme och professionalitet. Då jag inte varit med om detta tidigare var jag otroligt tacksam över Lenas lugna, trygga och informativa bemötande. Verkligen rätt person på rätt plats!

Maria E
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Vänligt bemötande vid planeringen av begravningen och genomförandet av den.

Rose-Marie D
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Bemötandet var bra både under besöket och efteråt Jag fick svar på de frågor jag hade och lite tips om vad som var bra att tänka på Vi ville ha en så enkel begravning som möjligt och jag tycker att man borde kunna få lite mer råd/exempel på hur man kan få till en fin men ändå så enkel begravning som möjligt utan att få känslan av att man är snål

Ann-Charlotte Y
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Blev bemött på ett mycket vänligt och proffesionellt sätt. Jag fick bra information och råd; som jag hade stor nytta av. Mycket tacksam för allt. Blev en enkel, stämningsfull och fin begravning.

Tomas B
Skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Vi blev mkt väl bemötta och har ingenting att klaga på. God service och stor hjälpsamhet.